2

پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول + تخفیف اشتراک

پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول

تماشای فیلم لذت دوچندانی را به شما می‌دهد. زیرا می‌توانید خود را در معرض تجربه‌های گوناگون قرار دهید و فرصت تجربه چیزهایی را که در زندگی واقعی ندارید، بدست می‌آورید. قطعاً اگر طرفدار تماشای فیلم و سریال باشید، دوست دارید سریال‌ها و فیلم‌های روز ایران و جهان را به‌صورت آنلاین تماشا کنید. پلتفرم‌های گوناگونی وجود دارند که شما از طریق آن‌ها می‌توانید، جدیدترین فیلم و سریال‌ها را ببینید. در این پلتفرم‌ها معمولاً پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول انجام می‌شود. هزینه و اینترنتی که در این پلتفرم‌ها استفاده می‌شود، گاهی اوقات نیز به‌صورت نیم‌بها است.

برنامه پخش فیلم با اینترنت

از اپلیکیشن‌های بسیار محبوبی که در ایران و در زمینه پخش فیلم‌ها و سریال فعالیت دارند، می‌توان فیلیمو و نماوا را نام برد. این اپلیکیشن‌ها کلیه فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و جهان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. شما باید برای استفاده از هر یک از پلتفرم‌ها اشتراک بخرید. خرید این اشتراک‌ها به‌صورت ماهیانه یا یک‌ساله است. مخاطبان هر یک از اشتراک‌ها را که مایل باشند، می‌توانند خریداری نمایند. تا قبل از روی کار آمدن این پلتفرم‌های محبوب، شما برای دیدن سریال‌های خانگی باید حتماً آن‌ها را از طریق سایت خریداری می‌کردید. اما امروزه شما با خرید اشتراک فیلیمو و نماوا، می‌توانید کلیه سریال‌های شبکه خانگی را به‌صورت رایگان تماشا کنید.

پخش فیلم با نماوا

نماوا یکی از پلتفرم‌های محبوب است که از فعالیت آن در زمینه پخش انواع فیلم‌ها و سریال‌ها مدت زیادی می‌گذرد. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های هوشمند، تلویزیون، تبلت یا رایانه می‌توانید در هرجایی که هستید، فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید. نماوا امکان پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول را دارد.

چنانچه هنگام تماشای فیلم از حجم اینترنت شما کم شود نیز، مقدار آن بسیار ناچیز است. با استفاده از نماوا می‌توانید، فیلم‌های روز دنیا را به‌صورت دو زبانه به همراه زیرنویس انگلیسی یا فارسی ببینید. همچنین این اپلیکیشن در زمینه تولید محتوا برای کودکان نیز خوب عمل کرده و شما می‌توانید از طریق این برنامه کارتون‌های مختلفی را برای کودکان پخش کنید و آن‌ها را سرگرم نمایید.

نماوا، رسانه پخش فیلم و سریال

استفاده از اپلیکیشن فیلیمو

شاید این موضوع تعجب‌برانگیز باشد، اما فیلیمو حدود 75 هزار اپیزود فیلم و سریال‌های گوناگون را در اپلیکیشن خود گنجانده است. فیلیمو برای کاربران جدید خود نیز تخفیف‌های ویژه‌ای دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید، ابتدا فیلم یا سریال را دانلود کنید و سپس بدون اینترنت آن را تماشا کنید. این پلتفرم بخشی از فیلم و سریال‌های خود را به انیمیشن‌های مخصوص کودکان اختصاص داده است. بدین ترتیب با استفاده از آن می‌توانید کودکان خود را سرگرم کنید.

تماشای فیلم رایگان

شما می‌توانید با نصب برنامه‌ها بر روی تلویزیون هوشمند منزل، به‌صورت خانوادگی به تماشای فیلم و سریال بنشینید. هنگام استفاده از پلتفرم‌ها و تماشای فیلم، حتی ترافیک اینترنت شما چه ایرانسل باشید، چه همراه اول، رایگان است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که این پلتفرم‌ها دارند، این است که در مناسبت‌های گوناگون برای کاربران تخفیف در نظر می‌گیرند.

استفاده از کد تخفیف فیلم‌ها و سریال‌ها

همان‌طور که اشاره کردیم، فیلیمو و نماوا برای کاربران خود تخفیف‌هایی را نیز در نظر می‌گیرند. این تخفیف‌ها به مناسبت‌های گوناگون ارائه می‌شوند و پلتفرم‌ها آن را به اطلاع کاربران می‌رسانند. با استفاده از این کدهای تخفیف شما می‌توانید، اشتراک خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید و با هزینه کمتری به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود بنشینید. برای استفاده از کد تخفیف فیلم و سریال اینجا کلیک کنید.

فیلم و سریال رایگان

چگونه فیلم با اینترنت رایگان دانلود کنیم؟

دانلود و پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول با استفاده از این پلتفرم‌ها امکان‌پذیر است. البته باید اشاره کنم که شما با استفاده از فیلیمو و نماوا تنها می‌توانید در خود برنامه فیلم و سریال را تماشا کنید. در واقع شما فیلم یا سریال مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و سپس با دانلود آن‌ها از طریق برنامه آن‌ها را تماشا می‌کنید. هنگام استفاده از هر یک از این دو پلتفرم، حجم اینترنت شما مصرف نمی‌شود.

تخفیف‌های پلتفرم نماوا

بسترهای پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول در این پلتفرم فراهم شده است. پلتفرم نماوا نیز چند سالی است که در زمینه پخش فیلم و سریال‌ها فعالیت دارد. این پلتفرم در مناسبت‌های گوناگون برای مخاطبان خود تخفیف‌های ویژه در نظر می‌گیرد. این تخفیف‌ها دارای درصدهای گوناگونی هستند و هزینه شما را برای دیدن فیلم و سریال کاهش می‌دهند. برای استفاده از تخفیف اشتراک نماوا ما را همراهی کنید.

تخفیف‌های فیلیمو

فیلیمو نیز تخفیف‌هایی را برای اشتراک‌های خود به مخاطبان هدیه می‌دهد. به طور مثال، خرید اشتراک‌های 3ماهه، 6ماهه و یا 1ساله تخفیف‌های ویژه‌ای نسبت به اشتراک‌های ماهیانه دارد. البته تخفیف‌ها روی همه اشتراک‌ها لحاظ می‌شوند، اما اشتراک‌ با تایم زمانی بیشتر برای کاربران مقرون ‌به‌صرفه‌تر است. شما می‌توانید برای استفاده از تخفیف فیلیمو کلیک کنید.

فیلیمو، پلتفرم پخش فیلم و سریال

تخفیفات اپلیکیشن‌های پخش فیلم چطور اعمال می‌شود؟

تخفیف‌هایی که هر یک از اپلیکیشن‌های پخش فیلم برای کاربران خود در نظر می‌گیرند، متفاوت است. این تخفیف‌ها درصدهای گوناگونی دارند و اعمال کردن آن‌ها کار راحتی است. زمانی که قصد خرید اشتراک هر یک از پلتفرم‌ها را دارید، کافی است کد تخفیفی که مخصوص شماست را وارد کنید. پس از اعمال، مقدار تخفیف از کل هزینه اشتراک شما کم می‌شود و مابقی آن را باید پرداخت کنید. شما می‌توانید از اپلیکیشن‌ها به طور همزمان روی 3 دستگاه مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، تلویزیون، لپ‌تاپ، کامپیوتر و کنسول بازی استفاده نمایید.

جمع‌بندی

پخش فیلم با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول را در مقاله امروز بررسی کردیم. استفاده از پلتفرم‌ها برای تماشای فیلم و سریال‌ مزایای زیادی برای کاربران دارد. اگر مخاطبان بخواهند بدون استفاده از پلتفرم‌ها به‌صورت جداگانه سریال‌ها و فیلم‌ها را خریداری کنند، باید نسبت به اشتراک‌ها هزینه بیشتری پرداخت کنند. چه‌بسا شما مایل به دیدن چند قسمت سریال در هفته باشید و یا 4 الی 5 فیلم سینمایی در ماه ببینید. خرید این سریال‌ها و فیلم‌ها به‌صورت قانونی هزینه بیشتری برای شما دارد. از طرفی حجم اینترنت شما را نیز مصرف می‌شود. در حالی که در چنین پلتفرم‌هایی شما ماهیانه با پرداخت هزینه مناسب، می‌توانید به هر میزانی که مایل باشید فیلم و سریال ببینید.

چگونه می‌توان اشتراک فیلیمو و نماوا را ارزان‌تر خرید؟

شما می‌توانید با استفاده از تخفیف‌هایی که به صورت دوره‌ای و یا مناسبتی، پلتفرم نماوا و فیلیمو ارائه می‌کنند، اشتراک را ارزان‌تر خریداری کنید. این کدها برای شما در وبسایت موپُن جمع آوری شده و شما می‌توانید از کدهای تخفیف موجود در سایت موپُن استفاده کنید. سایت موپُن در طی سالیان فعالیت خود، بیشترین کد تخفیف و بروزترین تخفیف‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از طریق دنبال کردن موپُن در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و...) یا عضویت در سایت موپُن، بروزترین کدهای تخفیف را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

نظرات کاربران

Average
5 Based On 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس گفت:

    دروغ گفتن در ایران رایج و واجبه فیلم دیدن با فیلیمو یا نماوا وغیره مثل اب اینترنتو خالی میکنه

  2. ناشناس گفت:

    دروغه حجم بسته رو خیلی میبره