0

پشتیبانی نماوا

ارتباط با پشتیبانی نماوا

در سالیان اخیر همگی با سیل عظیمی از خدمات آنلاین مواجه شده‌ایم. در واقع کاری در این جهان هستی باقی نمانده است که بتوان ادعا کرد که انجام آن به صورت آنلاین، ممکن نیست. باید بپذیریم که در عصر اینترنت و در دنیای دیجیتال در حال زندگی هستیم و چنین شرایطی نه تنها یک حسن به حساب می‌آید، بلکه در بسیاری از موارد حتی ضروری نیز هست. از این رو بسیاری از خدمات نظیر خریدهای روزانه، ویزیت پزشک و حتی تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین انجام می‌پذیرند.

امروزه شاهد روی کار آمدن پلتفرم‌های متعددی هستیم که اقدام به ارائه انواع فیلم، سریال، مستند و انیمیشن نموده‌اند. حتی اخیرا که به دلیل پاندمی کرونا بسیاری از مدارس عملاً تعطیل شده بودند و تمامی کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شد، بخشی در این پلتفرم‌ها ایجاد شده بود که به درس و مدرسه دانش‌آموزان اختصاص یافته بود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید نماوا یکی از اولین پلتفرم‌هایی بود که در این زمینه آغاز به فعالیت نمود و همچنان پرقدرت در این مسیر فعالیت می‌کند. در ادامه قصد داریم شما را با نماوا و به‌خصوص نحوه ارتباط با پشتیبانی نماوا آشنا کنیم؛ زیرا یکی از حسن‌های نماوا، راه‌های متنوع ارتباط با پشتیبانی این مجموعه است. بنابراین لازم است تا این ویژگی یعنی پشتیبانی وب‌سایت نماوا را با دقت بیشتری بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی پلتفرم نماوا

امروزه دیگر مانند گذشته نیست که فقط چندین شبکه تلوزیونی برای پخش انواع فیلم، سریال و مستند وجود داشته باشد بلکه انواع مختلفی از پلتفرم‌های متفاوت در این زمینه فعالیت دارند که می‌توانید انواع فیلم، سریال، مستند، انیمیشن و… را با زبان اصلی، دوبله و حتی ویژه ناشنوایان در آن‌ها تماشا کنید. نماوا یکی از این پلتفرم‌هاست که در سالیان اخیر بسیار خوب عمل کرده است و در میان مردم طرفداران زیادی دارد.

نماوا در اواسط دهه 90 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز نمود. شما به راحتی می‌توانید از طریق نماوا با تهیه اشتراک‌های ماهیانه، سه ماهه و شش ماهه، انواع فیلم و سریال و مستند را با دوبله یا زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی تماشا کنید. حتی جالب است بدانید که مشترکین برخی اپراتورهای اینترنت، در صورت استفاده از وب‌سایت نماوا می‌توانند بدون مصرف هیچ حجمی از امکانات نماوا بهره‌مند شوند.

نماوا دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز می‌باشد. این موضوع نیز یک حسن بزرگ برای نماوا به حساب می‌آید. اپلیکیشن نماوا بر روی تمامی سیستم‌های عامل قابلیت نصب دارد. از طرفی برای اطلاعات بیشتر از نحوه دانلود و چگونگی عملکرد این اپلیکیشن، می‌توانید با پشتیبانی نماوا در تماس باشید و اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت نمایید. با داشتن اپلیکیشن نماوا می‌توانید انواع فیلم و سریال و… را به صورت آفلاین نیز تماشا کنید. این ویژگی برای مواقعی که دسترسی به اینترنت برای شما مشکل است یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید. فقط در نظر داشته باشید که باید از پیش فیلم و سریال‌ها دانلود و در اپلیکیشن ذخیره کرده باشید. پشتیبانی نماوا در این زمینه بهتر شما را راهنمایی می‌کند.

نماوا برای دسترسی بهتر کاربران خود به وب‌سایت و تماشای انواع فیلم و سریال چندین روش را در نظر گرفته است. در روش اول شما با داشتن یک تلوزیون هوشمند خیلی ساده می‌توانید وب‌سایت نماوا را باز کرده و بدون نیاز به پشتیبانی آنلاین نماوا، پس از ورود به اکانت خود و خرید اشتراک، هر محصولی را که مدنظر دارید تماشا کنید. این ساده‌ترین روش است اما در دسترس همگان نیست.

روش دوم اتصال کامپیوتر یا موبایل از طریق کابل‌ به تلوزیون است. البته خیلی از افراد می‌توانند از طریق همان لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود سریال‌ها و فیلم‌ها را مشاهده نمایند. اما صد البته که تماشای فیلم و سریال در تلوزیون لذت دیگری دارد. از این رو این روش نیز بدون نیاز به پشتیبانی نماوا، در دسترس همگان است. اما شاید برای عملی شدن این روش باز هم اشکالاتی وجود داشته باشد. به ویژه برای افرادی که کامپیوتر ندارند یا اطلاعات کمی در این زمینه دارند.

روش سوم و بهترین روش، تهیه اندروید باکس نماوا است. باید بدانید که این وسیله بسیار ساده به تلوزیون شما وصل شده و خود نیز به اینترنت متصل می‌گردد. از این طریق شما می‌توانید با راهنمایی‌های پشتیبانی اندروید باکس نماوا، پس از تهیه آن، این وسیله را خیلی ساده راه‌اندازی کنید و مورد استفاده قرار دهید. با کمک‌های پشتیبانی نماوا تی وی می‌توانید این وسیله را تهیه کرده و از تماشای نماوا در تلویزیون لذت ببرید.

در مجموع لازم است که این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که می‌توانید علاوه بر استفاده از پشتیبانی اندورید باکس نماوا، این وسیله را با تخفیف تهیه نمایید. شاید از خودتان بپرسید چگونه می‌توان اندروید باکس نماوا را با تخفیف تهیه کرد؟ پاسخ ساده است. نه تنها اندروید باکس نماوا، بلکه اشتراک نماوا را نیز می‌توانید با استفاده از کد تخفیف نماوا، با تخفیفی بسیار عالی، ارزان‌تر از قیمت واقعی تهیه نمایید و از تماشای فیلم و سریال نهایت لذت را ببرید. تنها کافیست کد تخفیف نماوا را از وب‌سایت‌های مربوطه مثل وب‌سایت‌ موپُن به دست بیاورید. در این زمینه قطعاً پشتیبانی آنلاین نماوا به شما کمک خواهد کرد.

در ادامه قصد داریم تا روش‌های مختلف ارتباط با پشتیبانی نماوا را بررسی نماییم؛ زیرا این مجموعه برای رفاه بیشتر کاربران خود، چندین روش برای پشتیبانی سایت نماوا در نظر گرفته است که هر کس بنا بر هر شرایطی که دارد می‌تواند از هر یک از این روش‌ها استفاده کرده، پاسخ سوالات خود را بیابد و یا مشکلات مربوطه را برطرف نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما نیز انواع راه‌های ارتباط با پشتیبانی نماوا را بشناسید و بتوانید در مواقع ضروری بنا بر شرایط از هر یک از این روش‌ها استفاده نمایید.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی نماوا

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، نماوا مجموعه‌ای است که تمامی امکانات را برای کاربران خود فراهم آورده تا در رفاه کامل و با آسودگی خاطر بتوانند از طریق وب‌سایت نماوا، انواع فیلم و سریال را تماشا کرده و لذت ببرند. از سوی دیگر برای این که این مسیر برای کاربران هموارتر باشد، پشتیبانی نماوا همواره همراه کاربران این مجموعه است. وب‌سایت نماوا برای دسترسی راحت‌تر کاربران به پشتیبانی نماوا، چندین روش را در نظر گرفته است که هر کاربری بر اساس هر شرایطی که دارد می‌تواند از یکی از این روش‌ها استفاده کند و با تماس با پشتیبانی نماوا، مشکلات ایجاد شده در مسیر تماشای فیلم و سریال از طریق نماوا را برطرف نماید. در ادامه به تفصیل هر یک از این روش‌ها را بررسی خواهیم کرد تا شما نیز بهتر با این روش‌ها آشنا شوید.

پشتیبانی نماوا به صورت تلفنی

قطعاً یکی از پرکاربردترین راه‌های ارتباطی در کشور ما، تماس تلفنی می‌باشد. یکی از روش‌های پشتیبانی نماوا نیز به صورت تلفنی ساپورت می‌شود. در واقع برای تماس با پشتیبانی نماوا از طریق تلفن، تنها نیاز است تا شماره تلفن پشتیبانی نماوا را در دسترس داشته باشید.

شماره پشتیبانی نماوا: 91000111 – 021

جالب است بدانید که شماره تلفن پشتیبانی نماوا، به صورت 24 ساعته در تمامی 7 روز هفته پاسخگوی کاربران گرامی خواهد بود. از این رو درمورد ساعت تماس با پشتیبانی نماوا، نگران نباشید؛ هر زمان که نیاز بود می‌توانید با پشتیبانی نماوا تماس بگیرید. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از پشتیبانی نماوا برای تمدید اشتراک، همین پشتیبانی از طریق تماس تلفنی می‌باشد. بنابراین در مواقعی که نیاز به پشتیبانی نماوا برای تمدید اشتراک داشتید، می‌توانید با یک تماس تلفنی، پاسخ سوالات خود را بیابید.

پشتیبانی نماوا به صورت آنلاین

قاعدتاً بعضی از افراد با تماس تلفنی راحت نیستند. نماوا برای این دسته از کاربران نیز یک روش مناسب جهت استفاده از خدمات پشتیبانی در نظر گرفته است. برای استفاده از پشتیبانی آنلاین نماوا نیاز است تا به اینترنت دسترسی داشته باشید. ضمناً پیش از آن لازم است وارد وب‌سایت نماوا شوید و ایمیل مربوطه را در بخش پشتیبانی نماوا بیابید. پس از این که ایمیل پشتیبانی نماوا را یافتید، می‌توانید خیلی ساده نظرات، انتقاد، پیشنهاد یا هر مورد دیگری را که مدنظر دارید در ایمیل خود درج کرده و به آدرس ایمیل پشتیبانی نماوا ارسال نمایید. شاید برایتان سوال باشد که سرعت پاسخگویی ایمیل پشتیبانی نماوا به سرعت پاسخگویی تماس تلفنی با شماره پشتیبانی نماوا می‌رسد؟ قاعدتاً شاید برای استفاده از پشتیبانی آنلاین نماوا و پاسخگویی کارشناسان، لازم است تا زمان بیشتری را منتظر بمانید؛ اما در نظر داشته باشید که کارشناسان نماوا در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما عزیزان هستند. پس از این بابت بهتر است نگرانی چندانی نداشته باشید. ایمیل پشتیبانی نماوا عبارت است از  support@namava.ir که با استفاده از آن می‌توانید با پشتیبانی نماوا به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

پشتیبانی نماوا از طریق ارسال تیکت

یک روش دیگر که نماوا برای کاربران خود در نظر گرفته تا آن‌ها بتوانند از تمامی خدمات پشتیبانی استفاده نمایند، ارسال تیکت می‌باشد. شاید یکی از معمول‌ترین روش‌ها در سایت‌های مختلف ارسال تیکت باشد؛ اما ارسال کردن تیکت برای افراد عادی که آشنایی چندانی با دنیای دیجیتال و اینترنت ندارند، کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌آید. اما باید بدانید که با ارسال تیکت یکی از بهترین روش‌ها را برای ارتباط با پشتیبانی آنلاین نماوا انتخاب کرده‌اید.

پشتیبانی نماوا از طریق شبکه‌های اجتماعی

شاید آخرین راه برای ارتباط با پشتیبانی نماوا، مراجعه به اکانت‌های این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی باشد. اما بهتر است بدانید که در شبکه‌های اجتماعی نیز پشتیبان نماوا در اسرع وقت پاسخ شما را خواهد داد. از این رو این روش برای افرادی که به دیگر روش‌های پشتیبانی نماوا که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد دسترسی ندارند، روش مناسبی به نظر می‌آید.

برای این کار لازم است تا به اکانت‌های نماوا در شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید. نماوا در اینستاگرام، توییتر و تلگرام فعال می‌باشد. برای این که بتوانید به این اکانت‌ها دسترسی پیدا کنید لازم است ID هر یک را داشته باشید. ما در این مقاله ID نماوا در هر یک از شبکه‌های اجتماعی را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر از این روش پشتیبانی نماوا استفاده نمایید. ID نماوا در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر است :

تلگرام: namava_ir

اینستاگرام: namava_ir

توییتر: namava_ir

با جستجوی هر یک از آیدی‌ها رد شبکه اجتماعی مربوطه می‌توانید وارد صفحه نماوا در آن پلتفرم شده و پس از ارسال پیام به این مجموعه از پشتیبانی نماوا بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که پیش از ورود به هر کدام از این شبکه‌های اجتماعی باید فیلترشکن خود را روشن نمایید!

آموزش ارسال تیکت به نماوا

پیش‌تر با هم ارسال تیکت به نماوا را به عنوان یک روش مناسب برای پشتیبانی نماوا بررسی کردیم و گفتیم که شاید این روش برای افراد عادی جامعه و کسانی که اطلاعات کمی در ارتباط با سایت و کامپیوتر و… دارند کمی پیچیده و ناشناخته باشد؛ اما ارسال تیکت برای پشتیبانی نماوا یک روش بسیار ساده و در دسترس برای تمامی کاربران است. تنها کافیست برای استفاده از آن با سازوکار آن آشنا شوید. مطمئن باشید که از این پس فقط همین روش را برای تماس با پشتیبانی نماوا انتخاب خواهید کرد. در ادامه قصد داریم تا ارسال تیکت برای نماوا را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

برای این کار لازم است در وهله اول وارد وب‌سایت نماوا شوید. سپس بر روی گزینه تماس با ما که در لینک‌های ارتباطی وب‌سایت وجود دارد، کلیک کنید؛ حالا می‌توانید بخش مرتبط با ارسال تیکت پشتیبانی نماوا را ببینید. در بخش ارسال تیکت پشتیبانی نماوا می‌توانید سوالات خود در ارتباط با پیگیری خرید اشتراک، موارد محتوایی، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایید. مطمئن باشید که در اسرع وقت توسط پشتیبان نماوا، پاسخ برای شما ارسال خواهد شد.

در نظر داشته باشید در بخش ارسال تیکت پشتیبانی نماوا، چندین مورد هست که لازم است وارد نمایید. مواردی چون نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره همراه خود، کد اشتراک اکانت شما در نماوا، دسته‌بندی مرتبط با نظر یا همان تیکتی که قرار است ارسال شود و در نهایت توضیحاتی که در رابطه با تیکت ارسالی لازم است که اضافه گردد، باید در این بخش وارد شود. پس از تکمیل این قسمت می‌توانید تیکت خود را برای پشتیبانی نماوا ارسال نمایید.

پس از دریافت تیکت شما توسط پشتیبان نماوا نیز در اسرع وقت پاسخ برای شما ارسال خواهد شد. از طریق پیامک یا ایمیل نیز خبر آن به شما ارسال می‌شود تا با مراجعه به وب‌سایت نماوا بتوانید پاسخ تیکت پشتیبانی را مشاهده نمایید.

شاید چنین عملکرد ساده‌ای را در هیچ مجموعه‌ای پیدا نکنید که بتوانید از طریق آن مشکلات خود را با پشتیبانی آنلاین مطرح نمایید. با ارسال تیکت به نماوا می‌توانید از تمامی خدمات پشتیبانی نماوا بدون اتلاف وقت و هزینه بهره‌مند شوید.

کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی نماوا

برای این که بخواهیم چنین فاکتور‌هایی را در ارتباط با پشتیبانی نماوا بررسی نماییم، نیاز است تا هر یک از روش‌ها را در نظر بگیریم و در مجموع به پشتیبانی نماوا یک امتیاز منصفانه بدهیم.

اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت پشتیبانی نماوا را بررسی نماییم، باید بگوییم پشتیبانی این پلتفرم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است؛ زیرا اولاً تمامی روش‌های موجود را برای دسترسی کاربران به پشتیبانی در نظر گرفته است و ثانیاً هر یک از این روش‌ها به نوبه خود بسیار خوب طراحی شده و کاملا در دسترس تمامی کاربران هستند. از سوی دیگر پاسخگویی پشتیبانی نماوا، به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته، به سطح کیفیت پشتیبانی نماوا می‌افزاید.

در زمینه سرعت نیز باید گفت که تمامی روش‌های پشتیبانی نماوا از سرعت مناسبی در امر پاسخگویی توسط پشتیبانان برخوردار هستند؛ اما در مجموع پشتیبانی نماوا به صورت تلفنی با سرعت بیشتری پاسخگوی همراهان عزیز این مجموعه خواهد بود. دیگر روش‌ها نیز به نوبه خود به عنوان یک روش برای پشتیبانی نماوا، دارای سرعت پاسخگویی مناسبی می‌باشند.

در مجموع نماوا به عنوان یک پلتفرم تماشای فیلم و سریال، روش‌های مناسبی را برای پشتیبانی در نظر گرفته است. می‌توان پشتیبانی نماوا را در مقایسه با دیگر رقبا یک پشتیبانی قوی و موثر در نظر گرفت. بنابراین کاربران زیادی می‌توانند از خدمات این مجموعه با پشتیبانی قوی و کارآمد بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل