0

معرفی گاج مارکت | gajmarket

گاج مارکت

گاج مارکت به عنوان فروشگاه اصلی گروه آموزشی جوکار (به اختصار گاج) شناخته می‌شود. انتشارات جوکار در شهریور ماه سال 1381 به همت آقای ابوالفضل جوکار شروع به فعالیت نمود و از آن سال تا به امروز به صورت مستمر در زمینه تالیف کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی فعالیت دارد. کتاب‌های تالیفی این گروه آموزشی توسط انتشارات جوکار منتشر شده و به بازار عرضه می‌شوند. گاج به عنوان ناشر برگزیده کتاب سال ایران در سال 1385 و ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال‌های 1387، 1388 و 1393 انتخاب شد. گروه آموزشی جوکار در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین موسسه‌های آموزشی ایران شناخته می‌شود و دامنه آموزشی آن سراسر کشور را فرا گرفته‌است. گاج به وسیله تالیفات عالی در زمینه کتاب کنکور و کتاب تست در کشور مشهور شده‌است.

تاریخچه تاسیس فروشگاه گاج مارکت

گاج مارکت یکی از فروشگاه‌های تخصصی عرضه کتاب‌های کمک درسی است. در این فروشگاه علاوه بر کتاب‌های کمک درسی، کتاب تست و کتاب کنکور، می‌توان انواع کتاب‌های دیگر، لوازم تحریر و بازی‌های فکری استاندارد را نیز خریداری کرد. موسسه گاج پس از 17 سال فعالیت مستمر در حوزه‌های آموزشی تصمیم گرفت که امکان دسترسی به محصولات خود را برای تمامی افراد در سراسر کشور فراهم کند تا آن‌ها بتوانند محصولات کمک آموزشی این موسسه، لوازم تحریر و همچنین سایر محصولات آموزشی را مانند یک دانش آموز پایتخت نشین به راحتی و با قیمت واقعی خرید کنند. گاج توانست در سال 96 امکان خرید اینترنتی این محصولات را در زمان کوتاهی فراهم کند. در حال حاضر این خدمات در سایتی به نام فروشگاه اینترنتی گاج مارکت عرضه می‌شوند. این فروشگاه در سال اول فعالیت خود توانست رضایت کاربران را جلب کرده و به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین از نگاه مردم انتخاب شود. ارائه مداوم کد تخفیف گاج مارکت با درصد تخفیف بالا یکی از دلایل محبوبیت این فروشگاه است.

فعالیت‌های فروشگاه گاج مارکت

گاج مارکت فروشگاهی است که دامنه فعالیت آن محدود به محصولات گروه آموزشی جوکار نیست و این مرکز با انتشارات معتبر کشور همکاری داشته و محصولات آن‌ها را نیز با تخفیف عالی عرضه می‌کند. کد تخفیف خرید کتاب در این فروشگاه معمولا به صورت روزانه ارائه می‌شود.

محصولات و خدمات گاج مارکت

  • انواع کتاب کنکور نظام قدیم و نظام جدید
  • کتاب‌های آموزشی دبستان تا پایه دوازدهم
  • دفترچه آزمایشی رشته‌های مختلف
  • منابع آموزشی کنکور 99
  • کتاب‌های عمومی
  • انواع کتاب‌های ادبیات، علوم انسانی، هنر، مذهبی، آموزش زبان، پزشکی و روان شناسی
  • کتاب‌های کودک و نوجوان
  • ارائه کتاب های شعر، داستان و آموزشی کودکان و نوجوان را براساس رده‌های سنی مختلف
  • لوازم تحریر
  • بازی‌های آموزشی

سایت گاج مارکت

 

ویژگی‌های منحصر به ‌فرد گاج مارکت

گاج مارکت محل مناسبی است که از طریق آن می‌توان انواع بسته‌های آموزشی را تهیه کرد. امروزه روش‌های کمک آموزشی مختلفی ارائه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های آموزشی موجود در سایت‌های مختلف مثل فرادرس اشاره کرد. این فیلم‌ها به دلیل داشتن نوشتار، معمولا حجم بالایی دارند و با وجود مشکلاتی مثل سرعت محدود اینترنت و میزان مصرف بالای حجم اینترنت، به هیچ وجه مقرون به صرفه نیستند. بعضی از فروشگاه‌ها، این محصولات کمک آموزشی را به صورت الکترونیکی عرضه می‌کنند. برای استفاده از کتاب‌های این سایت‌ها باید کتاب مورد نظر را از طریق نرم افزار مختصشان مشاهده کرد که این موضوع ناراحتی‌هایی برای کاربران ایجاد کرده و بر فراگیری آن‌ها تاثیر منفی دارد. در این فروشگاه می‌توان با استفاده از تخفیف‌های ویژه، انواع کتاب و محصولات کمک آموزشی را خریداری کرد. هر ساله کتاب‌های کنکور در میان دیگر کتاب‌های آموزشی اهمیت زیادی دارند، و برای موفقیت در کنکور نیز کمک گرفتن از محصولات گاج گزینه خوبی است.

تجربه خرید از گاج مارکت و امکانات ویژه اینترنتی برای کاربران

گاج مارکت در سال 1396 یعنی اولین سال فعالیت خود توانست به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین از دید مردم انتخاب شود. گاج مارکت از روش‌های مختلفی به اعضای خود تخفیف می‌دهد. یکی از این تخفیف ها طرح گاجانه است. در طرح گاجانه هر روزه تعدادی از محصولات محبوب با تخفیف‌های حدود 70%، به مشتریان عرضه می‌شوند و در روز بعدش محصولات جدیدی جایگزین می شود. گاج مارکت در مناسبت‌های مختلف هم کد تخفیف عرضه می‌کند. برای دسترسی به جدیدترین کد تخفیف‌ها می‌توانید به سایت موپن مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی برای اعضای هیئت علمی خود نیز کدهای تخفیف ویژه در نظر گرفته‌است.

کد تخفیف گاج مارکت در موپن

 

فرصت‌های شغلی گاج مارکت

گاج مارکت ضمن ارائه فرصت برابر آموزشی برای تمامی دانش آموزان سراسر کشور، در زمینه ایجاد درآمد نیز فعال بوده و از این رو افراد فعال، پر انرژی و خلاق می‌توانند با این مجموعه همکاری داشته باشند.

به طور کلی گاج مارکت در فرصت‌های شغلی زیر نیاز به نیرو دارد:

  • کارشناس تامین کالا
  • مدیر بازرگانی
  • رئیس حسابداری مالی
  • برنامه نویس
  • کارشناس توسعه و تحقیق بازار
  • کارشناس ارتباط با مشتریان
  • کارشناس خدمات پس از فروش

افراد می‌توانند با داشتن رزومه مناسب در این مجموعه مشغول به کار شوند.

شهرهای تحت پوشش گاج مارکت و نحوه پشتیبانی از کاربران

این فروشگاه به منظور گسترش فضای آموزشی یکسان در شهرهای مختلف سراسر کشور فعالیت دارد. برای اطلاع از آخرین شهرهای تحت پوشش این فروشگاه به صورت ماهانه، لیست نمایندگی‌های به‌روز شده آن را مشاهده کنید. همچنین این فروشگاه روش‌های مختلفی را برای پشتیبانی از کاربران خود تعریف کرده‌است.

روش‌های پشتیبانی گاج مارکت

  • پنل کاربری
  • بخش تماس با ما
  • بخش پرسش و پاسخ سایت
  • تماس تلفنی

شهرهای تحت پوشش گاج مارکت

 

 

راه‌های ارتباطی و اطلاعات تماس گاج مارکت

آدرس: تهران، کیلومتر 14 جاده مخصوص، بلوار ایران خودرو جنوبی، نرسیده به فتح، پلاک 2

تلفن ثابت: 021-6420

ایمیل: info@gajmarket.com

آدرس سایت: https://www.gajmarket.com

ارتباط با گاج مارکت

برای اطلاع از شیوه‌های خرید از سایت می‌توانید به لینک زیر در بلاگ ما مراجعه نمایید.
راهنمای استفاده از کد تخفیف و خرید از سایت گاج مارکت

سوالات متداول

تاریخچه تاسیس فروشگاه گاج مارکت چیست؟

گاج توانست در سال 96 امکان خرید اینترنتی این محصولات را در زمان کوتاهی فراهم کند. در حال حاضر این خدمات در سایتی به نام فروشگاه اینترنتی گاج مارکت عرضه می‌شوند. این فروشگاه در سال اول فعالیت خود توانست رضایت کاربران را جلب کرده و به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین از نگاه مردم انتخاب شود.

فعالیت‌های فروشگاه گاج مارکت چیست؟

گاج مارکت فروشگاهی است که دامنه فعالیت آن محدود به محصولات گروه آموزشی جوکار نیست و این مرکز با انتشارات معتبر کشور همکاری داشته و محصولات آن‌ها را نیز با تخفیف عالی عرضه می‌کند. کد تخفیف خرید کتاب در این فروشگاه معمولا به صورت روزانه ارائه می‌شود.

محصولات و خدمات گاج مارکت چیست؟

انواع کتاب کنکور نظام قدیم و نظام جدید - کتاب‌های آموزشی دبستان تا پایه دوازدهم - دفترچه آزمایشی رشته‌های مختلف - منابع آموزشی کنکور 99 - کتاب‌های عمومی - انواع کتاب‌های ادبیات، علوم انسانی، هنر، مذهبی، آموزش زبان، پزشکی و روان شناسی - کتاب‌های کودک و نوجوان - ارائه کتاب های شعر، داستان و آموزشی کودکان و نوجوان را براساس رده‌های سنی مختلف - لوازم تحریر - بازی‌های آموزشی

فرصت‌های شغلی گاج مارکت چیست؟

کارشناس تامین کالا - مدیر بازرگانی - رئیس حسابداری مالی - برنامه نویس - کارشناس توسعه و تحقیق بازار - کارشناس ارتباط با مشتریان - کارشناس خدمات پس از فروش

شهرهای تحت پوشش گاج مارکت کدام‌ها هستند؟

این فروشگاه به منظور گسترش فضای آموزشی یکسان در شهرهای مختلف سراسر کشور فعالیت دارد. برای اطلاع از آخرین شهرهای تحت پوشش این فروشگاه به صورت ماهانه، لیست نمایندگی های به‌روز شده آن را مشاهده کنید. همچنین این فروشگاه روش‌های مختلفی را برای پشتیبانی از کاربران خود تعریف کرده‌است.

روش‌های پشتیبانی کدام‌ها هستند؟

پنل کاربری - بخش تماس با ما - بخش پرسش و پاسخ سایت - تماس تلفنی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *