0

معرفی، نقد و بررسی بیمه بازار

معرفی، نقد و بررسی بیمه بازار

یکی از نیازهای اساسی هر انسان بالغی استفاده از خدمات و مزایایی است که شرکت‌های بیمه برای حفاظت از جان و اموال شخصیت افراد در خدمت آن‌ها قرار می‌دهند.

اساساً دلیل به وجود آمدن بیمه و بیمه‌نامه‌های مختلف جلوگیری از حوادث ناگواری است که ممکن است به ‌صورت کامل ناگهانی برای هر یک از ما به وجود بیاید؛ با استفاده از مزایایی که شرکت‌های بیمه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند افرادی که از خدمات بیمه استفاده می‌کنند می‌توانند پس از وقوع حادثه تا مبلغ قابل‌ توجهی از خسارت مالی خود را از شرکت‌های بیمه تقاضا نمایند؛ شرکت‌های طرف قرارداد نیز، موظف هستند که طبق قراردادی که با کاربران خود بسته‌اند خسارتی که در حادثه به فرد بیمه شونده وارد شده است را تا حد ممکن جبران کنند.

در گذشته استفاده از خدمات بیمه برای بیمه شوندگان بسیار دشوار بود و افرادی که قصد استفاده از خدمات بیمه را داشتند باید برای پیدا کردن بهترین بیمه و استفاده از بهترین خدمات شرکت‌ها زمان و انرژی زیادی را صرف جستجو در میان انواع شرکت‌های بیمه می‌کردند تا با توجه به نیاز خود به بهترین گزینه جهت پوشش بیمه دست پیدا کنند؛ اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات، راه‌هایی به وجود آمده است که کاربران می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان به بهترین انتخاب ممکن جهت بیمه کردن خود، اعضای خانواده و اموال شخصی بپردازند.

روشی که در حال حاضر جایگزین روش سنتی استفاده از خدمات بیمه شده است به ‌گونه‌ای عمل می‌کند تا کاربران بتوانند بیشترین صرفه‌جویی را در وقت و انرژی خود داشته باشند و تنها با اتصال به یک منبع اینترنت و در دست داشتن یک تلفن همراه، لپ تاپ و یا تبلت بتوانند وارد وبسایت‌هایی مخصوص ارائه خدمات بیمه برای کاربران، شوند و با توجه به ده‌ها قرارداد بیمه و شرکت‌هایی که در این وبسایت‌ها حضور فعال دارند، بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه نیز جهت عقد قرارداد نسبت به تکمیل فرآیند خرید خود از طریق این وب‌سایت‌ها اقدام نمایند.

یکی از معروف‌ترین وبسایت‌هایی که آماده ارائه خدمات بیمه به کاربران خود می‌باشد و در این راستا تمام تلاش خود را انجام داده است تا به ‌صورت تخصصی بیمه‌نامه‌های مختلف را برای کاربران در دسترس قرار بدهد، و‌سایت تخصصی بیمه بازار است. بیمه بازار تمام تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات باکیفیت به کاربران خود قرار داده است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. در ادامه به معرفی بیشتر وبسایت بیمه بازار می‌پردازیم تا شما عزیزان با خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود بیشتر آشنا شوید؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

بیمه بازار، خرید اینترنتی بیمه با بهترین قیمت

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم وبسایت بیمه بازار یکی از اولین وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین بیمه است که توانسته است با صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های کاربران خود به محبوبیت بالایی در میان کاربران و طرفداران استفاده از خدمات آنلاین بیمه برسد. کمپانی بیمه بازار روش جدید ارائه خدمات بیمه را برای اولین بار در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ در دستور کار خود قرار داد و اولویت اصلی این شرکت ارائه خدمات با امکان مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه‌ها برای مشتریان بود؛ آن‌ها می‌توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به استعلام قیمت و خرید انواع بیمه‌نامه‌ها اقدام نمایند.

تا قبل از ارائه خدمات توسط و‌سایت بیمه بازار در سال ،۱۳۹۵ شاید امکان مقایسه شرکت‌های مختلف بیمه از نظر قیمت و ارائه خدمات به کاربران خود در فضای مجازی فقط در حد یک ایده مطرح بود اما بیمه بازار با استفاده از پرسنل متعهد و مجرب خود این ایده را به واقعیت تبدیل کرده است تا کاربران بسیاری بتوانند از خدماتی که در این سامانه ارائه می‌شود استفاده کنند.

شعار اصلی مجموعه بیمه بازار، ارائه خدمات به‌ منظور امکان مقایسه مشاوره و خرید آنلاین بیمه برای کاربران خود بوده است؛ کاربرانی که نسبت به تهیه بیمه‌نامه‌های خود از طریق وب‌سایت بیمه بازار اقدام می‌کنند می‌توانند انواع مختلفی از بیمه‌نامه‌ها ازجمله بیمه‌نامه شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، زلزله و بیمه عمر را از تمامی شرکت‌های بیمه که به ‌طور رسمی و با اخذ مجوزهای قانونی در سطح کشور در حال فعالیت و ارائه خدمات بیمه هستند دریافت نمایند و جهت عقد قرارداد، شرکت ارائه‌دهنده خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به ‌فرد وبسایت اینترنتی بیمه بازار این است که این کمپانی در تمامی فرایند خرید همراه مشتریان خواهد بود و با در اختیار گذاشتن پشتیبانان متخصص خود برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا جایگاه بی‌طرفانه خود را حفظ کند و تمام هدف خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت به کاربران خود متمرکز کند؛ از این رو کاربری که وارد این وبسایت می‌شوند می‌توانند با خیالی راحت به بهترین انتخاب بیمه و خرید آن دست پیدا کند.

شرکت‌های بیمه در حال حاضر تنوع بسیار زیادی دارند و همین موضوع انتخاب را برای کاربران سخت و دشوار کرده است؛ بنابراین مدیران بیمه بازار تصمیم گرفته‌اند با امکان با مقایسه شرکت‌های بیمه از لحاظ توانگری مالی، پرداخت خسارت، قیمت، رضایت مشتری و … محیطی را فراهم کنند تا کاربران بتوانند با صرف کمترین زمان به بهترین انتخاب ممکن جهت اخذ بیمه‌نامه خود برسند. در واقع می‌توان گفت اصلی‌ترین هدف مجموعه بیمه بازار ارائه اطلاعات مفید و بی‌طرفانه در رابطه با تمامی خدمات شرکت‌های بیمه و امکان مقایسه آن‌ها از هر لحاظ با یکدیگر است تا کاربران بتوانند با چشمانی باز و آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند.

اهداف و برنامه‌های بیمه بازار

یکی از ملزومات هر سازمان و شرکت نوظهوری که قصد پیشرفت و طی کردن مسیر ترقی برای آینده خود را داشته باشد، برنامه ریزی برای آینده و چیدن اهداف برنامه‌های کاری آینده است؛ بیمه بازار در این خصوص نیز با استفاده از نیروهای متخصص خود توانسته است مسیر شفاف و روشنی را برای خود تعیین کند.

در ادامه مقاله به اهداف و برنامه‌های بیمه بازار در راستای رسیدن به بهترین عملکرد خود و همچنین افزایش رضایت کاربران و جذب مشتری بیشتر می‌پردازیم.

شفاف‌سازی

اولویت اصلی مدیران بیمه بازار و متخصصین حرفه‌ای پشتیبانی این گروه شفاف‌سازی در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه توسط شرکت‌های مختلف برای کاربران است. در واقع از همان ابتدا تمام تلاش مجموعه بیمه بازار برای سازمان‌دهی انواع شرکت‌های بیمه بر اساس نوع و نحوه خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند بوده است.

در همین راستا بیمه بازار تلاش می‌کند تمام اطلاعات لازم مربوط به هر یک از این شرکت‌ها در اختیار کاربران قرار بگیرد تا آن‌ها بتوانند در هنگام انتخاب به راحت‌ترین شیوه ممکن و بدون هدر دادن زمان خود شایسته‌ترین شرکت بیمه را برای استفاده از خدمات آن انتخاب کنند.

تحویل آنی بیمه‌نامه

از دیگر برنامه‌هایی که هم درگذشته و هم در آینده در دستور کار مجموعه بیمه بازار قرار گرفته است تحویل آنی بیمه‌نامه به بیمه‌شوندگانی است که خدمات موردنیاز خود را از طریق وبسایت بیمه بازار دریافت می‌کنند.

پیگیری سفارش بیمه بازار

معمولاً وبسایت‌های فروش اینترنتی در صورتی می‌تواند به موفقیت بالا در میان کاربران خود دست پیدا کنند که نسبت به سفارشات مشتریان خود بی‌تفاوت نباشند و تمام تلاش خود را برای پیگیری سفارشات و صحیح طی شدن پروسه خرید انجام دهند.

مجموعه بیمه بازار در راستای بهبود این هدف، تیم متخصصی را به ‌منظور ارائه خدمات پشتیبانی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا اگر در هر یک از مراحل تهیه انواع بیمه‌نامه‌های بیمه بازار به مشکل برخورد کردند، بتوانند سؤالات و مشکلات خود را با مشاوران در میان بگذارند و با توجه به تجربه و تخصص آن‌ها بهترین راه‌ حل را برای مشکل خود دریافت نمایند.

اپلیکیشن بیمه بازار

با توجه به حضور جدانشدنی تلفن‌های همراه در زندگی اکثر افراد جامعه، یکی از ملزومات هر کسب و کار اینترنتی برای رشد و پیشرفت در زمینه کاری خود، تعبیه اپلیکیشن آن مجموعه است.

در همین راستا وبسایت بیمه بازار تمام تلاش خود را می‌کند تا اپلیکیشن بیمه بازار از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ به‌منظور افزایش کیفیت و بالا بردن کارایی اپلیکیشن به‌روزرسانی‌هایی را به‌صورت مرتب و دوره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند با استفاده از امکانات جدیدی که در اپلیکیشن به وجود می‌آید خدمات موردنیاز خود را نسبت به گذشته راحت‌تر دریافت نمایند و همچنین به خدمات بیشتر و گسترده‌تری دسترسی داشته باشند.

از این رو تیم توسعه‌دهنده اپلیکیشن بیمه بازار در تلاش است تا با بهبود کیفیت این اپلیکیشن بتواند رضایت کاربران را نسبت به قبل افزایش دهد و همچنین کاربران جدیدی را به استفاده از خدمات بیمه بازار ترغیب کند.

نمونه‌های خارجی بیمه بازار

چندین سال است که کشورهای خارجی ازجمله کشورهای اروپایی و آمریکایی به‌ صورت پیشرفته و حرفه‌ای در صنعت بیمه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در راستای ارائه خدمات باکیفیت رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر دارند. در این قسمت با یکدیگر به بررسی بزرگ‌ترین نمونه‌های خارجی وبسایت اینترنتی بیمه بازار می‌پردازیم تا با روند کاری آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

شرکت Aon

یکی از قوی ترین شرکت‌های بیمه شرکت Aon است که با ارائه خدمات در راستای سیاست‌های مدیریت ریسک انسانی، بیمه، کارگزاری و مشاوره سرمایه انسانی، توانسته است به بیش از ۵۰۰ شعبه در ۱۲۰ کشور دنیا دست پیدا کند.

رمز موفقیت این شرکت ارائه خدمات به‌ صورت کاملا نوآورانه و مبتکرانه بوده است و متخصصین این شرکت با استفاده از تجربه و دانش خود توانسته‌اند کاربران زیادی را از نقاط مختلف دنیا برای خود جذب کنند.

یکی از امتیازات ویژه این شرکت جایزه رتبه اول در کارگزاری بیمه در سطح جهان در سال ۲۰۱۷ است که باعث شده کاربران بسیاری در سراسر دنیا نسبت به خدمات ارائه شده در این شرکت اعتماد کنند و خدمات مورد نیاز خود را از کارگزاری‌های این شرکت درخواست نمایند.

شرکت بیمه Insweb

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات بیمه در ایالت متحده آمریکا شرکت Insweb است. از مهم‌ترین مزایایی که این شرکت برای کاربران خود دارد این است که آن‌ها می‌توانند مزایا، تعرفه‌ها و حق بیمه‌های بیش از ۳۰ شرکت معروف و معتبر بیمه را با یکدیگر مقایسه کنند و پس از مشاهده جزئیات هر شرکت به انتخاب بهترین شرکت برسند.

شرکت بیمه IAISWeb

یکی از کمپانی‌هایی که باهدف تنظیم و نظارت بر فعالیت‌های بیمه‌ای در سطح بین‌المللی تأسیس شد IAISWeb بود؛ انجمن ناظران بین‌المللی بودجه فعالیت رسمی خود را در سال ۱۹۹۴ آغاز کرد.

ازجمله مهم‌ترین فعالیت‌های این موسسه تعیین و تدوین آیین‌نامه‌ها و استانداردها، ارائه خدمات مشاوره‌ای و برگزاری سمینارها و همایش‌ها در زمینه فعالیت‌های بیمه‌ای هستند که با توجه به محبوبیت آن در دنیا و شعبی که در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا وجود دارد، می‌توان به این نتیجه رسید که یکی از موسسه‌های بسیار موفق و کاربردی در زمینه ارائه خدمات، بیمه انجمن ناظران بین‌المللی بیمه بوده است.

شرکت بیمه آکسکو

اگر شما هم جز کاربرانی هستید که قصد استفاده از خدمات بیمه در سایر کشورهای دنیا را دارید اما در انتخاب نوع بیمه و نوع شرکت ارائه‌دهنده خدمات مورد نظر خود مردد هستید توصیه ما به شما مراجعه به وبسایت بیمه اکسکو است.

در واقع می‌توان یکی از مهم‌ترین نمونه‌های خارجی بیمه بازار را وبسایت اکسکو در نظر گرفت که با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در زمینه اطلاع‌رسانی بیمه‌ای به یکی از موفق‌ترین و معتبرترین مؤسسات بیمه دنیا تبدیل‌ شده است.

کارشناسان این مجموعه، آمار و اطلاعات دست اول و قابل توجهی را که مربوط به بیش از ۱۶۴ کشور دنیاست جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

رقبای داخلی بیمه بازار

از بازار پررونق و پررقابت خارجی خدمات آنلاین بیمه که بگذریم نوبت به مقایسه و معرفی رقبای داخلی وبسایت بیمه بازار است تا با این کار هم با خدماتی که آن‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند بیشتر آشنا شویم و هم از اعتبار بیمه بازار اطمینان حاصل کنیم.

وبسایت بیمیتو

یکی از جدی‌ترین رقبای شرکت بیمه بازار و‌سایت بیمیتو است که با ارائه خدمات مشابه بیمه بازار، رقابت تنگاتنگی را با این شرکت به وجود آورده است. کاربرانی که قصد استفاده از خدمات بیمه را دارند می‌توانند با مراجعه به و‌سایت و اپلیکیشن بیمیتو اطلاعاتی نظیر انواع بیمه‌نامه‌ها، قیمت و کیفیت ارائه خدمات توسط شرکت‌های بیمه را به‌صورت آنلاین مشاهده و در کنار هم مقایسه کنند تا بتواند به بهترین شکل خدمات مورد نظر خود را با آگاهی کامل دریافت کنند.

بیمیتو با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا به راحتی انواع بیمه‌های خود را مدیریت کنند و از تاریخ انقضای هر یک از آن‌ها باخبر باشند؛ همچنین در صورتی که تمایل به تمدید قرارداد خود داشتند نیز می‌توانند در کمترین زمان و بدون هدر دادن انرژی و وقت اضافی نسبت به تمدید قرارداد بیمه‌نامه خود اقدام کنند.

بیمه دات کام

از دیگر رقبای جدی و سرسخت بیمه بازار، می‌توان به وبسایت بیمه دات کام اشاره کرد. این سامانه اینترنتی در سال ۹۶ به ‌منظور تسهیل روند تهیه بیمه برای کاربران ساخته شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت بیمه دات کام می‌توان به تضمین پایین‌ترین قیمت انواع بیمه‌نامه‌ها، مشاوره تخصصی و باکیفیت در خصوص خرید بیمه، ارائه خدمات به تمام شهرهای کشور و همچنین پاسخگویی و پشتیبانی سریع، دقیق و مناسب اشاره کرد.

کاربران با استفاده از خدمات بیمه دات کام می‌توانند به‌سادگی و با چند کلیک ساده از شرایط و نحوه ارائه خدمات بیش از ده شرکت بیمه که به‌ صورت مجاز و معتبر در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران خود در ایران هستند باخبر شوند و با آگاهی کامل هر یک از شرکت‌های مد نظر خود را جهت استفاده از خدمات آن‌ها انتخاب کنند.

ازکی

یکی دیگر از وبسایت‌هایی که در حال ارائه خدماتی نظیر بررسی قیمت، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است وبسایت ازکی است.

کاربرانی که از وب‌سایت ازکی برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند می‌توانند در مورد قیمت، سطح کیفیت، میزان پوشش بیمه و همچنین میزان رضایت کاربران از خدماتی که شرکت‌ها ارائه می‌دهند اطلاعات کاملی را دریافت نمایند و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب نوع بیمه، نوع شرکت و در نهایت خرید بیمه‌نامه خود اقدام نمایند.

در وب‌سایت ازکی انواعی از بیمه‌نامه‌ها از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه موتورسیکلت، بیمه مسئولیت پزشکان، بیمه مسافرتی، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی، بیمه درمان و کرونا، بیمه حوادث طبیعی و بیمه آتش سوزی ارائه می‌شود و از این نظر جزء یکی از وبسایت‌های ارائه‌دهنده کامل خدمات محسوب می‌شود.

نقاط قوت بیمه بازار از نگاه کاربران

مزایایی که وبسایت اینترنتی بیمه بازار در اختیار کاربران خود قرار داده است باعث شده است تا کاربران بیشتری به استفاده از خدمات این مجموعه و خرید بیمه‌نامه از طریق آن ترغیب شوند.

در این قسمت به بررسی نقاط قوت بیمه بازار از نگاه کاربران می‌پردازیم تا با بررسی این عوامل بتوانیم ویژگی‌های مورد پسند کاربران که توسط وبسایت بیمه بازار ارائه می‌شود را بیشتر بشناسیم.

تضمین پایین‌ترین قیمت

یکی از مزایایی که توسط وبسایت بیمه بازار برای کاربران دارد تضمین پایین‌ترین قیمت در این سامانه است.

با استفاده از فضای رقابتی که بیمه بازار برای شرکت‌های فعال در این وبسایت فراهم کرده است، کاربران این امکان را دارند تا بتوانند قیمت‌های مختلف انواع بیمه‌نامه را با یکدیگر مقایسه کرده و شرکتی را که با توجه به نیاز کاربران مقرون به ‌صرفه‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد برای بیمه اعضای خانواده و اموال خود انتخاب کنند.

تنوع در ارائه خدمات

دومین مزیتی که در وبسایت بیمه بازار برای کاربران قرار داده‌ شده است امکان استفاده از بیمه‌نامه‌های متنوعی است که توسط شرکت‌های مختلف در این وبسایت قرار گرفته‌اند.

کاربرانی که و‌سایت بیمه بازار را برای دریافت خدمات مورد نیاز خود انتخاب می‌کنند می‌توانند از انواع بیمه‌های بیمه بازار از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور سیکلت، بیمه خودرو، بیمه عمر، بیمه تکمیلی، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی و بیمه سازمانی استفاده کنند.

رابط کاربری ساده

ساده بودن استفاده از خدمات ارائه شده در وبسایت بیمه بازار یکی از دلایلی است که باعث شده است این وبسایت به محبوبیت بالایی در میان کاربران خود برسد و تمامی کاربران با هر سن و سالی می‌توانند از خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود استفاده کنند.

مدیران وبسایت بیمه بازار با طراحی رابط کاربری بسیار ساده برای صفحات مجازی خود و همچنین طراحی اپلیکیشن کاربر پسند توانسته‌اند کاربران بسیاری را برای استفاده از خدمات آن‌ها ترغیب نمایند و این مسئله موجب افزایش رضایت کاربران از خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود شده است.

همان ‌طور که در ابتدا به آن اشاره شد یکی از خدمات مورد نیاز هر انسانی استفاده از خدماتی است که توسط شرکت‌های بیمه ارائه می شود. اصولاً شرکت‌های بیمه متعهد می‌شوند تا خسارت‌های مالی وارد شده در اثر حوادث ناگهانی را تا مبلغ مشخصی که در قرارداد ذکر می‌شود، جبران نماید؛ بنابراین اگر شما هم جزء کسانی هستید که قصد استفاده از خدمات بیمه دارید اما در انتخاب نوع بیمه‌نامه خود و شرکت ارائه‌دهنده خدمات مردد هستید توصیه ما به شما استفاده از خدماتی است که در سامانه آنلاین بیمه بازار ارائه می شود.

نقاط ضعف بیمه بازار از نگاه کاربران

در مقابل نقاط قوتی که در بالا به آن اشاره شد طبیعی است که وبسایت بیمه بازار دارای نقاط ضعفی است که در این قسمت به معرفی برخی از آن‌ها از نگاه کاربران می‌پردازیم.

پشتیبانی ضعیف

با توجه به نظرات کاربران در سوشال مدیاها و فضای مجازی بسیاری از کاربران از ارائه خدمات پشتیبانی که در وبسایت بیمه بازار ارائه می شود ناراضی هستند.

بسیاری از کاربران توقع دارند که به‌ منظور رفع مسائل به وجود آمده در فرایند خرید و یا تمدید بیمه‌نامه خود به‌سرعت به سؤالات و مسائل آن‌ها رسیدگی شود اما با توجه به ظرفیت محدود مشاوران بیمه بازار و همچنین آمار بالای بازدید روزانه از این وبسایت روند رسیدگی به مسائل و مشکلات به وجود آمده برای کاربران با تأخیر همراه بوده و این تأخیر باعث نارضایتی برخی از کاربرانی که از خدمات وبسایت بیمه بازار استفاده می‌کنند شده است.

طولانی بودن پروسه تمدید بیمه‌نامه

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران مجموعه بیمه بازار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند طولانی بودن پروسه تمدید بیمه‌نامه آن‌ها در این وبسایت است.

کاربران در زمان تمدید بیمه‌نامه خود برخی از اطلاعاتی را وارد می‌کنند که تکراری است و این مسئله باعث به وجود آمدن نارضایتی برای برخی از کاربران شده است.

بیمه بازار در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از ملزومات هر کسب و کار فضای مجازی است و کسب‌ و کارهایی که قصد پیشرفت و ترقی در آینده را دارند باید فعالیت جدی و همه‌جانبه‌ای در انواع شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی داشته باشند.

بیمه بازار نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر فعالیت گسترده‌ای در انواع از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و تلگرام دارد که در ادامه نام کاربری برخی از شبکه‌های اجتماعی وبسایت بیمه بازار را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

اینستاگرام: bimebazarcom

لینکدین: BIMEBAZAR

توییتر: BIMEBAZAR

راهنمای خرید بیمه از بیمه بازار

جهت خرید بیمه‌نامه از وبسایت بیمه بازار کافی است تا در ابتدا پس از ثبت‌ نام در وبسایت و تکمیل اطلاعات خواسته‌ شده از شما، وارد منوی انتخاب نوع بیمه شوید و در ادامه با توجه به نیاز خود نوع بیمه را انتخاب کنید؛ در مرحله بعد صفحه‌ای برای شما باز می شود که با توجه به نوع بیمه‌ای که انتخاب کرده‌اید ریز مشخصات آن را از شما دریافت می‌کند و پس از کامل کردن آن لیستی از تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه مورد نیاز شما به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید با مقایسه انواع شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه از لحاظ قیمت و کیفیت ارائه خدمات، بهترین شرکت ارائه‌دهنده را برای خود انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه سفارش کلیک کرده و با زدن این گزینه وارد مرحله نهایی کردن سفارش خود و عقد قرارداد می‌شوید؛ پس از پرداخت نهایی مبلغ قرارداد بیمه‌نامه شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما فعال می‌شود.

همچنین شما عزیزان می‌توانید قبل از نهایی کردن خرید خود و پرداخت مبلغ به ‌طور کامل در صورتی که کد تخفیف بیمه بازار را در اختیار دارید آن را در قسمت خواسته‌ شده وارد کنید تا بتوانید خدمات موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تری دریافت نمایید و خرید ارزان‌تری داشته باشید.

دفتر مرکزی بیمه بازار

دفتر مرکزی بیمه بازار مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر در شهر تهران واقع ‌شده است و کاربران برای پیگیری سفارشات خود و استفاده از خدمات پشتیبانی می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان سرو، پلاک ۱۰۵

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی کامل وبسایت بیمه بازار و بررسی رقبای داخلی و خارجی این مجموعه پرداختیم و پس از معرفی ویژگی‌های منحصر به ‌فرد وبسایت بیمه بازار از نگاه کاربران، نقاط ضعف این مجموعه را نیز با هم بررسی کردیم.

امیدواریم از طریق این مقاله شما را در انتخاب بهترین بیمه‌نامه و انتخاب مناسب‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات بیمه یاری کرده باشیم. از این که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما عزیزان صمیمانه سپاس‌گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل