0

اعتبار بانکی اسنپ

اعتبار بانکی اسنپ چیست

امروزه با توجه به این که قیمت کالاهای مختلف رشد زیادی داشته، درصد زیادی از امکان خرید کالاها به‌صورت نقدی برخوردار نیستند و به همین دلیل تمایل دارند از روش‌های خرید اعتباری یا اعتبار بانکی برای این کار استفاده کنند. توسعه اینترنت و نفوذ آن در زندگی روزمره باعث شده که بسیاری از امور مانند دریافت اعتبار‌ بانکی به‌راحتی انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری به بانک و تحویل تعداد زیادی مدرک برای دریافت آن وجود نداشته باشد. اعتبار بانکی اسنپ یکی از سرویس‌هایی است که به‌تازگی توسط این مجموعه معرفی شده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند برای خرید کالاهای مختلف بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، وام یا اعتبار بانکی دریافت نمایند.

اعتبار بانکی اسنپ چیست؟

در پاسخ به این سوال که اعتبار بانکی اسنپ چیست باید گفت که اسنپ یک سرویس پرداخت اعتباری به نام اسنپ‌ پی راه‌اندازی کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از خرید اعتباری انجام دهند. یکی از خدمات این بخش، دریافت اعتبار بانکی اسنپ است؛ در واقع این سرویس یک وام بانکی برای خرید انواع کالاها و محصولات در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مهم‌ترین ویژگی‌ آن عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک است.

سرویس اعتباری اسنپ

اعتبار بانکی اسنپ یک راه حل عالی و همچنین آسان برای افراد مختلف به‌منظور خرید کالاها و محصولات دلخواه است. این اعتبار بانکی که در مبالغ مختلف قابل اعطاء است و کلیه فرایند درخواست و دریافت آن به‌صورت آنلاین از طریق اسنپ‌ پی انجام می‌شود. در واقع کاربران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با ارائه کمترین مدارک، اعتبار مورد نظر خود را برای خرید کالاها و محصولات مختلف در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

مزایای اعتبار بانکی اسنپ

اگر قصد دارید یک سری محصولات و وسایل را به‌صورت اقساطی و با دوره بازپرداخت طولانی مدت خریداری نمایید، اعتبار بانکی اسنپ بهترین گزینه است. با استفاده از کد تخفیف اسنپ شاپ به همراه اعتبار بانکی می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید، از پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا لوازم دیجیتال و هوشمند به‌راحتی و به‌صورت اقساطی خریداری کنید. از مهم‌ترین مزایای اعتبار بانکی اسنپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازپرداخت و اقساط بلند مدت: کاربران پس از دریافت اعتبار بانکی از اسنپ می‌توانند بر حسب مبلغ اعتبار دریافتی، آن را در بازه زمانی بلند مدت تا 24 ماه به‌صورت اقساطی بازپرداخت نمایند.
  • خرید آسان: کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند از همه فروشگاه‌های طرف قرارداد با این سرویس به‌صورت حضوری یا آنلاین بدون محدودیت در تعداد کالا یا مبلغ سفارش، خرید نمایند.

اعتبار بانکی اسنپ

  • مدیریت اعتبار با استفاده از اپلیکیشن: یکی از ویژگی‌های وام اسنپ این است که کاربران با استفاده از اپلیکیشن اسنپ می‌توانند به‌راحتی وضعیت اعتبار و همچنین اقساط خود را مشاهده کرده و آن را مدیریت کنند. اطلاعات مربوط به اقساط مانند مبلغ هر قسط، تاریخ سررسید، مبلغ باقیمانده و… به‌راحتی از طریق این اپلیکیشن قابل مشاهده و مدیریت است.
  • عدم نیاز به ضامن: یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت اعتبار بانکی اسنپ، عدم نیاز به معرفی ضامن و ارائه مدارک ضمانت مانند فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق و… است. همین ویژگی باعث شده که فرایند دریافت اعتبار بانکی از اسنپ ساده‌تر و سریع‌تر شود.
  • تنوع کالاها و خدمات: از دیگر مزایای اعتبار بانکی سرویس اسنپ به تنوع کالاها و خدمات اشاره کرد. در واقع این اعتبار محدود به خرید یک کالا یا محصول خاص نیست و کاربران پس از دریافت اعتبار می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود از هر نوعی را به‌راحتی خریداری نمایند.
  • دریافت اعتبار به‌صورت آنلاین: مهم‌ترین مزیت استفاده از این سرویس، عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک و انجام کلیه مراحل دریافت اعتبار به‌صورت آنلاین است. متقاضیان می‌توانند به‌راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کرده و در بخش مربوط به اسنپ‌ پی درخواست خود برای دریافت اعتبار را ثبت نمایند. مدارک مورد نیاز هم به‌صورت آنلاین آپلود شده و به مراجعه حضوری برای تحویل مدارک نیاز نیست.

چگونه اعتبار بانکی اسنپ را دریافت کنیم؟

پس از معرفی اعتبار بانکی اسنپ و مزایای آن، بدون شک این سوال توسط کاربران مطرح می‌شود که اعتبار بانکی اسنپ را چگونه دریافت کنیم. در پاسخ به این سوال باید گفت که درخواست اعتبار بسیار ساده بوده و در کمترین زمان با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌شود. برای این کار باید اپلیکیشن اسنپ را روی گوشی هوشمند خود نصب داشته باشید و با انجام مراحل زیر درخواست خود را ثبت کرده و اعتبار مورد نظر را دریافت کنید:

۱. ثبت درخواست اعتبار بانکی

پس از اجرای برنامه اسنپ،‌ وارد بخش سرویس اعتباری (SnappPay) شده و از قسمت اعتبار بانکی مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از تعیین مبلغ مورد نیاز برای اعتبار می‌توانید تعداد اقساط مورد نظر برای بازپرداخت را انتخاب نمایید. پس از این کار اطلاعات مربوط به نوع ضمانت، مبلغ هر قسط و کل مبلغ بازپرداخت محاسبه و نمایش داده می‌شود. در صورت تأیید با انتخاب گزینه ثبت درخواست وارد مرحله بعد می‌شوید.

۲. بررسی امکان دریافت اعتبار بانکی

پس از ثبت درخواست اعتبار بانکی به مبلغ و با تعداد اقساط مورد نظر، رتبه اعتباری شما سنجیده می‌شود. در این مرحله سوابق چک‌های برگشتی و اقساط معوقه در سیستم بانکی مورد بررسی قرار گرفته و میزان خوش‌حسابی شما مشخص می‌شود.
نکته مهم در مورد درخوست اعتبار بانکی اسنپ این است که این اعتبار با همکاری بانک ملت به متقاضیان ارائه می‌شود. به همین دلیل افراد باید نزد این بانک حساب و چک صیادی بنفش به نام خود داشته باشند. در صورتی که پس از بررسی مشخص شود که خوش‌حساب هستید و رتبه اعتباری خوبی دارید؛ اعتبار درخواستی تأیید شده و فرایند در مرحله بعد ادامه پیدا می‌کند.

وام خرید اسنپ پی

۳. بارگذاری تصویر چک ضمانت

پس از تأیید رتبه اعتباری،‌ در این مرحله باید تصویر چک صیادی بارگذاری شود. در این مرحله باید یک برگ چک را بر اساس دستورالعمل پر کرده و یک عکس با کیفیت از آن ثبت و بارگذاری نمایید. برای این کار وارد برنامه شده و به قسمت بارگذاری تصویر چک مراجعه نمایید و تصویر را آپلود کنید.

4. ارسال اصل چک ضمانت

در صورتی که تصویر چک بارگذاری شده توسط کارشناسان اسنپ مورد تأیید قرار گرفت، باید اطلاعات چک را به دقت در سامانه صیاد ثبت نمایید. پس از این کار در بخش اعتبار بانکی برنامه اسنپ روش ارسال اصل چک را انتخاب کرده و آن را ارسال نمایید.

۵. ساخت امضای دیجیتال

منظور از ساخت امضای دیجیتال این است که باید اطلاعات فردی خود را در برنامه تکمیل کرده و به‌صورت تصویری احراز هویت انجام دهید. پس از انجام این مراحل امضای دیجیتال شما ساخته و با استفاده از آن می‌توانید قرارداد دریافت اعتبار بانکی اسنپ را امضا کنید.

۶. امضای قرارداد

در این مرحله قرارداد اعتبار بانکی به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده می‌شود؛ شما می‌توانید قرارداد را با دقت مطالعه کرده و در صورت تأیید، آن را با استفاده از امضای الکترونیکی خود امضاء کنید تا فرایند نهایی شود.

۷. دریافت اعتبار بانکی

پس از امضای قرارداد الکترونیکی و تأیید مدارک توسط بانک، اعتبار درخواستی در مدت زمان کوتاهی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با استفاده از کد تخفیف اسنپ‌ پی و سایر فروشگاه‌های آنلاین کالاهای مورد نظر را خریداری کنید. در آموزش دریافت اعتبار بانکی اسنپ باید گفت که این اعتبار به خرید اینترنتی و آنلاین محدود نشده و با استفاده از آن می‌توان از فروشگاه‌های طرف قرارداد به‌صورت حضوری نیز خرید کرد.

ضامن اعتبار بانکی اسنپ چیست؟

زمانی که صحبت از اعتبار بانکی و وام به‌میان می‌آید، در ذهن بسیاری از افراد تصویری از ضامن کارمند با فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق و دسته چک و… نقش می‌بندد. در مورد اعتبار بانکی اسنپ باید به این نکته اشاره کرد که فرایند درخواست در آن در کمترین زمان ممکن انجام شده و کاربران به‌راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانند اعتبار دلخواه خود را دریافت کنند.

خرید با اعتبار بانکی اسنپ

در مورد اعتبار بانکی اسنپ باید گفت که برای دریافت این اعتبار به میزان دلخواه، نیازی به ضامن و ارائه مدارک ضمانتی مانند گواهی کسر از حقوق، فیش حقوقی، جواز کسب و… وجود ندارد. تنها مدرک ضمانت برای دریافت این اعتبار یک برگ چک صیادی بنفش است که باید به نام متقاضی باشد. ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که برای درخواست اعتبار به مدارک و مستندات زیادی نیاز نیست و وارد کردن اطلاعات فردی برای ساخت امضای دیجیتال کفایت می‌کند. جالب این که قرارداد دریافت اعتبار بانکی نیز الکترونیکی بوده و با استفاده از امضای دیجیتال کاربر تأیید می‌شود.

دریافت اعتبار بانکی اسنپ چقدر طول می‌کشد؟

در مورد مدت زمان دریافت اعتبار بانکی اسنپ باید به این نکته اشاره کرد که در صورتی که همه مراحل که در آموزش دریافت اعتبار بانکی اسنپ شرح داده شد بدون وقفه انجام شده و در ارائه مدارک و اطلاعات مورد نیاز و همچنین استعلام‌های سیستم بانکی نقصی وجود نداشته باشد، کاربران می‌توانند در مدت زمان یک هفته تا حداکثر 10 روز اعتبار مورد نظر خود را دریافت کنند.
در صورتی که متقاضی دریافت اعتبار مراحل را تکمیل نکند، پس از 30 روز درخواست ثبت شده منقضی خواهد شد. در این شرایط در صورتی که متقاضی قصد دریافت اعتبار داشته باشد، باید نسبت به ثبت درخواست جدید اقدام کرده و مراحل را مجدد طی کند. به همین دلیل توصیه می‌شود که همه مراحل درخواست اعتبار را حداکثر در مدت یک هفته تکمیل نمایید.

با اعتبار بانکی اسنپ از کجا می‌شود خرید کرد؟

در مورد خرید با اعتبار بانکی اسنپ باید گفت که کاربران با استفاده از اعتبار دریافت شده می‌توانند از اسنپ‌ شاپ و کلیه فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری که طرف قرارداد اسنپ‌ پی هستند خرید انجام دهند. برای خرید با اعتبار اختصاص داده شده هیچ محدودیتی در نوع کالای انتخاب شده وجود ندارد. همچنین در خرید تعداد کالای مورد نظر نیز محدودیتی وجود نداشته و کاربران می‌توانند محصول مدنظر خود را به هر تعداد که نیاز دارند به‌صورت آنلاین و حضوری خریداری کنند.

خرید با اعتبار اسنپ پی

در خصوص روش خرید با اعتبار بانکی اسنپ باید گفت که در صورت مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با اسنپ‌ پی، کاربر باید کالاها و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد مرحله پرداخت شود. در صفحه پرداخت گزینه‌ای به نام پرداخت قسطی با اسنپ‌ پی وجود دارد که باید بر روی این گزینه کلیک کرده و در نهایت پرداخت با اعتبار بانکی را کند تا مبلغ سبد خرید از اعتبار کسر شود.
در خرید حضوری کاربران به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده و کالاهای مورد نظر را بررسی کرده و انتخاب می‌کنند. در هنگام پرداخت مبلغ کالاهای انتخاب شده در قسمت اعتبار بانکی سرویس اسنپ‌ پی باید گزینه دریافت بارکد پرداخت را انتخاب نمایند. پس از این کار یک بارکد روی گوشی نمایش داده می‌شود که فروشنده آن را اسکن کرده و هزینه خرید کالاها از اعتبار بانکی اسنپ کاربر کسر می‌شود.

سقف اعتبار بانکی اسنپ چقدر است؟

کاربران در صورتی که قصد دارند از اعتبار بانکی اسنپ استفاده کنند می‌توان این اعتبار را در مبالغ 20، 30، 40 یا 50 میلیون تومانی بر حسب نیاز دریافت نمایند. در واقع حداقل اعتبار بانکی در این سرویس برای افراد متقاضی 20 میلیون تومان بوده و امکان انتخاب مبالغ کمتر وجود ندارد. بر این اساس سقف اعتبار بانکی نیز 50 میلیون تومان تعیین شده است و امکان دریافت مبالغ بیشتر از آن وجود ندارد.
همانطور که در آموزش دریافت اعتبار بانکی اسنپ گفته شد تعداد اقساط بازپرداخت این اعتبار با توجه به مبلغ درخواستی کاربران و همچنین تمکن و شرایط مالی آن‌ها در بازپرداخت می‌تواند بین 12 و 24 ماه انتخاب شود. بر اساس انتخاب کاربر مبلغ هر یک از اقساط و همچنین مبلغ کل بازپرداخت با کارمزد توسط برنامه محاسبه شده و به کاربر نمایش داده می‌شود.

جمع‌بندی

در دنیای امروز که افراد بسیاری از کارهای روزمره خود را با استفاده از تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلف و به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند، دریافت اعتبار بانکی و وام نیز به‌روش سنتی انجام نمی‌شود؛ به این معنی که امروزه می‌توان اعتبار بانکی مورد نیاز را در کمترین زمان دریافت کرده و همه مراحل آن‌ها را به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام داد. سرویس اعتبار بانکی اسنپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند اعتبار مورد نیاز خود از 20 تا 50 میلیون تومان به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به ضامن دریافت کنند. کاربران می‌توانند از این اعتبار برای خرید کالاهای مختلف از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری استفاده کرده و در اقساط بلند مدت بازپرداخت آن‌ها را انجام دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *