0

هایپراستار چیست؟

هایپراستار چیست؟

فروشگاه هایپراستار چیست؟

آیا تابه‌حال از یک هایپرمارکت که تمام اقلام مورد نیاز شما را موجود داشته باشد، خرید کرده‌اید؟ این موضوع همیشه یکی از معضلات خانواده‌های ایرانی بوده است. چرا که فرایند خرید اقلام مورد نیاز برای چند هفته یا حتی چند ماه، کار زمان بری است. بنابراین مراجعه کردن به مراکز خرید مختلف و پراکنده در شهر برای تهیه‌این اقلام، زمان این کار را طولانی‌تر و آن را طاقت فرساتر می‌کند. اما هایپراستار چیست؟ در این مورد لازم است شما را با یکی از به‌روزترین و پویاترین هایپرمارکت‌های کشور، یعنی هایپراستار آشنا کنیم. اولین شعبه‌این فروشگاه حدود ۱۲ سال پیش، در غرب تهران و در اتوبان باکری افتتاح شد. بنیان گذاران این فروشگاه‌ها در ایران، دو شرکت اماراتی و فرانسوی به نام‌های ماجد الفطیم و کارفور بودند. از تفاوت هایپراستار با سایر هایپرمارکت‌ها می‌توان به عرضه محصولات متنوع و با کیفیت، با ارائه قیمت‌های مناسب به خریدار اشاره کرد.

تنوع کالاهای عرضه شده در این فروشگاه، به گونه‌ای است که با مراجعه با شعب و یا سایت خرید اینترنتی هایپراستار، بدون شک می‌توانید همه‌ی اقلام مورد نیاز خود از برندهای دلخواه‌تان را خریداری نمایید. چرا که ارائه کالاهای باکیفیت استاندارد و فراهم کردن یک خرید آسان، از ارزش‌های این مجموعه محسوب می‌شود. این موضوع درمورد تمامی شعب فروشگاه هایپراستار به وضوح قابل تشخیص است.

یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران، هایپرفامیلی نام دارد، که متعلق به گروه صنعتی گلرنگ می‌باشد. این فروشگاه زنجیره‌ای، در از سال ۱۳۹۶ افتتاح شده، و فعالیت خور را در زمینه خرده فروشی در سطح فروشگاه‌های هایپر، آغاز کرد. شعب مختلف این فروشگاه در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور، درحال خدمات رسانی به خریداران هستند. ایام تعطیل تمام وقت فروشگاه‌ها عبارتند از تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی ، رحلت حضرت رسول اکرم ، شهادت حضرت علی علیه السلام ، رحلت امام راحل (ره) و اول و ۱۳ فروردین همچنین در سالروز ۲۲ بهمن فروشگاه‌ها نیم روز صبح تعطیل‌اند.

 

در هایپراستار چه کالاهایی می‌توان خرید؟

در فروشگاه‌های هایپراستار، تنوع کالاهای عرضه شده بسیار بالا است. در شعب متعدد این فروشگاه‌ها، تقریبا تمامی موارد لازم مصرفی و غیرمصرفی یک خانواده را می‌توان یافت. تعدادی از این موارد را در ادامه بررسی می‌کنیم:

 

مواد غذایی و بهداشتی مصرفی

درصد بسیار زیادی از موارد مصرفی در خانواده‌ها را مواد غذایی و مواد بهداشتی تشکیل می‌دهد. بنابراین این مواد با برندهای مختلف بر اساس سلیقه خریدارن، در شعب هایپراستار عرضه شده و به فروش می‌رسند. از جمله‌ این اقلام می‌توان به مواردی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی جات و تنقلات، محصولات شستشو و نظافت و کالاهای بهداشتی وآرایشی اشاره نمود.

به دلیل پرمصرف بودن، این اقلام در حدود ۶۰ درصد از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه زنجیره‌ای را تشکیل می‌دهد. از آنجایی که اقلام خوراکی و بهداشتی اهمیت زیادی دارند، هایپراستار این اقلام را از تامین کنندگان معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تهیه نموده، و با هزینه‌ای مقرون به صرفه برای خریداران، به فروش می‌رساند.

 

مواد غذایی تازه

مواد غذایی تازه از دیگر موارد مصرفی در میان خانواده‌ها و افراد است. این مواد شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ وماهی، نان و شیرینی‌های تازه بوده، که به طور روزانه تهیه شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. یکی دیگر از موارد مواد غذایی تازه، انواع سالادها و غذاهایی مثل سوشی و سایر غذاهای ایرانی و آسیایی است که در هایپراستار به فروش می‌رسد. برای تضمین تازگی، این مواد به صورت روزانه تهیه و عرضه می‌شوند.

 

لوازم مربوط به خانه و آشپزخانه

همانطور که گفتیم، اقلامی که در فروشگاه هایپراستار به فروش می‌رسد، تنها مواد خوراکی و بهداشتی نیستند. نکته‌ای که در نظر گرفتن اهمیت سهولت خرید برای مشتری را در فروشگاه هایپراستار مشخص می‌کند، فروش اقلامی مانند لوازم خانه و آشپزخانه در آن است تا حتی مواردی از این قبیل را نیز بتوانید در کنار خریدهای مصرفی، با تنها مراجعه به یک مرکز خرید تهیه نمایید. واحد لوازم خانه و آشپزخانه در شعب مختلف، از قسمت‌های مختلفی مثل ابزار آلات، لوازم آشپز خانه غیر برقی، لوازم التحریر، کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان تشکیل شده است. این کالاها از لحاظ نوع، برند و قیمت دارای تنوع و طیف گسترده‌ای می‌باشند.

 

لوازم برقی و دیجیتال

یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام خرید لوازم برقی خانگی و دیجیتال، ضمانت اصالت و کیفیت این کالاها است. فروشگاه‌های هایپراستار، ضمن توجه به‌این دغدغه بخشی از شعب را به واحد لوازم برقی و دیجیتال اختصاص داده است. در این واحد اقلامی مانند لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی، تلویزیون و صوتی تصویری، لپ تاپ و تبلت با برندهای مختلف، ضمانت کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

 

پوشاک، لوازم خواب، لوازم حمام

جهت سهولت بیشتر در خرید، یکی دیگر از بخش‌های شعب هایپراستار به واحد پوشاک و سایر لوازم اختصاص یافته است. مثل همه‌ی بخش‌های دیگر در این فروشگاه، کیفیت عالی و قیمت مناسب به عنوان یک اصل در فروش اقلام، اعمال شده است. پوشاک عرضه شده در این بخش از هایپراستار، در دسته پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام قرار دارند.

 

مزایای خرید از هایپراستار چیست؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، اقلامی که در شعب هایپراستار به فروش می‌رسند، از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین خریداران می‌توانند بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود را تنها با مراجعه به یکی از شعب، خریداری نمایند. از دیگر مزایای خرید از این مراکز، می‌توان به امکان استفاده از تخفیف هایپراستار در هر خرید اشاره کرد. یکی از تخفیفاتی که‌این مجموعه برای خریداران در نظر گرفته، در خرید اینترنتی قابل استفاده است؛ به‌این صورت که در در اولین خرید خود، می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف اولین خرید هایپراستار، از این تخفیف استفاده نمایید.

بسیاری از فروشندگان در برخی از روزهای سال و با دلایل مختلف، بر روی قیمت اجناس خود تخفیف‌هایی اعمال می‌کنند. هایپراستار نیز به غیر از ارائه کدهای تخفیف، در طول سال تخفیف‌های با مناسبت‌های متفاوت بر قیمت اجناس و کالاهای موجود، اعمال می‌کند.

لازم به ذکر است که در خرید از هایپرفامیلی نیز، امکان استفاده از کد تخفیف هایپرفامیلی برای خریدار ایجاد شده است. از دیگر مزایای خرید از این مجموعه، امکان شرکت در قرعه کشی هایپراستار برای مشتری وجود دارد. این فروشگاه حتی برای خریداران جوایزی از جمله «کارت هدیه هایپراستار» را در نظر گرفته است که در پس از قرعه کشی، به افراد واجد شرایط اهدا می‌شود.

 

شعب هایپراستار در سراسر کشور

هایپراستار در سراسر کشور و در چندین استان و شهر متعدد، از جمله تهران، اصفهان، یزد، قم و غیره شعبه‌های مختلفی را احداث نموده است. به همین دلیل در اکثر شهرها، امکان دسترسی و خرید از هایپراستار ، به آسانی وجود دارد. این مجموعه در حال حاضر نیز برای راحتی بیشتر شهروندان، به دنبال افزایش شعبه‌ها در شهرهای جدید است. اطلاعات مربوط به‌این شعبه‌ها از جمله شرایط استخدام هایپراستار، ساعت کار هایپراستار و یا اینکه هایپراستار چه روزهایی تعطیل است، و همچنین دیگر موارد در وبسایت این فروشگاه قابل دسترسی هستند که با مراجعه به آن، می‌توانید از آنها اطلاع بیابید. برخی از شعبه‌های هایپراستار به صورت محدودتر و تحت عنوان سوپر مارکت و یا مینی مارکت، فعالیت دارند که کالاهای این موارد نیز تحت نظر و با همکاری هایپراستار تامین می‌شود.

 

نحوه خرید اینترنتی از هایپراستار

رونمایی از نسخه جدید وبسایت هایپراستار، در دهمین سالگرد افتتاح اولین شعبه‌این فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران اتفاق افتاد. در این نسخه جدید، قابلیت‌های متفاوت و بیشتری افزوده شده بود. امکان دیدن آخرین اخبار و تخفیف‌های مربوط به شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در سر تا سر کشور، آشنایی با کانال‌های مختلف فروش آنلاین، و انتخاب و خریداری ارزان‌ترین محصولات در تمام کشور از جمله‌این قابلیت‌ها به شمار می‌رود. همچنین گزینه‌های جدیدی برای کسب اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار، نحوه بازگرداندن کالا، ثبت نظرات و پیشنهادات، و پاسخگویی به پرسش‌های متداول مشتریان فروشگاه به وبسایت افزوده شده است.

خرید آنلاین هایپراستار می‌تواند بسیار آسان‌تر از خرید حضوری از آن باشد. چرا که برای پیدا کردن یک کالا، نیاز نیست چندین راهرو را قدم بزنید، و یا از فرد دیگری برای پیدا کردن آن کمک بخواهید. با خرید آلاین از هایپراستار می‌توانید تنها با چند کلیک ساده، کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را خریداری نمایید.

برای خرید اینترنتی از هایپراستار، ابتدا باید از از اسنپ مارکت نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی یا کار خود را پیدا کنید. سپس باید وارد آن شده، و در بخش مربوط به کالای مورد نیاز خود، آن را جست و جو و پیدا کنید. سپس با انتخاب یک یا چند کالا، باید آنها را به سبد خرید خود در خرید انلاین، انتقال دهید. پس از افزودن تمامی کالاها، لازم است که اطلاعاتی از جمله آدرس مقصد، و اطلاعات فرد دریافت کننده را وارد کنید. درصورتی که در خریدهای قبلی این اطلاعات را وارد کرده باشید، اگر مایل به تغییر آن نباشید، نیازی به ثبت مجدد اطلاعات نیست. سپس نوبت به وارد کردن کد تخفیف سوپرمارکت می‌رسد که پیش از پرداخت، باید آن را وارد نمایید تا تخفیف برای خرید شما اعمال شود. پس از این مرحله، باید هزینه را بصورت انلاین پرداخت کرده، و کد رهگیری سفارش خود را تا زمان دریافت اقلامی که سفارش دادید، نگهداری کنید. (خرید از هایپرفامیلی به همین صورت و از طریق سایت اوکالا انجام می‌شود.)

ساعات و روزهای کاری هایپراستار

هایپرمارکت‌ها در اغلب ساعت‌های روز فعالیت دارند. چرا که بسیاری از اقلام مورد نیاز روزانه افراد، از این مجموعه‌ها تهیه و خریداری می‌شود. بنابراین به نسبت سایر مشاغل، تایم کاری طولانی‌تری دارند. به طور کلی ساعات کاری تمامی شعب هایپراستار از ۹ صبح تا ۱۲ شب می‌باشد. این ساعت ممکن است به دلایلی در بعضی مواقع دچار تغییر موقت بشود. در این زمان از روز، امکان خرید چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی برای مشتریان وجود دارد.

 

فرصت‌های شغلی در هایپراستار

در شعب مختلف هایپراستار، فرصت‌های شغلی مرتبط با فضای مجموعه و همچنین کالاهایی که در آن به فروش می‌رسند، برای افرادی که جویای کار در این فروشگاه‌ها هستن، وجود دارد. در ابتدا مثل تمامی مشاغل دیگر، شرایط و ضوابطی برای مشغولیت در این جایگاه‌های شغلی وجود دارد، که فرد جویای کار برای استخدام هایپراستار باید آنها را بداند و بپذیرد. از جمله جایگاه‌های شغلی در این فروشگاه‌ها می‌توان به مشاغلی جهت دفتر مرکزی، تامین منابع، بازاریابی و تبلیغات، فناوری اطلاعات، فروشگاه‌ها، سرمایه انسانی، مالیؤ تکنسین فنی و حراست اشاره کرد. هایپراستار همچنین مزایایی نیز برای کارمندان خود در نظر گرفته است که با مراجعه به وبسایت آن، می‌توانید از آنها اطلاع یابید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با تمامی فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین کشور، وبلاگ موپُن را دنبال کنید.

سوالات متداول هایپراستار چیست

مواد غذایی و بهداشتی مصرفی - مواد غذایی تازه - لوازم مربوط به خانه و آشپزخانه - لوازم برقی و دیجیتال - پوشاک، لوازم خواب، لوازم حمام -
تنوع بالا انواع محصولات - تنوع بالا برندها - قیمت مناسب - اطمینان از کیفیت محصولات
برای خرید اینترنتی از هایپراستار، ابتدا باید از از اسنپ مارکت نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی یا کار خود را پیدا کنید. سپس باید وارد آن شده، و در بخش مربوط به کالای مورد نیاز خود، آن را جست و جو و پیدا کنید. سپس با انتخاب یک یا چند کالا، باید آنها را به سبد خرید خود در خرید انلاین، انتقال دهید. پس از افزودن تمامی کالاها، لازم است که اطلاعاتی از جمله آدرس مقصد، و اطلاعات فرد دریافت کننده را وارد کنید.
ساعات کاری تمامی شعب هایپراستار از ۹ صبح تا ۱۲ شب می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل