0

معرفی طاقچه | taaghche + کد تخفیف خرید کتاب

معرفی طاقچه | taaghche + کد تخفیف خرید کتاب

برای معرفی طاقچه ابتدا باید بدانید در گذشته که تکنولوژی چندان پیشرفت نکرده بود، شما باید حتماً برای مطالعه یک کتاب، نسخه فیزیکی آن را تهیه می‌کردید. اما پس از پیشرفت‌هایی که در زمینه اینترنت صورت گرفت و ابزارهای جدیدی که به وجود آمد، مقدمات دیگری نیز برای مطالعه کتاب‌ها فراهم شد. با ورود نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های روز دنیا و کتاب‌های صوتی، اغلب افراد در جامعه امروز برای مطالعه کتاب‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در خصوص معرفی طاقچه باید اشاره کنم که یکی از پلتفرم‌هایی است که کتاب‌های روز دنیا را در خود دارد. این کتاب‌ها در نسخه‌های صوتی و الکترونیک در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند. این پلتفرم بیش از 90000 کتاب را به‌صورت صوتی و متنی منتشر کرده است که شما با نصب برنامه و پرداخت مبلغ بسیار پایین، می‌توانید نسخه قانونی کتاب‌ها را تهیه کنید. معرفی طاقچه به سال 1392 برمی‌گردد، اما رونمایی رسمی از آن در سال 1393 انجام شد. این نرم‌افزار اکنون در پلتفرم‌هایی همچون اپ‌استور، گوگل‌پلی و کافه‌بازار عرضه می‌شود و قابل دانلود است.

مزایای کتاب‌های صوتی

مزایای کتاب‌های صوتی

خرید و استفاده از کتاب‌های صوتی مزایای زیادی دارد که در این بخش برخی از این مزایا را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

  • خرید کتاب‌های صوتی و الکترونیک به حفظ محیط‌زیست کمک زیادی می‌کند.
  • شما همه‌جا آن را همراه خود دارید و می‌توانید در مکان‌هایی مانند اتوبوس و تاکسی نیز آن را مطالعه کنید.
  • کتاب‌های روز دنیا به‌سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • ورود کتاب‌های صوتی به بازار سبب افزایش مطالعه و آگاهی عمومی جامعه شده است.
  • دسترسی شما به کتاب‌های گوناگون افزایش می‌یابد.
  • لازم نیست زمان زیادی را در کتاب‌فروشی صرف یافتن کتاب کنید و با یک سرچ ساده می‌توانید کتاب موردنظر خود را پیدا نمایید.
  • نسخه‌های الکترونیک و صوتی نسبت به نسخه فیزیکی کتاب قیمت پایین‌تری دارند.
  • افرادی که به خواندن کتاب تمایلی ندارند از طریق گوش‌دادن به کتاب‌های صوتی آن‌ها را مطالعه می‌کنند.
  • گاهی اوقات نسخه چاپی برخی کتاب‌ها در بازار وجود ندارد که در چنین مواقعی می‌توانید از نسخه صوتی کتاب‌ها استفاده کنید.

تاریخچه و ارزش‌افزوده طاقچه

معرفی طاقچه به 8 سال پیش مربوط است. این اپلیکیشن جز اولین پلتفرم‌های آنلاین خرید کتاب صوتی و الکترونیک است. طاقچه از روز اول پایبندی به قانون را در اولویت کار خود قرار داد و همواره به دنبال رعایت قوانین مربوط به کپی‌رایت و حق نشر آثار است. طاقچه با هدف انتشار انواع کتاب‌های الکترونیک و صوتی در موبایل‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوتر شروع به فعالیت نمود. اگر قصد خرید کتاب را دارید، می‌توانید در ابتدا بخشی از کتاب را به‌رایگان بخوانید و سپس در مورد خرید آن تصمیم‌گیری کنید.

برای خرید کتاب‌ها باید در اپلیکیشن طاقچه برای خودتان اکانت بسازید. این اپلیکیشن امکان تبادل نظر را در قسمت کامنت‌ها برای کاربران فراهم کرده است و افراد می‌توانند پس از مطالعه کتاب با سایر خوانندگان به بحث و تبادل نظر بپردازند. ازآنجایی‌که طاقچه یم نرم‌افزار الکترونیکی است شهرهای تحت پوشش طاقچه به جای خاصی ختم نمی‌شود و امکان استفاده از برنامه در همه‌جا و برای همه وجود دارد. قانون کپی‌رایتی که در طاقچه وجود دارد، سبب می‌شود اجازه دانلود کتاب‌ها، اشتراک‌گذاری آن‌ها یا پرینت به کاربران داده نشود. البته نگران پاک شدن کتابی که خریده‌اید نباشید، زیرا کتابی که در اپلیکیشن خریداری کرده‌اید، هرگز از درون ‌برنامه پاک نمی‌شود.

شیوه استفاده از اپلیکیشن طاقچه

پس از معرفی طاقچه اکنون باید به سراغ شیوه استفاده از آن برویم. شما با ثبت‌ ‌نام کاربری خود در اپلیکیشن می‌توانید، هر کتابی که مایل هستید را خریداری کنید. کاربران قادرند به‌صورت هم‌زمان با سه دستگاه وارد اپلیکیشن شوند. البته می‌توانید با مراجعه به بخش گجت‌ها، کلیه دستگاه‌هایی که به اپ وصل هستند را کنترل و مدیریت نمایید.

این پلتفرم کلیه آثار داخلی و بین‌المللی را پوشش می‌دهد. طاقچه همواره به حقوق کاربران خود احترام می‌گذارد. به همین دلیل این اپلیکیشن هرگز اطلاعات مربوط به حریم خصوصی کاربران را منتشر نمی‌کند.

چنانچه کاربران به‌صورت ناخواسته کتاب خریداری شده خود را از برنامه پاک کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت و قسمت بازیافت دوباره آن را بازگردانند. چنین ویژگی‌هایی تجربه کار با طاقچه را برای کاربران بسیار لذت‌بخش کرده است.

معرفی طاقچه و دسته‌بندی محصولات آن

معرفی طاقچه و دسته‌بندی محصولات آن

محصولاتی که در پلتفرم طاقچه وجود دارند، در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. این محصولات شامل طیف گوناگونی از مجلات و کتاب‌ها می‌شوند که عبارتند از:

  • مجلات مختلف
  • کتاب‌های انگلیسی‌زبان
  • کتاب‌های فارسی
  • نسخه‌های کتاب صوتی
  • کتاب رمان
  • کتاب شعر
  • کتاب‌های حوزه روان‌شناسی
  • کتاب‌های موفقیت و بازاریابی
  • میکرو بوک‌ها
  • کتاب‌های دینی
  • کتاب‌های حوزه مدیریت

همان‌طور که ملاحظه کردید، این اپلیکیشن همواره تلاش می‌کند تا با شناخت صحیح و دقیق نیازی‌های مخاطب، آن‌ها را برطرف کند. به همین دلیل طیف وسیعی از محصولات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

هدیه طاقچه

طاقچه در مناسبت‌های گوناگون، هدایایی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. به طور مثال، در مناسبت‌هایی همچون شب یلدا یا نوروز کارت‌های هدیه را به کاربران خود می‌دهد. شما می‌توانید از کارت‌ها برای هدیه دادن به عزیزان خود استفاده کنید. این هدایا شامل تخفیف‌هایی می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید، کتاب‌ها را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید. در ادامه معرفی طاقچه به بررسی گردونه شانس می‌پردازیم.

گردونه طاقچه نیز در مناسبت‌های خاص به این پلتفرم اضافه می‌شود. بدین ترتیب کاربران می‌توانند در هر 24 ساعت یک‌بار گردونه را بچرخانند و شانس خود را برای کسب جایزه امتحان نمایند. شبکه‌های اجتماعی طاقچه افزودن گردونه به پلتفرم را به اطلاع کاربران می‌رسانند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه، کنجکاو است. کاربرانی که در طاقچه فعالیت دارند، با قرارگرفتن در یک محل خاص می‌توانند جایزه بگیرند. هدایا شامل کد تخفیف کتاب، استفاده از کتاب‌ها به‌صورت رایگان و عضویت طاقچه بی‌نهایت می‌شود. در نقشه مکان‌های مخصوصی دیده می‌شود که کنج نام دارد. کاربران با رفتن به این مکان‌ها و روشن ‌کردن لوکیشن خود، می‌توانند جوایز خود را دریافت کنند.

در سال 99 متروی تهران در همکاری با طاقچه طرحی را ارائه کرد. طبق این طرح کاربران می‌توانند در ایستگاه‌های متروی تهران، به‌صورت رایگان کتاب‌های طاقچه را بخوانند.

هدیه طاقچه

وبلاگ طاقچه

اخبار متنوع حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در وبلاگ طاقچه منتشر می‌شود. شما می‌توانید با مشاهده وبلاگ معرفی‌های گوناگونی که در مورد کتاب‌ها وجود دارد را مطالعه کنید. این وبلاگ به بررسی زندگی مشاهیر بزرگ حوزه ادبیات فارسی نیز می‌پردازد. وبلاگ، چالش‌های گوناگونی را برای تشویق افراد به کتاب‌خوانی نیز برگزار می‌کند.

معرفی طاقچه به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های خوب، سرانه مطالعه را حدود 3 الی 4 دقیقه افزایش داده است. کارهایی که در برگزاری چالش‌ها باید انجام دهید در وبلاگ به طور کامل توضیح داده شده است. نکته دیگری که در خصوص این اپلیکیشن وجود دارد این است که کاربران جدید با کد تخفیف salam می‌توانند اولین کتاب انتخابی خود را با 50 درصد تخفیف، دریافت نمایند.

اپلیکیشن طاقچه

طاقچه برای راحتی کاربران به‌صورت اپلیکیشن و وب‌سایت در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت کتاب موردنظر خود را خریداری کنید؛ اما امکان مطالعه آن در سایت وجود ندارد. برای مطالعه کتاب باید حتماً اپلیکیشن را بر روی موبایل، تبلت یا ویندوز خود نصب کنید. نسخه اندروید، ویندوز و iOS این برنامه به‌راحتی قابل دانلود و نصب است.

نقاط ضعف و قوت طاقچه

در این بخش برخی از نقاط ضعف و قوت طاقچه را با هم مرور می‌کنیم.

نقاط قوت طاقچه

  • درنظرگرفتن تخفیف‌های مختلف برای کاربران
  • ارائه انواع کتاب‌های مختلف در حوزه کودک، نوجوان و …
  • معرفی طاقچه به‌عنوان بهترین رسانه دیجیتال در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب
  • ارائه برخی از کتاب‌ها به‌صورت رایگان
  • انتشار نسخه‌های گوناگون اپلیکیشن برای کاربران ویندوز، اندروید و iOS
  • امکان تغییر فونت، اندازه و سایز متن‌ها
  • برگزاری مسابقات متنوع برای کاربران
  • قیمت مناسب کتاب‌های صوتی و الکترونیک

نقاط ضعف طاقچه

  • کم بودن کتاب‌های رایگان ارائه شده در اپلیکیشن

نقاط ضعف و قوت طاقچه

همکاری با طاقچه

طاقچه با بستن قرارداد با ناشران و نویسندگان، اجازه نشر آثار را کسب می‌کند. ناشران و نویسندگانی که می‌خواهند با طاقچه همکاری کنند، می‌توانند با ارسال ایمیل از شرایط همکاری با این شرکت مطلع شوند.

تجربه خرید و معرفی طاقچه

پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن طاقچه به لیست دسته‌بندی کتاب‌ها که در بالای صفحه قرار دارد مراجعه می‌کنید و از بین این دسته‌بندی‌ها کتاب موردنظر خود را می‌یابید. پس از آن با کلیک بر روی خرید الکترونیکی، کتاب را به سبد خرید خود وارد می‌کنید. اگر از کد تخفیف طاقچه برخوردار هستید، می‌توانید آن را وارد کنید و دکمه اعمال کد را بزنید. در ضمن با مراجعه به وب‌سایت موپُن می توانید از جدیدترین تخفیف فروشگاه اینترنتی کتاب طاقچه مطلع شوید. در آخر نیز پرداخت نهایی را انجام می‌دهید و شروع به مطالعه کتاب می‌کنید.

شبکه‌های اجتماعی طاقچه

به‌منظور اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر، اپلیکیشن طاقچه در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کند. بنابراین افراد سریع‌تر می‌توانند در مورد تخفیفات اعمال شده، اخبار و محصولات اطلاعات کسب کنند. با دنبال‌کردن طاقچه در سایر شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید با اپلیکیشن طاقچه بیشتر آشنا شوید.

شبکه‌های اجتماعی طاقچه

اطاعات تماس طاقچه

اطلاعات تماس طاقچه و بخش پشتیبانی در اپلیکیشن وجود دارد. برای تماس با پشتیبانی و یا ثبت انتقادات و پیشنهادات در قسمت تماس با ما می‌توانید اطلاعات تماس طاقچه را پیدا کنید و یا با ارسال تیکت سؤالات خود را با کادر این مجموعه در میان بگذارید. ایمیل نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی پلتفرم طاقچه به شمار می‌رود.

چگونه از کد تخفیف طاقچه استفاده کنم؟

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *