0

اسنپ باکس رانندگان

اسنپ باکس رانندگان

اسنپ باکس یکی از خدمات ارائه‌شده توسط شرکت اسنپ است که برای کاربران و افراد این امکان را فراهم می‌کند تا بسته‌های خود را به‌آسانی و با قیمتی کاملا مناسب و به‌صرفه ارسال کنند.

این پلتفرم در سال 94 به‌عنوان یک پلتفرم مبتنی بر فناوری‌های نوین و همچنین برای حمل و نقل کالاهای کوچک و خرد تأسیس شد و شروع به کار کرد. امروزه اسنپ باکس نقش بسیار مهمی در سریع‌تر کردن فرایند ارسال و دریافت بسته‌ها و کالاها دارد و افراد می‌توانند با انتخاب مقصد مورد نظر خود و بررسی هزینه‌های به‌صرفه ای که این پلتفرم برای خدمات خود قرار داده است، بسته‌های خود را به‌راحتی به مکان‌های مختلفی ارسال کنند. البته سرویس‌های مشابه دیگری مانند الوپیک و… نیز وجود دارند اما اسنپ باکس مزایای خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.  

بیشتر بخوانید: مقایسه اسنپ باکس و الوپیک

مزایای استفاده از اسنپ باکس

در واقع اسنپ باکس مانند دیگر خدمات شرکت اسنپ، مزایای بسیار زیاد و منحصر به فردی دارد که باعث شده است بیشتر افراد و کاربران برای ارسال کالاها و اقلام خود به مقصدهای مورد نظر، از این پلتفرم استفاده کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند. از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این پلتفرم آشنا کنیم.

1- ارسال کالا و اقلام در سریع‌ترین حالت ممکن!

اولین و در واقع مهم‌ترین مزیت پلتفرم اسنپ باکس که باعث شده است تا کاربران و افراد مختلف علاقه‌مند به استفاده و بهره بردن از این پلتفرم شوند، امکان ارسال به‌موقع و سریع کالاها است. شما با استفاده از پلتفرم اسنپ باکس می‌توانید کالاها و بسته‌های خود را، در سریع‌ترین زمان به مقصد ارسال کنید و از این مزیت اسنپ باکس بهره‌مند شوید.

2- قیمت‌ها و تعرفه‌های به‌صرفه

در بین پلتفرم‌های ارائه خدمات حمل و نقل بار، پلتفرم اسنپ باکس تنها پلتفرمی است که مناسب‌ترین قیمت را برای ارسال بسته‌های شما ارائه می‌دهد. در واقع تعرفه‌‌هایی که برای ارسال کالا در این پلتفرم وجود دارند، طوری طراحی شده‌اند تا کاربران و مشتریان بتوانند با خیال راحت‌تری از خدمات باربری و حمل بار استفاده کنند. همچنین از دیگر مزایای اسنپ باکس و به‌طور کلی پلتفرم اسنپ این است که کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف اسنپ، از تخفیفات ویژ‌ ای که این پلتفرم برای مشتریان خود در نظر گرفته است، استفاده کنند. جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ و زیرمجموعه‌های آن از جمله اسنپ باکس را می‌توانید از وبسایت موپُن تهیه کنید. 

3- آگاهی از وضعیت بسته در هنگام ارسال

پلتفرم اسنپ باکس این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند از وضعیت بسته خود در هنگام ارسال با خبر باشند. در واقع این قابلیت به‌صورت آنلاین برای مشتریان قابل استفاده است. همچنین شما می‌توانید از زمان دقیق یا تقریبی تحویل کالای خود به مقصد نیز اطلاع داشته باشید.

 

اسنپ باکس

شرایط ثبت نام راننده اسنپ باکس

پلتفرم اسنپ باکس برای رانندگان وانت و موتورسواران این امکان را فراهم کرده است که بتوانند در محیطی سالم و ایمن، امکان فعالیت در سرویس‌های مختلف را داشته باشند. اگر می‌خواهید راننده‌ای در ناوگان اسنپ باکس باشید، باید شرایط و ضوابط را در خصوص ثبت نام در این پلتفرم هوشمند رعایت کنید تا بتوانید به‌راحتی در هر کدام از بخش‌های مختلف این پلتفرم عضو شوید.

به‌طور کلی ثبت نام در اسنپ باکس به دو صورت انجام می‌شود:

  1. ثبت نام از طریق بازاریابان میدانی مستقر در سطح شهرها

      2. ثبت نام به‌صورت غیر حضوری و آنلاین

در ادامه این مقاله به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و عضویت در سرویس‌های مختلف پلتفرم اسنپ باکس خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اسنپ باکس رانندگان

مدارک مورد نیاز برای عضویت در سرویس موتورسواران اسنپ باکس به شرح زیر است:

  • مدارک شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه یا پاسپورت
  • مدارک شناسایی مربوط به وسیله نقلیه شما مانند کارت موتور یا مدارک دیگر (سند موتور، برگه سبز موتور، قول‌نامه موتور(در صورت وجود)، و در صورت نیاز وکالت نامه یا رضایت مربوط به مالک وسیله نقلیه)
  • سفته با ارزش ١٠ میلیون تومان
  • اصل بیمه‌نامه شخص ثالث (البته این مدرک را می‌توانید تا یک ماه بعد از ثبت نام نیز تحویل دهید)

مدارک مورد نیاز برای عضویت در سرویس حمل مرسوله و مسافر توسط موتورسوار

اگر قصد دارید که هم درخواست‌های حمل مسافر توسط موتور را انجام دهید و هم به حمل بسته در اسنپ باکس بپردازید، می‌توانید در سرویس حمل مسافر و مرسوله اسنپ باکس ثبت نام کنید.

موتورسوار اسنپ

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سرویس حمل مسافر توسط موتورسواران

  • مدارک شناسایی (اصل کارت ملی، شناسنامه سری جدید یا پاسپورت)
  • گواهینامه مخصوص موتور (گواهینامه خودرو قابل قبول نیست)
  • مدارک مربوط به وسیله نقلیه (کارت موتور یا هر کدام از این مدارک: اصل سند موتور، اصل برگه سبز، قول‌نامه، رضایت‌نامه یا وکالت‌نامه وسیله نقلیه در صورت مالک نبودن)
  • اصل بیمه‌نامه شخص ثالث (اجباری هنگام ثبت‌ نام)

مدارک لازم برای ثبت نام در سرویس حمل بار توسط وانت سبک یا وانت سنگین

  • مدارک شناسایی (اصل کارت ملی، شناسنامه سری جدید یا پاسپورت)
  • مدارک مربوط به وسیله نقلیه (اصل کارت خودرو یا هر کدام از این مدارک: اصل سند خودرو، اصل برگه سبز، قول‌نامه، رضایت‌نامه یا وکالت‌نامه وسیله نقلیه در صورت مالک نبودن)
  • گواهینامه مرتبط
  • اصل بیمه‌نامه شخص ثالث
  • سفته با ارزش ٢٠ میلیون تومان

برای ثبت نام در اسنپ ب

نحوه ثبت نام رانندگان در اسنپ باکس

عضویت در اسنپ باکس به‌عنوان راننده یا موتورسوار مراحلی دارد که در ادامه شرح می‌دهیم.

1- در گام اول شما باید وارد لینک مربوط به ثبت نام رانندگان در سوپراپلیکیشن اسنپ شوید؛ شماره موبایل خود وارد و سپس کد تأیید که به شماره واردشده پیامک داده شده است را درج نمایید.

ثبت نام راننده اسنپ باکس

2- در مرحله دوم باید اطلاعات زیر را وارد و سپس گزینه ادامه را انتخاب کنید.

ثبت نام راننده اسنپ باکس

 

3- در ادامه باید عکس چهره خود را وارد کنید و روند ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ثبت نام راننده اسنپ باکس

 

نحوه کار با نرم‌افزار اسنپ باکس به‌عنوان راننده

پلتفرم اسنپ باکس برای راحتی کار سفیران خود، نرم افزاری را طراحی کرده است که سفیران می‌توانند به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت آنلاین، به مشتریان و کاربران اسنپ باکس خدمات ارائه بدهند. برای آشنایی با نرم افزار اسنپ باکس، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در ابتدا برای ورود به نرم‌افزار اسنپ باکس باید شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس رمز عبور یک بار مصرفی که برای شما ارسال شده است را درج نمایید.

اپلیکیشن راننده اسنپ باکس

 

پس از آن در صورتی که امکان ارائه سفر را داشتید می‌توانید با لمس گزینه آنلاین، به ارائه خدمت به مشتریان بپردازید و اگر آمادگی برای ارائه خدمت نداشتید می‌توانید گزینه آفلاین را لمس کنید.

اپلیکیشن راننده اسنپ باکس

 

در زمان ارائه سرویس این صفحه برای شما باز می‌شود که در قسمت اول، هزینه سفر و در قسمت‌های بعدی به‌ترتیب آدرس محل دریافت، آدرس محل تحویل و برگشت داشتن یا نداشتن وارد شده است.

اپلیکیشن راننده اسنپ باکس

 

پس از پذیرش سرویس، نام فرد ارسال‌کننده و آدرس محل تحویل در این قسمت قابل مشاهده است. شما با کلیک بر روی گزینه تماس می‌توانید با ارسال‌کننده تماس برقرار کنید و با کلیک بر روی گزینه نقشه می‌توانید از قابلیت مسیریابی استفاده کنید.

اپلیکیشن راننده اسنپ باکس

 

در ادامه اطلاعات فرد دریافت‌کننده وارد شده است که می‌توانید مانند بخش قبل، از گزینه‌های موجود در این صفحه استفاده کنید.

اپلیکیشن راننده اسنپ باکس

 

در واقع شما با طی مراحل گفته‌شده در این مقاله می‌توانید به‌راحتی در پلتفرم اسنپ باکس به‌عنوان یک سفیر ثبت نام کنید و به ارائه خدمت بپردازید. 

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا به‌صورت کامل نحوه ثبت نام به‌عنوان راننده در اسنپ باکس و استفاده از امکانات این پلتفرم توسط رانندگان شرح داده شود. در صورتی که قصد ثبت نام در این پلتفرم به‌عنوان راننده را داشتید می‌توانید طبق دستورالعمل‌های این مقاله عمل کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *