0

آموزش دانلود دیجی کالا

آموزش کامل دانلود دیجی کالا برای اندروید و آیفون

گسترش فروش آنلاین محصولات مدیون تاسیس فروشگاه‌های معتبر و مفید در حوزه‌های مختلف است. بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و البته خاورمیانه یعنی دیجی کالا نیز یکی از فروشگاه‌هایی محسوب می‌شود که نقش چشم‌گیری در رونق خرید و فروش آنلاین داشته است. کاربران با دانلود دیجی کالا و استفاده از آن می‌توانند تمامی مایحتاج خود را با مناسب‌ترین شرایط خریداری کنند.

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که در بستر سایت و اپلیکیشن خدمات خود را ارائه می‌کند. به دلیل این که تنوع محصولات و خدمات دیجی کالا بسیار گسترده و کم‌نظیر است، طراحی پلتفرم آن خیلی حرفه‌ای و دقیق انجام شده و استفاده از آن برای هر فردی با کمترین سطح سواد نیز امکان‌پذیر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم روش‌های مختلف دانلود اپ دیجی کالا برای دستگاه‌های هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.

اپلیکیشن دیجی کالا

شاید برایتان سوال باشد که چرا به جای استفاده از وب‌سایت دیجی کالا، از اپلیکیشن آن استفاده کنیم؟ 56 درصد از بازدید‌های دیجی کالا، 49 درصد از فروش ریالی این مجموعه و 55 درصد از سفارش‌ها از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شوند. تاکنون بیش از 12 میلیون بار نصب فعال این اپلیکیشن به ثبت رسیده و روزانه بیش از یک و نیم میلیون نفر در آن فعالیت دارند.

این آمار به خوبی نشان‌دهنده قدرت و کیفیت اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی است. دیجی کالا با طراحی رابط کاربری آسان، در نظر گرفتن دسته‌بندی‌های دقیق، دسترسی سریع و راحت به محصولات و بخش‌های مختلف، تسهیل روند خرید، استفاده از درگاه‌های پرداخت ایمن، روش‌های پرداخت مختلف و… کاربران بسیاری را نسبت به استفاده از اپلیکیشن خود ترغیب کرده است.

اگر شما هم قصد خرید از اپلیکیشن دیجی کالا را دارید پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام کدهای تخفیف دیجی کالا را در لینک زیر بررسی کنید تا خرید با تخفیف را تجربه کنید:

کد تخفیف دیجی کالا

روش‌های دانلود دیجی کالا برای اندروید

بسیاری از گوشی‌های هوشمند از برندهای سامسونگ، سونی، نوکیا، شیائومی و… از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. دانلود دیجی کالا برای اندروید 3 به بعد آمار بسیار چشمگیری را به ثبت رسانده است. برای دانلود این برنامه در گوشی‌های اندرویدی دو راه وجود دارد که در ادامه به آموزش آن‌ها خواهیم پرداخت:

دانلود دیجی کالا با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود مستقیم یک برنامه به این معنی است که بدون وجود پلتفرم واسطه‌ای فایل اپلیکیشن را دانلود کرده و سپس نسبت به نصب آن اقدام کنیم. برای دانلود برنامه دیجی کالا با لینک مستقیم کافیست به سایت دیجی کالا و صفحه مخصوص دانلود اپلیکیشن آن مراجعه کنید. در این صفحه روش‌های گوناگون دانلود و نسخه‌های متنوع دیجی کالا برای دستگاه‌های هوشمند را شاهد خواهید بود.

برای دریافت لینک دانلود مستقیم اپ دیجی کالا کافیست شماره تلفن همراه خود را در کادر مخصوص این صفحه وارد کنید. با سرعت بالایی دیجی کالا پیامی حاوی لینک دانلود برنامه برای شما ارسال خواهد کرد که با کلیک بر روی آن و تایید مجوزها دانلود برنامه آغاز خواهد شد.

دقت داشته باشید که دیجی کالا لینک آخرین نسخه اپلیکیشن را برای شما ارسال خواهد کرد. جهت دانلود برنامه دیجی کالا نسخه قدیمی با لینک مستقیم می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های مخصوص اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کنید.

دانلود دیجی کالا با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود دیجی کالا از طریق اپ استورها

اپ استورهای ایرانی و خارجی فضای بسیار مناسبی را برای دسترسی متمرکز کاربران به اپلیکیشن‌های کاربردی را ایجاد کرده‌اند. لازم به ذکر است که اپ استور جهانی گوگل پلی کشورمان را تحریم کرده است؛ پس در حال حاضر نصب دیجی کالا از گوگل پلی امکان‌پذیر نخواهد بود. برای دانلود اپلیکیشن دیجی کالا نسخه اندروید می‌توانید از دو پلتفرم ایرانی مایکت و بازار استفاده کنید. برای این کار باید روند زیر را طی نمایید:

1- دانلود و نصب اپ استور

شما می‌توانید به دلخواه بازار یا مایکت را روی تلفن همراه خود نصب کنید یا از نسخه تحت وب آن‌ها کمک بگیرید. برای دانلود این برنامه‌ها می‌توانید از وب‌سایت هر یک یا سایت‌های مخصوص اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کنید. پس از دانلود فایل اپ استور آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و مجوزهای لازم را به آن بدهید.

2- بررسی دسته‌بندی‌ها و جستجوی دیجی کالا

برای پیدا کردن اپلیکیشن دیجی کالا دو راه دارید. راه اول مراجعه به دسته‌بندی مخصوص این برنامه یعنی فروشگاه‌های اینترنتی است. راه دوم که بسیار آسان و سریع‌تر است، وارد کردن نام دیجی کالا در نوار جستجوی موجود در بازار و مایکت است.

پس از جستجوی نام دیجی کالا به احتمال زیاد برنامه‌های بسیار متعددی به شما نمایش داده شود، با توجه به مواردی مانند نام اپلیکیشن، عکس برنامه، آمار دانلود، امتیاز کاربران و… می‌توانید برنامه اصلی دیجی کالا را پیدا کنید.

3- بررسی مشخصات برنامه و دانلود آن

پس از انتخاب هر یک از برنامه‌ها حتما توضیحات آن و هم‌چنین نظرات کاربران را بررسی کنید. ممکن است برنامه انتخابی شما فیک باشد یا کاربردی دیگر داشته باشد. برای مثال برنامه مخصوص فروشندگان دیجی کالا کاربردی برای مشتریان آن نخواهد داشت.

اگر طبق بررسی‌های انجام شده به صحت و کارکرد درست برنامه اطمینان پیدا کردید، با زدن روی دکمه شروع دانلود می‌توانید آن را در تلفن همراه خود دانلود کنید. با توجه به سرعت اینترنت و حجم برنامه ممکن است زمانی طول بکشد تا دیجی کالا به‌طور کامل دانلود شود.

بررسی مشخصات برنامه و دانلود آن

نصب دیجیکالا اندروید

از هر روشی برای دانلود دیجی کالا استفاده کنید، در نهایت برای استفاده از خدمات آن باید برنامه را روی گوشی تلفن خود نصب نمایید. اگر از لینک مستقیم استفاده کردید، باید به فایل‌های خود و پوشه دانلود مراجعه و با انتخاب برنامه درخواست نصب را آغاز کنید. در این مسیر ممکن است تاییدیه و مجوزهایی از شما درخواست شود که با مطالعه شرایط آن‌ها باید تاییدشان کنید. دقت داشته باشید که برای نصب موفقیت آمیز فضای کافی در حافظه دستگاه وجود داشته باشد.

اگر از اپ استور بازار یا مایکت استفاده کرده باشید، با توجه به تنظیمات اعمال شده، برنامه ممکن است به‌صورت خودکار در تلفن نصب شود. در غیر این صورت با مراجعه مجدد به این پلتفرم‌ها و از طریق لیست دانلودها می‌توانید نسبت به نصب دیجی کالا در گوشی اندروید اقدام کنید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر درباره نحوه خرید از این اپلیکیشن دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را اول مطالعه کنید : راهنمای خرید از دیجی کالا

دانلود دیجی کالا برای آیفون

تلفن‌های هوشمند برند اپل یا همان آیفون که طرفداران زیادی در ایران دارند از سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کنند. برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مختلف از جمله دیجی کالا باید نسخه مخصوص آی او اس را استفاده کرد. در ادامه روش دانلود دیجی کالا برای آیفون را بررسی خواهیم کرد.

دانلود دیجی کالا برای آیفون

دانلود برنامه دیجی کالا با لینک مستقیم برای ios

با توجه به تنظیمات و برنامه نوشته شده برای سیستم عامل آی او اس امکان دانلود مستقیم برنامه دیجی کالا به کمک لینک وجود ندارد. شما می‌توانید از نسخه تخت وب دیجی کالا یا برنامه‌های آن در اپ استور‌ها استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است که تیم دیجی کالا به طور پیوسته در تلاش است که اپلیکیشن خود را در اپل استور نیز وارد کند. همان‌طور که می‌دانید اپل استور بسیاری از برنامه‌های ایرانی را ساپورت نمی‌کند. با این حال دیجی کالا بارها تلاش کرده است که در لیست برنامه‌های رایگان و موجود در این پلتفرم قرار گیرد تا دانلود آن به‌طور مستقیم انجام شود.

چندی پیش امکان دانلود دیجی کالا از اپ استور با نام غیرواقعی Diktionary امکان‌پذیر شد اما در حال حاضر این اپ نیز از لیست اپل استور حذف شده است. باید دید در آینده دیجی کالا چه راهکاری برای این مشکل پیدا خواهد کرد.

دانلود برنامه دیجی کالا از اپ استورها

اپ استورهای زیادی تنها برای اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی‌های برند اپل فعالیت می‌کنند. عمده این برنامه‌ها با دریافت هزینه اشتراک فایل‌های برنامه‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند. برنامه دیجی کالا نیز از طریق همین اپ استورها قابل دانلود است. در ادامه روند دانلود دیجی کالا از برنامه‌هایی مانند سیب اپ، سیبچه، سیب ایرانی، اناردونی و… را مشاهده می‌کنید:

  • دانلود یک اپ استور مخصوص آیفون و خرید اشتراک آن
  • جستجوی نام دیجی کالا در برنامه
  • بررسی برنامه‌های موجود و پیدا کردن برنامه اصلی دیجی کالا
  • دانلود فایل برنامه دیجی کالا

دانلود برنامه دیجیکالا از اپ استورها

اموزش نصب دیجی کالا در آیفون

برای نصب برنامه پس از دانلود آن از اپ استور باید از دکمه نصب کمک بگیرید. در مراحل نصب تاییدهایی از شما گرفته خواهد شد و خیلی سریع مراحل طی می‌شوند. در برخی موارد نیز اگر اپ استور مجوز داشته باشد، نصب برنامه به‌طور خودکار انجام خواهد شد.

دیجی کالا نسخه وب

با توجه به این که دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی در بستر وب است، استفاده از نسخه تحت وب آن نیز می‌تواند در حد اپلیکیشن آسان باشد. اگر حوصله سرچ هرباره نام دیجی کالا در گوگل یا وارد کردن آدرس این فروشگاه در مرورگر خود را ندارید کافیست نسخه تحت وب آن را روی گوشی خود وارد کرده و مانند یک اپلیکیشن از آن استفاده کنید.

نسخه تحت وب در اندروید

برای این کار در گوشی‌های اندرویدی می‌توانید از مرورگرهایی مانند کروم استفاده کرده و از بخش آپشن‌ها گزینه add to home screen را انتخاب نمایید. با این کار یک میانبر آسان در صفحات خانه گوشی شما ایجاد می‌شود که لوگوی دیجی کالا را نیز دارد. شما با هر بار انتخاب آن می‌توانید مستقیم و بدون دردسر وارد دیجی کالا شده و خرید خود را انجام دهید.

دانلود نسخه وب دیجی کالا در آیفون

استفاده از نسخه تحت وب در بین دارندگان آیفون طرفداران بسیار بیشتری دارد. همان‌طور که اشاره کردیم استفاده از اپ استورهای آی او اس نیازمند خرید اشتراک بوده و باید هزینه‌ای برای آن پرداخت کرد. در این راستا اکثر افراد ترجیح می‌دهند از نسخه‌های تحت وب پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند. از طرفی مجموعه‌های بزرگی مانند دیجی کالا طراحی نسخه تحت وب خود را به‌شکلی انجام داده‌اند که بهترین رابط کاربری را داشته باشد.

برای این کار شما باید از مرورگر سافاری در آیفون استفاده کنید. با سرچ کردن آدرس اصلی دیجی کالا و وارد شدن به صفحه اصلی آن، از دکمه share استفاده کنید. در منوی باز شده گزینه add to home screen را انتخاب کنید و دیجی کالا را در فهرست اپلیکیشن‌های خود اضافه کنید. این فرآیند را دیجی کالا در ابتدای ورود کاربران صاحبان آیفون پیشنهاد خواهد کرد.

دانلود نسخه وب دیجی کالا در آیفون

جمع‌بندی

در این مطلب در رابطه با این که اپلیکیشن دیجی کالا چیست و چرا باید آن استفاده کنیم صحبت شد. در این راستا مراحل دقیق دانلود و نصب برنامه دیجی کالا برای دستگاه‌های مختلف و سیستم عامل‌های گوناگون را بررسی کردیم. شما با نصب اپلیکیشن این مجموعه و استفاده از کد تخفیف دیجی کالا، موجود در سایت موپُن می‌توانید لذت خرید آنلاین را چندین برابر کنید و به یکی از مشتری‌های ثابت این فروشگاه تبدیل شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *