0

مقایسه باسلام و دیجی کالا

مقایسه باسلام و دیجی کالا

آیا از مزایای خرید اینترنتی مطلع هستید؟ تا کنون از سایت دیجی کالا و باسلام جهت خرید اینترنتی استفاده نموده‌اید؟ آیا تاکنون به مقایسه باسلام و دیجی کالا پرداخته اید؟

در قرن حاضر امکانات مجازی و اینترنتی تمامی جنبه‌های زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده است. از جمله نمونه‌های بارز تغییر سبک زندگی افراد با استفاده از فضای مجازی، می‌توان خرید‌های اینترنتی را نام برد.

خرید اینترنتی بسیاری از اجناس و خدمات مورد‌نیاز افراد باید از طریق سایت‌های معتبر و به نام انجام گردد. از جمله بهترین سایت‌ها در این زمینه می‌توان به سایت دیجی کالا و باسلام اشاره کرد.

مقایسه باسلام و دیجی کالا

سایت‌های نامبرده مدت زیادی در این زمینه فعالیت کرده‌اند و دارای رزومه‌ای فعال در این زمینه می‌باشند. فرایند پیگیری سفارشات و خریدهای اینترنتی در سایت‌‌های نامبرده توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود و پشتیبانی تمام وقت برای افزایش کیفیت ارائه خدمات وجود دارد.

از طرفی سایت باسلام و دیجی کالا به منظور جلب رضایت مشتری، تخفیف‌هایی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. افراد به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت موپُن از کد تخفیف دیجی پلاس و کد تخفیف باسلام مطلع شوند و با استفاده از آن از تخفیف‌ها موجود بهره‌مند شوند.

کارشناسان مجرب و فعال در سایت موپُن، کد تخفیف‌های موجود در هر زمینه‌ای را شناسایی می‌کنند و به صورت دقیق به بررسی آن می‌پردازند. پس از راستی‌آزمایی کد‌های موجود، آن‌ها را در سایت موپُن و در اختیار افراد قرار می‌دهند‌.

در این مقاله سعی داریم در جهت افزایش آگاهی افراد به مقایسه باسلام و دیجی کالا بپردازیم. پس به منظور انتخابی آگاهانه و صحیح با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

 

خریدی مطمئن با دیجی کالا!

خریدی مطمئن با دیجی کالا!

سایت دیجی کالا یکی از معتبر‌ترین و مشهورترین سایت‌های خرید اینترنتی می‌باشد. دیجی کالا به منظور ایجاد رفاه و آسایش برای مشتریان خود به ارائه محصولات بدون هر گونه محدودیت و در تقسیم‌بندی‌های متفاوت می‌پردازد.

سایت دیجی کالا ارسال کالا به اقصی نقاط کشور را پوشش می‌دهد و در جهت ارسال به موقع و سریع کالا بلافاصله بعد از ثبت سفارش جزو پیشگامان می‌باشد.

علاوه بر تمامی موارد نامبرده این سایت به معرفی کالا در فروشگاه‌های مختلف با قیمت و کیفیت متفاوت می‌پردازد. افراد با استفاده از میزان رضایت سایر مشتریان به راحتی از کیفیت محصولات یک فروشگاه مطلع شوند و با آگاهی کامل به خرید کالا می‌پردازند.

از طرفی پس از خرید از سایت دیجی کالا، به راحتی می‌توانید نظر خود در مورد یک جنس را در سایت درج نمایید و با استفاده از نظرات مثبت و منفی موجود در سایت افراد به صورت صحیح در زمینه خرید آن کالا تصمیم‌گیری نمایند.

یکی از طرح‌های سایت دیجی کالا، دیجی‌پلاس می‌باشد. با استفاده از این طرح به پرداخت هزینه‌ای معین می‌توانید تا دو خرید اینترنتی بعدی خود را بدون پرداخت هزینه پست انجام دهید.

به منظور بهره‌مندی از تخفیف سرویس دیجی پلاس لازم است به سایت موپُن مراجعه نمایید و کد تخفیف دیجی پلاس را دریافت نموده و پس از اعمال آن از مزایای طرح نامبرده استفاده نمایید.

 

باسلام، تحولی در خرید اینترنتی!

باسلام، تحولی در خرید اینترنتی!

سایت باسلام یکی از سایت‌های معتبر در زمینه ارائه کالا و خدمات غیرکارخانه‌ای می‌باشد. این سایت در واقع یک بستر مناسب و مفید در زمینه معرفی تولید‌کنندگان خانگی یا کارگاهی به افراد می‌باشد.

با استفاده از سایت باسلام افراد به راحتی می‌توانند در زمینه کسب و کار کوچک خود تبلیغ نمایند و به جذب مشتری بپردازند. سایت باسلام زمینه برای گفت‌و‌گو میان افراد را به منظور خرید و فروش تولیدات فراهم می‌آورد و به همین ترتیب رونق کسب و کار‌های نوپا و کوچک با استفاده از این سایت انجام می‌گیرد.

سایت باسلام به دسته‌بندی کالاها و خدمات در گروه‌های مختلف می‌پردازد و همین امر سبب می‌شود افراد به راحتی به کالای مورد‌نظر خود دست یابند. از طرفی مکالمه و نظرسنجی موجود در این سایت سبب می‌شود افراد آگاهانه نسبت به خرید کالا اقدام نمایند.

از طرفی سایت باسلام یک‌ واسطه میان خریدار و فروشنده می‌باشد؛ به این صورت که در هنگام سفارش کالا مبلغ مورد نظر جهت خرید کالا به سایت باسلام واریز می‌شود؛ پس از تحویل کالا به افراد و گذشت چند روز در صورتی که افراد رضایت خود از کالا را اعلام کردند، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود. اگر فردی از جنس تحویل‌داده‌شده رضایت نداشت، مبلغ پرداختی در سایت باسلام تا زمان رفع اشکال باقی می‌ماند.

از طرفی سایت باسلام تخفیف‌ها خاصی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد که افراد به راحتی با مراجعه به سایت موپُن می‌توانند کد تخفیف باسلام را دریافت نمایند و از تخفیف‌ها موجود در هنگام خرید از سایت مورد‌‌نظر بهره‌مند شوند.

 

باسلام یا دیجی کالا؟

باسلام یا دیجی کالا؟

با توجه به توضیحات ارائه‌شده در زمینه سایت باسلام و دیجی کالا این سوال پیش می‌آید که کدام یک انتخاب مناسب‌تری خواهد بود‌؟ برای این منظور لازم است که به بررسی و مقایسه باسلام و دیجی کالا در زمینه‌های متفاوت بپردازیم و در نهایت با درنظر‌گرفتن تمامی موارد به انتخابی مناسب و آگاهانه بپردازیم. مقایسه باسلام و دیجی کالا باید در زمینه‌های ذیل انجام شود:

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر پشتیبانی

در خرید آنلاین یا توجه به این موضوع که اجناس توسط خریدار مشاهده نمی‌شود، یکی از الزامات امر پشتیبانی سایت مورد نظر می‌باشد. در زمینه مقایسه پشتیبانی سایت باسلام و دیجی کالا باید گفت هر دو سایت به صورت شبانه‌روزی پاسخگو سوالات افراد می‌باشند و به ارائه مشاوره به افراد می‌پردازند‌.

از طرفی زمینه برای بازگشت کالا هم برای افراد ایجاد شده‌است و در صورتی‌که فرد از جنس ارائه شده رضایت نداشته‌باشد، امکان مرجوع نمودن جنس وجود دارد.

نکته حائز اهمیت که سبب ایجاد تفاوت در میزان پشتیبانی دو سایت نامبرده شده‌است این موضوع می‌باشد که دیجی کالا امکان تعویض جنس را ندارد و تنها مرجوع جنس و بازگشت پول امکان دارد اما نحوه عملکرد سایت باسلام متفاوت می‌باشد.

با توجه به اینکه سایت باسلام مبلغ پرداختی را تا اعلام رضایت خریدار به حساب فروشنده پرداخت نمی‌کند؛ همین امر سبب می‌شود که فروشگاه‌ها در زمینه رفع اشکال جدی‌تر اقدام نمایند و تا حد امکان جنس مورد نظر تعویض می‌شود و در قدم آخر در صورت عدم امکان تعویض، مبلغ پرداختی به حساب خریدار عودت داده می‌شود. از طرفی با توجه به محدود‌بودن تعداد فروشگاه‌های تحت پوشش سایت باسلام، انجام پشتیبانی سریع و کامل‌تر نسبت به سایت دیجی کالا امکان‌پذیر می‌باشد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر تنوع کالا

در زمینه مقایسه باسلام و دیجی کالا در زمینه تنوع کالا باید گفت با توجه به این موضوع که سایت باسلام تنها از تولیدات خانگی، کارگاهی و غیر‌کارخانه‌‌ای پشتیبانی می‌کند؛ تنوع محصولات در آن نسبت به سایت دیجی کالا کمتر خواهد بود‌.

سایت دیجی کالا دارای سابقه فعالیت بسیار بالایی می‌باشد، از طرفی در فروشگاه‌های ارائه دهنده کالا محدودیت خاصی قائل نمی‌شود؛ به همین دلیل تنوع محصولات در سایت دیجی کالا بسیار بالا خواهد بود‌ و زمینه برای انتخابی مناسب‌تر یا قیمت‌های متفاوت در آن مهیا می‌باشد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر سرعت ارسال

ارسال خرید‌های انجام شده در سایت باسلام و دیجی کالا از طریق پست انجام می‌شود و مدت زمان ارسال و سرعت آن بستگی به فاصله، تعطیلات رسمی، نوع پست و… دارد.

نکته مهم که باعث ایجاد تمایز در سرعت ارسال دو سایت نامبرده می‌شود؛ این است که با توجه به این موضوع که دیجی کالا تعداد نمایندگی‌های متفاوتی در تامین کالا دارد، در نتیجه امکان ارسال سریعتر بر اساس فاصله یا موجود بودن کالا وجود خواهد داشت.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر تعداد پیک

ارسال و تامین کالا در فواصل داخل شهری باید توسط پیک انجام شود. در سایت باسلام و دیجی کالا انجام این فرآیند به وسیله پیک‌ها انجام می‌گیرد و پوشش‌دهی داخل شهری به درستی و به صورت کامل از طریق دو سایت انجام می‌گیرد.

البته نکته مهم از لحاظ مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر تعداد پیک این می‌باشد که با توجه به بالا‌بودن میزان خدمات داخل شهری از طریق دیجی کالا، به همان نسبت باید تعداد پیک‌های موجود بالاتر باشد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر تنوع فروشنده

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر تنوع فروشنده امری است که باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. در سایت باسلام با توجه به اینکه فروشگاه‌های تحت پوشش تنها از کارگاه‌ها و تولیدکنندگان خانگی می‌باشند در نتیجه تنوع آن‌ها به نسبت دیجی کالا پایین‌تر خواهد بود.

سایت دیجی کالا ارائه دهنده انواع کالاها با کیفیت‌های متفاوت می‌باشد؛ یکی از امتیازات این سایت برای مشتری‌ها این می‌باشد که برای هر محصول چند فروشگاه معرفی می‌شود؛ افراد با توجه به نیاز خود و نظر سایر مصرف‌کنندگان می‌توانند از میان فروشندگان بهترین آن‌ها را انتخاب نمایند. در نتیجه باید گفت از لحاظ تنوع فروشنده، فروشگاه دیجی کالا عملکرد بهتری دارد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر کیفیت اجناس

سایت دیجی کالا و باسلام از جمله معروف‌ترین سایت‌ها در زمینه ارائه کالا می‌باشند و دارای مجوز‌های قانونی در این زمینه هستند. در زمینه کیفیت اجناس باید گفت؛ هر فروشگاه اینترنتی به منظور جذب مشتری و افزایش رضایت افراد باید در ارائه محصولات با کیفیت بالا کوشا باشند.

کیفیت اجناس در دو سایت نامبرده در سطح عالی می‌باشد و مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر کیفیت اجناس کاری دشوار است. در این مورد باید گفت در دیجی کالا فروشگاه‌های مختلف به منظور تامین کالا معرفی می‌شوند و همین امر می‌تواند سبب بهبود کیفیت اجناس گردد‌.

از طرفی سایت باسلام در این زمینه اقدامات خاصی انجام می‌دهد و اگر رضایت خریدار از کالای خریداری‌شده تایید نگردد، هزنیه کالا به حساب فروشنده واریز نمی‌شود؛ همین امر سبب بهبود کیفیت اجناس و رفع اشکال در حداقل زمان ممکن می‌گردد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر گستردگی و تنوع فروشگاه

اگر به بررسی و مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر گستردگی و تنوع فروشگاه بپردازیم؛ باید گفت این دو سایت ارائه دهنده انواع مختلف کالا و خدمات هستند و جزو پیشگامان این عرصه به حساب می‌آیند.

به منظور بهبود عملکرد سایت‌ها، تقسیم‌بندی‌های خاصی در این زمینه انجام گرفته است و افراد به راحتی می‌توانند در گروه مشابه، کالای مورد‌نظر خود را پیدا کنند و خریداری نمایند.

این فروشگاه‌ها ارائه‌دهنده انواع محصولات خوراکی، پوشاک، لوازم بهداشتی، وسایل الکترونیکی و… در کیفیت‌های مختلف هستند و همین امر سبب گستردگی و تنوع فروشگاه‌ها می‌شود.

البته باید گفت گستردگی و تنوع فروشگاه در دیجی کالا به نسبت بیشتر از باسلام می‌باشد و این امر با توجه به محدودیت سایت باسلام در زمینه پوشش تولیدات غیر‌کارخانگی، قابل توجیه است.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر شهر‌های محل فعالیت

سایت باسلام و دیجی کالا با توجه به پوشش مشتریان از سراسر کشور لازم است که نمایندگی‌های متفاوت در شهرک‌های مختلف ایران داشته باشند تا بتوانند هر چه بهتر در زمینه ارائه کالا و خدمات فعالیت کنند.

اصولاً تمامی فروشگاه‌های اینترنتی دارای نمایندگی در شهرهای بزرگ و مراکز استان می‌باشند و از طریق آن‌ها سایر نشانی‌ها را پوشش می‌دهند. باید گفت با توجه به گستردگی فعالیت دیجی کالا، شهرهای محل فعالیت آن به نسبت باسلام بالاتر خواهد بود.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر قیمت اجناس

سایت باسلام و دیجی کالا با توجه به گستردگی محصولات و فروشگاه‌ها امکان ارائه کالا‌های مختلف در قیمت‌های متفاوت را برای افراد فراهم نموده‌است.

البته باید توجه داشته باشید، کاهش قیمت محصولات توسط یک فروشگاه، گاها می‌تواند دلیلی بر کاهش قیمت جنس یا ارائه خدمات باشد. سایت‌های باسلام و دیجی کالا برای این منظور در زمینه سنجش کیفیت ارائه کالا در فروشگاه‌های مختلف نظرسنجی از افراد خریدار انجام می‌دهد.

با استفاده از این روش افراد می‌توانند به راحتی بهترین اجناس را با نازل‌ترین قیمت‌ها به دست آورند. از طرفی باید این نکته مدنظر باشد؛ با توجه به این موضوع که سایت باسلام تنها پوشش‌دهنده تولیدات خانگی و کارگاهی می‌باشد.

در نتیجه هیچ واسطه‌ای در این بین، میان فروشنده و خریدار وجود نخواهد داشت و محصولات با کیفیت با قیمت پایین‌تری در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

البته نکته دیگر به منظور مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر قیمت اجناس این می‌باشد که با توجه به افزایش تعداد فروشگاه‌های تحت پوشش دیجی کالا، قطعا اجناسی با قیمت پایین‌تر موجود است اما افراد باید نسبت به بررسی کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر انواع تخفیف

یکی از مهم‌ترین اصول جذب مشتری در فروشگاه‌های آنلاین تخفیف‌های است که به افراد ارائه می‌شود. سایت‌ باسلام به صورت دوره‌ای و مناسبتی تخفیف‌های را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد و هر روزه به تعداد آن افزوده می‌شود.

در زمینه خرید از غرفه‌های نوپا، خرید اول، خریدهای غیر اول و… تخفیف‌های را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت موپُن کد تخفیف باسلام را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

سایت دیجی کالا از جمله مهم‌ترین سایت‌ها در ارائه تخفیف‌ها به افراد می‌باشد. از جمله تخفیف‌ها موجود در سایت دیجی کالا می‌توان به تخفیف خرید بالاتر از مبلغی خاص، تخفیف دیجی‌پلاس، تخفیف‌ها مناسبتی و… اشاره نمود. برای به دست آوردن کد تخفیف دیجی پلاس و سایر تخفیف‌ها می‌توانید به راحتی به سایت موپُن مراجعه نمایید و از بروز‌ترین تخفیف‌ها آگاه شوید.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر محیط کاربری نرم افزار و سایت

محیط کاربری نرم افزار و سایت باسلام

در مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر محیط کاربری نرم‌افزار و سایت باید گفت؛ محیط کاربری دو سایت نامبرده به این صورت خواهد بود که در نگاه اول افراد می‌توانند از تمام تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه مطلع شوند.

همچنین موارد پر‌فروش سایت مشخص است و تمامی گروه‌های سنی به راحتی و بدون سردرگمی با استفاده از دسته‌بندی‌های موجود کالای مورد‌نظر خود را پیدا و خریداری نمایند.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر سهولت استفاده از نرم افزار و سایت

در مقایسه باسلام و دیجی کالا در زمینه سهولت استفاده از نرم افزار و سایت باید گفت؛ طراحی این دو سایت به نحوی انجام گرفته‌است که افراد در هر گروه سنی بتوانند به راحتی از بخش‌های مختلف سایت استفاده نمایند و در خرید اینترنتی خود به مشکل برنخورند.

سهولت استفاده از نرم افزار و سایت دیجی کالا

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر سهولت در ثبت‌نام

برای مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر سهولت در ثبت نام می‌توان به این نکته اشاره نمود که در فرآیند ثبت‌نام در سایت تنها کافی است که یک شماره همراه فعال در اختیار داشته باشید و با استفاده از آن در سایت ثبت نام نمایید.

در ابتدای ورود یک کد جهت ثبت‌نام به شماره موجود ارسال می‌شود و پس از تایید نهایی، افراد می‌توانند با ورود یک بار اطلاعات کاربری خود، از دغدغه وارد نمودن آدرس و اطلاعات شخصی در هر بار خرید رها شوند.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر امنیت

در سایت‌های باسلام و دیجی کالا نکات امنیتی به بهترین نحو احسن رعایت می‌شود و اطلاعات شخصی افراد به هیچ‌وجه در اختیار سایرین قرار نمی‌گیرد. از طرفی پرداخت مبالغ در این سایت‌ها از طریق درگاه امن انجام می‌شود و این امر سبب پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در این زمینه خواهد شد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر رضایت کاربران

در مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر رضایت کاربران باید گفت این دو سایت جزو محبوب‌ترین سایت‌ها می‌باشند و همیشه مشتری‌های ثابتی برای خود دارند. افراد از نظر تنوع اجناس، کیفیت کالاها، ارسال به‌موقع و… همیشه از دو سایت نامبرده رضایت داشته‌اند و نظرسنجی‌‌های موجود در سایت به صورت واضح بیان‌گر این موضوع می‌باشد.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر رضایت فروشندگان

در مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر رضایت فروشندگان باید گفت این دو سایت زمینه برای افزایش فروش و تبلیغ را برای فروشندگان به راحت‌ترین صورت ممکن فراهم نموده‌است.

این میزان رضایت از سایت باسلام بیشتر است؛ زیرا تولیدات خانگی و کارگاهی راه تبلیغات خاصی به منظور فروش مواد غذایی خود ندارند و سایت باسلام زمینه مناسبی برای تبلیغ صحیح و افزایش فروش موارد نامبرده را برای تولیدی‌های کوچک فراهم آورده‌است.

 

مقایسه باسلام و دیجی کالا از نظر قوانین و مقررات

سایت‌های باسلام و دیجی کالا تحت نظارت سازمان‌های مربوط به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تمامی اصول و قوانین جمهوری اسلامی به بهترین نحو ممکن در آن رعایت می‌شود.

سایت‌های باسلام و دیجی کالا در زمینه معرفی و فروش محصولات دارای قوانین مخصوصی می‌‌باشند که توسط سازمان‌های مربوطه تدوین شده‌است و رعایت این اصول به طور کامل انجام می‌شود.

از طرفی سایت‌هایی باسلام و دیجی کالا مسئولیت بررسی اصالت و کیفیت کالاهای معرفی‌شده و قانونی‌بودن تولیدی ارائه دهنده کالا‌ها را به عهده دارد، همین امر به راحتی می‌تواند از رخداد هرگونه کلاه‌برداری پیشگیری نماید.

 

نتیجه گیری

سایت‌های باسلام و دیجی کالا از معتبر‌ترین سایت‌های ارائه کالا و خدمات به صورت مجازی می‌باشند. دو سایت نامبرده انواع کالا‌ها با کیفیت عالی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. افراد می‌توانند به راحتی در منزل خرید‌های خود را انجام دهند و از مزایای عضویت در این دو سایت بهره‌مند شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین با مجله موپُن همراه باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *