0

آشنایی کامل با رستوران‌های زنجیره‌ای عطاویچ

معرفی، نقد و بررسی عطاویچ

تاریخچه عطاویچ از بدو تاسیس تا امروز

عطاویچ به‌عنوان بزرگ‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای ایران فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نمود. نخستین شعبه این فست‌فود در منطقه مرزداران استان تهران تاسیس شد. در ادامه با انجام برنامه‌ریزی‌های فراوان و ایجاد زیرساخت‌های لازم، این مجموعه گسترش یافت و به وسعت و پیچیدگی کنونی رسید.

سال 1393 برای عطا ویچ سالی بسیار مهم و طلایی محسوب می‌شود؛ زیرا در این سال با ReBrand عطاویچ رشد تصاعدی این مجموعه نیز شروع شد. به‌ طوری ‌که در نهایت توانست جایگاه نخست بازار فست‌فود ایران را از آن خود کند و به رهبر این بازار تبدیل شود.

در سال 1396 مجموعه عطاویچ در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های توسعه بازار اقدام به تاسیس دو شعبه در شهر استانبول ترکیه نمود. پس از آن نیز رایزنی‌ها و بسترسازی‌های این فست‌فود زنجیره‌ای برای اعطای  Master Franchise در کشورهای ارمنستان، روسیه، گرجستان، عراق و کویت آغاز شد که تا امروز نیز ادامه داشته است.

عطاویچ در حال حاضر 80 شعبه فعال در سراسر ایران داشته و به عنوان بزرگ‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای محسوب می‌شود. این مجموعه در حوزه خدمات فست‌فود پیشرفته‌ترین و منسجم‌ترین سازمان است؛ به ‌این ‌علت که کارخانه تولید مواد اولیه خود (کارخانه ایران گوشت) را به‌ صورت انحصاری در اختیار دارد.

عطا ویچ همچنین مجهز به امکانات بسیار پیشرفته زیر است:

  • سیستم زنجیره تأمین و ناوگان مجهز ترابری
  • سیستم جامع تضمین کیفیت (QA)
  • سیستم تأمین نیروی انسانی
  • سیستم نظرسنجی از مشتریان (Smart Evaluation)
  • مرکز تحقیق و توسعه محصول – بازار
  • واحد مستقل بازاریابی و فروش
  • واحد Branding
  • بخش راه‌اندازی و تجهیز شعب جدید (Fastfood Run)
  • سیستم پشتیبانی از شعب و سیستم‌های پیچیده نظارتی – کنترل

عطاویچ به‌ عنوان یکی از برترین رستوران‌های زنجیره‌ای ایرانی برای کارکنان و افرادی که مایل به اخذ نمایندگی این برند هستند، مزایای مختلفی در نظر گرفته است. از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش رایگان کلیه کارکنان
  • طراحی یونیفرم یکسان برای پرسنل کلیه شعبه‌ها
  • ارائه برخی خدمات با تخفیف ویژه برای کارکنان
  • و…

در صورتی ‌که مایل به اخذ نمایندگی برند عطاویچ هستید، هم اکنون می‌توانید از طریق وب‌سایت این مجموعه اقدام کنید. تنها کافی است به قسمت “اخذ نمایندگی” وارد شده و فرم مربوطه را پر نمایید. در این صفحه همچنین ویدیویی برای راهنمایی متقاضیان دریافت نمایندگی عطاویچ بارگذاری شده است.

این مجموعه زنجیره‌ای محبوب همچنین برای افزایش جذب مشتری اقدام به ارائه منوهای غذایی کاملاً یکسان در همه شعبه‌ها و نمایندگی‌های خود نموده است. شهرت عطا ویچ به‌عنوان یک برند در میان مردم را می‌توان به همین دلیل دانست.

برند عطاویچ با خدمات‌دهی سریع، آسان و مقرون‌به‌صرفه توانسته گام مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان بر دارد. به‌ طوری ‌که مشتریان این فست‌فود یک تجربه لذت‌بخش از غذا خوردن در عطاویچ به دست می‌آورند.

اهداف و برنامه‌های عطاویچ

عطاویچ به ‌منظور جلب ‌توجه مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید از این فست‌فود از یک سری روش‌های نوین همچون راه‌اندازی کمپین استفاده نموده است. شرکت‌کنندگان در این کمپین باید بتوانند یک عدد مانسترکینگ عطاویچ و 500 گرم سیب‌زمینی تنوری به همراه دیپ پنیر را در عرض 10 دقیقه میل کنند.

در صورت موفقیت، هیچ هزینه‌ای بابت سفارش مذکور از مشتری دریافت نخواهد شد. به‌ اضافه این که همه شرکت‌کنندگان در کمپین در قرعه‌کشی 10 میلیون‌ تومانی عطاویچ شرکت داده می‌شوند. در نهایت این مبلغ به ‌قید قرعه به 5 نفر از شرکت‌کنندگان در کمپین اعطا خواهد شد.

لازمه شرکت در کمپین عطاویچ این است که به‌ صورت حضوری به شعبه‌های عطاویچ رفته و در هنگام سفارش غذا اعلام کنید قصد شرکت در کمپین را دارید. سپس از فرآیند غذا خوردن خود به ‌صورت تایم لپس (حالت سریع) فیلم بگیرید و زمان شروع و پایان را در ویدیو نشان دهید.

در نهایت باید این فیلم را به ‌منظور راستی‌آزمایی برای تیم عطاویچ ارسال کنید تا مطمئن شوند که توانسته‌اید در مدت 10 دقیقه غذای خود را به‌صورت کامل میل نمایید.

به ‌طور کلی هدف اصلی عطا ویچ این بوده که به بزرگ‌ترین مرکز عرضه فست‌فود زنجیره‌ای ایران و دنیا تبدیل شود. از همین رو نه‌تنها اقدام به تاسیس شعبه‌های مختلفی در سراسر کشور نموده است؛ بلکه شعبه‌های این فست‌فود را در کشورهایی همچون ترکیه و عراق نیز خواهید دید.

در واقع عطاویچ نه‌تنها 80 شعبه فعال در ایران دارد بلکه 16 شعبه در ترکیه و 2 شعبه نیز در عراق تاسیس کرده است. این برند زنجیره‌ای به ‌زودی قصد افتتاح شعبه در کشور آلمان را نیز دارد.

عطاویچ در راستای دستیابی به اهداف مهم خود استفاده از مواد اولیه و مواد خوراکی باکیفیت و بهداشتی را جزء اولویت‌هایش قرار داده است. به‌جرئت می‌توان بالا بودن سطح کیفیت مواد اولیه و همین‌طور محصول نهایی را جزء خطوط قرمز مجموعه عطاویچ و کلیه کارکنان آن به ‌حساب آورد.

به ‌این ‌ترتیب عطاویچ یک فست‌فود زنجیره‌ای است که نه‌تنها سابقه‌ای طولانی‌ مدت در زمینه عرضه و فروش فست‌فود دارد؛ بلکه همه تلاش خود را به کار گرفته تا خدماتی کاملاً تضمینی و رضایت‌بخش به مشتریانش ارائه دهد.

عطا ویچ به ‌عنوان یک برند قدرتمند با نوآوری و کیفیت توانسته تعریف نوینی از فست‌فود و کیفیت را در ذهن مشتری ایجاد کند. به ‌ویژه که سطح کیفی خدمات عطاویچ در کلیه شعبه‌های این برند یکسان بوده و تطابقی کاملی با استانداردهای اصلی عطاویچ دارد.

کلیه محصولات عرضه شده در مجموعه عطاویچ در فرآیندی کاملاً صنعتی و استاندارد تولید می‌شوند. در واقع این استاندارد از تمامی طول زنجیره عطاویچ از تأمین‌کننده گرفته تا مشتری نهایی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

بگذارید این ‌طور بگوییم که توسعه کمی و جغرافیایی شعب عطاویچ در طول زمان طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته و با رعایت همه اصول مدیریت علمی و استانداردسازی محصولات و فرآیندها بوده است.

در واقع از اصلی‌ترین دلایل موفقیت و نام‌آوری عطاویچ می‌توان به توجه سیستم مدیریتی این برند به استحکام زیر ساخت‌های مدیریتی اشاره کرد. در حوزه مدیریتی عطاویچ از ابتدا تا هم اکنون تلاش شده به اجرا و پیاده‌سازی موارد مهم زیر توجه شود:

  • پیاده‌سازی استانداردهای مدیریت کیفیت
  • پیاده‌سازی استانداردهای مدیریت بهداشت
  • طراحی و پیاده‌سازی استاندارد الزامات و نحوه طبخ محصولات عطاویچ
  • طراحی و پیاده‌سازی استاندارد برند و تبلیغات عطاویچ
  • طراحی و پیاده‌سازی استاندارد رفتار پرسنل عطاویچ
  • تحقیقات بازار دوره‌ای و منظم
  • پیاده‌سازی سیستم تضمین کیفیت
  • پیاده‌سازی سیستم یکپارچه نرم‌افزاری شعب
  • پیاده‌سازی سیستم صدای مشتری
  • پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
  • و…

از دیگر موارد حائز اهمیت در مورد اهداف و برنامه‌های برند عطاویچ می‌توان به نحوه مدیریت آن به ‌صورت فرانچایز و توسعه‌یافته اشاره کرد. به ‌اضافه این که سیستم مدیریتی این مجموعه زنجیره‌ای از مدیرانی تحصیل‌کرده، متخصص، مجرب و مهم‌تر از همه حرفه‌ای تشکیل شده است.

کلیه اهدافی که عطاویچ تا به امروز به آن دست‌ یافته و برنامه‌هایی که در آینده قصد دستیابی به آن‌ها را دارد، همگی را می‌توان مدیون تلاش‌های این تیم همدل و همراه دانست. مؤسس، مدیران ارشد و همین ‌طور صاحبان نمایندگی‌های برند عطاویچ همواره با استراتژی برد – برد به این کسب‌وکار نگاه می‌کنند.

به‌کارگیری همین استراتژی موجب رشد و توسعه اقتصادی بسیار بالای نمایندگی‌های برند عطاویچ شده است. مجموعه عطاویچ در راستای پیاده‌سازی این استراتژی به هنگام اعطای نمایندگی تمرکز اصلی خود را روی میزان کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان می‌گذارد نه این که صرفاً به فکر کمیت و تعداد شعب باشد.

همین موضوع موجب شده که هر یک از شعبه‌های عطاویچ به ‌صورت انحصاری در یک منطقه جغرافیایی معین و وسیع به فعالیت بپردازد. به ‌این‌ ترتیب سودآوری این شعبه‌ها باتوجه‌ به قدرت بالای برند عطا ویچ به‌ خوبی تضمین خواهد شد.

این برند به طور مستمر از طریق بخش تحقیقات بازار اقدام به استخراج اطلاعات نموده و به دنبال آن در پی ارائه خدمات و محصولات باکیفیت به مشتریان است. در واقع بخش تحقیق و توسعه عطا ویچ به‌ صورت روزانه و تمام‌وقت به فعالیت پرداخته و تمرکز آن روی تهیه غول‌های جدید و همین ‌طور بهبود غول‌های قبلی قرار دارد.

یکی از غول‌های نسبتاً جدیدی که عطا ویچ روانه بازار کرده، “غول برگر سوخاری” نام دارد. به ‌طور کلی سرو این غول‌ها جزء مهم‌ترین دلایل موفقیت و شهرت عطاویچ به‌حساب می‌آید. این برند خوش‌نام با تکیه ‌بر کار تیمی توانسته فارغ از محدودیت‌های فضای اقتصادی جامعه، بهترین عملکرد را داشته باشد.

نمونه‌های خارجی عطاویچ

عطاویچ یک فست‌فود زنجیره‌ای ایرانی است که شعبه‌های آن به خارج از مرزهای ایران نیز رسیده‌اند؛ با این ‌حال در سراسر دنیا رستوران‌های زنجیره‌ای فراوانی وجود دارد که نمونه‌های خارجی عطاویچ محسوب شده و معروف‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

مک‌دونالد (MC Donalds)

رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد جزء معروف‌ترین فست‌فودهای دنیا است. در واقع این برند توانسته رتبه اول رستوران‌های جهانی را از آن خود کند. مک‌دونالد به ‌عنوان برترین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران زنجیره‌ای در کل دنیا، به ‌صورت روزانه بالغ بر 80 میلیون مشتری دارد.

این رستوران در سرو همبرگرهای خوش‌طعم و لذیذ عملکردی بسیار موفق داشته است. در واقع بسیاری از مشتریان آن برای خرید همبرگر به مک‌دونالد مراجعه می‌کنند.

کی اف سی (KFC)

این رستوران به دلیل سرو مرغ‌های سوخاری‌اش از محبوبیت و شهرت فراوانی برخوردار است؛ به‌ طوری ‌که توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا تبدیل شود.

استارباکس (StarBucks)

استارباکس در حقیقت یک کافی‌شاپ زنجیره‌ای است که عمده فروش آن به انواع قهوه مربوط می‌شود؛ این برند در فروش نوشیدنی‌های کافی‌شاپی آن‌چنان موفق بوده که توانسته رتبه دوم رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا را به دست بیاورد.

چیک فیل ای (Chick- fil- A)

مجموعه رستوران‌های چیک فیل ای از دیگر رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا است که شهرت آن‌ به طبخ ساندویچ‌های مرغ ویژه‌ مربوط می‌شود. این رستوران در میان رستوران‌های زنجیره‌ای جهان جایگاه سوم را داشته و بیش از 70 سال سابقه فعالیت دارد.

تاکوبل (Taco Bell)

برند تاکوبل در سال 1962 برای ارائه انواع غذاهای مکزیکی تاسیس شد. این برند هم‌اکنون جزء برترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا محسوب می‌شود.

برگر کینگ (Burger King)

رستوران‌های زنجیره‌ای برگر کینگ پس از مک‌دونالد به‌ عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌کننده انواع همبرگر محسوب می‌شوند. منوی برگر کینگ بسیار متنوع بوده و یکی از محبوب‌ترین غذاهای آن ساندویچ مخصوصی حاوی همبرگر، سس ویژه، گوجه‌فرنگی، خیارشور و کاهو است.

ساب وی (Subway)

برند ساب وی با ارائه غذاهای سالم و با کیفیت توانسته به ‌عنوان یک رستوران زنجیره‌ای شهرت و محبوبیت زیادی را در سراسر دنیا کسب کند.

وندیز (Vendy’s)

این برند پس از مک‌دونالد و برگر کینگ جزء بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا به‌حساب می‌آید. رستوران‌های وندیز قسمت اعظم منوی خود را به سرو همبرگر، ساندویچ، سیب‌زمینی ‌سرخ‌شده و نوشابه اختصاص داده‌اند.

پیتزا هات

رستوران‌های زنجیره‌ای پیتزا هات را به ‌جرئت می‌توان برترین و بزرگ‌ترین پیتزافروشی در سراسر آمریکا و حتی جهان دانست. این مجموعه از سال 1958 فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از وندیز جزء برترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا محسوب می‌شود.

در حال حاضر شعبه‌های متعددی برای پیتزا هات در سراسر دنیا تاسیس شده است که عمده‌ترین دلیل شهرت و محبوبیت این رستوران‌ها را می‌توان سرو انواع غذاهای ایتالیایی دانست.

رقبای داخلی عطاویچ

رقبای داخلی عطاویچ را می‌توان شامل فست‌فودها و رستوران‌های زنجیره‌ای زیر دانست:

بوف

این فست‌فود زنجیره‌ای سابقه‌ای دیرینه داشته و نخستین شعبه آن در سال 1375 در چهارراه ولیعصر تهران آغاز به کار نمود. دکوراسیون شیک و منحصر‌به‌فرد در کنار طعم و کیفیت عالی غذاها دست‌ به‌ دست هم دادند تا بوف به یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین فست‌فودهای تهران تبدیل شود. در ادامه مدیران این رستوران با سیستم یکپارچه مدیریتی و ساختاری علمی و استراتژیک اقدام به افتتاح شعبه‌های مختلف در سراسر ایران نمودند.

شیلا

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا در سال 1378 در خیابان ولیعصر تهران توسط گروهی از دانش‌آموختگان رشته صنایع غذایی دانشگاه تهران افتتاح شد. این برند به‌تدریج اقدام به تاسیس شعبه‌های مختلف خود نمود. در کلیه نمایندگی‌های شیلا از مواد اولیه مرغوب و تازه و همین‌طور  فرمولاسیون انحصاری فرآورده‌ها استفاده می‌شود. با وجود این که قیمت منوی شیلا مناسب است اما استفاده از کد تخفیف شیلا برای سفارش آنلاین از این مجموعه می‌تواند هزینه‌های شما را بیشتر هم کاهش دهد.

هایدا

فست‌فود زنجیره‌ای هایدا نخستین شعبه خود را در اوایل دهه 70 شمسی در تهران با عرضه ساندویچ‌های سرد راه‌اندازی نمود. این برند معروف به دلیل به‌کارگیری مواد اولیه ارگانیک و فاقد اسانس در میان مشتریان محبوبیت قابل‌ توجهی به دست آورد و در نتیجه آن نیز شعبه‌های مختلفی از هایدا در تهران و سایر شهرهای کشور تاسیس شد.

نقاط قوت عطاویچ از نگاه کاربران

برخی از مهم‌ترین نقاط قوت مجموعه عطاویچ بنا بر اعلام نظر کاربران شامل موارد زیر است:

قیمت مناسب و معقول، طبخ غذا و ارائه آن در محیطی کاملاً بهداشتی، مشخص و متعارف بودن قیمت‌ها، درج تصاویری باکیفیت در منو برای کمک به مشتری برای انتخاب غذای دلخواهش، سرو غذاهایی متنوع برای سلایق مختلف، اطلاع‌رسانی درباره غذاهای پرفروش و محبوب، امکان سفارش آنلاین غذا، سرویس‌دهی سریع به مشتریان از طریق پیک و… .

نقاط ضعف عطاویچ از نگاه کاربران

برخی از کاربران به افت کیفیت خدمات‌دهی شعبه‌های مختلف عطا ویچ در طی سال‌های اخیر اشاره کرده‌اند. عده‌ای دیگر از کاربران نیز کم ‌بودن مقدار غذاها در مقایسه با قیمت آن‌ها را به ‌عنوان نقطه ضعف عطاویچ معرفی کرده‌اند.

خوش‌طعم نبودن غذاهای طبخ شده توسط این برند از دیگر ایرادات مطرح شده از نگاه کاربران محسوب می‌شود. روی ‌هم ‌رفته بزرگ‌ترین نقطه‌ ضعف عطا ویچ از دیدگاه کاربران، عدم نظارت صحیح و دقیق این برند روی فعالیت شعبه‌ها و نمایندگی‌هایش عنوان شده است.

افزایش قیمت غذاها و کاهش کیفیت آن‌ها نیز از دیگر ایرادات و نقاط ضعف مجموعه عطاویچ به ‌حساب می‌آید.

عطاویچ در شبکه‌های اجتماعی

برند عطاویچ و هر یک از شعبه‌های آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام (با نام کاربری atawich.ir)، توییتر (با نام کاربری atawichofficial)، فیس‌بوک و آپارات به فعالیت می‌پردازند.

راهنمای استفاده از عطاویچ

سفارش غذا از شعبه‌های مختلف عطاویچ به ‌راحتی و با مراجعه حضوری به مکان این شعب یا تماس تلفنی با آن‌ها امکان‌پذیر است. افزون بر این‌ها همواره می‌توانید از طریق سایت عطا ویچ برای سفارش اینترنتی انواع خوراکی‌ها اقدام نمایید.

در صفحه اصلی وب‌سایت عطاویچ با کلیک بر “سفارش اینترنتی” وارد صفحه‌ای مجزا می‌شوید. در این صفحه منوی غذاها و نوشیدنی‌های عطاویچ را مشاهده خواهید کرد که شامل موارد زیر است:

  • همدلی: پیتزا دل
  • منو اکونومی: کراکف اکونومی، ژامبون تنوری اکونومی، ژامبون سرد اکونومی، مرغ با قارچ و پنیر اکونومی، پیتزا مارگاریتا، فرنچ پیتزا، پیتزا مخلوط، لیوکا داگ، مگا کراکف، میکس داگ و چیکن استریپس دو تکه
  • عطا پاستیزا: پاستیزا ژامبون، پاستیزا چیکن، پاستیزا پپر و پاستیزا برگر
  • عطا چیزها: چیز کرانچ، چیزویچ، چیز چیکن، چیز میکس پپرونی، چیز میکس برگر و چیز میت
  • عطا برگرها: همبرگر اکونومی، چیزبرگر اکونومی، چیزبرگر عطاویچ، همبرگر (با سس پنیر)، چیزبرگر (با سس قارچ) و دابل برگر
  • عطاویچ‌ها: ساندویچ مرغ با قارچ و پنیر، ساندویچ ژامبون زینگر، ساندویچ ابر هات‌داگ، ساندویچ استیک با سس قارچ و ساندویچ بامبر
  • عطا چیکن‌ها: زینگر، چیکن استریپس سه ‌تکه و چیکن استریپس پلاس پنج تکه
  • عطا پاستاها: چیز پاستا، پاستا پنه چیکن آلفردو (مرغ) و پاستا پنه بیف آلفردو (گوشت)
  • پیش‌غذا: پیاز سوخاری، سس قارچ، سس پنیر، سالاد فصل، سیب‌زمینی، قارچ سوخاری، نان سیر، سزار سالاد، سیب‌زمینی و پنیر، سیب‌زمینی ‌سرخ‌کرده با دیپ پنیر، سیب‌زمینی ورقه‌ای با سس، پوتین هات‌داگ و سیب‌زمینی عطاویچ
  • نوشیدنی: نوشابه قوطی کوکاکولا، نوشابه قوطی زیرو، نوشابه قوطی فانتا، نوشابه قوطی اسپرایت، نوشابه قوطی فانتا لیموناد، ماءالشعیر قوطی فانتا لیموناد، ماءالشعیر قوطی هی دی گندم، ماءالشعیر قوطی هی دی لیمو نعنا، ماءالشعیر قوطی هی دی استوایی، ماءالشعیر قوطی هی دی کلاسیک، ماءالشعیر قوطی هی دی لیمو، ماءالشعیر قوطی هی دی هلو، آب‌ معدنی کوچک، دوغ قوطی خوشگوار، نوشابه خانواده کوکاکولا، نوشابه خانواده فانتا، نوشابه خانواده اسپرایت و نوشابه خانواده زیرو.

با کلیک بر هر یک از این مواد خوراکی قادر به مشاهده قیمت و مواد تشکیل‌دهنده آن خواهید شد. سپس می‌توانید روی گزینه “افزودن کالا به سبد خرید” کلیک کنید. اگر قصد استفاده از کد تخفیف در خرید آنلاین خود دارید نیز در این مرحله باید آن را وارد کنید. برای اطلاع از چگونگی این کار می‌توانید نحوه استفاده از کد تخفیف عطاویچ را مطالعه نمایید. به ‌این ‌ترتیب از طریق منوی عطاویچ به‌ راحتی قادر به سفارش آنلاین غذا خواهید شد.

دفتر مرکزی و شعب عطاویچ

دفتر مرکزی: کیلومتر 15 جاده مخصوص کرج، خیابان 53، نبش خیابان دوم، پلاک 23

شعب عطاویچ

شعبه ستارخان: میدان توحید، خیابان ستارخان، نبش کوچه صیامی، پلاک 39، تلفن: 66125700 – 021

شعبه اکباتان تهران: اکباتان، فاز یک، خیابان نفیسی، ساختمان سایه، پلاک 71، شعبه سالن‌دار، تلفن: 44644290 – 021

شعبه رسالت تهران: سیدخندان، اتوبان رسالت شرق، نرسیده به دبستان، نبش کوچه باقری، پلاک 1، تلفن: 88478902 – 021

شعبه شیخ بهایی: شیخ بهایی جنوبی، بلوار آزادگان، انتهای خیابان 24 غربی، مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب، تلفن: 8824095 – 021

شعبه شهرک راه‌آهن تهران: بلوار امیرکبیر، بلوار کاج، نبش سروستان چهارم، شعبه سالن‌دار، تلفن: 44749679 – 021

شعبه تهرانسر تهران: بلوار اصلی تهرانسر، نبش کوچه 19، پلاک 98، طبقه 1

شعبه صادقیه تهران: صادقیه، سازمان آب، بعد از خیابان هشتم جنوبی، پلاک 298، تلفن: 44208181 – 021

شعبه هفت‌ تیر تهران: میدان هفت ‌تیر، ضلع شمال شرقی، ابتدای کوچه شاهرخ، تلفن: 88815370 – 021

شعبه حکیمیه تهران: حکیمیه، بلوار بهار، پلاک 70

شعبه بلوار مرزداران تهران: مرزداران، اطاعتی جنوبی، کوچه نسترن، شعبه بیرون‌بر، تلفن: 88284148 – 021

شعبه بلوار کشاورز: خیابان فلسطین شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، پلاک 436، تلفن: 88396792 – 021

شعبه جنت‌آباد جنوبی: جنت‌آباد جنوبی، ضلع شمال شرقی، میدان چهارباغ، جنب بن‌بست لاله، تلفن: 44480542 – 021

شعبه فردوس غرب تهران: انتهای بلوار فردوس غرب، روبروی پارک الهام، پلاک 4/557، تلفن: 40441950 – 021

شعبه فودکورت خلیج ‌فارس تهران: مجتمع تجاری خلیج ‌فارس، دریاچه چیتگر، تلفن: 44748480 – 021

شعبه عظیمیه کرج: بین میدان اسبی و مهران، تلفن 325594940 – 026

شعبه گلشهر کرج: گلشهر، خیابان درختی، روبروی سه‌راه تهران، نبش پاساژ امید ایران، پلاک 9، تلفن: 34014006 – 026

شعبه ورامین: میدان رازی (چوب‌بری)، ضلع شرقی، میدان قبل از پل روگذر، تلفن: 36222702 – 021

شعبه پاکدشت: مامازند، بزرگراه امام رضا، جنب اداره برق، تلفن: 36353326 – 021

شعبه دریاچه چیتگر: همت غرب، دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، استیج غربی، پلاک 4 و 5، شعبه سالن‌دار (پیک بیرون‌بر ندارد)، تلفن: 44748470 – 021

شعبه پونک تهران: بلوار میرزا بابایی، بین سردار جنگل و ستاری، تلفن: 44617382 – 021

شعبه فردیس کرج: فردیس کرج، بین فلکه اول و دوم، تلفن: 36504513 – 026

شعبه پرند: پرند، بلوار چهارباغ (فاز صفر)، مجتمع تجاری پارادایز (جنب بازار طلا)

شعبه اسلام‌ شهر: خیابان زرافشان (امام سجاد)، بعد از پارک شهید ندائی، جنب فنی حرفه‌ای

شعبه شهر ری: شهر ری، میدان شهرری (میدان شاه عبدالعظیم)، خیابان بیات (خیابان 24 متری)، پلاک 244، روبروی بانک سپه، تلفن: 55910110 – 021

شعبه قزوین: خیابان حکم آباد، روبروی پارک ملت، نبش کوچه بابایی، تلفن: 33332895 – 028

شعبه زنجان: کوچمشکی، خیابان شهید رهبری، تلفن: 33471615 – 024

شعبه کلارآباد: نمک‌آبرود، اول کلارآباد، روبروی پمپ ‌بنزین، تلفن: 54604022 – 011

شعبه بابلسر: بابلسر، خیابان پاسداران، بین پاسداران 23 و 27، جنب فروشگاه افق کوروش، تلفن: 35290505 – 011

شعبه شهناز تبریز: شهناز والمان، پشت مصلی تبریز، تلفن: 35530060 – 041

شعبه ولیعصر تبریز: سربالایی ولیعصر، روبروی پارک ولیعصر، تلفن: 33290199 – 041

شعبه آمل (شعبه سالن‌دار): آمل، بین خیابان 64 و 66، تلفن: 44235008 – 011

شعبه نمک‌آبرود چالوس (شعبه سالن‌دار): کیلومتر 2 جاده چالوس، امام رود، تلفن: 52160060 – 011

شعبه رامسر (شعبه سالن‌دار): میدان شهید خلعتبری، روبروی فرودگاه

شعبه اردبیل: انتهای خیابان رضوان، تلفن: 33729917 – 045

شعبه بوکان: شهرک فرهنگیان، 100 متر پایین‌تر از مسجد شهرک، روبروی پارک، مابین مهستان 1 و 2، تلفن: 46283338 – 044

شعبه مهاباد: چهارراه آزادی، خیابان صلاح‌الدین ایوبی شرقی، روبروی هتل مکریان، تلفن: 42232222 – 044

شعبه آران و بیدگل: آران و بیدگل، خیابان امام خمینی، نبش سه‌راهی معین‌آباد، تلفن: 54724746 – 031

شعبه کاشان 2: کاشان، بلوار دانش، نبش دانش 22، تلفن: 55580942 – 031

شعبه گنبدکاووس: خیابان سرابی، بعد از خیابان امام رضا، مجتمع تجاری سارینا، تلفن: 33584990 – 017

شعبه گرگان: گرگان، بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد شیرازی 7 و 9، تلفن: 32547420 – 017

شعبه همدان (میدان بیمه): میدان بیمه، ابتدای جاده مراد بیگ، جنب ساختمان نیاوران، تلفن: 38214030 – 081

شعبه همدان (خیابان مهدیه): خیابان مهدیه، روبروی بانک ملی، شعبه مهدیه، تلفن: 38370000 – 081

شعبه شهرکرد: بلوار کاشانی، ابتدای رجایی، تلفن: 33336811 – 038

شعبه گرمسار: گرمسار، خیابان طالقانی (مبارزان)، نبش کوچه سامان، روبروی بانک سپه

شعبه مشهد: بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد شیرازی 20 و 22، تلفن: 38658183 – 051

شعبه مشهد 2: سه‌راه خیام (ملک‌آباد)، خیام 11، خیابان فرهاد، فرهاد 25 پلاک 167، تلفن: 37666081 – 051

شعبه شیراز (شعبه سالن‌دار): خیابان ولیعصر، روبروی کوچه 18، تلفن: 36285281 – 071

شعبه خرم‌آباد: خرم‌آباد، خیابان شهدا، نبش خیابان مطهری، نبش نهر شهوا، تلفن: 33334391 – 066

شعبه خرم‌آباد 2: زیباکنار، ابتدای دریاچه کیو، بالاتر از میدان علی ‌محمد ساکی

شعبه کرمانشاه (میدان مرکزی): میدان مرکزی، پایین‌تر از بانک ملی، نبش کوچه 140، تلفن: 38358230 – 083

شعبه بانه: میدان جهاد، ساختمان کاندیش، طبقه دوم، تلفن: 34217000 – 087

شعبه شهر بیجار: بیجار، بلوار امام، نبش کوچه جهاد 2، تلفن: 38232323 – 087 و 38232000 – 087

شعبه کرمانشاه (کسری): خیابان کسری، ابتدای باغچه‌بان، تلفن: 37259098 – 083

شعبه کرمان (شعبه سالن‌دار): بلوار جمهوری، حدفاصل جمهوری 15 و چهارراه شفا، تلفن: 32111999 – 034

شعبه کیش (شعبه سالن دارد): جنب مجتمع تجاری زیتون

جمع‌بندی

عطاویچ یک برند معروف فست‌فودهای زنجیره‌ای است. این برند با ارائه غذاهای نوینی همچون غول‌ها توانسته در میان مردم به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. اگرچه این فست‌فود در حال حاضر اپلیکیشن سفارش غذا ندارد؛ اما وب‌سایت آن قدرتمند‌تر از هر اپ سفارش غذا به فعالیت می‌پردازد.

به‌خصوص که در هنگام سفارش آنلاین غذا از وب‌سایت عطا ویچ به‌ صورت دقیق از قیمت هر غذا و همچنین متریال تشکیل‌دهنده آن مطلع خواهید شد. افزون بر این‌ها با مراجعه به سایت عطاویچ می‌توانید به سفارش غذا از شعبه دلخواه خود بپردازید.

به ‌عنوان ‌مثال اگر قصد سفارش غذا آنلاین از شعبه عطاویچ شهرک گلستان را دارید، با چند کلیک قادر به سفارش پیتزا، ساندویچ عطاویچ و انواع مختلف غذای آنلاین از این برند خواهید شد. به‌ اضافه این که در خرید از این فست‌فود آنلاین صرف ‌نظر از این که کدام یک از شعب عطاویچ را انتخاب کرده باشید؛ همواره مشمول دریافت کد تخفیف عطاویچ خواهید شد. ناگفته نماند غذاهای ارائه شده در این مجموعه به‌خصوص انواع پیتزا عطاویچ با قیمت اقتصادی و اکونومی به فروش می‌رسند.

برند عطا ویچ همچنین کمپین‌های مختلفی مانند “قربان تا غدیر” راه می‌اندازد که با شرکت در آن یک وعده نهار یا شام مهمان عطاویچ خواهید بود. شرکت در این کمپین تنها به سفارش آنلاین یا حضوری غذا، عکس‌ گرفتن، استوری و منشن کردن عطاویچ در اینستاگرام نیاز دارد.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل