0

فلای تودی چیست؟

معرفی فلای تودی به همراه راهنمای استفاده از خدمات

رزرو آنلاین انواع بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، بلیط قطار، رزرو هتل و… جزء اقداماتی است که پیش از هر سفری باید انجام شود. در این صورت با فراغت خاطر می‌توانید از مسافرت خود نهایت لذت را ببرید؛ مشروط بر این که رزرو خدمات مورد نیاز خود را از سامانه‌های معتبر و قانونی انجام داده باشید.

از دیگر مواردی که موجب خوشایند‌تر شدن سفر می‌شود این است که با حداقل هزینه‌ها بتوانید به مقصد مورد نظر خود بروید! در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم رزرو بلیط، هتل و سایر خدمات لازم برای یک سفر داخلی یا خارجی را از طریق فلای تودی، معتبرترین سامانه رزرو هتل و خرید بلیط آنلاین در ایران انجام دهید.

تاریخچه فلای تودی از بدو تأسیس تا امروز

سامانه آنلاین فلای تودی به‌ عنوان یک وب‌سایت گردشگری در زمینه ارائه خدمات خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، رزرو قطار خارجی، رزرو هتل در خارج از کشور، ترانسفر فرودگاهی و کشتی کروز به فعالیت می‌پردازد. ناگفته نماند فلای تودی خدمات نام‌برده شده را به مشتریان خود در سراسر دنیا عرضه می‌نماید.

این سامانه اینترنتی در سال 1384 توسط آژانس آبنوس گشت تهران در راستای تحقق‌بخشی به اهداف زیر راه‌اندازی شد:

ارائه خدمات نوین، جلب رضایت مشتریان و خدمات‌دهی به آژانس‌های همکار و مسافرین.

آبنوس گشت تهران به ‌واسطه سال‌ها تجربه خود و همچنین به‌کارگیری بهترین زیرساخت‌های لازم در صنعت گردشگری آنلاین OTA از همان ابتدای فعالیت خود توانسته بهترین و جامع‌ترین خدمات رزرو اینترنتی را ارائه نماید.

به ‌مرور زمان خدمات آنلاین ارائه شده توسط فلای تودی گسترش ‌یافته و در نتیجه شرکت آبنوس گشت تهران اقدام به سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش‌های اصلی صنعت گردشگری آنلاین نموده است. به‌ طوری ‌که امروزه با ارتباطات موثر، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان در زمینه رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

اهداف و برنامه‌های فلای تودی

اصلی‌ترین هدف فلای تودی به‌ عنوان یک سامانه رزرو آنلاین این است که کاربران بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به جستجو و مقایسه خدمات گردشگری مختلف نمایند. به ‌این ‌ترتیب به طور قابل‌ توجهی در زمان آن‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. به‌خصوص که همچنان بسیاری از آژانس‌های مسافرتی به استفاده از شیوه‌های رزرواسیون سنتی می‌پردازند.

با توجه ‌به متفاوت ‌بودن شرکت‌های هواپیمایی، فلای تودی با نشان ‌دادن کلیه مسیرهای هوایی و ترکیبات موجود فرصتی برای رزرو پرواز با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. به این ترتیب متقاضیان رزرو بلیط هواپیمایی می‌توانند به مقایسه پیشنهادات و خدمات پروازی مختلف بپردازند و پس از انجام بررسی‌های لازم تنها چند کلیک کافی است تا قادر به رزرو پرواز ایده‌آل خود شوند. به این منظور طراحی سامانه رزرو آنلاین فلای تودی به نحوی انجام شده که هر کاربر به راحتی بتواند مبدأ، مقصد و همچنین تاریخ رفت‌ و برگشت پرواز خود را انتخاب نموده و سپس ارزان‌ترین پروازهای موجود را مشاهده کند.

نکته قابل ‌توجه در مورد فلای تودی آن است که نمایندگی شرکت هواپیماییHahn Air در ایران را دارد؛ از همین رو ارائه بلیط پروازهای خارجی در اروپا و سراسر دنیا با مناسب‌ترین قیمت را می‌توان به ‌عنوان یکی از اهداف تحقق‌یافته این آژانس به‌ حساب آورد. به‌ طوری‌ که هر کاربر در هر زمانی می‌تواند اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی خارجی با ارزان‌ترین قیمت از فلای تودی نماید. مسافرین با مراجعه به این پلتفرم همچنین می‌توانند از خدمات فلای تودی چارتر بهره‌مند شوند؛ به این صورت که بلیط چارتر هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت و امکان استرداد آنلاین خریداری نمایند.

این سامانه همچنین برنامه‌های فوق‌العاده‌ای برای رزرو هتل در نظر گرفته است. به این صورت که متقاضیان خدمات رزرو هتل ابتدا باید مقصد سفر خود یا حتی نام هتل انتخابی‌ و اطلاعات دیگری مانند تارخ ورود و خروج، تعداد اتاق و تعداد مسافرین را وارد نمایند. سپس به‎ سرعت بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها به همراه اطلاعات کامل هتل‎ها برای آن‌ها نمایش داده می‎شود. منظور از این اطلاعات مواردی همچون تصاویر، نوع اتاق‌ها و… است. در نهایت پس از تکمیل فرآیند خرید، واچر هتل به ‌صورت فوری برای آن‌ها صادر خواهد شد. از دیگر اهداف نوینی که فلای تودی برای تحقق‌بخشی به آن در تلاش است می‌توان به خدمات رزرو آنلاین قطارهای خارجی اشاره کرد. توجه داشته باشید فلای تودی نخستین سامانه ایرانی است که یک چنین امکانی را در اختیار مردم می‌گذارد؛ به این صورت که کاربران همواره می‌توانند در پروسه‌ای آنلاین اقدام به رزرو بلیط قطارهای کشورهای آلمان، آمریکا، ایتالیا، انگلستان، کانادا و اسپانیا نمایند. با این تفاسیر وب‌سایت گردشگری فلای تودی را به‌جرئت می‌توان جامع‌ترین سرویس ارائه‌دهنده خدمات رزرو اینترنتی قطارهای خارجی به‌ حساب آورد.

روی ‌هم ‌رفته یکی از اهداف عمده این سامانه، ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین به همراه صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها است. طبیعتاً کاربرانی که رزرو بلیط پرواز، هتل و بلیط قطارهای خارجی را از طریق فلای تودی انجام می‌دهند، از تجربه سفری آرام، دل‌نشین و بدون نگرانی بابت هزینه‌های سفر به کشورهای خارجی و همچنین نداشتن کارت‌های اعتباری بهره‌مند خواهند شد.

نمونه‌های خارجی فلای تودی

با توجه ‌به این که عمده فعالیت آژانس مسافرتی آنلاین فلای تودی به فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی مربوط می‌شود؛ بر آن شدیم تا به معرفی نمونه‌های خارجی این سامانه بپردازیم. پیش از آن، جا دارد این نکته را متذکر شویم که در رزرو آنلاین بلیط از وب‌سایت‌های گردشگری خارجی و ایرانی همواره باید آیتم‌های مهمی همچون هزینه بلیط، شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز و همچنین زمان پرواز را مدنظر قرار دهید.

از این‌ها که بگذریم نمونه‌های خارجی فلای تودی شامل موارد زیر است:

چیپو ایر  (Cheapoair)

این وب‌سایت یکی از بهترین سایت‌های فعال در زمینه ارائه بلیط‌های آنلاین به شمار می‌رود. در واقع اصلی‌ترین خدمات عرضه شده توسط چیپو ایر به بلیط پروازهای هواپیمایی مربوط می‌شود. با مراجعه به صفحه اول این وب‌سایت و ورود به بخش Flight به ‌راحتی می‌توانید به انتخاب فرودگاه مبدأ، فرودگاه مقصد و همچنین تاریخ پرواز رفت‌ و برگشت بپردازید.

در مرحله بعد لیستی جامع از پروازهای ایرلاین‌های مختلف به‌ اضافه اطلاعات دقیق هر پرواز را مشاهده خواهید کرد.

اسکای اسکنر (Skyscanner)

این وب‌سایت در میان مردم دنیا جزء معروف‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین بلیط است. در واقع با مراجعه به اسکای اسکنر نه‌تنها می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌ها را در ایرلاین‌های مختلف رزرو کنید؛ بلکه همواره امکان دریافت خدمات دیگری مانند رزرو هتل، اجاره ماشین و… نیز برایتان وجود خواهد داشت. به‌خصوص که این سایت خدمات خود را به 30 زبان مختلف ارائه می‌نماید، در نتیجه سراسر مردم دنیا قادر به استفاده از خدمات رزرو آنلاین آن هستند.

نکته قابل ‌توجه در مورد اسکای اسکنر آن است که در این وب‌سایت فروش مستقیم انجام نمی‌شود؛ یعنی کاربران پس از یافتن مناسب‌ترین و البته ارزان‌ترین پروازها به صفحه اصلی شرکت هواپیمایی یا حتی هتل مورد نظر هدایت می‌شوند.

تراولوسیتی (Travelocity)

این وب‌سایت به ‌عنوان یکی از عالی‌ترین نمونه‌های خارجی فلای تودی، افزون بر امکان رزرو و خرید آنلاین بلیط خدماتی مانند رزرو هتل، رزرو هم‌زمان پرواز و هتل، اجاره ماشین، کروز و… را نیز ارائه می‌نماید.

استفاده از خدمات Travelocity با مزایای فراوانی همراه است که از جمله آن می‌توان به دریافت کوپن تخفیف هواپیما، هتل و… اشاره کرد. در واقع نوع این کوپن‌های تخفیف بر اساس خرید کاربر تعیین می‌شوند.

مزیت دیگر این سایت امکان لغو رایگان پروازها تا 24 ساعت پس از رزرو آن‌ها است. البته یک چنین قابلیتی در اکثر خطوط هوایی دیده می‌شود؛ با این ‌حال امکان دارد برخی از ایرلاین‌ها چنین مزایایی را در اختیار مسافرین خود قرار ندهند.

رقبای داخلی فلای تودی

در معرفی رقبای داخلی فلای تودی می‌توان از کسب‌وکارهای زیر نام برد:

سفرتیک

این سامانه خرید آنلاین پرواز و هتل در سال 1383 تحت ‌نظر آژانس هواپیمایی هفت ترانه جزیره راه‌اندازی شده است. هدف از تأسیس سفرتیک ارائه خدمات آنلاین گردشگری بوده و در نتیجه به ‌عنوان یکی از رقبای اصلی فلای تودی به ‌حساب می‌آید.

سفرتیک از همان ابتدای امر نه‌تنها کلیه مجوزهای قانونی را دریافت کرده است؛ بلکه یکی از اعضای انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی یاتا نیز محسوب می‌شود. این سامانه با به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین مدیران کارآمد همه تلاش خود را در راستای ارائه بهترین خدمات رزرواسیون آنلاین انجام می‌دهد. از جمله خدمات ارائه شده توسط وب‌سایت گردشگری سفرتیک می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط و هتل، احترام به مشتری و به ‌طور کلی خدماتی شایسته اشاره کرد.

بد نیست به این نکته توجه داشته باشید که خرید از این سامانه با کد تخفیف سفرتیک می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد قابل قبولی پایین آورد.

پیک خورشید

این شرکت با نام کامل “شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی پیک خورشید اهواز” یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری است. تأسیس شرکت پیک خورشید به سال 1380 و پس از دریافت کلیه مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان میراث ‌فرهنگی و گردشگری، سازمان حج و زیارت و… مربوط می‌شود.

پیک خورشید با فروش اینترنتی بلیط‌های داخلی و خارجی، تورهای داخلی، خارجی و زیارتی و فروش بلیط قطار در زمره اصلی‌ترین رقبای فلای تودی قرار می‌گیرد. انواع کد تخفیف پیک خورشید را می‌توانید در وب‌سایت موپُن دریافت کرده و برای خرید از این سامانه استفاده کنید.

مستر بلیط

برای معرفی مستر بلیط به صورت خلاصه و مختصر باید بگوییم این سامانه در سال 1394 فعالیت خود را به‌ عنوان یک وب‌سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما با قیمت ارزان آغاز نمود در ادامه و پس از استقبال فراوان مشتریان فروش اینترنتی بلیط قطار و اتوبوس نیز به خدمات مستر بلیط افزوده شد.

روی ‌هم ‌رفته در حال حاضر با مراجعه به این سامانه به‌ راحتی می‌توانید جستجوی کاملی درباره ارزان‌قیمت‌ترین پروازهای داخلی داشته باشید. ناگفته نماند خدمات رزرواسیون آنلاین قطار و اتوبوس این سامانه نیز روز به ‌روز تکمیل‌تر و بهتر می‌شود. به‌ طوری‌ که در نهایت با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن مستر بلیط می‌توانید مجموعه کاملی از رزرو آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، رزرو هتل، بلیط قطار، اتوبوس، سواری و کشتی را تجربه کنید.

تراولا

از دیگر رقبای داخلی فلای تودی می‌توان به تراولا اشاره کرد که به ‌عنوان یکی از کامل‌ترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی با پوشش‌دهی کلیه مقاصد پروازی شناخته می‌شود.

سایر خدمات تراولا شامل موارد زیر است:

رزرواسیون آنلاین کلیه هتل‌های داخلی و خارجی (به همراه امکان پرداخت ریالی و دریافت فوری و آنی واچر)، پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تضمین رزرو آنلاین با مناسب‌ترین قیمت‌ها و… .

تمامی خدمات این سامانه را می‌توانید با استفاده از کد تخفیف تراولا دریافت کرده و لذت یک سفر کم‌هزینه را برای خود فراهم کنید.

نقاط قوت فلای تودی از نگاه کاربران

کاربرانی که از خدمات رزرو بلیط هواپیما و هتل‌های خارجی فلای تودی استفاده کرده‌اند؛ معتقدند فرآیند رزرواسیون در این سامانه بسیار آسان بوده و همچنین در مقایسه با سایر آژانس‌ها قیمت بسیار مناسب‌تری دارد.

به ‌طور کلی ارائه خدمات رزرواسیون با قیمت‌های رقابتی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت فلای تودی از نگاه کاربران محسوب می‌شود؛ البته این آژانس گردشگری با انتشار انواع کد تخفیف فلای تودی به طور قابل ‌توجهی در میان کاربران به محبوبیت رسیده است. همین حالا با مراجعه به وب‌سایت موپُن نه‌تنها قادر به دریافت انواع تخفیف‌های ویژه برای استفاده از خدمات فلای تودی خواهید شد؛ بلکه به‌ وضوح از تنوع و چشم‌گیری تخفیفات این سامانه مطلع می‌شوید.

از جمله انواع کد تخفیف flytoday می‌توان به کد تخفیف هتل فلای تودی، فلای تودی بلیط هواپیما و… اشاره کرد. به ‌طور کلی هر یک از انواع مختلف کد تخفیف فلای تودی برای خدمات خاصی قابل ‌استفاده بوده و مبلغ مشخصی را شامل می‌شود. به ‌عنوان‌ مثال ممکن است کد تخفیف فلای تودی پرواز به میزان 2 درصد و صرفاً برای پروازهای داخلی باشد.

این سامانه با پوشش‌دهی حداکثری پروازها و هتل‌های خارجی توانسته جایگاه محبوب و معتبری نزد مسافرین به دست بیاورد. به ‌اضافه این که بسیاری از کاربران از ساده و آسان بودن رابط کاربری سایت فلای تودی به‌ عنوان یکی از نقاط قوت آن یاد کرده‌اند.

نقاط ضعف فلای تودی از نگاه کاربران

در بررسی نظرات کاربران درباره فلای تودی یکی از مواردی که به‌ عنوان نقطه ‌ضعف این سامانه معرفی شده، بی‌کیفیت بودن خدمات رزرو هتل خارجی است. این کاربران از نامناسب ‌بودن اتاق، کثیفی و موارد دیگری از این ‌قبیل شکایت داشته‌اند. همچنین برخی دیگر اعلام کرده‌اند که علی‌رغم سفارش خدمات رزرو هتل خارجی فلای تودی پس از رسیدن به مقصد متوجه شده‌اند که اصلاً هتلی برای آن‌ها رزرو نشده است.

مورد دیگر به ضعیف‌ بودن پشتیبانی این آژانس گردشگری مربوط می‌شود. برخی از کاربران معتقدند فلای تودی هیچ اهمیتی به منافع و آسایش مسافران نمی‌دهد و به‌رغم اعلام پشتیبانی 24 ساعته تنها در ساعات اداری به پشتیبانی مشتریان خود می‌پردازد!

به ‌طور کلی کاربران معتقدند که پشتیبانی این آژانس گردشگری بسیار بد و نامناسب است. به‌خصوص پس از رسیدن به هتل خارجی و وجود مشکلاتی همچون رزرو نکردن اتاق و… به ‌سختی می‌توان به پشتیبان‌های این شرکت دسترسی پیدا کرد.

از دیگر نقاط ضعف فلای تودی بر اساس نظرات کاربران عدم اطلاع‌رسانی صحیح و کامل است. به این صورت که مسافران پس از پرداخت هزینه بلیط تازه متوجه می‌شوند باید هزینه مجزایی را برای بار بپردازند. ضعف مدیریتی و همچنین اشتباه اپراتور در صدور بلیط از دیگر نقاط ضعف آژانس آبنوس گشت است که کاربران مطرح کرده‌اند.

سایر مسائلی که از نگاه کاربران جزء نقاط ضعف سامانه رزرواسیون آنلاین فلای تودی محسوب می‌شود شامل موارد زیر است:

نداشتن کنسلی آنلاین، نداشتن پشتیبانی سیستم کنترل کیفیت، استرداد مبالغ پس از 72 ساعت و… .

فلای تودی در شبکه‌های اجتماعی

فلای تودی در پلتفرم اینستاگرام با نام flytodayir مشغول فعالیت بوده و دارای بیش از 41 هزار نفر دنبال‌کننده است. این آژانس گردشگری را در توییتر نیز می‌توانید با آی دی flytoday_ir پیدا کنید. لینکدین این وب‌سایت گردشگری با نام flytodayir قابل‌ دسترسی است. در نهایت کلیه اطلاعات لازم درباره خدمات این سامانه آنلاین را می‌توانید از صفحه آن در آپارات با آی دی flytoday.ir دریافت نمایید.

راهنمای استفاده از فلای تودی

با مراجعه به وب‌سایت فلای تودی و همچنین اپلیکیشن این سامانه رزرو آنلاین پرواز، هتل و قطار بسته به نیاز خود می‌توانید به انتخاب هر یک از خدمات زیر بپردازید:

بلیط هواپیما

در سال‌های اخیر رزرو آنلاین بلیط هواپیما در میان مسافرین محبوبیت فراوانی یافته است؛ به ‌این ‌علت که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، هر مسافر می‌تواند به بررسی پرواز ایرلاین‌های مختلف پرداخته و در نهایت اقدام به خرید بلیط هواپیما با ارزان‌‌ترین قیمت‌ نماید. از این‌ رو فلای تودی به‌ عنوان یکی از معتبرترین و جامع‌ترین وب‌سایت‌های خرید بلیط هواپیما در ایران مورد استقبال فراوان مسافران قرار گرفته است.

به ‌منظور خرید بلیط هواپیما از این سامانه آنلاین در ابتدا باید به ثبت ‌نام در آن بپردازید. پس از عضویت، نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلد مربوطه درج کنید تا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در ادامه نوبت به انتخاب بخش بلیط هواپیما از صفحه اصلی وب‌سایت فلای تودی می‌رسد. با انتخاب این قسمت دو فیلد “پرواز داخلی” و “پرواز خارجی” را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر “پرواز داخلی” ابتدا باید نوع پرواز را از میان دو حالت “یک‌طرفه” و “رفت ‌و برگشت” انتخاب کنید.

سپس نوبت به پرکردن فیلد مبدأ (شهر یا فرودگاه) و فیلد مقصد (شهر یا فرودگاه) می‌رسد. در گام بعدی باید تاریخ رفت، تاریخ برگشت (در پروازهای رفت ‌و ‌برگشت)، تعداد مسافر (بزرگسال +12، کودک -11، نوزاد -2) و کلاس پروازی (اکونومی، پریمیوم اکونومی، بیزینس، پریمیوم بیزینس، فرست و پریمیوم فرست) را مشخص نمایید.

در نهایت با کلیک بر گزینه “جستجوی پرواز” موتور جستجوی سامانه فلای تودی کلیه پروازهای موجود و متناسب با شرایط و نیاز مسافر را برای او به نمایش در می‌آورد. چنانچه قصد رزرو بلیط پروازهای خارجی را از فلای تودی دارید بد نیست بدانید گزینه‌های انتخابی‌ شما شامل پرواز یک‌طرفه، پرواز رفت‌ و برگشت و پرواز به چند شهر است.

 

 

 

 

رزرو هتل

چنانچه قصد رزرو هتل از فلای تودی را داشته باشید با ورود به این قسمت می‌توانید بر اساس نیاز خود به انتخاب از میان “هتل داخلی” و “هتل خارجی” بپردازید. در ادامه باید به انتخاب مقصد (نام شهر)، هتل (نام هتل)، تاریخ ورود به هتل، تاریخ خروج از هتل و تعداد اتاق بپردازید. بعد از انتخاب تعداد اتاق‌ها نیز نوبت به مشخص‌کردن تعداد نفرات بر اساس “بزرگسال 12+” و “کودک 11-” می‌رسد.

ناگفته نماند سرویس رزرو آنلاین هتل فلای تودی در حال حاضر بیش از 1 میلیون و 500 هزار هتل در سراسر دنیا را تحت پوشش قرار داده است؛ در نتیجه هر یک از کاربران این سامانه با پرداخت ریال و ضمن بهره‌مندی از ارزان‌ترین قیمت‌ها قادر به رزرو هتل دلخواه خود و همچنین دریافت واچر هتل به طور فوری و آنلاین خواهند شد.

بیمه

از دیگر خدمات فلای تودی می‌توان به بیمه مسافرتی اشاره کرد که به ‌واسطه آن امنیت مسافر و لوازم او در طول سفر تضمین می‌شود. با استفاده از بیمه مسافرتی کلیه هزینه‌های پزشکی، خسارت‌های ناگهانی همچون کنسلی پرواز، گم ‌شدن چمدان و… جبران خواهد شد.

اگر قصد سفر به کشورهای خارجی دارید اکیداً توصیه می‌کنیم اقدام به خرید بیمه مسافرتی از فلای تودی نمایید؛ به ‌این ‌علت که در یک کشور خارجی پرداخت خسارت‌های احتمالی باید به‌ صورت ارزی باشد. همین موضوع نیز موجب به دردسر افتادن مسافر می‌شود. درحالی‌که بیمه مسافرتی در غالب اوقات پرداخت هزینه‌های این ‌چنینی را عهده‌دار شده و دیگر لزومی ندارد مسافر شخصاً اقدام به پرداخت خسارت نماید.

به منظور استفاده از این نوع خدمات کافی است از طریق وب‌سایت فلای تودی وارد قسمت “بیمه” شوید. سپس کشور مقصد، تاریخ شروع سفر، مدت سفر، تعداد مسافر، تاریخ تولد نفر یا نفرات را انتخاب نمایید. در نهایت تنها کاری که باقی می‌ماند کلیک بر “جستجوی بیمه” و انتخاب نهایی بیمه مسافرتی مناسب است.

پیش از اقدام به خرید بیمه باید موارد مهم زیر را مورد توجه قرار دهید:

سن متقاضی: به ‌طور کلی بیمه مسافرتی برای 7 گروه سنی زیر ارائه می‌شود که هزینه قابل پرداخت برای هر گروه متفاوت با دیگری است:

زیر ۱۲ سال، 13 تا ۶۵ سال، ۶۶ تا ۷۰ سال، ۷۱ تا ۷۵ سال، ۷۶ تا ۸۰ سال، ۸۱ تا ۸۵ سال و ۸۶ سال به بالا.

مدت اعتبار بیمه مسافرتی: این نوع بیمه به لحاظ اعتبار شامل 9 بازه زمانی زیر است و کلیه مدت‌زمان‌های ذکر شده از هنگام خروج مسافر از کشور مورد محاسبه قرار می‌گیرند:

۱ تا ۷ روز، ۸ تا ۱۵ روز، ۱۶ تا ۲۳ روز، ۲۴ تا ۳۱ روز، ۳۲ تا ۴۵ روز، ۴۶ تا ۶۲ روز، ۶۳ تا ۹۲ روز، شش ماه و یک سال

ناگفته نماند مدت اعتبار بیمه مسافرتی در بیش‌ترین حالت ممکن، 92 روز متوالی است. صرف‌نظر از این که بازه اعتباری بیمه مسافرتی شما کدام یک از موارد فوق می‌باشد؛ لازم است 6 ماه بعد از صادر شدن بیمه‌نامه از کشور خارج شوید. در غیر این صورت اعتبار بیمه‌نامه مسافرتی منقضی شده و طبیعتاً دیگر نمی‌توانید به استفاده از خدمات آن بپردازید.

از دیگر موارد قابل‌ توجه در مورد بیمه مسافرتی این است که برای ابطال آن تنها تا 6 ماه بعد از صدور می‌توان اقدام کرد. در مجموع پیش از انقضای مدت ویزا امکان باطل شدن بیمه‌نامه مسافرتی وجود ندارد.

سقف تعهدات بیمه مسافرتی: منظور از این سقف در حقیقت بالاترین میزان خسارتی است که بیمه پرداخت آن را بر اساس قوانین مورد تضمین قرار می‌دهد‌. بد نیست بدانید سقف تعهدات در هر یک از انواع شرکت‌های بیمه متفاوت با سایرین بوده و آن‌چه این سقف را تعیین می‌کند خدمات شرکت‌های همکار و هم‌پایه خارجی است.

علاوه بر آن قیمت بیمه مسافرتی در هر یک از شرکت‌های بیمه بر مبنای سقف تعهدات آن شرکت تعیین می‌شود. به‌ طور کلی در هنگام خرید بیمه مسافرتی خارج از کشور صرف ‌نظر از این که خرید خود را از فلای تودی انجام می‌دهید یا هر سامانه معتبر دیگر، لازم است با توجه ‌به مقصد به انتخاب بیمه مناسب بپردازید. به ‌این ‌ترتیب در صورت ایجاد هرگونه مشکل احتمالی هیچ دغدغه‌ای بابت دریافت خدمات مناسب نخواهید داشت.

روی ‌هم ‌رفته برای این که در مسافرت‌های خارجی خود از بهترین بیمه مسافرتی برخوردار شوید؛ لازم است به سراغ بیمه‌ای بروید که سقف تعهدات آن تا حد بالایی قادر به پوشش‌دهی نیازهای شما باشد. این بیمه همچنین باید بتواند حوادث غیرمترقبه را به‌ خوبی پیش‌بینی کرده و در زمانی مناسب برای جبران خسارت‌های حاصل شده اقدام نماید.

با توجه ‌به تنوع بالای شرکت‌های بیمه اگر در خرید بیمه مسافرتی دچار سردرگمی شده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم از مشاوران فلای تودی کمک بخواهید تا بهترین بیمه مسافرتی را در اختیارتان قرار دهند.

دفتر مرکزی فلای تودی

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک 2، طبقه 2

پشتیبانی: 4240500 – 021

پشتیبانی انگلستان و اروپا: 70974914-20 – 0044

پست الکترونیک: support@flytoday.ir

جمع‌بندی

فلای تو دی پلتفرمی بسیار کاربری و معتبر است که به فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط قطار، بلیط کشتی و… با قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه می‌پردازد. در واقع مسافرین با مراجعه به وب‌سایت flytoday یا اپلیکیشن آن بسیار سریع و در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به رزرو آنلاین بلیط و همچنین هتل خواهند شد.

افزون بر این‌ها اگر قصد استفاده از خدمات فلای تودی پرواز خارجی را دارید با توجه ‌به کشور مقصد، تاریخ آغاز و پایان سفر و همچنین تعداد اعضای خانواده می‌توانید خرید بیمه مسافرتی را نیز از این سامانه انجام دهید. پلتفرم فلایتودی از یک سو اقدام به عرضه خدمات بلیط هواپیما فلای تودی، فلای تودی اتوبوس، فلای تودی هتل و فلای تودی قطار نموده است؛ از سوی دیگر با مراجعه به این سامانه می‌توانید برای دریافت ویزا نیز اقدام نمایید.

در ضمن کلیه خدمات این وب‌سایت با هزینه‌ای کمتر از طریق اعمال فلای تودی کد تخفیف قابل دریافت است. به این صورت که کافی است از منابع معتبری همچون خود وب‌سایت فلای تودی یا وب‌سایت موپُن اقدام به دریافت انواع کدهای تخفیف فلای تودی نمایید و سپس خدماتی همچون فلای تودی تور استانبول، فلای تودی پرواز داخلی و… را با تخفیف‌های ویژه سفارش دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل