0

معرفی بیمیتو | bimito

بیمیتو

در عصر طلایی اطلاعات و دیجیتال امروز، مواجه شدن با انبوهی از اطلاعات خام، طبقه‌بندی نشده، پر از مؤلفه‌­های صرفاً تبلیغاتی، و گاهی اطلاعاتی، بدون پشتوانه‌ی معتبر و مطمئن، ممکن است در هر صنعت و شرکتی دیده شود و در نتیجه، کاربران را برای انتخاب بهترین گزینه بر سر دوراهی‌های بسیار دشواری بگذارد.

دراین‌بین، صنعت بیمه نیز مستثنا نیست. صنعت بیمه سال 1314 شمسی، با کار شرکت سهامی بیمه ایران آغاز گشت! این صنعت همیشه یک روند صعودی و توسعه‌محور داشته است که برای هر نیازی در جامعه، خدمات متنوعی توسط شرکت‌های خصوصی و غیرخصوصی به مشتریان ارائه کند. درواقع، صنعت بیمه حمایت­گر مشتریان خود در زمان بروز بحران است که احتمال از دست دادن مال و جان بیمه‌شده یا افراد تحت تکفل او وجود دارد. اما تاکنون، هرچه تعداد شرکت‌ها و تنوع خدمات آن‌ها بیشتر شده، مشکلات و راهکارهای مورد نیاز برای رفع آن‌ها نیز افزایش پیدا کرده‌است. وجود این مشکلات، همزمان با رشد تکنولوژی‌های روز و به وجود آمدن بستر ساخت وب­سایت‌ها در فضای مجازی، جرقۀ یک ایدۀ بکر را در ذهن خلاق و پویای آقای حامد ولی پور، صاحب ایده و مدیر بیمیتو زد که دورادور با این صنعت و مشکلاتش آشنا بود.

تولد بیمیتو

این یک قانون مهم درکائنات است که تولد هر ایده‌ای از دل یک نیاز سر بر می‌آورد! اما نیاز اساسی واقعاً چه بود که بیمیتو را خلق کرد؟! چرا این ایده استارت‌آپی مثل خیلِ عظیمی از ایده‌های دیگر با بن‌بست مواجه نشد؟! چگونه تیمی مجرب، متخصص و باانگیزه توانستند دور هم جمع شوند و با دستان خالی، اما با پشتکار و دلسوزی بی‌شائبه شبانه‌روز کار کنند تا سرمایه‌گذار متقاعد شود این‌جا بستر بکری است برای رشد دانه‌ای متعالی؟

بیمیتو از اول به این شکل و شمایل نبود! تقریبا هشت ماه طول کشید که آن ایدۀ خلاق و هدفمند به بار بنشیند اما با مشقّات بسیار! درواقع، در سال 1395، به‌طور شگفت‌انگیزی، با کلی بالا و پایین کردن نیاز کاربران و یافتن بهترین پاسخ به نیاز آن‌ها، بیمیتو تولد یافت.

ویژگی‌ها و خدمات بیمیتو

درواقع، شما اگر بخواهید به هر آنچه که در صنعت بیمه رخ می‌دهد، واقف باشید، می‌توانید با خیال راحت به سایت بیمیتو مراجعه کنید و از به‌روزترین اخبار و اطلاعیه‌های موثق بیمه­ باخبر شود. شما، همین الان، هر آنچه که نیاز داشته باشید تا دربارۀ بیمۀ اتومبیل، ساختمان، درمان، مسافرت و غیره بدانید، تنها با یک کلیک روی سایت بیمیتو، می‌توانید از آخرین اخبار موثق و معتبر مطلع شوید که از سایت اصلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌دست آمده‌است.

علاوه بر موارد فوق، شما از کلیۀ خدمات متنوع و جذاب رقابتی تمامی شرکت‌های بیمه‌ای چه درون‌مرزی و چه برون‌مرزی نیز مطلع خواهید شد. اما هدف اصلی بیمیتو تنها تهیه و اطلاع رسانی در صنعت بیمه نبود. کار جالب وب‌سایت بیمیتو این است که کلیۀ خدمات بیمه‌ای شما را اعم از بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، موتورسیکلت، آتش‌سوزی، زلزله، مسافرتی، مسئولیت پزشکان، عمر و سرمایه‌گذاری، درمان و سازمانی پوشش می‌دهد. با طراحی زیبا و منحصر به‌فرد سایتش، کلیۀ موارد مورد نیاز را پیش چشمان شما تصویر می‌کند تا به‌راحتی به هدف خود یعنی آگاهی، انتخاب و خرید برسید.

راز موفقیت بیمیتو

موفقیت این تیم را باید مدیون یافتن سؤالاتی اساسی­ دانست که نه‌تنها در صنعت بیمه، کسی پاسخ درستی به آن‌ها نداده بود، بلکه گامی هم برای رفع آن نیازها برداشته نشده بود. البته ناگفته نماند، صرفاً بحث یافتن نیاز و پاسخ، عامل موفقیت نبوده و نیست، بلکه آشنایی و داشتن تجارب متناظر در فضای واقعی و مجازی برای جلب رضایت مشتری و ارائۀ بهترین کیفیت و به‌کارگیری فاکتورهای رقابتی مانند کد تخفیف بیمیتو و دیگر عوامل جذب مشتریان وفادار هم بی‌تأثیر نبوده‌است! در پایین صفحه نحوۀ آگاه شدن از آن آمده‌است.

اما حالا برویم سر اصل مطلب، یعنی همان سؤالات اساسی که کاربران بیمه در ذهن داشتند و این تیم هفت‌نفرۀ خوش‌فکر آن‌ها را کشف و طبقه‌بندی کردند و بر اساس آن‌ها وب‌سایت و اپلیکیشن خودشان را طراحی و اجرا کردند.

1- آیا منبع و سایت اطلاع‌رسان معتبری در صنعت بیمه وجود دارد که بی‌طرفانه خدمات شرکت‌های بیمه را معرفی کند؟

درواقع قبلاً، منبعی بی‌طرف از متخصصین آگاه به صنعت بیمه وجود نداشت که اطلاعات مورد نیاز برای کاربران را به‌نحوی طبقه‌بندی کند تا تصمیم‌گیری برای انتخاب و خرید، صرفاً با آگاهی کامل و قضاوت از روی اطلاعات بی‌طرفانه صورت پذیرد. سایت بیمۀ مرکزی صرفاً اطلاعات، قوانین و اخبار رسمی بیمه و بیمه‌گری را دربردارد و سایت شرکت‌های بیمه‌ای نیز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که همیشه نیمۀ پر لیوان را با رنگ ­و لعابی جذاب به مشتریانشان نشان دهند؛ به‌طوری که، گاهی دیده شده رفتار و عملکرد برخی شرکت‌های بیمه در زمان جبران خسارت توأم با اما و اگرهایی بوده‌است تا تعهدات بیمه‌گر طبق قرارداد، به‌طور کامل به بیمه‌شده پرداخت نگردد. همین‌جا بود که بیمیتو، به عنوان سایتی معتبر در صنعت بیمه بدون وابستگی به هیچ یک از شرکت‌های بیمه‌ای در صفحۀ گوگل پدیدار شد! و تاکنون در صنعت بیمه به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌است.

2- آیا می‌توان اطلاعات واقعی مورد نیاز کاربران را به‌صورت دسته‌بندی‌شده در سایت بی‌طرفی پیدا کرد؟

در وب‌سایت بیمیتو دقیقاً به این سؤالات پاسخ داده‌شده‌است:

  • از کجا بدانم کدام شرکت بیمه در هنگام بروز مشکل، طبق قرارداد به تعهدات خود عمل می‌کند؟
  • از کجا بدانم بهترین قیمت را کدام شرکت بیمه ارائه کرده‌است؟
  • از کجا بدانم سرعت و کیفیت ارائه خدمات با محوریت مشتری‌مداری در کدام شرکت بیمه بهتر است؟

برای پاسخ به این سه سؤال، فقط کافی است وارد سایت بیمیتو شوید و به عنوان مثال مشخصات اتومبیل خود را برای بیمه بدنه یا شخص ثالث وارد کنید تا به‌راحتی ببینید تمامی شرکت‌های بیمه برای بیمۀ درخواستی شما، چه قیمتی دادند، رضایت مشتریان از عملکرد بیمه چقدر بوده و سرعت صدور بیمه‌نامه چقدر است؟! با همین مقایسۀ ساده اما اساسی، می‌توان انتخاب بهینه را انجام داد.

3- آیا می‌توان در همان سایتی که مقایسۀ بیمه‌­ها انجام می‌شود خرید بیمه‌نامه نیز صورت پذیرد؟

زمان نقشی بسیار کلیدی در زندگی امروز ما بازی می‌کند! راهکار بیمیتو برای استفادۀ بهینه از زمان، تسریع و تسهیل امور بیمه‌ای، به‌جای این‌که کاربران را به سایت مرجع شرکت بیمۀ انتخابی خود برای خرید نهایی هدایت کند، درگاه خرید اینترنتی را در وب‌سایت خود اضافه کرده‌است تا به‌محض انتخاب بهترین بیمه، خرید آنلاین آن نیز با اعتماد و اطمینان صورت پذیرد.

 

4- آیا برای انجام امور بیمه‌ای می‌توان از اپلیکیشن مطمئنی استفاده کرد؟

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، یک اتفاق بدیع در دنیای دیجیتالی محسوب می‌شود که هر کسی تنها با داشتن آن روی گوشی موبایل خود قادر است در هر زمان و مکانی به اطلاعات و انجام امور بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشد! اپلیکیشن بیمیتو که تمامی اخبار و ویژگی‌های وب‌سایت را دارد به این نیاز کاربرانش، پاسخ متناسبی داده‌است.

 

اطلاعات تماس بیمیتو

نشانی: تهران، خیابان وزرا، خیابان هفتم، پلاک 7
تلفن: 91007117-021
ایمیل: info@bimito.com

سوالات متداول

تقریبا هشت ماه طول کشید که آن ایدۀ خلاق و هدفمند به بار بنشیند اما با مشقّات بسیار! درواقع، در سال 1395، به‌طور شگفت‌انگیزی، با کلی بالا و پایین کردن نیاز کاربران و یافتن بهترین پاسخ به نیاز آن‌ها، بیمیتو تولد یافت.
هر آنچه که نیاز داشته باشید تا دربارۀ بیمۀ اتومبیل، ساختمان، درمان، مسافرت و غیره بدانید، تنها با یک کلیک روی سایت بیمیتو، می‌توانید از آخرین اخبار موثق و معتبر مطلع شوید که از سایت اصلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌دست آمده‌است.
شما از کلیۀ خدمات متنوع و جذاب رقابتی تمامی شرکت‌های بیمه‌ای چه درون‌مرزی و چه برون‌مرزی نیز مطلع خواهید شد. کلیۀ خدمات بیمه‌ای شما را اعم از بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، موتورسیکلت، آتش‌سوزی، زلزله، مسافرتی، مسئولیت پزشکان، عمر و سرمایه‌گذاری، درمان و سازمانی پوشش می‌دهد. با طراحی زیبا و منحصر به‌فرد سایتش، کلیۀ موارد مورد نیاز را پیش چشمان شما تصویر می‌کند تا به‌راحتی به هدف خود یعنی آگاهی، انتخاب و خرید برسید.
بیمیتو، به عنوان سایتی معتبر در صنعت بیمه بدون وابستگی به هیچ یک از شرکت‌های بیمه‌ای به جود آمده است و تاکنون در صنعت بیمه به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌است.
فقط کافی است وارد سایت بیمیتو شوید و به عنوان مثال مشخصات اتومبیل خود را برای بیمه بدنه یا شخص ثالث وارد کنید تا به‌راحتی ببینید تمامی شرکت‌های بیمه برای بیمۀ درخواستی شما، چه قیمتی دادند، رضایت مشتریان از عملکرد بیمه چقدر بوده و سرعت صدور بیمه‌نامه چقدر است؟! با همین مقایسۀ ساده اما اساسی، می‌توان انتخاب بهینه را انجام داد.
راهکار بیمیتو برای استفادۀ بهینه از زمان، تسریع و تسهیل امور بیمه‌ای، به‌جای این‌که کاربران را به سایت مرجع شرکت بیمۀ انتخابی خود برای خرید نهایی هدایت کند، درگاه خرید اینترنتی را در وب‌سایت خود اضافه کرده‌است تا به‌محض انتخاب بهترین بیمه، خرید آنلاین آن نیز با اعتماد و اطمینان صورت پذیرد.
اپلیکیشن بیمیتو که تمامی اخبار و ویژگی‌های وب‌سایت را دارد به این نیاز کاربرانش، پاسخ متناسبی داده‌است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل