0

معرفی سایت داروکده

معرفی داروکده

داروکده یک داروخانه آنلاین است که از طریق آن می‌توانید تمام اقلام غیردارویی را تهیه کنید. وب‌سایت‌ها برای ساده تر کردن زندگی افراد به وجود آمده اند و در این بین وب‌سایت داروکده سراغ یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای کاربران رفته است. همان طور که می‌دانید ما برای خرید کالای ضروری زندگی خود به سامانه‌های معتبری نیاز داریم که بتوانیم به آن‌ها اعتماد کنیم و از اصالت کالای خریداری شده اطمینان داشته باشیم؛ داروکده را می‌توان در لیست بهترین فروشگاه‌های اینترنتی از لحاظ اعتبار قرار داد.

تاریخچه داروکده از بدو تأسیس تا امروز

داروخانه مرکزی جمالزاده در سال 1343 تأسیس شده است. این داروخانه بیش از 50 سال سابقه در زمینه‌های گوناگونی مانند فروش و عرضه داروهای تخصصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی و مکمل‌های غذایی دارد. همچنین در صدر ارائه‌کنندگان محصولات مراقبت از پوست، مو و ناخن می‌باشد. یکی از تفاوت‌های مهم این داروخانه، ساخت نسخ ترکیبی پوست و مو با مواد اولیه با کیفیت بالا است. لازم به ذکر است که تمامی فعالیت‌های انجام شده توسط این مجموعه مورد تأیید وزارت بهداشت می‌باشند. از دیگر ویژگی‌‌های داروخانه جمالزاده داشتن نمایندگی‌های کاملاً معتبر آرایشی و بهداشتی است که ضمن ارائه قیمت مناسب، انواع مشاوره‌های خرید محصولات آرایشی، ارتوپدی، تجهیزات پزشکی و مکمل‌های غذایی را در لیست فعالیت خود قرار داده‌اند. از دیگر خدمات حضوری این داروخانه می‌توان به مشاوره دارویی در حین نسخه‌پیچی توسط دکتر داروساز نیز اشاره کرد.

از مهر 1388 داروکده فعالیت خود را به عنوان اولین پایگاه اطلاع‌رسانی جامع محصولات داروخانه در فضای اینترنت شروع کرد و صاحب امتیاز آن آقای مجید خداپرست می‌باشد. تمامی فعالیت‌های انجام شده در این وب‌سایت تحت نظارت کامل دکتر داروساز است. داروکده در ابتدا فقط به منظور اطلاع‌رسانی برای محصولات داروخانه راه‌اندازی شد و سپس در سال 1394 داروخانه مرکزی جمالزاده مجوز فروش اینترنتی اقلام غیردارویی داروخانه را از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران (معاونت غذا و دارو) دریافت کرد. این اولین داروخانه در ایران است که نسبت به فروش اینترتی اقدام نموده است.

اهداف و برنامه‌های داروکده

از آن جایی که داروکده یکی از بزرگ‌ترین بسترهای فروش و عرضه محصولاتی مانند تجهیزات پزشکی و مکمل‌های بدنسازی است، آشنایی با اهداف آن ضروری است. در فروشگاه اینترنتی داروکده می‌توانید کالای مد نظر خود را به راحتی تهیه کنید و دیگر نیازی نیست به داروخانه‌ها مراجعه کنید. کالای کمیابی از جمله پودرهای بدنسازی را در کمترین زمان ممکن در این وب‌سایت پیدا کنید. در ادامه به بررسی کلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف وبسایت داروکده می‌پردازیم.

ایجاد بستری برای آشنایی مصرف‌کنندگان با محصولات داروخانه

داروکده وب‌سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزده است که اولین هدف خود را برای ایجاد چنین بستری، اطلاع‌رسانی و آشنایی هر چه بهتر مصرف‌کنندگان با محصولات داروخانه بیان می‌کند. طبق گفته انجمن داروسازان هر فرد ممکن است در ماه حداقل یک بار به داروخانه مراجعه کند که درصد بالایی از این افراد قصد خرید محصولات آرایشی یا بهداشتی را دارند. به همین منظور داروکده برای آسان‌تر کردن خرید مراجعان تأسیس شد. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید تمامی محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل‌های بدنسازی، کالای پزشکی، تجهیزات پزشکی و… را مشاهده کنید. در ضمن در وب‌سایت داروکده هر محصول به خوبی معرفی شده است تا مشتریان بتوانند قبل از خرید، اجناس مورد نیاز خود را بررسی کنند. به طور مثال شما می‌توانید انواع پودر یا مکمل‌های بدنسازی را مقایسه کنید و حتی عوارض برخی از مکمل‌های بدنسازی را که با نظارت دکتر داروساز نوشته شده است بخوانید. با این تفاسیر افراد وقت و هزینه کمتری را برای خرید این محصولات صرف می‌کنند.

ایجاد بستری برای خرید اقلام غیردارویی زیر نظر دکتر داروساز

خرید یا فروش دارو حتما باید با حضور بیمار و همراه با نسخه نوشته شده توسط پزشک صورت گیرد. اما یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی داروکده این است که محصولاتی که نیازی به مراجعه حضوری ندارند به راحتی در دسترس افراد باشند. همان طور که گفته شد بیشتر مراجعات به داروخانه برای خرید اقلام غیردارویی است و با وجود داروکده مشتریان به راحتی می‌توانند در منزل خود آن‌چه نیاز دارند را سفارش دهند. نظارت دکتر داروساز بر این پایگاه اینترنتی تفاوت اصلی داروکده با وب‌سایت‌های مشابه را رقم می‌زند. در نهایت می‌توان گفت این وب‌سایت به منظور راحتی و دسترسی آسان‌تر شما به محصولات غیردارویی داروخانه ایجاد شده است.

خدمات و سرویس‌های موجود در داروکده

یکی از اولین ویژگی های داروکده که به محض ورود به سایت آن قابل لمس است تنوع خدماتی است که به مشتریان خود عرضه می‌کند. تمامی محصولاتی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسند به طور کامل معرفی می‌شوند. این معرفی شامل نحوه مصرف، مشخصات محصول، موارد مصرف، کاربرد محصول، اجزاء تشکیل‌دهنده، کشور سازنده، قیمت برای مصرف‌کننده و اطلاعاتی دیگریست که ممکن است برای افراد کاربرد داشته باشد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند بهترین محصول را انتخاب کنید.

کارشناسان داروکده در زمان کوتاهی به انتقادات و پرسش‌های کاربران پاسخ می‌دهند. ذیل تمام محصولات این وب‌سایت بخشی به عنوان درخواست مشاوره وجود دارد که در صورت نیاز کاربران، تماس تلفنی نیز صورت می‌گیرد.

مقالات و مطالب کاربردی و مفید در حوزه‌های سلامت و پزشکی از دیگر خدمات داروکده است. نکته مهم این است که نویسندگان این مقالات پزشکان باتجربه هستند و به سوالات کاربران نیز پاسخ می‌دهند. در این بخش از داروکده ویدئوهای کاربردی و جدیدترین مطالب معتبر جهان در امور سلامت و بهداشت نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

وب‌سایت داروکده طوری طراحی شده است که برای کاربران امکان خریدی راحت را فراهم کند. جستجوی پیشرفته بر اساس بارکد محصول و اعمال فیلترهای گوناگون که برای آسان‌تر کردن دسترسی به محصولات ایجاد شده است، از جمله این امکانات است.

بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی مربوط به محصولات و پاسخ‌دهی به سوالات یکی از بهترین خدمات این داروخانه آنلاین می‌باشد.

لازم به ذکر است که  اطلاعات و توصیه‌های ارائه شده در مورد محصولات دارو کاملا منطبق با اطلاعات پایه شرکت سازنده محصولات می‌باشد.

مزایای استفاده از داروکده

داروخانه‌های شلوغ، صف‌های طولانی برای خرید اقلامی به غیر از دارو و بیماری‌های ویروسی باعث شکل گرفتن پلفترم‌هایی مانند داروکده برای فروش محصولات داروخانه‌ها شده است. خرید از داروخانه‌های معتبر اینترنتی بهترین روش برای دسترسی به این خدمات است. خرید مکمل‌های اصل با قیمت‌هایی مناسب و دسترسی سریع به سفارشات در داروکده به راحتی ممکن شده است. پاسخ‌گویی سریع به مشتریان، بررسی محصولات گوناگون، اطلاع از تنوع کالاها، وجود یک داروخانه بیست و چهار ساعته، استفاده از تخفیف‌های دوره‌ای، صرفه‌جویی در زمان و… از جمله مزیت‌های یک داروخانه آنلاین هستند. خرید محصولات داروخانه به صورت آنلاین و اطمینان از کیفیت را از داروکده بخواهید.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از داروکده را می‌توان در دسترس بودن آن در تمام طول شبانه‌روز دانست. داروخانه‌هایی که در سطح شهر قرار دارند، در ساعاتی از روز فعالیت می‌کنند و تنها در ساعت مشخصی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. داروخانه‌های آنلاین به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و خدمات خود را ارائه می‌کنند. عدم حضور در یک داروخانه شلوغ، عدم اطلاع از موجودی محصول، آشنا نبودن با محصولات دیگر یا عدم آگاهی از تنوع قیمت‌ها، دلایلی هستند که افراد محتلف را به سمت سفارش آنلاین تشویق می‌کنند. در داروکده می‌توانید تنها با چند کلیک ساده در تلفن همراه خود به یک داروخانه معتبر دسترسی داشته باشید.

برخی از داروخانه‌های آنلاین مانند داروکده در جهت جلب رضایت مشتریان تخفیف‌های دوره‌ای را برگزار می‌کنند که کاهش قیمت زیادی را می‌توان در این جشنواره‌ها مشاهده کرد. این تخفیف‌ها بسیار گوناگون هستند و تقریباً تمام کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در فضای آنلاین و اینترنت آگاهی از این گونه دوره‌ها بسیار آسان است اما داروخانه‌های حضوری به دلایلی تخفیف‌های زیادی را در نظر نمی‌گیرند. کاربران می‌توانند به داروکده مراجعه کرده و از خدمات این وب‌سایت با تخفیف بهره‌مند شوند.

خرید مکمل بدنسازی در داروکده

داروها و مکمل‌های تقویتی زیادی به صورت تقلبی در بازار وجود دارند و یکی از بزرگترین دغدغه‌های ورزشکاران دسترسی به مکمل اصل می‌باشد. در مقابل تشخیص این نوع داروها از مدل تقلبی آن کمی دشوار است و در صورت مصرف ممکن است مشکلات بسیار زیادی را همراه داشته باشد. بنابراین برای خرید مکمل بدنسازی، کراتین بدنسازی، پودر بدنسازی و… باید به یک داروخانه معتبر مراجعه کنید. لازم به یادآوری است که داروکده فعالیت های خود را زیر نظر دکتر داروساز انجام می‌دهد. پس می‌توانید با خیالی آسوده خریدهای خود را در این وب‌سایت ثبت نمایید.

چه اقلامی در داروکده قابل سفارش است؟

به طور کلی تمامی اقلام غیردارویی که ممکن است در هر داروخانه وجود داشته باشد را می‌توانید از طریق داروکده سفارش دهید. تمامی این محصولات در این وب‌سایت به صورتی طبقه‌بندی شده‌اند که مراجعه‌کنندگان بتوانند در کمترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

محصولات و کالاهایی که می‌توانید از طریق داروکده سفارش دهید شامل تجهیزات پزشکی، انواع کراتین بدنسازی، دستگاه فشارسنج، فشارسنج ديجيتالي، مکمل‌های بدنسازی، کالای پزشکی، پودر بدنسازی و … است.

نمونه‌های خارجی داروکده

همراه با رشد اینترنت و رواج فروشگاه‌های اینترنتی، داروخانه‌های آنلاین نیز توسعه پیدا کرده‌اند و برای افراد این امکان فراهم شده که بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از یک بستر معتبر، خرید خود را انجام دهند. بازار فروش آنلاین اقلام موجود در داروخانه هنگام بیماری کرونا به اوج خود رسید. به این ترتیب دیگر لازم نبود افراد به داروخانه‌ها مراجعه کنند. برای ایجاد یک داروخانه اینترنتی رعایت یک سری قوانین خاص بسیار ضروری است و همین باعث شده است تعداد منابع معتبر کاهش یابد. اما می‌توان با کمی جستجو انواع داروخانه‌های خارجی را پیدا کرد.

وب‌سایت pharmacy online

این وب‌سایت را می‌توان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های خارجی دانست. کمپانی‌های بسیار مطرحی با این وب‌سایت همکاری دارند و امکان خرید بدون واسطه نیز از طریق آن وجود دارد. یکی از محصولاتی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد و طرفداران زیادی دارد، مکمل‌های غذایی و انواع کراتین بدنسازی است. افراد بسیاری برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب به این نوع محصولات احتیاج دارند که وب‌سایت pharmacy online می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

داروخانه آنلاین آمازون

کمتر کسی نام فروشگاه اینترنتی آمازون را نشنیده است. آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا است که به تازگی داروخانه آنلاین خود را نیز تأسیس کرده است. هدف آمازون تحویل دارو به مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان می‌باشد؛ البته این داروخانه طبق آخرین اطلاعات تنها در کشور آمریکا فعالیت دارد. قطعاً این پایان ماجرای داروخانه آنلاین آمازون نیست و به زودی سایر کشورها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. آمازون اعلام کرده است که اکثر بیمه‌ها را می‌پذیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد به راحتی داروهای مشابه را مقایسه کنند. ارتباط با افراد متخصص در زمینه دارو به صورت تلفنی و آنلاین نیز از دیگر ویژگی‌های داروخانه آنلاین آمازون می‌باشد.

وب‌سایت Walmart

این وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین است که به فروشگاه زنجیره‌ای شناخته می‌شود. والمارت یکی از بزرگ‌‎ترین فروشگاه‌های دنیا است که اقدام به فروش همه نوع کالا در زمینه‌های گوناگون مانند مواد خوراکی، وسایل دیجیتال، پوشاک و… کرده است. در لیست اقلام این فروشگاه بسیار معروف دارو نیز یافت می‌شود. فروشگاه والمارت در بین بهترین پلفترم‌های فروش آنلاین قرار دارد.

رقبای داخلی داروکده

فروش آنلاین دارو در کشورهای دیگر قدمتی طولانی دارد. در ایران نیز بسیاری از نمونه‌ها با بهره‌گیری از الگویی مشابه، راه‌اندازی شده‌اند و افراد می‌توانند با مراجعه با آن‌ها محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. در ادامه به معرفی چندین سایت ایرانی معتبر می‌پردازیم که کارایی خوبی داشته‌اند.

داروخانه مثبت سبز

این داروخانه از جمله بسترهایی است که امکان خرید داروی اینترنتی و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی را فراهم کرده است. مجموعه مثبت سبز فعالیت خود را در سال 1394 با دریافت مجوز از وزارت بهداشت شروع کرد و پس از آن با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، خدمات خود را بهبود بخشید. محصولات گوناگون و متنوعی مانند مکمل‌های غذایی، محصولات پوست و مو و تجهیزات پزشکی در این وب‌سایت به فروش می‌رسند. ارسال سریع، ضمانت اصالت کالا و مشاوره تخصصی آنلاین از دیگر ویژگی‌های داروخانه مثبت سبز می‌باشد.

شما می‌توانید سفارش‌های خود را در این سامانه، با استفاده از کد تخفیف مثبت سبز با هزینه کمتری ثبت نمایید.

داروخانه پارسین

داروخانه پارسین کار خود را از سال 1396 آغاز کرد. ارسال رایگان برخی از محصولات و تخفیفات گسترده این مجموعه برای کاربران بسیار جذاب است. فروش مکمل‌های غذایی و دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات ارتوپدی از جمله خدمات داروخانه پارسین می‌باشد. این داروخانه با اکثر بیمه‌ها قرارداد دارد و همچنین انواع مشاوره‌های تخصصی را ارائه می‌کند.

داروخانه داروباما

مجموعه تخصصی فروش محصولات غیردارویی دکتر زهره زارع که با نام داروخانه داروباما فعالیت می‌کند، تمامی محصولات را با دوره‌های تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. ضمانت اصل بودن کالا و درج مشخصات کامل هر محصول از ویژگی‌های این داروخانه آنلاین است. داروباما حتی برای ارسال محصولات خود به کاربران تخفیف می‌دهد و تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان به کار بسته است.

نقاط قوت داروکده از نگاه کاربران

داروکده به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی اقلام غیردارویی داروخانه شناخته می‌شود و در مسیر خود مشتریان وفاداری را جذب کرده است؛ قطعا نقاط قوت و برتری‌های این سایت منجر به این امر شده است. پس از بررسی جنبه‌های مثبت داروکده از دیدگاه کاربران می‌توان نکات زیر به عنوان مهم‌ترین نقاط مثبت وب‌سایت داروکده نام برد:

اصالت کالا و قیمت مناسب

طبق بررسی نظرات کاربران و تجربه خرید آن‌ها از وب‌سایت داروکده می‌توان به دو نکته اطمینان از اصالت کالا و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. طبق رتبه‌بندی این وب‌سایت امتیاز 4.2 را از مراجعه‌کنندگان خود دریافت کرده است که امتیاز بسیار بالایی می‌باشد. حضور دکتر داروساز در این مجموعه باعث می‌شود مشتریان با خیالی آسوده نسبت به اصل بودن کالاها اقدام به خرید کنند. همچنین قیمت‌های این سایت بسیار مناسب است و با استفاده از کد تخفیف داروکده می‌توانید تجربه خریدی متفاوت را داشته باشید.

بسته‌بندی مناسب

یکی دیگر از نقاط قوت این وب‌سایت از دید کاربران، بسته‌بندی مناسب کالاها هنگام ارسال می‌باشد. بسته‌بندی درست و صحیح کالا مخصوصاً کالاهای داروخانه بسیار مهم است. هنگامی که یک محصول سالم به دست خریدار برسد باعث تشویق او به خرید دوباره می‌شود و داروکده این موضوع را به خوبی رعایت کرده است.

پشتیانی مناسب

در بین نظرات کثبت کاربران به پشتیبانی بسیار مناسب داروکده اشاره شده است. هر مراجعه‌کننده‌ای به این وب‌سایت با اندکی جستجو در بخش‌های مختلف می‌تواند نحوه دسترسی به پشتیبانی را پیدا کند که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای داروکده است.

نقاط ضعف داروکده از نگاه کاربران

بر اساس گفته‌های کاربران نکاتی وجود دارد که با بهبود آن‌ها، داروکده می‌تواند خدمات بهتری ارائه دهد. تمامی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در مسیر خود به نظرات افراد مختلف نیاز دارند تا کاستی‌های خود را بر طرف نمایند. وجود نقاط ضعف به منزله عدم شایستگی یک وب‌سایت نیست. در ادامه برخی از این نکات را مرور می‌کنیم:

  • برخی از کاربران درخواست تخفیف از وبسایت را داشته‌اند و اشاره کرده‌اند که وجود تخفیف برای آن‌ها نکته مهمی است.
  • بعضی دیگر ضمن اشاره به قیمت مناسب محصولات داروکده نسبت به زمان ارسال سفارشات انتقاد کرده و گفته‌اند که ارسال سریع‌تری را انتظار دارند.
  • عدم بررسی دقیق موجودی کالای وب‌سایت از دیگر نقاط ضعف این فروشگاه از دید کاربران و مشتریان بوده است. به این صورت که پس از انجام خرید و واریزی مبلغ از وب‌سایت داروکده با خریدار تماس گرفته شده و نسبت به عدم موجودی کالا اطلاع‌رسانی شده است.

قوانین و مقررات داروکده

از آن جایی که محصولات مربوط به داروخانه از حساسیت بالایی برخوردار است، داروکده با رعایت یک سری قوانین و مقررات تلاش کرده است نحوه عرضه خدمات خود را بهبود دهد. برخی از قوانین داروکده به شرح زیر است:

محصولاتی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسند تاریخ مصرف معتبر و مجوز فروش دارند. تاریخ مصرف محصولات در صفحه خرید نوشته شده است و کاربران ‌وانند آن را چک کنند. در سایت داروکده بنا به دستور وزارت بهداشت امکان مرجوعی کالا وجود ندارد. تنها در صورت مشکلات ساختاری محصول داروکده سفارش را تعویض یا کنسل می‌کند.

داروکده هیچ مسئولیتی در قبال مصرف نادرست محصولات توسط مشتری ندارد و مشتری می‌تواند و باید نحوه مصرف را از طریق وب‌سایت دنبال کند. اطلاعات هر مشتری به صورت خصوصی نزد وب‌سایت داروکده محفوظ است و این وب‌سایت حق انتشار یا استفاده غیرقانونی از اطلاعات مشتری را ندارد.

داروکده تمامی سفارشات را پیش از ارسال بررسی می‌کند و از ارسال محصولات فاقد کیفیت جلوگیری می‌نماید. همچنین تمامی محصولات توسط واحد کنترل نهایی داروکده بررسی می‌شوند. داروکده در صورت ایجاد مشکل خود را موظف را کنسل نمودن سفارش و استرداد مبلغ پرداخت شده در کمترین زمان می‌‌داند. همین قانون برای سفارشات نقدی (پرداخت در محل) نیز اجرا می‌شود.

داروکده وظیفه دارد سفارشات را در زمان مقرر شده تحویل مشتری دهد و در صورت ایجاد هرگونه اختلال، اطلاع‌رسانی و هماهنگی با مشتری را تکلیف خود می‌داند.

آیا داروکده نماد اعتماد الکترونیک دارد؟

نماد اعتماد الکترونیک توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به فعالان کسب‌وکارهای اینترنتی اعطا می‌شود و از این طریق هویت آن‌ها را تایید می‌کند. کسب‌وکارهایی که دارای این نماد می‌باشند باید از قوانین و مقررات درج شده در تعهدنامه استفاده کنند. کسب‌وکار داروخانه مرکزی جمالزاده از سال 1388 و با برند داروکده در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی دو ستاره می‌باشد. علاوه بر آن داروکده دارای نماد رسانه نیز می‌باشد. این نماد به معنای تایید حقوقی سازوکار توسط سازمان‌های مربوطه و وزرات مربوطه است که کاربران با مشاهده این نماد از اعتبار حقوقی وب‌سایت داروکده اطلاع پیدا خواهند کرد.

داروکده در شبکه‌های اجتماعی

داروکده فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده است و کاربران می‌توانند از طریق آدرس‌های رسمی و معتبری که تایید شده باشد، این مجموعه را دنبال کنند.

  • اینستاگرام: داروکده را می‌توانید با آدرس darukadecom1 در اپلیکیشن اینستاگرام دنبال کنید و از آخرین اخبار آن اطلاع داشته باشید.
  • تلگرام: از طریق آی دی darukadecom با داروکده در تلگرام در ارتباط باشید.
  • آپارات: داروکده در آپارت با آدرسdarukadecom فعالیت می‌کند و کاربران می‌توانند ویدئوهای آموزشی و کاربری مربوط به حوزه‌های سلامت را در این صفحه مشاهده کنند.

راهنمای استفاده از داروکده

داروکده به عنوان یک داروخانه آنلاین تنها خدماتی را ارائه می‌کند که نیازی به نسخه پزشک ندارد. خرید از داروکده بسیار آسان است و تمام افراد می‌توانند تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنند. مراحل انجام یک خرید از این مجموعه به شرح زیر است:

  • برای ثبت سفارش در داروکده از طریق موتورهای جستجو وارد این وب‌سایت شوید.
  • می‌توانید از طریق منوها محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید یا از طریق فیلترهای موجود در وب‌سایت بهترین محصول را پیدا کنید. روش دیگر این است که اطلاعات کلیدی کالا را در قسمت جستجو وارد کنید تا محصول نمایش داده شود.
  • در مرحله بعد گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید.
  • سپس به سبد خرید بروید تا ادامه مراحل ثبت سفارش انجام شود.
  • اطلاعات شخصی خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس، کد پستی و آدرس محل سکونت را با دقت وارد کنید.
  • با انتخاب نحوه ارسال و تایید اطلاعات سفارش شما در داروکده ثبت می‌شود. فراموش نکنید اگر کد تخفیف دارید در این قسمت باید کد را وارد کنید.
  • پرداخت هزینه ی سفارش در داروکده به چند روش انجام می‌شود:

الف) پرداخت انلاین

ب) پرداخت آفلاین که از طریق کارت به کارت انجام می‌شود.

ج) پرداخت در محل (توجه نمایید که این روش تنها مختص شهر تهران می‌باشد که مبلغ به مأمور پرداخت می‌شود.)

  • پس از ثبت نهایی سفارش شماره پیگیری به شماره تماس شما ارسال می‌شود.

دفتر مرکزی و شعب داروکده

نشانی دفتر مرکزی داروکده (داروخانه مرکزی جمالزاده): تهران، خیابان جمالزاده شمالی، 200 متر بالاتر از خیابان فرصت، نرسیده به خیابان نصرت، نبش کوچه یزدان شناس، پلاک 251

شماره تماس: 52862000 و 62477000-021

جمع‌بندی

داروکده یکی از بهترین وب‌سایت‌های داخل ایران است که برای خرید انواع کالاهای غیردارویی می‌توان به آن اعتماد کرد. در دنیای مدرن هیچ محدودیتی برای خرید آنلاین محصولات گوناگون وجود ندارد و اکنون با استفاده از این وب‌سایت دیگر نیازی ندارید به داروخانه‌های گوناگون مراجعه کنید. علاوه بر این داروکده تشخیص داروی اصل از تقلبی را برای شما راحت کرده است و حتی امکان مقایسه قیمت را نیز فراهم نموده است. بدون شک با خرید از این وب‌سایت متوجه تفاوت‌های آن با دیگر نمونه‌ها خواهید شد. وجود یک داروخانه رسمی به این وب‌سایت اعتبار دو چندانی داده و باعث انسجام بیشتر در هنگام ارائه خدمات شده است.

 

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل