0

فیلم کمدی خارجی چی ببینیم؟ بهترین فیلم‌های کمدی خارجی

فیلم کمدی خارجی چی ببینیم؟ بهترین فیلم‌های کمدی خارجی

فیلم کمدی خارجی چی ببینم؟

پس از پشت سر گذاشتن هفته‌ای طاقت‌فرسا و کسل‌کننده، هیچ چیز نمی‌تواند مانند چند ساعت خندیدن با یک فیلم کمدی خارجی، خستگی را از تن بیرون کند. در چند سال اخیر با فراگیری پلتفرم‌ها پخش آنلاین فیلم و سریال مانند فیلیمو و نماوا، افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود، به تماشا فیلم‌های خارجی با دوبله فارسی روی آورده‌اند. اگر شما هم قصد دارید که خود را با تماشا یک فیلم کمدی جدید خارجی سرگرم کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و لیست فیلم های کمدی خارجی آشنا شوید. پس همین حالا پاپ‌کورن و سودا را آماده‌ کرده و پس از آشنایی با بهترین فیلم‌ های کمدی خارجی، با استفاده از پلتفرم فیلیمو ساعات خوشی را به تماشای آن سپری کنید.

 

کمدی، ژانری برای خندیدن

در سده گذشته بود که برای اولین بار یک فیلم سینمایی بر روی پرده‌های سینما اکران شد. از آن زمان تا به امروز، هنر سینما با گسترش فراوانی همراه شده و چهره‌های (ژانر) گوناگونی به خود گرفت. همواره در طول تاریخ سینما، فیلم‌های کمدی به عنوان یکی از محبوب‌ترین ژانرهای این صنعت شناخته می‌شوند. از فیلم‌های سیاه سفید چارلی چاپلین گرفته تا حرکات خنده‌دار جیم کری، همگی یک هدف واحد را در بر داشتند، خندیدن. ما در این بخش قصد داریم با لیستی از بهترین فیلم های کمدی خارجی آشنا شویم و برای چند ساعت هم که شده، استرس‌ را دور ریخته و خانه را سرریز از صدای خنده و قهقهه کنیم. حال وقت آن رسیده که با اولین فیلم سینمایی کمدی خارجی آشنا شویم:

Dumb and Dumber / احمق و احمق‌تر، از بهترین فیلم‌های کمدی خارجی

امتیاز: 7.3/10

سال انتشار: 1994

مدت زمان: 113 دقیقه

کارگردان: پیتر فارلی

بازیگران: جیم کری، جف دنیلز، لارن هولی

 

فیلم احمق و احمق‌تر برای اولین بار در سال 1994 به روی پرده رفت و به دلیل بازی زیبای جیم کری و جف دنیلز با بازخورد خوبی همراه شد. در سال 2014 نسخه دوم این فیلم ساخته شد، اما نتوانست نسبت به قسمت اول نظرات را به خود جلب کند.

داستان از آنجایی شروع می‌شود که دو دوست احمق به اسم لوید و هری قصد دارند کیفی پر از پول را به صاحب واقعی‌اش برسانند‌. این دو دوست احمق، برای پس دادن کیف پول مجبور به سفر در سراسر کشور می‌شوند. لوید و هری در مسیر پس دادن کیف پول، با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند که با روش‌های احمقانه آن‌ها را رفع می‌کنند. اگر علاقه‌مند به فیلم‌هایی با محوریت شوخی‌های احمقانه هستید، فیلم احمق و احمق‌تر را از دست ندهید.

 جانی انگلیش / Johnny English، یکی از بهترین فیلم‌های کمدی خارجی

امتیاز: 6.2/10

سال انتشار: 2003

مدت زمان: 89 دقیقه

کارگردان: پیتر هویک

بازیگران: روآن اتکینسون، بن میلر، جان مالکوویچ، ناتالی ایمبرولیا

 

یکی از بهترین فیلم های کمدی خارجی که امروز قصد داریم به آن بپردازیم، فیلم سینمایی جانی انگلیش است. این فیلم به کارگردانی پیتر هویک در سال 2003 منتشر شد و با بازیگری روآن اتکینسون (مستربین) به شهرت فراوان رسید. محبوبیت فراوان این فیلم باعث شده که پیتر هویک تصمیم به ساخت دو قسمت دیگر آن بپردازد. جانی انگلیش یک فیلم نقیضه یا ضد کلیشه به‌شمار می‌رود و می‌توان هدف آن را شوخی با کلیشه‌های فیلم جاسوسی جیمز باند دانست.

داستان این فیلم، به مردی به نام جانی انگلیش بازمی‌گردد که به عنوان یک مامور و جاسوس، در یک سازمان جاسوسی انگلستان فعالیت می‌کند. طی یک سری از اتفاقات، تمامی جاسوسان این سازمان، در یک انفجار مهیب کشته می‌شوند؛ اما این سازمان ماموریتی غیرممکن را به جانی که یک مامور دست و پا چلفتی است، می‌سپارد. او باید اطلاعاتی در خصوص یک مرد فرانسوی به نام پاسکال سواج که قصد توطئه دارد را به سازمان برساند، اما …

لبوفسکی بزرگ / The Big Lebowski، یکی از بهترین فیلم‌های کمدی خارجی

امتیاز: 8.1/10

سال انتشار: 1998

مدت زمان: 117 دقیقه

کارگردان: جوئل و اتان کوئن

بازیگران: جف بریجز، جان گودمن، جولیان مور

 

در میان بهترین فیلم‌ کمدی خارجی، قطعا اسم فیلم لبوفسکی بزرگ می‌درخشد. جالب است بدانید که لبوفسکی بزرگ در سال 1998 اکران شده و از آن سال تا به امروز، به عنوان یکی از شاهکارهای ژانر کمدی شناخته می‌شود. برای بار دیگر نویسندگی و کارگردانی برادران کوئن، باعث خلق کاراکترهای بی‌نظیر مانند “Dude” و دوستانش شده و فیلمی خوش‌ساخت و جذاب را بر جای گذاشته است.

این فیلم داستان مردی به نام جفری لبوفسکی، ملقب به دود را روایت می‌کند که یک بولینگ‌باز بیکار است. اما طی یک سوءتفاهم، نامش با یک میلیونر اشتباه گرفته می‌شود و به صورت ناخواسته درگیر یک داستان پیچیده می‌شود.

تنها در خانه / Home Alone

امتیاز: 7.7/10

سال انتشار: 1990

مدت زمان: 103 دقیقه

کارگردان: کریس کلمبوس

بازیگران: مکالی کالکین، جو پشی، دنیل استرن، جان هرد

 

کمتر کسی پیدا می‌شود که با سری فیلم های کمدی تنها در خانه آشنا نباشد. این فیلم که در سال 1990 منتشر شد، فروش بالایی را با خود به همراه داشت و درآمدی در حدود 26 برابر هزینه ساخت خود را کسب کرد. این حجم از محبوبیت فیلم تنها در خانه باعث شد که کارگردان آن، کریس کلمبوس ترغیب به ساخت سه نسخه دیگر از آن شود. مکالی کالکین، بازیگر نقش اول این فیلم کمدی توانست نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی شود و جایگاه جوان‌ترین کاندید را به خود نسبت دهد.

 

داستان از آنجایی آغاز می‌شود که خانواده پرجمعیت مک‌کالیستر برای تعطیلات کریسمس قصد سفر به پاریس را دارند. صبح روز سفر، خانواده مک‌کالیستر به دلیل دیر از خواب بیدار شدن، به سرعت آماده شده و خانه را به مقصد فرودگاه ترک می‌کنند. اما پس از سوار هواپیما شدن، متوجه می‌شوند که فرزند کوچک خود را که کوین نام دارد، فراموش کرده‌اند؛ اما هواپیما حرکت کرده و دیگر کار از کار گذشته است. کوین که شخصیت اصلی داستان به شمار می‌رود، وقتی که از خواب بیدار می‌شود، با خانه‌ای خالی روبه‌رو می‌شود. وقتی متوجه می‌شود که خانواده‌اش او را فراموش کرده‌اند، تصمیم می‌گیرد که از تعطیلات کریسمس و تنهاییش لذت ببرد؛ اما متوجه می‌شود که دو دزد که از حضور او بی‌خبرند، خانه‌شان را تحت نظر دارند. کوین که از نقشه دو دزد با خبر می‌شود، نقشه‌ای حساب‌شده می‌چیند که به جدال این دو دزد نابکار برود‌.

شان مردگان / Shaun of the Dead

امتیاز: 7.9/10

سال انتشار: 2004

مدت زمان: 99 دقیقه

کارگردان: ادگار رایت

بازیگران: سایمون پگ، نیک فراست، کیت اشفیلد

 

اگر به دنبال فیلم‌ کمدی‌ای با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که اثرهای ادگار رایت، کارگردان معروف و شناخته شده را دنبال کنید. از بهترین اثرهای ادگار رایت می‌توان به فیلم‌های سه‌گانه پلیس خفن، شان مردگان، پایان دنیا اشاره کرد. جالب است بدانید که تیم بازیگری در این سه فیلم یکسان بوده و تقریبا اکثریت بازیگران در هر سه فیلم حضور دارند. از دیگر نکاتی که به شان مردگان جذابیت بخشیده، سکانس‌های فراوان ضد کلیشه‌ و خنده‌دار آن است.

فیلم شان مردگان، داستان یک مرد 29 ساله به نام شان را روایت می‌کند که زندگی کسل‌کننده‌‌ای را پشت سر می‌گذارد. طی اتفاقاتی همسر شان، لیز تصمیم به ترک او می‌گیرد و در طرف دیگر داستان، مادر شان با مردی ازدواج می‌کند که شان با او رابطه خوبی ندارد. پس از پشت سر گذاشتن این حوادث، شان که با دوست صمیمیش اد زندگی می‌کند، تصمیم به درست کردن زندگی‌اش می‌گیرد‌؛ اما ناگهان رستاخیز فرا رسیده و مردگان از گور برمی‌خیزند؛ در پی این اتفاق شان و اد برای نجات لیز و مادرش دست به کار می‌شوند.

 

بهترین روش دیدن فیلم‌های کمدی خارجی چیست؟

تا به اینجا با بهترین فیلم های کمدی خارجی آشنا شدیم؛ حال ممکن است قصد تماشا آن‌ها را با پرداخت کمترین هزینه ممکن را داشته باشید. بهترین راه برای تماشا فیلم‌ کمدی خارجی دوبله فارسی، استفاده از کد تخفیف فیلیمو و نماوا و خریداری اشتراک به قیمت ارزان‌تر است.

شاید این سوال مطرح شود که چرا باید از این پلتفرم‌ها استفاده کنیم؟ در خصوص این سوال باید گفت که پلتفرم‌هایی مانند فیلیمو و نماوا، دارای چندین هزار فیلم و سریال بوده که شما تنها پرداخت هزینه‌ای مشخص، می‌توانید از دنیای بی‌انتهای فیلم و سریال برخوردار شوید. همچنین تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این پلتفرم‌ها، علاوه بر دوبله فارسی، دارای زیرنویس اختصاصی بوده و در صورت نیاز، مورد سانسور قرار گرفته‌‌اند. این ویژ‌گی‌ پلتفرم فیلیمو و نماوا باعث شده که برای تمامی سنین، از کوچک تا بزرگ قابل استفاده باشد. همچنین این پلتفرم‌های پخش انلاین به صورت لحظه‌ای بروزرسانی شده و شما می‌توانید فیلم کمدی خارجی جدید را هم با کمک آن‌ها، تماشا کنید.

 

برای تماشای بهترین فیلم‌های کمدی خارجی کد تخفیف فیلیمو از کجا تهیه کنیم؟

اگر فردی فیلم‌باز هستید و دنیای سینما به بخش جدانشدنی از زندگی‌تان تبدیل شده، قطعا خرید اشتراک پلتفرم فیلیمو، اقدامی بسیار منطقی‌تر نسبت به خرید جداگانه فیلم‌‌ها به‌شمار می‌رود. با این وجود، ممکن است هزینه خرید اشتراک فیلیمو کمی سنگین به نظر برسد و به دنبال راهی با هزینه کمتر باشید. اینجاست که باید بدانید، پلتفرم فیلیمو برای افزایش رفاه حال مردم و استفاده حداکثری از سرویس‌‌هایش، کد تخفیف‌ فیلم و سریال را در مناسبت‌های مختلف برای عموم مردم عرضه می‌کند.

شما با دنبال کردن سایت و پیج اینستاگرام فیلیمو می‌توانید، از آخرین اطلاعات مربوط به عرضه کد تخفیف‌ها باخبر شوید و در اولین فرصت به تهیه آن‌ها بپردازید. علاوه بر پلتفرم فیلیمو، سایت‌هایی مانند موپُن هم در زمینه کدهای تخفیف فعالیت می‌کنند که در آن‌ها می‌توانید کد تخفیف‌های مناسبی پیدا کنید. پس همین حالا با استفاده از پلتفرم موپُن، به اشتراک فیلیمو دست پیدا کرده و از تماشا بهترین فیلم و سریال های کمدی خارجی لذت ببرید.

 

با موپُن، نگران کد تخفیف نماوا نباشید!

احتمالا برایتان پیش آمده که هنگام خرید اشتراک نماوا، چشمتان به بخش وارد کردن کد تخفیف بخورد. پس از مشاهده این قسمت، این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌توانیم این کد تخفیف‌ها را بدست بیاوریم؟ در جواب این سوال باید گفت موپُن دقیقا همان پلتفرمی است که نیاز دارید! در پلتفرم موپُن علاوه بر کد تخفیف فیلیمو، می‌توانید کد تخفیف‌ اشتراک نماوا را هم پیدا کرده و به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. اما فعالیت وبسایت موپُن به همین موارد محدود نمی‌شود و تخفیف‌های گسترده‌ دیگری را برای پلتفرم‌های شناخته شده پوشش می‌دهد؛ پس معطل نکنید و همین حالا با استفاده از پلتفرم موپُن، هزینه‌های خود را کاهش دهید.

 

جمع بندی فیلم کمدی خارجی چی ببینیم

به عنوان جمع‌بندی نهایی باید گفت که در این مطلب با 5 تا از بهترین فیلم های کمدی خارجی آشنا شدیم و نگاهی مختصر به داستان‌های آن‌ها داشتیم. همچنین به اهمیت تماشا فیلم خنده دار خارجی دوبله فارسی از طریق پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو پرداختیم و مزیت‌‌های استفاده از آن‌ها را بررسی کردیم. در پایان هم با بهترین روش‌های پیدا کردن کد تخفیف اشتراک این پلتفرم‌ها، یعنی استفاده از سایت موپُن آشنا شدیم. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با استفاده از پلتفرم موپُن، کد تخفیف اشتراک فیلیمو را تهیه کرد و در اولین فرصت به تماشای بهترین فیلم های کمدی خارجی بپردازید. امیدواریم که مطلب امروز مجله موپُن موثر واقع شده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل