1

معرفی 4 مورد از بهترین سایت های خرید لوازم تحریر + مقایسه

معرفی 4 فروشگاه آنلاین خرید لوازم تحریر

استفاده از مداد، خودکار، پاک کن، مداد نوکی، ماژیک و… که جزو لوازم تحریر به حساب می‌آیند، در دنیای دیجیتال بسیار کم شده است. معرفی وبسایت‌های خرید این نوع از محصولات شاید کمی عجیب به نظر برسد.

اما (به عقیده‌ی من) هنوز هم هستند کسانی که علاقه دارند تا نوشته‌های خود را به صورت فیزیکی و روی کاغذ انجام بدهند. حتی خود من نیز علاقه دارم تا لوازم تحریر فانتزی و به صورت کلکسیونی داشته باشم.

اگر شما هم مانند من علاقه به خرید لوازم تحریر و نوشتاری از فروشگاه‌های معتبر را دارید، این مقاله مخصوص شما نوشته شده است. در ضمن می‌توانید برای دریافت کد تخفیف خرید لوازم تحریر با موپن همراه باشید.

معیارهای بررسی بهترین سایت های خرید لوازم تحریر

در ادامه به بررسی و معرفی ملاک‌های عمومی برای انتخاب بهترین سایت های خرید لوازم تحریر خواهیم پرداخت.

  1. محصولات

احتمالاً تنوع محصولات برای هر کسی مهم‌ترین نکته در خرید لوازم تحریر و نوشتار باشد؛ چراکه همه‌ی ما دارای سلایق متفاوت هستیم و برندهای مورد علاقه مختلفی را داریم.

به همین جهت است که تنوع محصولات و موجود بودن آنها در انبار فروشگاه، اولین ملاکی است که برای انتخابمان در نظر می‌گیریم.

  1. امکان جستجوی آسان

در بین گستره وسیعی از محصولات نوشتاری، پیدا کردن اجناس مورد نظرمان در یک فروشگاه واقعی یا مغازه هم کار وقت‌گیری به نظر می‌رسد؛ چه برسد به یک فروشگاه اینترنتی.

پس سامانه خرید اینترنتی لوازم تحریری خوب است که بتوانیم با چند کلیک ساده و در کمترین زمان، محصولاتی که نیاز داریم را از خرید کنیم.

  1. ارسال سریع

معمولاً در صورت نیاز به چیزی، دوست داریم سریع‌تر آن را بخریم و از آن استفاده کنیم. این امر در مورد لوازم تحریر نیز صادق است. خصوصاً چند روزی مانده به شروع سال تحصیلی، دانش آموزان و دانشجویان به لوازمی مانند مداد یا مداد نوکی، خودکار، پاک کن، تراش، خط کش، دفتر و کلاسور و… نیاز خواهند داشت.

در این زمان مراجعه به فروشگاه‌های سطح شهر به صورت فیزیکی، باعث شلوغی و ترافیک خواهد شد (مخصوصاً در دوران شیوع ویروس کرونا). بنابراین تحویل گرفتن محصولات نوشتاری در کمترین زمان یکی از انتظاراتی است که از وبسایت‌های عالی برای خرید لوازم‌التحریر خواهیم داشت.

  1. امکان مرجوعی

لوازم نوشتاری و تحریری مانند خودکار، مداد و… معمولاً شکننده هستند. حتی پیش آمده است که دفتری خریده باشم و کاغذهای لای آن پاره یا مچاله شده باشند؛ در این صورت نیاز به مرجوع کردن آنها است.

پس وبسایتی که امکان مرجوعی نداشته باشد یا در پروسه مرجوعی ما را اذیت کند، حتماً در لیست فروشگاه‌های برتر در زمینه خرید لوازم نوشتاری و تحریر قرار نخواهد گرفت.

معرفی بهترین سایت های خرید لوازم تحریر

حال به معرفی و بررسی بهترین سایت های خرید لوازم تحریر و نوشت افزار خواهیم پرداخت.

پاپکو

همه‌ی شما به احتمالاً نام پاپکو را شنیده‌اید. مخصوصاً در شلوغی مغازه‌های خرید لوازم تحریر در هفته اول ماه مهر یا آخرهای ماه شهریور. شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو در سال 1363 با هدف تولید محصولات لوازم التحریر و نوشتاری با کیفیت اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی آغاز به کار کرد.

اگر بهترین کیفیت لوازم نوشتاری و تحریر را می‌خواهید و برایتان این مسئله مهم است که جنس تولید داخل را بخرید، پاپکو راه حل شما است. وبسایت و فروشگاه اینترنتی پاپکو سامانه‌ای است که شما در بین محصولات این شرکت می‌توانید نوشت افزار و لوازم تحریر مورد نظر خود را به راحتی جستجو کنید، آن را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. برای دریافت کد تخفیف پاپکو با ما همراه باشید.

نکات مثبت پاپکو

  • کیفیت بالای محصولات
  • قیمت مناسب و بدون واسطه (با توجه به وبسایت متعلق به خود تولید کننده)
  • اپلیکیشن موبایل (فعلاً فقط IOS)

نکات منفی پاپکو

  • نداشتن برندهای دیگر در فروشگاه اینترنتی

پونز

شرکت تامین کالای هوشمند پاسارگاد با برند پونز و ایجاد بستر آنلاین خرید اقلام مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها، وب سایت جدید فروشگاهی خود را در سال 1390 راه اندازی کرد. شما به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را در این وبسایت و از میان انبوه متنوعی از نوشت افزار و لوازم تحریر بیابید و آن را خریداری کنید.برای دریافت کد تخفیف پونز کلیلک کنید.

نکات مثبت پونز

  • امکان جستجوی سریع و آسان
  • رابط کاربری زیبا و شکیل
  • امکان 7 روز بازگشت کالا و 100 روز تعویض کالا (مطابق با قوانین فروشگاه)

تحریر 20

تحریر 20 به عنوان فروشگاه آنلاین و تخصصی لوازم تحریر، نوشت افزار، لوازم اداری و ملزومات مورد نیاز مهد کودک‌ها و مدارس، یکی دیگر از فروشگاه‌های خرید لوازم نوشتاری می‌باشد. برای دریافت کدهای تخفیف تحریر 20 کلیک کنید.

نکات منفی تحریر 20

  • تنوع نه چندان بالای محصولات
  • ظاهر کمی شلوغ وبسایت

ال آی تحریر

ال آی تحریر در زمینه‌ی فروش انواع لوازم تحریر به صورت اینترنتی فعالیت دارد. این فروشگاه با ارائه محصولات متنوع و با قیمتی اقتصادی، یکی دیگر از سامانه‌های خرید لوازم و وسایل نوشتاری و تحریر می‌باشد. با دریافت کدهای تخفیف ال آی تحریر از تخفیف‌های این مجموعه بهره‌مند شوید.

سخن آخر

با توجه به پیدایش وبسایت‌های فروش لوازم تحریر، اداری و نوشت افزار، دیگری نیازی به گشت و گذار در بازار این نوع از اجناس نیست و به راحتی می‌توان آنها را از طریق سامانه‌های فروش خریداری کرد.

ما را با نظرات خود در نوشتن مطالبی بهتری یاری کنید😊.

جدول مقایسه بهترین سایت های خرید لوازم تحریر

نام فروشگاه تنوع محصولات امکان جستجوی آسان ارسال سریع امکان مرجوعی
پاپکو متوسط عالی خوب دارد
پونز بالا عالی خوب دارد
تحریر 20 خوب خوب خوب دارد
ال آی تحریر خوب خوب خوب دارد

سوالات متداول بهترین سایت های خرید لوازم تحریر

محصولات - امکان جستجوی آسان - ارسال سریع - امکان مرجوعی
پاپکو - پونز - تحریر 20 - ال آی تحریر

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس گفت:

    بسیار عالی

خروج از نسخه موبایل