0

مقایسه ازکی و بیمه بازار

مقایسه ازکی و بیمه بازار

تا چندین سال پیش اگر قصد داشتید بخشی از مال و اموال‌تان را بیمه کنید، باید به شعب بیمه‌های مختلف مراجعه می‌کردید و از نحوه کار و شرایط آن‌ها مطلع می‌شدید. سپس پس از آشنایی با شرایط هر بیمه و با توجه به نیازتان از خدمات بیمه موردنظر استفاده می‌کردید. اما امروزه با گسترش اینترنت و رواج خدمات اینترنتی این امر نیز آسان شده و در سال‌های اخیر سایت‌های مختلفی برای ارائه خدمات بیمه تاسیس شده‌اند. این سایت‌ها تمامی خدمات بیمه و حتی خدمات پس از فروش را به صورت مجازی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌دهند. در اینجا می‌خواهیم به مقایسه ازکی و بیمه بازار بپردازیم.

ازکی دات کام و بیمه بازار دو نمونه از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه هستند که قصد داریم در این مقاله آن‌ها را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم و به مقایسه ازکی و بیمه بازار بپردازیم. همچنین انواع کد تخفیف بیمه که از طریق سایت موپُن می‌توانید تهیه کنید را شرح خواهیم داد.

معرفی سایت خرید بیمه ازکی

در کشور ما تعداد زیادی شرکت بیمه وجود دارد که اکثر آن‌ها بیمه‌های مورد نیاز ما را ارائه می‌دهند و از بیمه‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. اما میان آن‌ها تفاوت‌هایی در زمینه‌های مختلف مثل پشتیبانی، تنوع بیمه، شهرهای فعالیت، امنیت، قیمت و… وجود دارد که موجب برتری می‌شود. اما آیا شما اطلاع دارید که کدام شرکت در این زمینه‌ها موفق‌تر است و خدمات بهتری را به بیمه‌گذار ارائه می‌دهد؟ یا کدام شرکت شرایط فروش و پرداخت بهتری دارد؟

ازکی یک پلتفرم تجمیع کننده بیمه است که از مشاوره تخصصی در زمینه انواع بیمه و خدمات شرکت‌های بیمه نیز برخوردار است. ازکی دات کام راهی آسان و قابل اطمینان است که امکان انتخاب صحیح و مقایسه حرفه‌ای بیمه‌های مختلف را در اختیار کاربر یا بیمه‌گذار قرار می‌دهد. مشاوران و متخصصان این پلتفرم کاملا بی‌طرف و با دانش کافی، کاربران را در انتخاب و خرید آنلاین انواع بیمه اعم از بیمه درمان، شخص ثالث تا بیمه زلزله یاری می‌کنند.

استارتاپ ازکی فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرد و با کمک نیروهای متخصص و کارآمد و ارائه خدمات متنوع به بیمه‌گذاران، موفق شد در همین مدت کوتاه با تمامی شرکت‌های بیمه درجه یک کشور همکاری کرده و پیشرفت چشمگیری را در حوزه بیمه و سلامت به دست آورد.

نکته جالب توجه این است که تمامی مراحل خرید و استفاده از بیمه در این پلتفرم کاملا آنلاین بوده و در هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری نیست. این امر می‌تواند در صرفه‌جویی در زمان نقش مهمی داشته باشد. همچنین یکی دیگر از امکانات عالی و درجه یک ازکی در مقایسه ازکی و بیمه بازار، امکان خرید اقساطی انواع بیمه است که شرایط مطلوب‌تری را برای بیمه‌گذاران فراهم می‌کند. چنان چه در فرآیند خرید، مقایسه یا استعلام بیمه با سوالی مواجه شدید می‌توانید با مشاوران و متخصصان ازکی تماس گرفته و مشکلتان را مطرح کنید. مشاوران ازکی در تمام ساعات شبانه روز و به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

مورد دیگری که سبب تمایز و برتری ازکی نسبت به دیگر سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه می‌شود این است که در این سایت امکان دسترسی به انواع بیمه‌نامه‌ها و مقایسه آن‌ها پیش از خرید فراهم است. در این شرایط تمام کسانی که متقاضی خرید بیمه هستند می‌توانند پس از مقایسه بیمه‌های مختلف، با توجه به شرایط خود بهترین بیمه‌نامه را تهیه کنند.

معرفی سایت خرید بیمه بازار

سایت رسمی بیمه‌ بازار در شهریور ماه سال 1395 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بیمه به صورت کاملا آنلاین آغاز کرد. این وب‌سایت مجموعه‌ای از بیمه‌های متنوع است که امکان مقایسه و خرید بیمه‌های مختلف را برای متقاضیان فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با مراجعه به بیمه بازار بدون دردسر و در کوتاه‌ترین زمان بیمه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بیمه بازار محیطی را فراهم کرده که شما با مراجعه به آن می‌توانید بدون هیچ دردسری بیمه نامه‌های مختلف را مشاهده و مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود بهترین را انتخاب نمایید. در مقایسه ازکی و بیمه بازار می‌توان گفت خدمات ارائه شده در وب‌سایت بیمه بازار کاملا رایگان است و کاربرانی که به راهنمایی نیاز دارند می‌توانند از مشاوره 24 ساعته مختصصان آن بهره ببرند.

متخصصین و مشاورین بیمه بازار تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات و سوالات متقاضیان را به صورت آنلاین برطرف نمایند و آن‌ها را به سمت بهترین انتخاب هدایت کنند.

 

مقایسه ازکی و بیمه بازار از نظر تنوع بیمه

سایت ازکی و بیمه بازار مجموعه‌ای از مهم‌ترین بیمه‌ها را گرد آورده و امکان دسترسی به بیمه‌نامه‌های مختلف را برای متقاضیان بیمه فراهم کرده‌اند. در واقع در مقایسه ازکی و بیمه بازار می‌توان گفت که هر دو از تنوع بیمه‌ای زیادی برخوردار هستند. بیمه‌های ارائه شده در این دو وب‌سایت عبارتند از:

 

بیمه آتش‌سوزی

در صورتی که از بیمه آتش‌سوزی برخوردار باشید، پس از رخ دادن هرگونه آتش‌سوزی امکان دریافت خسارت برای بیمه شدگان وجود دارد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های مختلف بیمه این بیمه را ارائه می‌دهند که با کمک سایت ازکی و بیمه‌بازار، می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

 

بیمه زلزله

همانطور که از نام بیمه مشخص است، این بیمه به خسارت دیدگان زلزله تعلق دارد و پس از وقع زلزله به آن‌ها خسارت داده می‌شود. با خرید و تهیه بیمه زلزله می‌توانید تمام اثاثیه منزل خود را بیمه کنید تا پس از آسیب دیدن در زلزله بتوانید خسارت‌های مالی خود را از شرکت بیمه موردنظر دریافت کنید. به کمک این دو وب‌سایت می‌توانید بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه زلزله را انتخاب کنید.

 

بیمه آسانسور

در وب‌سایت‌های ازکی و بیمه بازار شما می‌توانید بیمه مربوط به آسانسور را خریداری و تهیه کرده و در صورت وقوع هرگونه خسارت ناشی از تعمیرات آسانسور، مبلغ آن را از بیمه دریافت نمایید. این بیمه برای مجتمع‌های تجاری و مسکونی بسیار حائز اهمیت و مهم به شمار می‌آید و می‌تواند فواید زیادی داشته باشد.

بیمه موتور سیکلت

بیمه موتور سیکلت یک بیمه اجباری است که باید توسط صاحب موتور تهیه و خریداری گردد. در سایت ازکی و بیمه بازار شما می‌توانید به صورت کاملا آنلاین تمامی مراحل خرید بیمه موتور سیکلت را انجام دهید. کسانی که قصد خرید این بیمه را دارند می‌توانند پس از ورود به سایت، از طریق جستجوی انواع بیمه‌نامه این بیمه را انتخاب نمایند.

 

بیمه حوادث انفرادی

یکی دیگر از بیمه‌هایی که در مقایسه ازکی و بیمه بازار به آن می‌پردازیم بیمه حوادث انفرادی است‌. این بیمه در سایت ازکی و بیمه بازار موارد مختلفی مثل فوت، نقص عضو و از کارافتادگی را شامل می‌شود. اگر قصد دارید این بیمه را تهیه کنید به سایت ازکی و بیمه بازار مراجعه کنید.

 

بیمه عمر

بیمه عمر نیز مثل بیمه حوادث انفرادی فرد را برای زمان ازکارافتادگی، فوت یا ابتلا به بیماری‌هایی خاص بیمه می‌کند و در صورت وقوع هر کدام از این موارد، هزینه خسارت را به فرد بیمه شده یا بستگان آن ارائه می‌دهد. بیمه بازار و ازکی کدهای تخفیف مختلفی را ارائه می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با قیمت کمتری بیمه خود را تهیه و خریداری کنید.

 

بیمه پزشکان

بیمه پزشکان که به بیمه‌نامه مسئولیت پزشکان هم شهرت دارد از فواید فراوانی برخوردار بوده و می‌تواند فشار موجود بر این قشر را کاهش دهد. با استفاده از این بیمه‌نامه می‌توان خسارت‌های مالی، روحی و جسمی وارد شده بر پزشکان را جبران کرد. پزشکان عزیز با مراجعه به سایت‌های ازکی و بیمه بازار می‌توانند به صورت آنلاین این بیمه‌نامه را خریداری کنند.

 

بیمه درمان و کرونا

در سال‌های اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا، بیمه نامه‌های درمانی و کرونا بسیار محبوب و پرطرفدار شدند که امکان خرید آن‌ها از بیمه بازار و ازکی برای همه فراهم است.

 

بیمه مسافرتی

بیمه‌های مسافرتی از بیمه‌های اختیاری هستند که توسط متقاضی و به صورت روزانه خریداری می‌شوند. با خرید این بیمه‌نامه می‌توان امنیت مورد نیاز برای سفر و پرداخت هزینه‌های بالای درمان در طول سفر را تامین کرد.

 

بیمه سازمانی

در بخش بیمه سازمانی سایت‌های ازکی و بیمه بازار، امکان خرید انواع بیمه‌های سازمانی و بیمه‌های مسئولیت مدنی مانند درمانی تکمیلی شرکتی، بیمه عمر گروهی، بیمه آتش سوزی مراکز تجاری و … وجود دارد.

همانطور که متوجه شدید، ازکی و بیمه بازار از تنوع بیمه بسیار زیادی برخوردار هستند و بیمه‌نامه‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند.

مقایسه ازکی و بیمه بازار از نظر پشتیبانی

همانطور که پیش از این اشاره کردیم در گذشته خرید و تهیه بیمه با سختی و دشواری‌ همراه بوده که از جمله این دشواری‌ها و مشکلات می‌توان به نیاز به حضور و مراجعه به شعب، اطلاع نداشتن از تمامی خدمات شرکت بیمه موردنظر، نبود امکان مقایسه و… اشاره کرد. اما امروزه با وجود پلتفرم‌‌های آنلاین خرید بیمه، با مشکلاتی از این قبیل مواجه نخواهید بود. ازکی و بیمه بازار شرایطی را فراهم کرده‌اند که تنها با مراجعه به سایت می‌توانید تمامی خدمات و امور مرتبط با خرید بیمه را به صورت آنلاین انجام دهید.

بیمه بازار و ازکی از نظر پشتیبانی با یکدیگر شباهت دارند و هر دو به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما هستند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز انواع بیمه اعم از بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله، بیمه آسانسور، بیمه موتور سیکلت، بیمه شخص ثالث، بیمه پزشکان و… را یافته و آن‌ها را خریداری کنید. متخصصین و مشاورین این دو سامانه در تمامی مراحل انتخاب و خرید بیمه‌نامه موردنظر با شما همراه خواهند بود.

 

مقایسه ازکی و بیمه بازار از نظر تنوع و تعداد شرکت‌های بیمه

از نظر مقایسه تنوع و تعداد شرکت‌های بیمه می‌توان گفت، بیمه بازار در سراسر کشور از 26 شرکت بیمه (بیمه ایران، آسیا، پارسیان، دانا، کوثر، البرز، رازی، معلم، دی، پاسارگاد، کارآفرین، ملت، سینا، نوین، تعاون، آرمان، ما، میهن، سامان، سرمد، آسماری، امید، حافظ، خاورمیانه، تجارت نو و حکمت صبا) پشتیبانی می‌کند. در حالیکه ازکی تنها 20 شرکت (بیمه پارسیان، آسیا، ایران، معلم، ما، رازی، ملت، دی، البرز، تجارت نو، سامان، نوین، کوثر، آرمان، سینا، آسماری، تعاون، دانا، پاسارگاد و کارآفرین) را تحت پوشش دارد. بنابراین از نظر تعداد شرکت‌های بیمه تحت پوشش می‌توان بیمه بازار را برتر دانست.

 

مقایسه ازکی و بیمه بازار از نظر انواع کد تخفیف

در مقایسه ازکی و بیمه بازار می‌توان انواع کدهای تخفیفی ارائه شده توسط آن‌ها نیز اشاره کرد. یکی از خدماتی که هم توسط ازکی و هم توسط بیمه بازار انجام می‌شود، ارائه کدهای تخفیفی متنوع است. این امکان معمولا در اغلب سایت‌های خدمات آنلاین وجود دارد و کاربران را به خرید تشویق می‌کند. متقاضیان بیمه‌های مختلف با استفاده از کد تخفیف بیمه ازکی و کد تخفیف بیمه بازار می‌توانند خدمات و بیمه‌نامه مدنظر خود را با قیمت پایین‌تر و اقتصادی‌تری تهیه و خریداری کنند.

 

کد تخفیف اولین خرید

یکی از شیوه‌های جذب کاربر و مشتری ارائه کدهای تخفیف است که علاوه بر جذب مشتری، برای مشتریان نیز سودمند است و شرایطی را فراهم می‌کند که با هزینه کمتری از خدمات موردنظر استفاده نمایند. کد تخفیف اولین خرید یا اولین بیمه‌نامه یکی از کدهای تخفیفی است که شما را برای خرید و استفاده از خدمات تشویق می‌کند. با استفاده از این کد می‌توانید در هنگام خرید اولین بیمه‌نامه از تخفیف بهره‌مند شوید.

 

کد تخفیف محصولات منتخب

در بعضی مواقع ممکن است برخی از خدمات سایت به هر علتی مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار نگیرند و با شکست در فروش مواجه شوند. در این شرایط مجموعه یا سایت موردنظر با ارائه کدهای تخفیفی سعی می‌کند مخاطبان را به استفاده از آن‌ها تشویق نماید. به عنوان مثال ممکن است برخی از بیمه‌نامه‌ها متقاضی چندانی نداشته باشند. در این شرایط با ارائه کد تخفیف منتخب، توجه مشتریان و مخاطبان بیشتر به این حوزه جلب می‌شود‌.

 

کد تخفیف برای افراد و گروه‌های خاص

برخی از مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های خدمات‌دهنده مثل خرید و فروش بیمه، با برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها قرارداد تنظیم می‌کنند و به کارمندان این مجموعه‌ها کد‌های تخفیف ارائه می‌دهند. در برخی موارد ممکن است این کدها صرفا از روی علاقه شخصی به گروه‌های خاصی مثل بازنشستگان، افراد دارای بیماری‌های خاص و غیره اختصاص داده شوند‌.

 

کد تخفیف اپلیکیشن

ممکن است سامانه‌های فروش بیمه علاوه‌بر وب‌سایت، از اپلیکیشن نیز برخوردار باشد. در این هنگام برای تشویق مخاطب به استفاده از اپلیکیشن، تخفیفی مخصوص استفاده از خدمات از طریق اپلیکیشن درنظر گرفته می‌شود.

 

کد تخفیف مناسبت‌ها

گاهی در مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، عید غدیر، عید قربان، عید فطر یا ماه رمضان، برای تشویق مشتریان به استفاده از خدمات کدهای تخفیفی در نظر گرفته می‌شود. با اعمال این کدها می‌توان بیمه‌نامه موردنظر را با هزینه کمتری تهیه کرد.

 

مقایسه ازکی و بیمه بازار از نظر محیط کاربری سایت

سامانه ازکی و بیمه بازار در تمام شهرهای ایران قابل دسترسی هستند و در هیچ شهری محدودیت ندارند. اما براساس نظر مخاطبان محیط کاربری وب‌سایت ازکی جذاب‌تر و کارآمدتر شناخته شده و می‌توان گفت که علاوه‌بر جذابیت بصری، دسترسی راحت‌تری را نیز فراهم کرده است.

مقایسه ازکی و بیمه بازار از نظر امنیت

هنگام استفاده از خدمات اینترنتی، یکی از نگرانی‌های اصلی ما این است که آیا وب‌سایت موردنظر از امنیت کافی برخوردار است؟ آیا پرداخت‌های ما از درگاه‌های امن انجام می‌شود؟

در این مورد می‌توان گفت سامانه ازکی و بیمه بازار از سایت‌های بیمه‌ای معتبر کشور هستند و تمامی پرداخت‌های شما از طریق درگاه‌های امن و کاملا معتبر انجام می‌شود. علاوه‌بر این، هر دو این وب‌سایت‌ها از نماد الکترونیکی برخوردار بوده و کاملا معتبر هستند. برای دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین با مجله موپُن همراه باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل