0

چگونه نماوا را به تلویزیون وصل کنیم؟

چگونه نماوا را به تلویزیون وصل کنیم

امروزه دیگر مانند گذشته نیست که فقط چندین شبکه تلویزیونی وجود داشته باشد و فقط فیلم، سریال و مستند از آن‌ها پخش شود. امروزه پلتفرم‌های مختلفی به‌وجود آمده‌اند که می‌توان فیلم، سریال، مستند، انیمیشن و… را با زبان اصلی، دوبله و حتی ویژه ناشنوایان و نابینا‌ها در آن‌ها مشاهده نمود. نماوا یکی از این پلتفرم‌ها است که در سالیان اخیر بسیار خوب عمل کرده است و در میان مردم طرفداران زیادی دارد.

این پلتفرم‌ها برای اینکه قابلیت اجرا داشته باشند نیاز به اتصال به اینترنت دارند. دسترسی به خدمات نماوا به‌واسطه اپلیکیشن اندرویدی و iOS، وبسایت نماوا و اپلیکیشن مخصوص تلویزیون‌های هوشمند امکان‌پذیر است. در ادامه ما به بررسی نحوه اتصال پلتفرم نماوا به تلویزیون می‌پردازیم.

تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و می‌توان اپلیکیشن نماوا را در آنها نصب کرد یا از طریق بخشی با عنوان شبکه وارد سایت نماوا یا دیگر پلتفرم‌های نمایش خانگی شد، تا به این وسیله توانست به صورت آنلاین هر فیلم و سریالی را مشاهده کرد

اما بسیاری از مخاطبان و کاربران این پلتفرم‌ها تلویزیون‌های قدیمی‌تری دارند که قاعدتا هوشمند نیستند و در واقع قابلیت اتصال به اینترنت را ندارند. از این رو قطعا برای شما سؤال پیش می‌آید که در این شرایط چگونه فیلم‌های نماوا را در تلویزیون ببینیم؟ ما نیز در این مقاله قصد داریم که همین موضوع را بررسی کرده و به چنین پرسشی پاسخ دهیم. در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه نماوا را در تلویزیون‌های غیر هوشمند ببینیم؛ پس با ما همراه باشید.

چگونه نماوا را در تلویزیون ببینیم؟

همان‌گونه که پیش‌تر توضیح دادیم اگر تلویزیون شما هوشمند باشد، مشکلی برای دیدن فیلم و سریال‌های نماوا در تلویزیون نخواهید داشت. کافیست از طریق شبکه اینترنت وارد مرورگر تلویزیون خود شوید و به سایت نماوا ورود نمایید و خیلی ساده هر فیلم و سریالی که مدنظر دارید را در این پلتفرم مشاهده کنید.

حتی در تلویزیون‌های هوشمند این قابلیت وجود دارد که شما می‌توانید اپلیکیشن نماوا، مخصوص سیستم تلویزیون را دانلود کنید و بر روی تلویزیون خود نصب نمایید. حسن این کار این است که شما از این طریق می‌توانید فیلم و سریال‌ها را از طریق اپلیکیشن دانلود کنید و در همان جا ذخیره نمایید. سپس در فرصت مناسب به صورت آفلاین فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید. در این شرایط اتصال به اینترنت در زمان تماشا ضروری نیست. در نتیجه تماشای فیلم و سریال‌های نماوا در تلویزیون‌های هوشمند امری بسیار ساده است.

اینکه “چگونه نماوا را در تلویزیون مشاهده کنیم” زمانی اهمیت پیدا می‌کند که تلویزیون هوشمند نباشد. در این شرایط چندین راه وجود دارد که در ادامه آنها را برای شما بررسی خواهیم نمود.

روش اول؛ که در واقع ساده‌ترین روش به شمار می‌آید، این است که شما یک لپ‌ تاپ یا کامپیوتر را با کابل HDMI به تلویزیون وصل ‌کنید. پس از آن از طریق سیستم خود وارد سایت نماوا شده و به صورت آنلاین هر کدام از سریال‌ها و فیلم‌هایی که مورد علاقه‌تان هست را به صورت آنلاین تماشا کنید. حتی می‌توانید اپلیکیشن نماوا را بر روی سیستم خود نصب کرده و فیلم و سریال‌های موجود را از طریق آن دانلود کرده و به صورت آفلاین در هر زمان که فرصت داشتید مشاهده نمایید. قاعدتا این روش ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش برای مشاهده فیلم و سریال‌های نماوا در تلویزیون می‌باشد.

در روش دوم؛ شما می‌توانید گوشی همراه خود را به وسیله کابل‌های مخصوص به تلویزیون متصل نمایید. در این روش کافیست کابل مخصوص را که از یک سمت امکان اتصال به گوشی همراه و از سمت دیگر با HDMI و یا USB امکان اتصال به تلویزیون را دارد، تهیه نمایید. پس از آن با اتصال تلفن همراه‌تان به تلویزیون می‌توانید از طریق اینترنت با ورود به سایت و یا اپلیکیشن نماوا به راحتی هر فیلم و سریالی که مد نظرتان است را در تلویزیون تماشا کنید.

روش سوم؛ نیز استفاده از اندروید باکس نماوا یا نماوا تی‌وی است. این وسیله یک وسیله هوشمند است. به وسیله کابل HDMI یا درگاه USB می‌توانید آن را به تلویزیون خود متصل کنید. البته که باید این وسیله را از طریق فروشگاه نماوا یا دیگر فروشگاه‌های لوازم برقی و الکترونیکی تهیه نمایید. با اندروید باکس می‌توانید کارهای دیگری نیز مثل بازی انجام دهید. با اتصال اندروید باکس نماوا به تلویزیون به راحتی می‌توانید تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها را با بهترین کیفیت ببینید، ضمن اینکه دیگر نیازی به لپ تاپ، کامپیوتر، تلفن همراه و… برای دیدن سریال و فیلم نخواهید داشت. کافیست اندروید باکس نماوا را به تلویزیون متصل کرده و یک شبکه اینترنت مناسب در اختیار داشته باشید تا به راحتی بتوانید هر فیلم و سریالی که مد نظرتان می‌باشد را در نماوا تماشا کنید.

چگونه نماوا را در تلویزیون نصب کنیم؟

نصب نماوا در سیستم‌هایی مانند لپ تاپ، کامپیوتر و تلفن بسیار ساده است؛ شما می‌بایست اپلیکیشن مناسب را از طریق سایت دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب نمایید. اما برای اینکه بدانیم چگونه نماوا را در تلویزیون نصب کنیم، کمی پیچیدگی وجود دارد، که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

خب همان‌گونه که پیش‌تر اشاره کردیم نماوا دارای اپلیکیشن می‌باشد. شما می‌توانید از طریق سایت نماوا نسخه اپلیکیشن مناسب با تلویزیون خود را دانلود کرده و بر روی آن نصب نمایید.

برای این کار در ابتدا باید یک USB یا همان فلش را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل نمایید. سپس وارد سایت نماوا شده و پس از آن می‌توانید به دنبال نسخه مناسب اپلیکیشن در سایت بگردید. زمانی که آن را یافتید می‌توانید اپلیکیشن را دانلود کرده و فایل را بر روی USB متصل به لپ تاپ یا کامپیوتر ذخیره نمایید. پس از آن تنها کافیست USB را به تلویزیون خود متصل نمایید و اپلیکیشن را نصب کنید. پس از اطمینان از اتصال تلویزیون به اینترنت، می‌توانید اپلیکیشن نماوا را اجرا کنید؛ و با ورود به نماوا و خرید اشتراک همراه با کد تخفیف نماوا که به راحتی از وبسایت موپُن یافته‌اید، از تماشای انواع فیلم، سریال، انیمیشن و مستند و… لذت ببرید.

چگونه از نماوا فیلم دانلود کنیم؟

همان‌گونه که در بالاتر اشاره شد اگر شما اپلیکیشن نماوا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید می‌توانید از طریق اپلیکیشن و در آن فیلم و سریال‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و سر فرصت به صورت آفلاین تماشا کنید. حال برای شما این سؤال پیش می‌آید که چگونه از نماوا فیلم دانلود کنیم؟

پاسخ بسیار ساده است. در وهله اول لازم است اپلیکیشن نماوا را از طریق سایت، گوگل استور و یا کافه بازار دانلود کنید و بر روی سیستم خود نصب نمایید. اگر می‌خواهید به‌صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنید توجه داشته باشید که نسخه هماهنگ با سیستم عامل خود را دریافت کنید تا در هنگام نصب دچار مشکل نگردید. پس از آن می‌توانید اپلیکیشن را بر روی سیستم خود اجرا نمایید. پس از ورود به اپلیکیشن نماوا و خرید اشتراک همراه با کد تخفیف فیلم و سریال می‌توانید به فیلم و سریال‌های موجود در نماوا دسترسی پیدا کنید.

لازم نیست برای چگونگی دانلود فیلم و سریال از نماوا، سردرگم شوید. در صفحه فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و… آیکونی با علامت دانلود خواهید دید، که با کلیک کردن بر روی آن عملیات دانلود آغاز خواهد شد. عملیات دانلود فیلم یا سریال مورد نظر را در قسمت “لیست من” و در بخش “دانلود شده‌ها” مشاهده خواهید نمود. پس از اتمام عملیات دانلود می‌توانید با کلیک بر روی بازگذاری، یا پخش سریال و یا فیلم هر موقع که خواستید به تماشای آن بپردازید.

اپلیکیشن نماوا برای تمامی سیستم‌ها در سایت در دسترس می‌باشد. در نتیجه دیگر برای شما این موضوع که چگونه از نماوا سریال دانلود کنیم، مبهم نخواهد بود. می‌توانید متناسب با هر سیستم عاملی که در دسترستان می‌باشد آن را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. حتی می‌توانید با داشتن کد تخفیف نماوا اشتراک خود را با قیمتی بسیار مناسب‌تر تهیه کرده و از تماشای انواع فیلم وسریال مورد علاقه‌تان نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده فیلم و سریال‌های نماوا با تخفیف، می‌توانید به سایت موپُن مراجعه کرده و یا در خبرنامه موپُن عضو شوید. موپُن ارائه دهنده انواع کدهای تخفیف، با چندین سال سابقه در این حوزه است.

کلام آخر

حال که صحبت از کد تخفیف فیلم و سریال شد بهتر است به عنوان کلام آخر کمی در ارتباط با نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا برای شما توضیح دهیم. استفاده از انواع کد تخفیف نماوا بسیار ساده است. تنها کافیست از سایت‌های ارائه دهنده کد تخفیف مانند موپُن، کد تخفیف فیلم و سریال را دریافت کرده و در هنگام خرید اشتراک در بخش مورد نظر آن کد را وارد نمایید. پس از اعمال کد تخفیف نماوا خواهید دید که مبلغ مورد نظر از فاکتور شما کسر شده و می‌توانید اشتراک نماوا را ارزان‌تر تهیه کنید.

در نهایت نماوا علاوه‌بر اینکه یک پلتفرم خوب ارائه دهنده فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد، برای رفاه حال مشتریان و استفاده راحت‌تر آن‌ها از سایت و اپلیکیشن تخفیف‌های متنوعی برای خرید اشتراک، خرید اندروید باکس نماوا و… در نظر گرفته است، تا بتواند رضایت کاربران را جلب کند. از این‌رو نماوا را می‌توان یک پلتفرم خوب و کامل برای پخش فیلم و سریال معرفی کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل