1

معرفی ماکسیم

آشنایی با ماکسیم

تاریخچه تاکسی اینترنتی ماکسیم

تاکسی اینترنتی ماکسیم از سال 1396 با هدف افزایش کیفیت تعامل میان مسافرین و راننده‌ها شروع به کار نمود. این سرویس از همان ابتدا کلیه مجوزهای لازم را از مراجع ذی‌صلاح قانونی اخذ کرده است.

به بیان دیگر فعالیت ماکسیم کاملاً قانونی بوده و این شرکت به طور کامل از قوانین نظام صنفی، قانون تجارت الکترونیکی، قانون جرایم رایانه‌ای و… پیروی می‌کند. از جمله مجوزهای تاکسی اینترنتی ماکسیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
  • مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی
  • پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی
  • ثبت اطلاعات نرم‌افزار مربوطه در وزارت ارشاد
  • نماد اعتماد الکترونیکی

آغاز فعالیت شرکت ماکسیم تحت عنوان یک سامانه درخواست خودرو و در شهر تهران بوده است. به تدریج فعالیت‌های این شرکت به‌ صورت مستمر توسعه یافت و صاحبانش را بر آن داشت که اقدام به تقسیم وظایف و پیکربندی بخش‌های مختلف آن نمایند.

از همین رو بخش‌های متنوعی مانند موارد زیر به مجموعه ماکسیم افزوده شد:

  • بخش طراحی
  • بخش پشتیبانی فنی محصولات نرم‌افزاری
  • بخش تبلیغات برای جذب رانندگان و مسافران
  • و…

در مجموع به طور فعلی تعداد قابل ‌توجهی از گروه‌های تخصصی در ماکسیم به فعالیت پرداخته و برای ارائه خدمات نوین در ابعاد گسترده تلاش می‌کنند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های اضافه شده به ماکسیم، “مرکز تماس” است که مسافرین با شماره کوتاه 1611 به آن دسترسی خواهند داشت.

در این مرکز اپراتورهای متخصص مشغول به فعالیت هستند و مسافرین بدون نیاز به اینترنت می‌توانند درخواست خودرو نمایند. به ‌اضافه این که نیاز سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم این‌ طور ایجاب کرده که سیستم آموزشی تخصصی برای آن طراحی شود.

در واقع اپراتورهای ماکسیم ابتدا دوره آموزش حرفه‌ای را می‌گذرانند و سپس در مراکز تماس تخصصی اشتغال می‌یابند. این اپراتورها به‌ صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت بوده و از طریق کانال‌های ارتباطی مختلفی مانند تماس تلفنی، وب‌سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن ماکسیم اقدام به دریافت و پردازش درخواست‌های متعدد جا‌به‌جایی مسافر و بار می‌نمایند.

مرکز تماس ماکسیم به طور مجزا و از طریق اپلیکیشن Taxsee Driver خدماتی ویژه را به رانندگان ارائه می‌کند. اگرچه مرکز تماس ماکسیم برای نخستین‌ بار در شهر تهران راه‌اندازی شد، اما در حال حاضر این سامانه به ‌عنوان نخستین سامانه درخواست خودرو در ایران با امکان ارائه هم‌زمان خدمات آنلاین و آفلاین، در بسیاری از شهرهای کشور به فعالیت می‌پردازد.

افزون بر این‌ها سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم با هدف توسعه متوازن خدمات خود در همان سال نخست فعالیتش در ایران اقدام به فراهم‌ کردن بستری برای ارائه خدمات نوین حمل‌ و نقل شهری در 54 شهر کشور نموده است.

به‌ طوری‌ که کلیه شهرهای دارای بیش از 1 میلیون نفر جمعیت و همچنین بسیاری از شهرهای دیگر تحت پوشش خدمات ماکسیم قرار گرفته‌اند. طبیعتاً به‌ مرور زمان خدمات این سامانه در شهرهای بیشتری گسترش خواهد یافت.

از این‌ها گذشته تاکسی اینترنتی ماکسیم در همان نخستین سال فعالیتش در ایران توانست طی یک ماه رکورد افتتاح دفتر در 10 شهر را از آن خود کند. در مجموع حاصل تلاش‌ها و تجربه‌های ماکسیم ایجاد یک مجموعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار قدرتمند برای پاسخگویی به کلیه فعالیت‌های این سامانه بوده است.

از طرفی مجموعه ماکسیم نه‌تنها به‌ عنوان یک سامانه تاکسی آنلاین به فعالیت می‌پردازد؛ بلکه به ‌خوبی توانسته از پس ارائه تحلیل‌های دقیق و دارای جزئیات کامل برای کنترل انعطاف‌پذیری این کسب‌وکار و تصمیم‌گیری متناسب با موقعیت‌های مختلف بر بیاید.

آشنایی با ماکسیم

اهداف و برنامه‌های ماکسیم

ماکسیم از بدو فعالیت خود از فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات مدرن‌تر و همچنین فراگیر شدن سامانه درخواست خودرو و افزایش امنیت سفر در ایران استفاده کرده است.

در واقع هدف اولیه این سرویس تاکسی اینترنتی را می‌توان ثبت آسان درخواست سفر توسط مسافرین و همین ‌طور ایجاد شرایطی بهینه برای جستجو و حمل ‌و نقل مسافر توسط رانندگان دانست. به ‌این ‌ترتیب از ترددهای غیرضروری و همچنین زمان انتظار هر دو طرف نیز کاسته می‌شود.

ناگفته نماند ماکسیم برای دستیابی به یک چنین هدفی، ویژگی‌های متفاوت شهرهای بزرگ و کوچک را به‌ خوبی مورد توجه قرار داده است. سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم پس از ورود به هر یک از شهرهای کشور هدفی واحد را دنبال می‌کند؛ آن هم ایجاد رقابت در زمینه‌های مختلفی مانند قیمت مناسب، کیفیت خدمات و… است.

از دیگر اهداف ماکسیم پس از شروع به خدمات‌دهی در یک شهر می‌توان به رشد اقتصادی، ایجاد فرصتی برای کسب درآمد بیشتر توسط راننده‌ها، تلاش برای رفاه مردم و… اشاره کرد. هم اکنون ماکسیم از لحاظ خدمات‌دهی به شهرهای مختلف و همین‌طور تعداد دفاتر دایر در شهرستان‌ها در زمره برترین و بزرگ‌ترین سامانه درخواست خودرو در کشور قرار می‌گیرد.

خدمات ارائه شده توسط این سامانه طیف بسیار گسترده‌ای داشته و مواردی مانند سفرهای بین ‌شهری، حمل ‌و نقل مسافر با خودرو و موتور، حمل ‌و نقل بار و… را شامل می‌شود. با این تفاسیر ماکسیم را می‌توان سامانه‌ای دانست که همواره در پی طراحی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین کسب‌وکار است. به‌ طوری ‌که بتواند هم‌تراز با برترین شرکت‌های دنیا به فعالیت بپردازد.

نمونه‌های خارجی ماکسیم

از نمونه‌های خارجی تاکسی اینترنتی ماکسیم می‌توان به شرکت‌هایی همچون موارد زیر اشاره کرد:

  •  اوبر (Uber)
  •   لیفت (Lyft)
  •  هایلو (Hailo)
  •  گرب (Grab)
  •   دیدی چاکسینگ (Didi Chuxing)
  • کورب (Curb)
  • اولا (Ola)
  • گت (Gett)
  • ایزی تاکسی (Easy Taxi)
  • گو کچ (GoCatch)
  • و…

برای آشنایی بیشتر با این موارد می‌توانید مقاله برترین تاکسی‌های اینترنتی دنیا را مطالعه کنید.

اوبر

رقبای داخلی ماکسیم

رقبای داخلی سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم شامل شرکت‌های نام آشنای زیر هستند:

  • اسنپ
  • تپسی
  • هیترو تاکسی
  • تاکسی 360
  • آی تاکسی 24
  • دینگ
  • اوبن uben
  • و…

در میان این موارد کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی را می‌توانید جهت ثبت درخواست ارزان‌تر در این دو سامانه از وب‌سایت موپُن دریافت کنید.

اسنپ

نقاط قوت ماکسیم از نگاه کاربران

اصلی‌ترین نقطه قوت و مزیت ماکسیم از نگاه کاربران این است که در صورت عدم دسترسی به اینترنت با ارسال پیامک می‌توان از خدمات سامانه درخواست خودروی ماکسیم استفاده کرده و اطلاعات لازم را ارسال و دریافت نمود.

مزیت و برتری دیگری ماکسیم در مقایسه با رقبای قدرتمندی همچون اسنپ و تپسی این است که مسافر می‌تواند در ساعات اوج ترافیک به دلخواه خود مبلغی را به راننده پیشنهاد دهد و او را متقاعد به پذیرفتن این درخواست سفر نماید.

امکان وارد کردن چندین آدرس به‌ صورت هم‌زمان از دیگر نقاط قوت سرویس ماکسیم برای مسافران محسوب می‌شود. به ‌اضافه این که مسافرین استفاده‌کننده از خدمات تاکسی اینترنتی ماکسیم همواره در طول سفر می‌توانند به ویرایش مقصد خود بپردازند؛ البته تغییر مقصد معمولاً با تغییر نرخ قیمت همراه خواهد بود.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایا و نقاط قوت ماکسیم به ‌عنوان یک سرویس هوشمند این است که سفرهایی با قیمت پایین‌‎تر به مسافرین ارائه می‌نماید. به‌ اضافه این که سرویس‌های این شرکت بسیار متنوع بوده و با وسایل نقلیه مختلفی مانند موتورسیکلت، وانت و… انجام می‌شود.

ارائه سرویس‌های مخصوص بانوان توسط ماکسیم که رانندگان آن نیز خانم‌ها هستند از دیگر نقاط قوت این سامانه به‌ حساب می‌آید که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. سرویس ماکسیم به‌ عنوان یک تاکسی اینترنتی معتبر نه‌تنها در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک به فعالیت می‌پردازد؛ بلکه کلیه رانندگان برای استخدام در این شرکت به گواهی عدم سوء سابقه نیاز خواهند داشت.

از دیگر مواردی که کاربران به‌ عنوان نقاط قوت و مزایای ماکسیم مورد اشاره قرار داده‌ا‌ند شامل موارد زیر است:

  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌ صورت شبانه‌روزی (24 ساعته)
  • قابلیت تعیین کرایه هر سفر توسط مسافر
  • امکان انتخاب چند مقصد در یک سفر
  • قابلیت رزرو اتومبیل‌های مختلف
  • امکان درخواست خودرو با شماره‌گیری 1611
  • درخواست خدمات تکمیلی همچون صندلی خردسالان
  • و…

نقاط ضعف ماکسیم از نگاه کاربران

بر اساس نظر کاربران نقاط ضعف ماکسیم شامل کم بودن تعداد خودروها، ضعیف‌ بودن پشتیبانی، کم بودن تعداد شهرهای تحت پوشش و مهم‌تر از همه گران‌قیمت‌تر بودن هزینه سفرهای داخل شهری و بین ‌شهری در مقایسه با اسنپ است.

ماکسیم در شبکه‌های اجتماعی

تاکسی اینترنتی ماکسیم در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام (با نام کاربری taximaxim_ir)، تلگرام (با نام کاربری maxim_iran)، توییتر (با نام کاربری taximaxim_ir) و همین‌طور آپارات (با نام کاربری maximtaxiiran) دارای حساب کاربری و صفحه فعال است.

راهنمای استفاده از ماکسیم

ماکسیم به‌ عنوان یک سامانه هوشمند درخواست خودرو خدمات حمل‌و‌نقل نوین را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. لازمه استفاده از این سامانه، ثبت‌ نام ماکسیم برای مسافرین و همچنین ثبت ‌نام ماکسیم راننده است.

اگر قصد درخواست تاکسی از سایت ماکسیم را دارید کافی است به صفحه اصلی وب‌سایت این سامانه مراجعه کرده و روی گزینه “درخواست تاکسی” کلیک کنید. این بخش به قسمت‌های کلی زیر تقسیم شده است:

درخواست آنلاین، برای رانندگان، برای پیک‌های محصولات، فرصت‌های شغلی، مشارکت و همکاری، بلاگ، درباره ما، تماس با ما.

درخواست آنلاین

در این صفحه کادر مخصوصی برای وارد کردن شماره ‌تلفن همراه و همین‌ طور دریافت کد تعبیه شده است. پس از آن باید آدرس مقصد و مبدأ خود را در فیلدهای موجود در این صفحه وارد نمایید. قسمت بعدی به تعرفه‌ها اختصاص پیدا کرده و به طور پیش‌فرض روی “خودروهای سواری – اقتصادی” تنظیم شده است.

سپس نوبت به انتخاب زمان سفر می‌رسد که یکی از دو گزینه “هم اکنون” و “درخواست رزرو” را شامل می‌شود. در گام بعدی با کلیک بر “خدمات تکمیلی” می‌توانید به انتخاب گزینه‌های زیر بپردازید.

عجله دارم

این قسمت به طور پیش‌فرض روی کلمه خیر تنظیم شده است. در صورت عجله داشتن با انتخاب مبالغی از 1000 تومان تا 20000 تومان قادر به ترغیب راننده به سریع‌تر آمدن خواهید شد.

کودک همراه دارم

این مورد نیز در حالت پیش‌فرض روی کلمه خیر تنظیم شده است؛ البته مسافر در صورت همراه‌ داشتن کودک می‌تواند به انتخاب از میان اعداد 1 تا 4 بپردازد.

چمدان و وسایل به همراه دارم

در صورت داشتن چمدان و وسایل تنها کافی است روی این گزینه کلیک کرده و آن را تیک بزنید.

حیوان خانگی به همراه دارم

همراه داشتن حیوان خانگی موجب افزایش هزینه‌ای بیش از 5000 تومان روی مبلغ کرایه خواهد شد.

به کمک ‌راننده احتیاج دارم

با انتخاب این نوع خدمات تکمیلی لازم است بیش از 10000 تومان روی کرایه پرداخته شود.

استقبال به همراه تابلو

هزینه استفاده از این خدمات تکمیلی بالای 10000 تومان است.

کولر / بخاری

مسافرین ماکسیم همچنین می‌توانند در صورت نیاز و بر اساس فصل تقاضای خودرویی دارای کولر یا بخاری را نمایند.

پول خرد ندارم، مبلغ ایران چک

اگرچه این قسمت نیز به‌ صورت پیش‌فرض روی خیر قرار گرفته است؛ اما در صورت نداشتن پول خرد می‌توانید به انتخاب از میان دو مبلغ 50000 تومان و 100000 تومان بپردازید.

انعام

هیچ یک از مسافرین ماکسیم اجباری به پرداخت انعام ندارند؛ با این‌ حال در صورت تمایل مسافر به پرداخت انعام، می‌تواند مبلغ آن را از 1000 تومان تا 100000 تومان انتخاب نماید.

در ادامه لازم است شماره دیگری را برای تماس بیفزایید و همچنین در صورت داشتن درخواستی دیگر می‌توانید درخواست خود را در کادر مخصوص وارد نمایید. در آخر با کلیک بر گزینه “ذخیره” و پس از آن “ثبت درخواست”، درخواست شما برای دریافت تاکسی آنلاین ماکسیم ثبت خواهد شد.

راهنمای استفاده از ماکسیم

اپلیکیشن برای ثبت درخواست

در قسمتی دیگر از وب‌سایت ماکسیم گزینه اپلیکیشن برای ثبت درخواست را خواهید دید. درخواست خودرو از سامانه آنلاین ماکسیم همچنین از طریق اپلیکیشن این مجموعه نیز امکان‌پذیر است. روش استفاده از این اپلیکیشن و همین‌طور دانلود ماکسیم بسیار آسان بوده و کاربران همواره می‌توانند برنامه ماکسیم را از گوگل ‌پلی، بازار، اپ گالری و سیبچه دانلود کنند.

ناگفته نماند در سایت ماکسیم با کلیک بر گزینه “دریافت مستقیم اندروید” و “دریافت مستقیم نسخه ios” قادر به دریافت سریع و مستقیم اپلیکیشن ماکسیم خواهید شد. به‌ این ‌ترتیب دانلود اپلیکیشن ماکسیم به‌ آسانی امکان‌پذیر خواهد بود. در این میان تفاوتی ندارد که قصد دانلود برنامه ماکسیم برای سیستم‌ عامل اندروید را دارید یا به دنبال دانلود ماکسیم برای آیفون هستید.

در هر صورت پس از دانلود برنامه ماکسیم در زمانی کوتاه و به‌آسانی قادر به نصب ماکسیم و استفاده از خدمات این سامانه آنلاین خواهید شد. به ‌طور کلی استفاده از اپلیکیشن ماکسیم آسان‌تر از وب‌سایت این سامانه است. زیرا این‌گونه نسبت به نرخ کرایه‌ها آگاهی قبلی خواهید داشت و در نتیجه آن در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

به ‌اضافه این که اپلیکیشن ماکسیم فرصت رزرو تاکسی و رسیدن به مقصد در زمان مقرر را در اختیارتان قرار می‌دهد. مهم‌تر از همه در اپلیکیشن این سامانه آنلاین به ‌صورت لحظه‌ای قادر به مشاهده موقعیت مکانی راننده روی نقشه خواهید شد.

امکان ذخیره سفرهای پرتکرار و درخواست راحت تاکسی از ماکسیم (بدون نیاز به وارد کردن مجدد آدرس مبدأ و مقصد) از دیگر مزایای اپلیکیشن این سامانه به‌ حساب می‌آید. از طرفی یکی سری مزایای عالی در اپلیکیشن ماکسیم پیش‌بینی شده که از جمله آن می‌توان به امکان خرید کالا، دریافت خدمات با تخفیف‌های ویژه (با استفاده از کد تخفیف ماکسیم) و… اشاره کرد.

تحویل بسته یا کالا

در وب‌سایت ماکسیم قسمتی مجزا به تحویل بسته یا کالا اختصاص‌ یافته است. با کلیک روی این گزینه می‌توانید درخواست خرید و تحویل مواد غذایی، دارو و سایر اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه یا داروخانه مورد نظر ثبت نمایید.

ثبت این درخواست علاوه بر وب‌سایت از طریق اپلیکیشن ماکسیم نیز امکان‌پذیر می‌باشد. روی ‌هم ‌رفته خدمات تحویل بسته یا کالا توسط سامانه آنلاین ماکسیم به ‌صورت شبانه‌روزی و در هر روز هفته ارائه می‌شود.

تحویل بسته یا کالا با ماکسیم

برای رانندگان

دومین قسمت از وب‌سایت ماکسیم تحت نام “برای رانندگان” بوده و طبیعتاً ثبت‌ نام راننده‌ها از این قسمت انجام می‌شود. رانندگانی که متقاضی فعالیت در سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم هستند در این بخش می‌توانند از خدمات زیر استفاده کنند:

ثبت ‌نام

ثبت ‌نام راننده در ماکسیم تنها در 3 دقیقه و فقط با ارائه گواهی‌نامه رانندگی انجام خواهد شد. بلافاصله پس از ثبت ‌نام امکان دسترسی فوری راننده به درخواست‌های ماکسیم وجود خواهد داشت. یک راننده می‌تواند با چند وسیله نقلیه در سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم به فعالیت بپردازد.

به ‌این ‌ترتیب ثبت ‌نام‌کنندگان به ‌عنوان راننده در ماکسیم به شغلی پردرآمد و بدون محدودیت زمانی اشتغال خواهند یافت. مهم‌تر از همه این که از مزایایی همچون واریز سهمیه بنزین و کار در وقت آزاد بهره‌مند می‌شوند.

نکته قابل ‌توجه در مورد درآمد رانندگان ماکسیم این است که تعداد درخواست‌های تاکسی بین ‌شهری ماکسیم و همین ‌طور درون ‌شهری این سامانه بسیار زیاد می‌باشد؛ به ‌اضافه این که نرخ کرایه ماکسیم توسط راننده قابل پیشنهاد بوده و همچنین راننده و مسافر می‌توانند روی مبلغ کرایه به توافق بپردازند. به‌ این ‌ترتیب نرخ کرایه ماکسیم برای هر دو طرف مناسب و قابل‌ قبول خواهد بود. این موضوع به‌خصوص در استفاده از خدمات ماکسیم بین‌ شهری اهمیت می‌یابد؛ چرا که هزینه این‌گونه سفرها گران‌تر از سفرهای داخل شهری است.

سوال‌های متداول

رانندگانی که قصد ثبت‌ نام در ماکسیم را دارند با کلیک روی این قسمت قادر به دریافت پاسخ سوال‌های زیر خواهند شد:

همکاری با ماکسیم چه مزایایی دارد؟

اولویت همیشگی سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم حفظ منافع کاربران این سامانه بوده است؛ بنابراین افرادی که به‌ عنوان راننده به استفاده از برنامه ماکسیم می‌پردازند جزء اصلی‌ترین سرمایه‌های این مجموعه محسوب خواهند شد.

از این ‌رو ماکسیم همواره در تلاش است تا با توسعه فعالیت‌ها و خدمات خود اقداماتی سازنده و مثبت در مسیر منافع رانندگان بردارد. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه پیشنهادهای ویژه برای فعالیت رانندگان در ماکسیم اشاره کرد. ناگفته نماند یک چنین پیشنهاداتی با تحلیل صحیح بازار حمل‌ونقل (مسافر و بار) و تصمیم‌گیری‌های خلاقانه درون ‌سازمانی درباره وضعیت بازار ارائه می‌شوند.

موارد مورد نیاز برای آغاز همکاری با ماکسیم چیست؟

هر راننده برای آغاز همکاری با سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم به اتومبیل سالم، تلفن همراه هوشمند و همچنین دسترسی به اینترنت نیاز خواهد داشت. در ادامه نوبت به تکمیل فرم ثبت‌ نام می‌رسد که از طریق وب‌سایت ماکسیم یا اپلیکیشن ماکسیم به ‌آسانی و ظرف چند دقیقه انجام‌پذیر خواهد بود.

متقاضیان همکاری با تاکسی ماکسیم در این مرحله می‌توانند کلیه سوالات خود را از طریق بخش “تماس با ما” با کارشناسان مربوطه مطرح نمایند.

شرایط استخدام در تاکسی ماکسیم چیست؟

مهم‌ترین شرط استخدام در ماکسیم تاکسی را می‌توان رعایت مقررات راهنمایی ‌و رانندگی دانست. اهمیت‌ دادن راننده به همیشه سالم‌ بودن خودرو از دیگر شروط آغاز همکاری با ماکسیم محسوب می‌شود.

از شرایط دیگر استخدام راننده در سامانه تاکسی اینترنتی ماکسیم می‌توان به مناسب ‌بودن ظاهر خودرو و وجود احترام متقابل میان راننده و مسافر اشاره کرد. این‌گونه کیفیت خدمات ارائه شده توسط ماکسیم ارتقا یافته و در نتیجه هر دو طرف از سفرهای خود رضایت بیشتری خواهند داشت.

همچنین از رانندگان ماکسیم انتظار می‌رود که همیشه پول خرد داشته باشند و در پایان سفر برای جانماندن وسایل مسافر در ماشین، یادآوری‌های لازم را انجام دهند. به رانندگان تاکسی ماکسیم توصیه می‌شود در صورت بروز اختلاف، همواره آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و از درگیری با مسافرین محترم بپرهیزند.

ماکسیم برای مواقع بروز مشکل یا اختلاف میان راننده و مسافر امکان مطرح ‌کردن مشکل از طریق بخش “ارتباط با ما” در وب‌سایت و اپلیکیشن را در نظر گرفته است. با ثبت درخواست در این بخش، کارشناسان مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی خواهند کرد.

شرایط استخدام در تاکسی ماکسیم چیست؟

رانندگان تاکسی ماکسیم از چه اپلیکیشنی استفاده می‌کنند؟

رانندگان شرکت ماکسیم از برنامه‌ای به نام Taxsee Driver استفاده می‌نمایند. دانلود برنامه ماکسیم برای راننده‌های دارای گوشی‌های اندرویدی از طریق گوگل ‌پلی، بازار و وب‌سایت ماکسیم امکان‌پذیر خواهد بود.

رانندگانی که تلفن‌های همراه آن‌ها از سیستم ‌عامل ios پشتیبانی می‌کند نیز می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق وب‌سایت ماکسیم دانلود نمایند.

انتخاب‌هایی که رانندگان در قبول درخواست‌ها دارند چگونه است؟

چنانچه رانندگان تاکسی ماکسیم از حالت Auto استفاده نمایند، این سامانه به صورت اتوماتیک نزدیک‌ترین درخواست‌های سفر در اطراف را به آن‌ها اطلاع خواهد داد. سپس راننده این فرصت را دارد که جزئیات سفر را مشاهده نموده و برای رد یا قبول این درخواست اقدام نماید.

روی ‌هم ‌رفته رانندگان در اپلیکیشن ماکسیم می‌توانند بر اساس نیاز خود درخواست‌های سفر را با شرایط مختلفی قبول کنند. برخی از دسته‌بندی‌های ارائه شده برای درخواست‌های سفر ماکسیم به شرح زیر است:

  • نزدیک‌ترین‌ها (درخواست‌های سفر نزدیک به راننده)
  • درخواست‌های رزرو شده در زمان مقرر
  • محدوده طرح ترافیک
  • و…

وجود یک چنین دسته‌بندی‌هایی برای سفرها موجب ایجاد تنوع در انتخاب سفر برای راننده‌ها خواهد شد.

آیا امکان قبول درخواست در زمان دلخواه وجود دارد؟

زمان فعالیت هر یک از رانندگان ماکسیم بر اساس نیاز، سلیقه و شرایط شخصی آن‌ها متفاوت می‌باشد. به‌ عنوان‌ مثال برخی از رانندگان، جابه‌جایی مسافر در شب را بیشتر از ساعات اوج ترافیک می‌پسندند.

افزون‌ بر این‌ها رانندگان شرکت ماکسیم حتی می‌توانند در مسیرهای برنامه‌ریزی شده توسط این اپلیکیشن به فعالیت بپردازند. به ‌عنوان‌ مثال در مسیر رفت‌ و ‌آمد به محل کار یا منزل اقدام به قبول درخواست‌های سفر نمایند.

ماشین‌حساب محاسبه درآمد

برای آگاهی از درآمد رانندگان ماکسیم می‌توانید از طریق وب‌سایت این شرکت و قسمت “ماشین‌حساب محاسبه درآمد” اقدام کنید. در این ماشین‌حساب ابتدا باید نوع خودرو را از میان دو حالت “اقتصادی” و “کامفورت” انتخاب نمایید.

سپس نوبت به تعیین نوع مصرف سوخت می‌رسد که یکی از موارد بنزین، گاز و گازوئیل است. در گام بعدی باید مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر، ساعات کاری در شبانه‌روز و روزهای کاری در هفته را مشخص کنید. پس از آن ماشین‌حساب طراحی شده در سایت ماکسیم به ‌صورت خودکار به محاسبه درآمد شما خواهد پرداخت.

دانلود اپلیکیشن راننده

در این بخش لینک‌های مربوط به دانلود اپلیکیشن رانندگان ماکسیم (Taxsee Driver) در گوگل‌پلی، بازار، سیب اپ، اپ گالری و همچنین لینک دانلود مستقیم نسخه اندروید و آی‌اواس این اپلیکیشن را مشاهده و دریافت خواهید کرد.

دفتر مرکزی و شعب ماکسیم

دفتر مرکزی شرکت ماکسیم در تهران، کاج، خیابان دکتر شریعتی، خیابان سلطانی واقع شده است. استان‌ها و شهرهای تحت پوشش این سامانه آنلاین موارد زیر را شامل می‌شود:

  • استان آذربایجان شرقی: بناب، تبریز، سراب، سهند، مراغه، ملکان، میانه و هادی‌شهر
  • استان آذربایجان غربی: ارومیه، اشنویه، بازرگان، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، شاهین‌دژ، شوط، قره ضیاالدین، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده
  • استان خراسان جنوبی: فردوس، بیرجند و طبس
  • استان خراسان رضوی: تایباد، جغتای، سبزوار، فریمان، کاشمر، گناباد، مشهد، نقابل و نیشابور
  • استان کرمان: محمدآباد ریگان، منوجان، انار، بم، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهر بابک، کرمان و کهنوج
  • استان کرمانشاه: اسلام‌آباد غرب، پاوه، جوانرود، سنقر، کرمانشاه و کنگاور
  • استان کهگیلویه و بویراحمد: دهدشت، گچساران و یاسوج
  • استان گلستان: آزادشهر، بندر گز، خان ببین، رامیان، کلاله، گالیکش، گرگان و گنبدکاووس
  • استان گیلان: آستارا، بندر انزلی، خشک بیجار، رشت، رودسر، کیاشهر، لاهیجان، لنگرود و هشتپر
  • استان لرستان: ازنا، الشتر، الیگودرز، بروجرد، خرم‌آباد، دورود، کوهدشت و نورآباد
  • استان اردبیل: اردبیل، پارس‌آباد و خلخال
  • استان زنجان: ابهر، زنجان و قیدار
  • استان اصفهان: اصفهان، بهارستان، تیران، دهاقان، زرین‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، علویجه، فولادشهر، کاشان، کوهپایه، گلپایگان، مبارکه و نجف‌آباد
  • استان سمنان: دامغان، سمنان، شاهرود و گرمسار
  • استان خوزستان: آبادان، اهواز، باغ ملک، بندر ماهشهر، بهبهان، دزفول، سوسنگرد، شوشتر و مسجدسلیمان
  • استان مازندران: آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، چالوس، رامسر، زیراب، ساری، سلمان‌شهر، عباس‌آباد، فریدون‌کنار، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر
  • استان بوشهر: بندر کنگان، بوشهر، جم، عسلویه و گناوه
  • استان قزوین: آبیک، الوند، بویین زهرا و قزوین
  • استان قم: قم
  • استان کردستان: بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان
  • استان تهران: اسلام‌شهر، پرند، تهران، شهریار، قدس، قرچک، ملارد و ورامین
  • استان چهارمحال ‌و بختیاری: بروجن، بن، شهرکرد، فارسان و لردگان
  • استان یزد: ابرکوه و یزد
  • استان مرکزی: اراک، تفرش، خمین، دلیجان، ساوه، مأمونیه و محلات
  • استان هرمزگان: بندرعباس و میناب
  • استان همدان: اسدآباد، کبودرآهنگ، ملایر، نهاوند و همدان
  • استان البرز: اشتهارد، شهر جدید هشتگرد، کرج و هشتگرد
  • استان ایلام: ایلام، دره‌شهر و مهران
  • استان فارس: آباده، بیضا، جهرم، داراب، زرقان، شیراز، فسا، فیروزآباد، لار، نورآباد و نی‌ریز
  • استان سیستان و بلوچستان: ایرانشهر، چابهار، خاش، زابل و زاهدان

جمع‌بندی

در تعریفی ساده از ماکسیم چیست می‌توان این شرکت را سامانه درخواست تاکسی اینترنتی در ایران دانست. این سامانه از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن قابل‌استفاده است. مسافرین همچنین می‌توانند ثبت درخواست ماکسیم را از طریق تماس با 1611 (شماره ماکسیم) انجام دهند.

استفاده از این سامانه آنلاین تاکسی برای مسافرین مزایایی همچون امکان اعلام ویژگی‌هایی مانند همراهی کودک، نداشتن پول خرد، داشتن چمدان و… را به همراه دارد. دسترسی مسافر برای تغییر قیمت، پشتیبانی از چند مقصد و ارائه هدیه به کاربران در روز تولد آن‌ها از دیگر مزایای شرکت ماکسیم محسوب می شود. رانندگان نیز با ثبت ‌نام در تاکسی ماکسیم به یک منبع درآمد مناسب و درخواست‌های سفر فراوان دسترسی خواهند داشت. امیدواریم با مطالعه این مقاله به خوبی با ماکسیم و خدمات آن آشنا شده باشید.

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمدرضا گفت:

    باسلام اینجانب با پراید مدل ۹۵ برای سفرهای برون شهری آیا شرایط کار وجود دارد ممنون