0

معرفی و بررسی بهترین پت شاپ های آنلاین

معرفی و بررسی 4 پت شاپ (فروشگاه حیوانات خانگی) آنلاین در ایران + جدول مقایسه

امروزه که تحریم و قیمت بالای اجناس موجب شده است تا نتوانیم محصولات و غذاهای حیوانات خانگی خود را به راحتی تهیه کنیم، نیاز به چند فروشگاه اینترنتی خوب در این زمینه احساس می‌شود. برای رفع این مسئله، چندین فروشگاه آنلاین خرید محصولات و خدمات مرتبط به حیوانات خانگی شکل آمده‌اند. برخی غذای حیواناتی چون سگ، گربه، جوندگان و پرندگان را می‌فروشند و برخی دیگر خدماتی مانند رژیم و برنامه غذایی حیوانات خانگی را ارائه می‌دهند. این نوع از فرشگاه‌ها اصطلاحا پت شاپ نامیده می شوند.

اما مسئله‌ای که شاید ذهن شما و ما را به خود مشغول کرده است، این است که کدام یک از این پت شاپ‌ها دارای محصولات و خدماتی کامل‌تر و با کیفیت‌تری است؟ در این مقاله به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد. برای دریافت کد تخفیف پت شاپ با ما همراه باشید.

چگونه بهترین پت شاپ یا فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی را بشناسیم؟

قبل از اینکه به معرفی پت شاپ (پت استور) های معتبر و خوب در ایران بپردازیم، باید بدانیم که با چه شاخص‌هایی باید این کار را انجام دهیم. این شاخص‌ها به صورت کلی شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. تنوع محصولات

یک فروشگاه اینترنتی خرید محصولات مرتبط به حیوانات خانگی می‌بایست در وهله اول دارای تنوع بالایی از محصولات و خدمات باشد، به این شکل آن فروشگاه می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشد. به طور مثال پت شاپ خوب دارای محصولات مختلف برای حیوانات مختلفی مانند سگ، گربه، جوندگان و خزندگان است.

  1. کیفیت محصولات

محصولات مرتبط با حیوانات خانگی باید دارای کیفیت بالایی باشند؛ چراکه این محصولات با سلامتی حیوانات خانگی بسیار مرتبط است. همچنین حیوانات خانگی به دلیل این که در خانه نگهداری می‌شوند، بسیار حساس بوده و می‌بایست در برنامه غذایی آنان از محصولات با کیفیت و تولید شده توسط برندهای معتبر استفاده شود.

  1. قیمت محصولات

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و قیمت بالای محصولات حیوانات خانگی که به صورت وارداتی می‌باشند، یک پت شاپ خوب با قیمت گذاری مناسب می‌تواند سعی در جلب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی خود کند. به همین جهت فروشگاه‌های محصولات و خدمات حیوانات خانگی می‌بایست قیمت‌های مناسبی را برای خدمات و محصولات خود در نظر گیرند.

  1. پشتیبانی

در هنگام خرید اینترنتی به این نکته باید توجه کرد که به دلیل آنکه طرف فروشنده یک وب‌سایت است و نه یک فرد، مشکلات فراوانی ممکن است در هنگام خرید و پس از خرید به وجود آید. بنابراین یک وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی خوب در زمینه خرید محصولات حیوانات خانگی می‌بایست دارای پشتیبانی خیلی خوبی باشد تا بتواند مشکلات و مسائل پیش آمده در هنگام خرید و پس از خرید محصولات خود را برطرف سازد.

بهترین پت شاپ‌های آنلاین در ایران

حالا که می‌دانیم با چه معیار و ملاکی باید بهترین فروشگاه‌های آنلاین خرید محصولات حیوانات خانگی یا به اصطلاح پت شاپ را بررسی کنیم، به معرفی چهار مورد از برترین سامانه‌های خرید اینترنتی محصولات حیوانات خانگی خواهیم پرداخت.

پت پرس

مزابا و معایب پت پرس

پت پرس سامانه آموزش آنلاین ارائه خدمات دامپزشکی، کلینیک آنلاین و ارائه خدمات برنامه غذایی مناسب برای حیوانات خانگی می‌باشد. این سامانه با بهره‌گیری از تخصص دامپزشکان و متخصصین حیوانات خانگی سعی دارد تا با آموزش مناسب به افرادی که دارای حیوانات خانگی می‌باشند کمک کند تا بتوانند حیوانات خانگی سالم‌تری داشته باشند. همچنین با دریافت کد تخفیف پت پرس می‌توانید خرید ارزان‌تری را از این فروشگاه داشته باشید.

نکات مثبت ‎پت پرس

  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • امکان استفاده از خدمات کیلینیکی حیوانات خانگی
  • ارائه برنامه غذایی حیوانات خانگی

نکات منفی پت پرس

  • نداشتن فروشگاه محصولات غذایی حیوانات خانگی

 

پت آباد

مزایا و معایب پت آباد

پت آباد فعالیت خود را از سال 1399 و با مجوز رسمی در زمینه پت شاپ شروع کرد. این سامانه و شرکت با هدف ارائه بهترین و معتبرترین محصولات با کیفیت برای حیوانات خانگی سعی دارد تا به افرادی که نیاز به خرید محصولات مرتبط به حیوان خانگی خود دارند کمک کند تا انتخابی مناسب داشته باشند.

همچنین پت آباد دارای خدمات دامپزشکی و بیمه سلامت یکساله برای حیوانات خانگی از قبیل سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی دیگر می‌باشد. برای خرید از سایت پت آباد می‌توانید از کدهای تخفیف پت آباد استفاده کنید.

نکات مثبت پت آباد

  • داشتن اپلیکیشن گوشی هوشمند
  • ارائه بیمه درمان حیوانات خانگی
  • ارائه خدمات دامپزشکی برای حیوانات خانگی
  • صدور گواهی سلامت حیوان خانگی
  • تنوع بسیار بالای برندها و محصولات

نکات منفی پت آباد

  • ظاهر کمی شلوغ سایت

 

سفیرآب

مزایا و معایب سفیرآب

سفیرآب با داشتن بیش از ۱۲ سال تجربه در زمینه واردات انواع محصولات گیاهی و حیوانات خانگی، توانسته است با فروش اینترنتی محصولات با کیفیت و اصل در حوزه پت شاپ، مشتریان زیادی را جذب کند. شما می‌توانید با خرید از این سامانه پاسخگوی نیاز تقریباً هر نوعی از حیوان خانگی و یا گیاه آپارتمانی خود باشید. همچنین با دریافت کدهای تخفیف سفیرآب می‌توانید خرید ارزان‌تری را از این سامانه تجربه کنید.

نکات مثبت سفیرآب

  • تنوع بالایی از محصولات برای طیف وسیعی از حیوانات مانند گربه، سگ، خزندگان، جوندگان، آبزیان و…
  • ارائه محصولات گیاهان و باغبانی
  • اهدای 1 درصدی مبلغ فروش تمامی محصولات سایت جهت کمک به خیریه‌ها و کمپین‌های حمایت از حیوانات

نکات منفی سفیرآب

  • ظاهر شلوغ وبسایت

 

پت استور

مزایا و معایب پت استور

پت استور یک فروشگاه اینترنتی خرید محصولات حیوانات خانگی (پت شاپ) است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و معتبر و تحت استانداردهای دامپزشکی بین المللی است. شما عزیزان می‌توانید با خرید از این فروشگاه دیگر نگران سلامتی حیوانات خانگی خود و تغذیه آن‌ها نباشید. همچنین برای خرید ارزان‌تر می‌توانید از کدهای تخفیف پت استور نیز استفاده کنید.

نکات مثبت پت استور

  • ارائه محصولات آموزشی مانند کتاب و مقالات مفید در نگهداری حیوانات خانگی
  • تنوع در محصولات

 

سخن آخر

حالا دیگر با شناخت فروشگاه‌های اینترنتی خرید محصولات حیوانات خانگی یا پت شاپ‌های آنلاین معتبر در ایران می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با کیفیت بالا خریداری کنید. همچنین دیگر لازم نیست که نگران قیمت بالا و اصالت این نوع از محصولات باشید.

منتظر پیشنهادات، نظرات و انتقادهای سازنده شما هستیم.

جدول مقایسه برترین پت شاپ‌ها و فروشگاه‌های خرید اینترنتی محصولات و خدمات مربوط به حیوانات خانگی

نام فروشگاه تنوع محصولات کیفیت محصولات قیمت محصولات پشتیبانی
پت پرس متوسط عالی خوب عالی
پت آباد عالی عالی خوب عالی
سفیرآب عالی عالی خوب عالی
پت استور عالی عالی خوب عالی

سوالات متداول

چگونه بهترین پت شاپ یا فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی را بشناسیم؟

شاخص‌های شناخت پت شاپ‌های معتبر: تنوع محصولات بالا - کیفیت خوب محصولات - قیمت معقول محصولات - پشتیبانی

بهترین پت شاپ‌های آنلاین در ایران کدام است؟

پت پرس - پت آباد - سفیرآب - پت استور

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *