0

معرفی کامل پارس پک، از تاریخچه تا خدمات

معرفی کامل پارس پک، از تاریخچه تا خدمات

امروزه با توجه به نیازهای زندگی امروزی که تمامی کسب‌وکارها با اینترنت سر و کار دارند، نیاز است تا به انواعی از امکانات در دنیای اینترنت دسترسی وجود داشته باشد. در واقع برای این که بتوان یک سری سامانه برای ارتباطات اینترنتی نظیر وب‌سایت فراهم کرد لازم است تا به انواعی از سرورها دسترسی داشته باشیم. زیرا تمامی کسب‌وکارها در این مقطع از زمان به وب‌سایت، سرور و حتی اپلیکیشن نیاز دارند تا بتوانند در عصر ارتباطات در میان رقبای خود قوی ظاهر شوند. در واقع فعالیت در فضای وب برای هر کسب‌وکاری یک نقطه قوت به شمار می‌آید. ضمن این که بسیاری از همین سرورها لازم است که اختصاصی و شخصی باشند.

از این رو شرکت‌های فراوانی هستند که در زمینه ارائه خدمات و ارائه انواع سرورها، دامنه و هاستینگ در ایران فعالیت می‌نمایند. این شرکت‌ها دسترسی تمام بخش‌ها و کسب‌وکارها را به فضای وب ساده‌تر ساخته‌اند. هر کدام در یک زمینه خاص و بعضاً در زمینه‌های مشترک فعالیت دارند؛ اما در مجموع به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کنند تا در دنیای اینترنت موفق و مطرح شوند.

بیشتر بخوانید : بهترین ارائه‌دهنده‌های سرویس هاست و سرور

شرکت پارس پک یکی از همین مجموعه‌هاست که انواع سرور را برای کاربران و مشتریان ارائه می‌نماید. در واقع شرکت پارس پک یک شرکت خوب و قابل اعتماد در زمینه تهیه سرور و هاستینگ و… می‌باشد. از این جهت برای آشنایی بیشتر با مجموعه پارس پک در ادامه به بررسی کلی این شرکت می‌پردازیم.

معرفی پارس پک

تاریخچه پارس پک از بدو تأسیس تا امروز

شرکت پارس پک از ابتدای تأسیس به منظور پیشرو و پیشگام بودن شکل گرفته است. در واقع پارس پک در زمینه ارائه سخت‌افزار قدرتمند، شبکه‌ای مطمئن، فناوری برتر، توجه ویژه به مشتریان، حساسیت نسبت به نیاز مشتری و اهمیت دادن به خواسته او پیشگام است. پارس پک با تلاش فراوان همه فعالان این مجموعه، نیازهای مشتریان خود را به نحو احسن برآورده می‌نماید. شرکت پارس پک، بهترین و مناسب‌ترین خدمات و شرایط را برای تمامی فعالان دنیای وب فارسی فراهم نموده است تا هر کسی با هر سطحی از توانایی بتواند در این جهان گسترده اینترنت موفقیت مورد نظر خود را کسب نماید. در واقع پارس پک کاملاً در زمینه وب فارسی متفاوت و منحصر به فرد عمل کرده است. از این رو نیز در میان کاربران این مجموعه بسیار محبوب می‌باشد.

پارس پک در ابتدا کارش را با ارائه سرورهای قدرتمند جهت پشتیبانی از سرورهای مجازی شروع کرد. درست مانند سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی ارائه شده نیز پاسخ تمامی مخاطبان با سطح نیازهای متفاوت را خواهد داد. سازمان‌‌های دولتی، ارگان‌ها، خبرگزاری‌ها، انجمن‌های بزرگ، گیم سرورها و دیگر سایت‌های اصلی و بزرگ می‌توانند برای ارائه خدمات خود در فضای وب و اینترنت، همراه با پشتیبانی کارکنان فنی شرکت پارس پک از خدمات عالی و مناسب این مجموعه استفاده نمایند. همین روند پیشروی پارس پک کمک می‌کند تا صاحبان کسب‌وکارها در دنیای اینترنت بتوانند موفق باشند.

پارس پک اولین مجموعه ارائه دهنده خدمات ابری کامپیوتر (یا همان رایانش ابری) در ایران می‌باشد. در واقع رایانش ابری باعث شده است تا تحولاتی بسیار در زمینه حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که با جهان فناوری اطلاعات در ارتباط است، به وجود آید. رایانش ابری در واقع سرعت خدمت‌رسانی را افزایش می‌دهد. از سویی دیگر نیز هزینه‌ها، انرژی و زمان صرف شده برای هر کاری را کاهش می‌دهد. با وجود رایانش ابری در آینده‌ای‌ نه چندان دور تنها نرم‌افزارهای مورد نیاز بر روی سیستم‌ها، انواع مرورگرهای وب می‌باشند. این روند فعالیت، دسترسی به دنیای اینترنت را هم برای صاحبان کسب‌وکار و هم برای کاربران و مشتریان بسیار ساده‌تر می‌نماید. با این چشم‌اندازی که از آینده وجود دارد خیلی سریع‌تر از آن‌چه تصورش را بکنید به این مقطع و شرایط نزدیک خواهیم شد.

با تمام این تفاسیر، با وجود تلاش فراوان نیروهای پارس پک در زمینه‌های علمی، در روز جمعه 21 آبان 1389، اولین نمونه خدمات ابری در کشور ایران توسط مجموعه شرکت پارس پک ارائه شد. برای اینکه فرهنگ استفاده از خدمات ابری در میان مردم اشاعه پیدا کند، شرایط استفاده از آن برای عموم مردم کشور ایران فراهم شد. در ارتباط با حوزه محتوا و پنل‌های مدیریت، طراحی آن‌ها به گونه‌ای انجام شده است تا طبق این فناوری به‌روز، به گونه‌ای کاملاً متفاوت عمل نماید. علاوه بر همه این‌ها در وب‌سایت پارس پک به وسیله متون و فیلم‌های متنوع، منابعی برای مطالعه علاقه‌مندان این مجموعه در نظر گرفته شده است. از سویی دیگر همین مقالات معتبر سایت پارس پک، به گونه‌ای به شکل آموزش نیز برای کاربران این مجموعه عمل می‌نماید. این نکته نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

تاریخچه پارس پک از بدو تأسیس تا امروز

اهداف و برنامه‌های پارس پک

قاعدتاً هر مجموعه‌ای با توجه به عملکردی که دارد یک سری اهداف و چشم‌انداز برای آینده خود در نظر می‌گیرد. اهداف سبب می‌شوند تا فعالیت شرکت کاملاً پویا و خلاقانه پیشرفت نماید. از این رو پارس پک نیز برای رسیدن به اهداف غایی این شرکت روند پیشرفتی خود را پیش گرفته است. قطعاً پارس پک نیز مانند دیگر سامانه‌ها و شرکت‌ها اهداف و برنامه‌های قابل توجهی برای آینده خود دارد.

از اهداف و برنامه‌های اصلی شرکت پارس پک می‌توان به ارتقاء سطح رایانش ابری در کشور ایران اشاره کرد. مجموعه پارس پک قصد دارد تا فرهنگ استفاده از خدمات ابری را به خوبی در میان ایرانیان اشاعه دهد. از این رو برای جذب افراد مجرب، خلاق و توانمند در زمینه خدمات رایانش ابری تلاش می‌نماید. به این منظور محیطی آرام، امن و به دور از حاشیه را فراهم نموده است تا یک سرمایه انسانی با ارزش را برای احقاق اهداف خود جذب نماید.

پارس پک همچنان که در ارائه خدمات ابری در ایران اولین است، خدمات گسترده‌ای را نیز در این زمینه برای کاربران خود ارائه می‌نماید. از این جهت یکی از اهداف و برنامه‌های مهم شرکت پارس پک افزایش و گسترش دامنه این خدمات می‌باشد که برای احقاق این اهداف نیز تلاش بسیاری می‌نماید.

از دیگر اهداف پارس پک که شاید بتوان به عنوان مهم‌ترین آن‌ها از آن یاد نمود، می‌توان به پیشرو ماندن این مجموعه اشاره کرد. پارس پک چون از ابتدا در صنعت رایانش ابری، بسیار فعال و پیشگام بوده است قصد دارد در تمامی دوران‌ها همواره با پیشرو بودن در این صنعت بدون پایان، مطرح و موفق باقی بماند.

قاعدتاً در آینده سطح این اهداف تغییر کرده و افزایش یا کاهش پیدا می‌کنند. اما در مجموع اهدافی که هم‌اکنون پارس پک به وسیله آن‌ها فعال است را می‌توان همین چند نکته در نظر گرفت.

نمونه‌های خارجی پارس پک

قطعاً در دنیا نمونه‌های بسیاری مشابه با شرکت پارس پک هستند که در زمینه رایانش ابری یا ابر کامپیوتر فعالیت دارند. در این‌جا قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با فضای ابر کامپیوتر و یا همان رایانش ابری در دنیا، برخی از این سایت‌ها را به شما معرفی نماییم. در ادامه تک به تک از میان شناخته‌‌شده‌‌ترین‌های این رشته چند نمونه را برای شما معرفی می‌نماییم.

کلود ویکس

در وبسایت کلود ویکس بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با رایانش ابری، از قبیل آپدیت‌های رایانش ابری، فعالیت‌های ابری، استارت‌ آپ‌ها، ذخیره سازی ابری و… درست مانند شرکت پارس پک انجام می‌شود. این مجموعه برای افراد فعال در زمینه فعالیت‌های ابری بسیار مفید است. افراد می‌توانند اطلاعات خود را در این زمینه از طریق کلود ویکس آپدیت نمایند. این مجموعه تقریبا به عنوان یک منبع آموزشی نیز برای افراد محسوب می‌گردد.

سرچ کلود کامپیوتینگ (جستجوی رایانش ابری)

این مجموعه ست کاملی از ایده‌هایی از رایانش ابری و توضیحات مرتبط آن را در اختیار افراد صاحب سبک در تکنولوژی ابری قرار می‌دهد. همین موضوع برای افرادی که در سیستم رایانش ابری فعال هستند بسیار کاربردی است. ایده‌هایی ناب که کافیست برای محقق شدن هر یک از آن‌ها کمی هدف‌گذاری و تلاش نمود. از این جهت سرچ کلود کامپیوتینگ یک نمونه مشابه سایت پارس پک می‌باشد که در خارج از ایران فعالیتی در زمینه رایانش ابری دارد.

وب‌سایت Readwrite.com

در وب‌سایت رید رایت یا همان خواندن و نوشتن، شما اخبار جدید و خاصی در ارتباط با رایانش ابری می‌توانید دریافت نمایید. مقالاتی در این سایت منتشر می‌شوند که به طور کامل و دقیق به ارائه اطلاعات در زمینه رایانش ابری می‌پردازند. از این جهت منبع مناسبی برای دریافت اطلاعات توسط فعالان حوزه رایانش ابری می‌باشد. این مجموعه نیز از این لحاظ مشابه شرکت پارس پک عمل می‌نماید.

شرکت Techcrunch 

وبسایت شرکت تک کرانچ، برای شرکت‌های خبری کلود و استارت آپ‌ها، دیگر محصولات ابری را فراهم می‌نماید. از این رو برای فعالان در زمینه رایانش ابری بسیار مفید می‌باشد. این شرکت نیز درست مانند پارس پک در زمینه ارائه ملزومات و خدمات مرتبط با رایانش ابری فعالیت دارد.

وب‌سایت ZDNet cloud blog

در واقع وب‌سایت ZDNet، اخبار خدمات نرم‌افزاری را به طور کامل برای همراهان خود ارائه می‌نماید. آقای فیل واینرایت مقالات و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با سیستم SaaS، در همین وب‌سایت ارائه می‌نماید. افراد متقاضی و طرفدار سیستم رایانش ابری به سبک SaaS، می‌توانند از این مقالات و دیدگاه‌ها استفاده نمایند.

وب‌سایت Infoworld cloud

دنیای اطلاعات ابری یک وب‌سایت دیگر در زمینه رایانش ابری می‌باشد. این وب‌سایت نیز در زمینه رایانش ابری با سبک SaaS، فعالیت می‌نماید. علاوه بر این اخبار مربوط با رایانش ابری را نیز ارائه می‌کند. برای علاقه‌مندان در زمینه رایانش ابری با سبک خدمات SaaS می‌تواند جزء بهترین‌ها باشد. زیرا بیشترین خواننده را در این زمینه دارد، درست مانند سایت شرکت پارس پک.

مجموعه Dzone cloud

یکی دیگر از مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات رایانش ابری، وب‌سایت Dzone cloud  می‌باشد. این سایت مانند SaaS، PaaS و IaaS در زمینه تمامی سبک‌های رایانش ابری فعالیت می‌نماید. تمامی خدمات و اخبار مرتبط با رایانش ابری را نیز در بر می‌گیرد و از این لحاظ درست همانند سایت شرکت پارس پک عمل می‌نماید. گرچه شاید نمونه‌های خارجی تا حدودی نسبت به پارس پک تکمیل‌تر باشند، اما در هر صورت مشابه هستند.

وب‌سایت Cloudave

در این وب‌سایت شما می‌توانید به انواعی از مقالات مرتبط با بیزینس‌های ابری روز دنیا، ترفندهای رایانش ابری و… دسترسی پیدا کنید. از سویی دیگر می‌توانید در ارتباط با انواع اپلیکیشن‌های ابری نیز مطالعه نمایید. این موضوع به خودی خود این مجموعه را نسبت به دیگر مجموعه‌ها منحصربه‌فرد می‌نماید.

ژورنال رایانش ابری

در ژورنال رایانش ابری، شما می‌توانید به اطلاعات جزئی و دقیق در زمینه پلتفرم‌های منابع باز رایانش ابری، دسترسی داشته باشید. در این ژورنال شما می‌توانید مباحث مرتبط با رایانش ابری که توسط متخصصین این صنعت نوشته می‌شود، را دریافت و مرور کنیدو همچنین اخبار مرتبط با اطلاعات به روز رایانش ابری را نیز بیابید. درست مانند اطلاعاتی که در سایت پارس پک ویژه کاربران ایرانی با زبان فارسی ارائه می‌شود.

مجموعه AWS,AZURE,GCP & digital ocean blogs

شاید بتوان گفت که در واقع این مجموعه بلاگ‌ها، بهترین بازیکنان صنعت رایانش ابری می‌باشند. تمامی پلتفرم‌های عمومی ابری برای خود بلاگی دارند، که در آن تمامی اطلاعات ضروری را آپلود می‌نمایند. از این جهت افرادی که به چنین اطلاعاتی نیاز دارند می‌توانند از این مجموعه بلاگ‌ها به خوبی استفاده نمایند. این روند کاری بلاگ‌ها درست مانند بلاگ پارس پک می‌باشد که اطلاعاتی در زمینه رایانش ابری را به تفکیک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

رقبای داخلی پارس پک

پارس پک با وجود منحصربه‌فرد بودن قاعدتاً رقبایی نیز دارد. قطعاً مجموعه پارس پک تنها مجموعه‌ای نیست که در ایران به فعالیت در زمینه رایانش ابری می‌پردازد. شاید اولین باشد اما قطعاً آخرین آن‌ها نبوده است. شرکتهای خوب دیگری نیز هستند که در زمینه رایانش ابری فعال‌ هستند و فعالیتشان نیز در کشور ایران می‌باشد. در ادامه به بررسی چندین شرکت در حوزه رایانش ابری که در ایران فعالیت دارند خواهیم پرداخت تا شما نیز با ساز و کار این صنعت و شرکت‌های معتبر در این زمینه مانند پارس پک به خوبی آشنا شوید.

ابر آروان

شرکت خدمات سرورهای ابری ابر آروان در سال 1394 در ایران تأسیس شد. در همان ابتدای تأسیس این شرکت، شبکه توزیع محتوای خود یا همان CDN خود را به صورت رایگان ارائه می‌داد. ابر آروان نه تنها در ایران مشتریان بسیاری برای خود پیدا کرد بلکه از کشورهای دیگر نیز طرفدار و مشتری به سوی آن سرازیر شدند. اکنون ابر آروان خدمات گسترده‌ای در زمینه خدمات ابری به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ابر آروان دارای سیستم پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد و از طریق تیکت و تماس تلفنی پاسخ‌گوی مشتریان خود است. زیرساخت‌های مجموعه ابر آوران به حدی قدرتمند هستند که پخش بسیاری از رویدادهای مهم ملی و جهانی را بر عهده دارد. از لحاظ ارائه خدمات ابری شرکت ابر آوران درست مانند شرکت پارس پک عمل می‌نماید؛ از این رو این دو شرکت می‌توانند رقبای یکدیگر باشند.

رقبای داخلی پارس پک

آسیاتک

شما هم نام آسیاتک را بارها و بارها شنیده‌اید؛ اما قطعاً در ارتباط با اینترنت وای فای و اینترنت‌های خانگی. شرکت آسیاتک سرورهای بسیار قدرتمندی در حوزه برج میلاد دارد که سبب شده این مجموعه به یکی از قدرتمندترین مجموعه‌ها در زمینه خدمات ابری تبدیل شود. سرورهای آسیاتک به حدی قدرتمند هستند که به سادگی می‌توان از طریق آن‌ها میزبانی سایت‌های پربازدید را بر عهده گرفت. شرکت آسیاتک یک شرکت قدیمی به شمار می‌آید و در سال 1382 تأسیس شده است. از این رو آسیاتک با قدمت خود در زمینه خدمات ابری این اطمینان را به شما می‌دهد تا با آسودگی خاطر از خدمات این مجموعه استفاده نمایید. برای پایین آوردن هزینه‌های خود در خرید از این مجموعه نیز، استفاده از کد تخفیف آسیاتک را از یاد نبرید. با تمامی این تفاسیر به دلیل تشابه خدمات رایانش ابری در آسیاتک و شرکت پارس پک، این دو مجموعه می‌توانند رقبای خوبی برای یکدیگر باشند.

ابرآمد

شرکت ابرآمد در واقع به وسیله دو شرکت دیگر با نامهای همکاران سیستم و رمیس در سال 1398 تأسیس شد. در واقع ابرآمد به بررسی نیازهای اساسی مشتریان در زمینه خدمات رایانش ابری می‌پردازد و به نوبه خود پاسخ‌گوی آن‌ها خواهد بود. در واقع ابرآمد دائماً در تلاش است تا تمامی مجموعه‌های خرد و کلان بتوانند نیازهای خود را در زمینه رایانش ابری با قیمتی به‌صرفه و بهینه برطرف نمایند. ابرآمد برای تمامی نیازهای مشتری از جمله شبکه، امنیت، ذخیره‌سازی، زیرساخت‌های پردازشی و… چاره‌ای اندیشیده است. از لحاظ این که ابرآمد نیز در زمینه رایانش ابری فعالیت دارد و هزینه‌های بهینه و قیمتی مناسب برای مشتریان در نظر گرفته است، این مجموعه می‌تواند یک رقیب خوب و سرسخت برای شرکت پارس پک باشد.

رقبای داخلی پارس پک

زس

شرکت زس در واقع لقب اپراتور ابری ایران را داراست. در سال 1399 نیز این مجموعه سرورهای خود را به 7 استان دیگر نیز گسترس داد تا بتواند خدمات رایانش ابری را در بسیاری از شهرهای ایران ارائه نماید. در زس شما سه دسته خاص از خدمات را می‌توانید ببینید و دریافت کنید. دسته اول با نام کلاس اکونومی شناخته می‌شود. در این دسته خدمات به صورت اقتصادی و با هزینه‌ای معقول به کسب‌وکارهای نوپا و تازه تأسیس ارائه می‌شوند.

در بخش دوم که با عنوان بیزینس کلاس یا همان کلاس تجاری شناخته می‌شود، بازار هدف استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهایی هستند که نسبتاً رشد تجاری مناسبی داشته‌اند و می‌توانند از پس هزینه‌های بیشتری برای پیشرفت کسب‌وکار خود در دنیای وب برآیند. از این رو این دسته از خدمات ویژه همین شرکت‌ها و مجموعه‌های نسبتا باتجربه می‌باشد.

دسته سوم نیز با عنوان فرست کلاس یا کلاس و رتبه اول شناخته می‌شود. این بخش فقط ویژه استارت آپ‌ها یا مجموعه‌ها و کسب‌وکارهایی است که در زمینه فعالیت‌های ابری نیاز به منابع بالایی دارند. از این رو این دسته از خدمات را کسب‌وکارهای بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر مناسب خود می‌یابند.

همین دسته‌بندی با این شرایط سبب شده است تا شما بتوانید بر اساس نیازهای کسب و کار خود در زمان حاضر یک بودجه مشخص در نظر بگیرید و بر اساس آن هزینه کنید. ضمن این که همین اتفاق در مجموع سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

رقبای داخلی پارس پک

ابر سیگما

شرکت ابر سیگما در سال 1394 تأسیس شده است. در کل مجموعه ابر سیگما به ارائه خدمات امنیتی ویژه کسب‌وکارها و ارگان‌های دولتی می‌پردازد. همین امر سبب شده تا شرکت سیگما با عنوان امپراطور امنیت سایبری در میان جامعه شناخته شود. زیرا این مجموعه خدمات بسیاری در زمینه الکترونیک امن و پورتال‌های سازمانی با محوریت امنیت اطلاعات ارائه داده است. خدمات این چنینی را معمولا ارگان‌ها، دانشگاه‌ها، نهادهای دولتی، وزارت‌خانه‌ها و… دریافت می‌نمایند. در کل تمامی سرورهای ابر سیگما با محوریت امنیت اطلاعات سایبری ارائه می‌گردند. از این جهت نیز طرفداران بسیاری در ارگان‌های دولتی و خصوصی دارند.

رقبای داخلی پارس پک

نقاط قوت پارس پک از نگاه کاربران

هر مجموعه‌ای دارای یک سری نقاط قوت و یک سری نقاط ضعف می‌باشد. پارس پک نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مجموع زمانی که می‌خواهیم یک مجموعه را مورد نقد و بررسی قرار بدهیم، به ویژه زمانی که قصد خرید از آن را داریم، نیاز است تا نکاتی در ارتباط با نقات قوت و ضعف آن مجموعه بدانیم. در ادامه قصد داریم که در ابتدا به بررسی نقاط قوت شرکت پارس پک بپردازیم.

نقاط قوت پارس پک از نگاه کاربران

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت پارس پک که شاید برای بسیاری از کسب‌وکارها بسیار حائز اهمیت باشد، قیمت مناسب خدمات است. این که شما بتوانید هاست، دامنه و دیگر خدمات ابری خود را با قیمتی بسیار مناسب از وب‌سایتی قابل اعتماد مانند پارس پک تهیه نمایید، قاعدتاً یک نکته بسیار خوب و مثبت است. ضمن این که همین قیمت مناسب خدمات تا حدودی تبلیغات برای محصولات خوب و باکیفیت مجموعه پارس پک خواهد بود. بسیاری تصور می‌کنند پارس پک دامنه و هاست را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد. اما بهتر است بدانید که این طور نیست. اما قیمت‌ها به حدی مناسب است که می‌توان با هزینه کمتر، بهترین خدمات را دریافت نمود.

شاید در مقام دوم بتوان به پشتیبانی عالی و سریع این مجموعه اشاره کرد. در پارس پک سوالات شما توسط پشتیبانی به سرعت و بسیار دقیق پاسخ داده خواهند شد. گرچه پشتیبانی به صورت 24 ساعته نیست اما سرعت و دقت پاسخ‌گویی پشتیبانان مجموعه پارس پک بسیار خوب است. همین می‌تواند بسیاری از مشتریان را به سرعت در امر خرید راهنمایی کرده و آنان می‌توانند در یک بازه زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهند. به همین سادگی پارس پک به عنوان یک مجموعه پرطرفدار در زمینه خدمات رایانش ابری شناخته خواهد شد.

از دیگر نکات مثبت مجموعه پارس پک می‌‌توان به کابری ساده وب‌سایت آن اشاره نمود. کاربری ساده سایت پارس پک سبب می‌شود تا افراد با هر سطحی از سواد کامپیوتری بتوانند از خدمات ویژه سایت بهره‌مند شوند. از این رو این ویژگی به خودی خود یک ویژگی بسیار مثبت و در واقع نقطه قوت مجموعه پارس پک محسوب می‌شود.

تنوع محصولات و خدمات در سایت پارس پک بسیار بالاست. همین اتفاق سبب می‌شود تا هر کس با هر سطح نیازی بتواند از خدمات ابری و محصولات شرکت پارس پک استفاده بهینه داشته باشد. دست شما برای انتخاب بسیار باز است و می‌توانید به سادگی هر چه مدنظر دارید را تهیه نمایید.

توجه ویژه به سرورهای مجازی نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه محسوب می‌شود. پارس پک با توجه ویژه به سرورهای مجازی، کاربرانی را که تازه کار خود را آغاز کرده‌اند به سوی خود می‌کشاند. از همین رو می‌تواند با همین نقطه قوت به ظاهر کوچک، مشتریان ویژه برای خود دست و پا نماید.

نقاط ضعف پارس پک از دیدگاه کاربران

قاعدتاً همان طور که هر مجموعه‌ای دارای یک سری نقاط قوت می‌باشد، نقاط ضعف نیز دارد. این نشان‌دهنده وجود عیب در کار نیست. بلکه نشان‌دهنده روحیه رو به جلو و روند پیشرفتی مجموعه است. در ادامه به بررسی برخی نقاط ضعف مجموعه پارس پک از دید دیگران خواهیم پرداخت.

در ابتدا شاید بتوان به موضوع نوشتار سخت و نسبتاً غیر قابل فهم وب‌سایت اشاره کرد. وب‌سایت پارس پک دارای بخش‌های آموزشی می‌باشد و این آموزش‌ها برای افراد مبتدی نیز در دسترس هستند. بنابراین نیاز است تا مقالات با زبانی ساده‌تر برای فهم همگان طراحی شود. گاهی در پارس پک مقالاتی مورد مشاهده است که بسیار تخصصی نوشته‌ شده‌اند. از این رو توسط افراد عادی جامعه دیگر قابل درک نیست و نخواهد بود.

شاید بتوان به عنوان نقطه ضعف بعدی را عدم پشتیبانی 24 ساعته اشاره دانست. گرچه برای بسیاری از خدمات نیاز به پشتیبانی 24 ساعته نیست. اما به هر حال بسیاری از رقبای سایت پارس پک با ارائه پشتیبانی 24 ساعته مشتریان خود را بیش از پیش با خود همراه می‌سازند. شاید کاربری باشد که برای خرید سرور ابری پارس پک در ساعات شبانه اقدام نماید و نیاز به راهنمایی داشته باشد. با عدم وجود پشتیبانی 24 ساعته، کاربر از خرید سرور یا هاست پارس پک منصرف خواهند شد. از این رو بهتر است بر روی این نقطه ضعف کار شود و به یک نقطه قوت برای مجموعه فروش سرور ابری پارس پک، تبدیل شود.

از دیگر نقاط ضعف پارس پک می‌توان به این موضوع اشاره کرد که پارس پک فقط سبک سایت و وب را در بر می‌گیرد. بسیاری از رقبای ایران و خارجی پارس پک خدمات مرتبط با اپلیکیشن نیز ارائه می‌نماید. از طرفی بسیاری از کسب‌وکارها در دنیای امروز برای کسب‌وکار خود نه‌تنها وب‌سایت تهیه می‌کنند بلکه به دنبال تهیه اپلیکیشن اختصاصی نیز هستند. اگر در مجموع تمامی این خدمات را از طریق وب‌سایت پارس پک انجام دهند می‌توانند علاوه بر تهیه هاست پارس پک، دیگر نیازهای خود را از طریق این مجموعه بر طرف نمایند.

در مجموع بهتر است بدانید که هر پلتفرمی با وجود تمامی نقاط ضعف خود، دارای نقاط قوت نیز هست. همین امر سبب می‌شود تا مجموعه‌ای مانند پارس پک طرفداران خود را از دست ندهد و هم‌چنان در میان مشتریان برای خرید انواع خدمات ابری محبوب باقی بماند.

نقاط ضعف پارس پک از دیدگاه کاربران

پارس پک در شبکه‌های اجتماعی

هر مجموعه‌ای برای این که بتواند با مشتریان خود به خوبی در ارتباط باشد، نیاز دارد تا در یک سری شبکه‌های اجتماعی فعالیت نماید. پارس پک نیز از این قاعده مستثنی نیست. کافیست تا سری به شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و… بزنید تا ببنید که پارس پک در آن‌ها فعال است و مشتریان می‌توانند از این طریق با این شرکت در ارتباط باشند. در ادامه به معرفی برخی از شبکه‌های اجتماعی که پارس پک در آن‌ها فعالیت دارد می‌پردازیم تا در صورت نیاز بتوانید به این بخش‌ها مراجعه نمایید.

کانال تلگرام پارس پک

پارس پک در تلگرام دارای یک کانال اختصاصی می‌باشد. در این کانال مطالب مرتبط قرار داده می‌شوند. مطالبی از قبیل تخفیفات، اطلاع‌رسانی‌ها و مطالب کوتاه علمی در زمینه خدمات ابری در کانال تلگرام پارس پک یافت می‌شوند. با عضویت در کانال تلگرام پارس پک می‌توانید از مطالب این مجموعه بهره‌مند شوید.

آدرس کانال تلگرام پارس پک https://t.me/paspack می‌باشد. می‌توانید در صورت نیاز از طریق این آدرس وارد کانال تلگرام شوید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

صفحه اینستاگرام پارس پک

پارس پک در اپلیکیشن اینستاگرام نیز دارای یک صفحه اختصاصی می‌باشد. البته مدتیست که در این صفحه فعالیت چندانی ندارد. اما هر کاربری می‌تواند به صفحه اینستاگرام پارس پک مراجعه کرده و از مطالب موجود از گذشته در آن استفاده نماید. اکثریت پست‌ها به صورت آموزشی و اطلاع‌رسانی هستند. از این رو همواره برای مخاطب علاقه‌مند به زمینه جهان وب، جذاب خواهند بود.

آی دی صفحه اینستاگرام پارس پک parspackom@ می‌باشد. می‌توانید با ورود به اپلیکیشن اینستاگرام و سرچ کردن این آی دی به پیج پارس پک دسترسی پیدا کنید.

‌لینکدین مجموعه پارس پک

شما از طریق اپلیکیشن لینکدین نیز می‌توانید با پارس پک در تماس باشید و از خدمات ابری بی‌نظیر این مجموعه بهره‌مند شوید. البته شاید لینکدین در ایران به اندازه تلگرام و اینستاگرام پرطرفدار نباشد. اما یک پلتفرم مناسب برای ارتباط بین کسب‌وکارها و مشتریان است. در صورتی که شما هم در لینکدین عضو هستید می‌توانید با شرکت پارس پک و خدمات این مجموعه در ارتباط باشید.

با سرچ عبارت pars pack این مجموعه را در لینکدین بیابید.

صفحه توییتر پارس پک

توییتر یک شبکه اجتماعی عالی و قدیمی است. اما در ایران به اندازه اینستاگرام و تلگرام مورد توجه قرار نگرفته است. در هر صورت پارس پک در توییتر نیز صفحه‌ای دارد و فعال است. شما می‌توانید در صورت عضویت در توییتر از صفحه رسمی مجموعه پارس پک دیدن نمایید و از خدمات ابری این مجموعه استفاده نمایید. توییتر یک راه مناسب برای ارتباط با کارشناسان پارس پک می‌باشد.

آی دی صفحه توییتر پارس پک parspackom@ می‌باشد. می‌توانید با این آی دی به توییتر پارس پک دسترسی بیابید.

راهنمای استفاده از پارس پک

از آن جایی که پارس پک تنها یک سایت دارد و دارای اپلیکیشن نیست، استفاده از آن بسیار ساده است. کافیست برای دریافت انواع خدمات هاست و دامنه یا در واقع خرید سرور پارس پک، وارد سایت پارس پک شوید. سپس می‌توانید از منوی بالا سمت راست خدمات مورد نظر خود را بیابید. پس از یافتن هر یک از خدمات می‌توانید از توضیحات مرتبط با همان سرویس که بسیار با دقت و علمی موضوع مورد نظر را بررسی کرده است، استفاده نمایید و بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید؛ به همین سادگی می‌توانید سرویس مورد نظر را خریداری نمایید. به همین جهت بود که پیش‌تر نیز عرض کردیم کاربری پارس پک بسیار ساده است و شما با هر سطحی از سواد کامپیوتری می‌توانید اقدام به خرید سرور ابری پارس پک نمایید.

در خرید از پارس پک به این نکته توجه داشته باشید که برای کمتر کردن هزینه سفارش خود می‌توانید از کد تخفیف پارس پک استفاده کنید. اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید شما را به مطالعه این مقاله دعوت می‌کنیم: نحوه خرید و استفاده از کد تخفیف پارس پک

دفتر مرکزی و شعب پارس پک

بسیاری از مجموعه‌ها هستند که دارای شعب متفاوت می‌باشند، اما پارس پک تنها یک دفتر مرکزی و در واقع یک شعبه دارد که در تهران، سعادت آباد، صرافهای جنوبی، کوچه سی و پنجم غربی، پلاک 2، واحد 4 واقع شده است. گرچه تمامی روند خدمت‌رسانی مجموعه پارس پک آنلاین می‌باشد، اما در صورت نیاز می‌توان به دفتر مرکزی آن با آدرس ذکر شده مراجعه نمود.

در انتها نیز بهتر است اشاره کنیم که پارس پک به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌ها در زمینه رایانش ابری، توانسته اعتماد بیشتر از 5000 کاربر را جلب نماید. با ارائه انواع دامنه و هاست، این مجموعه توانسته است به منبع بسیار خوبی برا کسب‌وکارهایی که نیاز به شروع کار دارند تبدیل شود. از سویی دیگر با ارائه قیمت‌های بسیار مناسب و انواع دامنه داخلی و بین‌المللی تمامی سلیقه‌ها و شرایط را پاسخ‌گو می‌باشد.

در مجموع شرکت پارس پک یک انتخاب مطمئن برای دریافت انواع خدمات رایانش ابری در ایران است. شما نیز می‌توانید با پشتوانه همین اعتماد، خدمات مورد نیاز خود را به سادگی از این مجموعه دریافت نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *