3

نحوه ثبت نام بورسیه کلاسینو و قیمت کلاس‌های کلاسینو

نحوه ثبت ‌نام بورسیه کلاسینو

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل وب سایت کلاسینو و نحوه ثبت نام بورسیه کلاسینو و همچنین قیمت کلاس‌های کلاسینو بپردازیم؛ در ادامه همراه ما باشید اطلاعات مفیدی در رابطه با این وب سایت در کنار همدیگر به دست بیاوریم.

با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌هایی که به جامعه وارد شد؛ تضعیف آموزش مجازی به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب و ضعیف شدن پایه آموزشی دانش آموزان بود.

کلاسینو یکی از وب سایت‌های آموزشی معتبر است که برای تقویت پایه درسی دانش آموزان و کمک به آن‌ها برای قبولی در مدارس خاص و یا آزمون کنکور طراحی‌شده است تا دانش آموزان بتوانند کمبودهای آموزشی خود را از طریق این وب سایت و با کمک اساتید آن جبران کنند و به نتیجه دلخواه خود در آزمون‌های پایان‌ترم و کنکور دست یابند.

کلاسینو چیست

کلاسینو چیست؟

همیشه یادگیری مطالب جدید و آموزش جز کارهای سخت محسوب می‌شد در این شرایط که آموزش حضوری با مشکل روبرو شده است و آموزش مجازی از کیفیت لازم برخوردار نیست درس خواندن و تحصیل با مشکلات بیشتری برای دانش آموزان همراه شده است؛ از این رو کلاسینو برای کاهش مشکلات دانش آموزان طراحی‌شده است تا آن‌ها بتوانند با شرکت در دوره‌های مختلف این وب سایت پایه تحصیلی خود را تقویت کنند و دروسی که در آن مشکل دارند را به کمک مدرسانِ وب سایت کلاسینو بهبود ببخشند.

در واقع کلاسینو یک وب‌سایت جامع برای دانش‌آموزانی است که قصد دارند با بهبود مهارت‌های آموزشی خود و تقویت دروسی که در آن‌ها با مشکل روبرو هستند شانس خود را برای قبولی در امتحانات مدارس خاص و یا کنکور افزایش دهند.

در کلاسینو دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

دوره‌های مختلف کلاسینو

کلاسینو در طراحی دوره‌های خود گروه‌های مختلف دانش آموزان را در نظر گرفته است و با شناسایی نیازهای مختلف دانش آموزان کلاس‌ها را به‌گونه‌ای دسته‌بندی کرده‌ است که به تمامی این نیازها پاسخ داده شود.

دوره‌های کلاسینو به طور کلی به پنج گروه مختلف تقسیم می‌شود.

دانش‌آموزانی که قصد دارند رتبه مناسبی در کنکور به دست بیاورند تا بتوانند در رشته دلخواه خودشان در کنکور ۱۴۰۱ و در دانشگاه دلخواه خود تحصیل کنند؛ می‌توانند از امکاناتی که در قسمت کلاس‌های ویژه کنکور ۱۴۰۱ در وب سایت کلاسینو طراحی‌شده است استفاده کنند.

علاوه بر این دانش‌آموزانی که قصد دارند مهارت‌های خود را در یک یا چند مورد از دروس اختصاصی کلاس‌های دهم و یازدهم تقویت کنند؛ می‌توانند با انتخاب دوره‌های کلاس‌های سال یازدهم و یا کلاس‌های سال دهم و مشاهده آموزش‌های موجود در این دوره‌ها مهارت‌های آموزشی خود را در دروس انتخاب شده افزایش دهند.

همچنین امکانات ویژه‌ای را برای دانش‌آموزانی که در دوره‌های ششم تا نهم تحصیل می‌کنند و قصد شرکت در امتحان‌های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را دارند فراهم کرده است تا بتوانند با شرکت در این دوره‌ها توانایی‌های لازم برای کسب بهترین رتبه در آزمون‌های ورودی مدارس خاص را به دست بیاورند و شانس قبولی در این مدارس برای آن‌ها افزایش یابد.

 

شرایط ثبت نام بورسیه کلاسینو

یکی از امکانات جالب و کارهایی که اکثر کلاس‌های کنکور و مؤسسات آموزشی در سایت های خود فعال کرده‌اند ایجاد شرایطی برای بورسیه دانش‌آموزانی است که از توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستند و اما به آموزش و یادگیری علاقه دارند.

از این رو این مؤسسات شرایطی را فراهم کرده‌اند تا دانش آموزان کم‌توان هم بتوانند مانند دیگر دانش آموزان از شرایط آموزشی مناسبی برخوردار شوند.

در این راستا کلاسینو شرایطی را فراهم کرده است تا دانش‌آموزانی که مشکلات خاصی دارند؛ بتوانند تحت حمایت وب سایت کلاسینو آموزش‌ ببینند و مهارت‌های خود را تقویت کنند؛ بدون آنکه نگران مخارج تحصیل خود باشند.

یکی از تفاوت‌هایی که با دیگر مؤسسات آموزشی در بورسیه افراد دارد این است که به طور مستقیم بورسیه ندارد و فقط افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و یا موسسه ابوتراب هستند می‌توانند از این امکان استفاده کنند و با پذیرفتن شرایط و مقررات آن تحت حمایت این وب سایت تحصیل خود را ادامه دهند.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر با شماره تماسی که در ادامه قرار دادیم تماس بگیرید و سؤالات و ابهامات خود را با آن‌ها در میان بگذارید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

شماره تماس: 02191008029_داخلی یک

 

قیمت کلاس‌های کلاسینو

هزینه کلاس‌های کلاسینو بر اساس نوع دوره‌ای که دانش آموزان انتخاب می‌کند متفاوت است؛ اما نکته‌ای که باعث شده است تا موسسه آموزشی کلاسینو نسبت به سایر مؤسسات متمایز شود این است که این وب سایت برای کاربران خود شرایط استفاده از پرداخت اقساط را هم فراهم کرده است.

علاوه بر این برای جلب اعتماد کاربران و نشان دادن کیفیت تدریس اساتید به دانش آموزان، مباحثی از تدریس را به‌صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده است تا آنان بتوانند در ابتدا از طریق دموی تهیه شده نسبت به کیفیت تدریس مطمئن شوند و سپس اقدام به خرید و تهیه دوره نمایند.

همچنین دانش‌آموزانی که نیازی به استفاده از کل دوره را ندارند و تنها در مباحثی خاص مشکل دارند می‌توانند از قسمت خرید تک جلسه اقدام به تهیه دوره مورد نظر خود به‌صورت جدا و با هزینه کمتر کنند.

اگر قصد تهیه دوره‌های آموزشی کلاسینو را دارید می‌توانید با استفاده از کد تخفیف کلاسینو دوره مورد نظر خود را با هزینه کمتر تهیه کنید و از مطالب آموزشی آن بهره ببرید. کدهای تخفیف کلاسینو به دو صورت درصدی و مقدار مشخص، موجود هستند که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

نحوه ثبت نام کلاسینو کنکور ۱۴۰۱

نحوه ثبت نام در کلاسینو و استفاده از دوره‌های آن به این صورت است که ابتدا لازم است تا کاربران پنل اختصاصی خود را در وب سایت کلاسینو به‌صورت رایگان ایجاد نمایند و برای تهیه دوره، شما عزیزان باید ابتدا وارد سایت کلاسینو دات کام ‌شوید و سپس بر روی گزینه ورود به‌حساب کاربری کلیک ‌کنید و شماره موبایلی را که با آن ثبت نام کردید وارد نمایید. در ادامه با وارد کردن کد پنج رقمی که به شماره موبایل شما ارسال می‌شود می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

زمانی که وارد حساب کاربری خود می شوید با کلیک بر روی گزینه سه خط، در سمت بالا و راست صفحه وارد گزینه فروشگاه شوید و کلاس‌های موردنیاز خود را در این قسمت ثبت نام کنید.

همچنین از قسمت درس‌های من می‌توانید درس‌ها و دوره‌هایی را که در آن شرکت کرده‌اید مشاهده کنید و برنامه هفتگی کلاس‌های خود را در این صفحه مشاهده کنید و به‌راحتی از آن استفاده کنید و از ساعت کلاس‌هایی که در آن ثبت نام کرده اید مطلع شوید.

در قسمت کلاس‌های کنکور ۱۴۰۱ علاوه بر تدریس درس‌های دانش آموزان قسمت‌هایی تعبیه‌شده است تا دانش آموزان بتوانند با مراجعه به آن‌ها مهارت‌های موردنیاز در کنکور، مانند افزایش سرعت عمل، افزایش دقت، سریع خوانی و… را تقویت کنند؛ تا بتوانند در کنکور سراسری نتیجه مطلوب و قابل قبولی را به دست آورند. علاوه بر آن یکی از دوره‌هایی که مورد توجه بسیاری از دانش آموزان کنکوری قرار گرفته است؛ دوره‌های نکته تست و همایش‌های جمع بندی ویژه کنکور است که دانش آموزان می‌توانند مطالب خوانده‌شده در طول سال تحصیلی را به‌راحتی با شرکت در این دوره‌ها مرور کنند.

برای ثبت نام کلاس‌های کنکور ۱۴۰۱ کافی است تا وارد قسمت فروشگاه شوید و از طریق منوی فیلتر کلاس‌های کنکور ۱۴۰۱ را انتخاب کنید سپس در منوی دیگر رشته تحصیلی خود را وارد نمایید و در آخر می‌توانید عنوان درس مورد نظر و استاد مدنظرتان را وارد نمایید تا براساس فیلتری که مد نظر شما است گزینه‌های موجود برای شما قابل ‌مشاهده شود.

در کلاس‌های کلاسینو شرکت کنید و جایزه دریافت کنید

در کلاس‌های کلاسینو شرکت کنید و جایزه دریافت کنید

یکی از وجه تمایزهای موسسه آموزشی کلاسینو با دیگر مؤسسات این است که این موسسه تلاش کرده است تا با ایجاد سازوکاری، درس خواندن را برای دانش آموزان مهیج کند تا آن‌ها علاوه بر یادگیری مطالب آموزشی تلاش کنند تا امتیاز خود را افزایش دهند و جوایزی که کلاسینو قرار داده است را دریافت نمایند.

برای این منظور کلاسینو فرآیند آموزشی خود را به‌صورت یک بازی طراحی کرده است که دانش آموزان در آن می‌توانند براساس مدت‌زمانی که درس می‌خوانند، کلاس آنلاین مشاهده می‌کنند، نمرات بالایی در آزمون‌ها به دست می‌آورند، تمرین حل می‌کنند و… امتیازهایی را به‌عنوان الماس دریافت کنند و در آخر دانش‌آموزی که بیشترین الماس را دریافت کرده باشد جوایزی را از طرف کلاسینو دریافت خواهد کرد.

کلاسینو به‌صورت هفتگی و ماهانه جوایز خود را به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند اهدا می‌کند.

 

کلام آخر ثبت نام بورسیه کلاسینو

در مقاله ثبت نام بورسیه کلاسینو تلاش کردیم تا تمام اطلاعات لازم برای کسانی که قصد شرکت در دوره‌های آموزشی کلاسینو را دارند جمع‌آوری کنیم تا شما عزیزان بتوانید با اطلاعات کافی برای انتخاب دوره مورد نظر خود تصمیم‌گیری کنید و به بهترین نتیجه برسید.

همان‌طور که گفته شد در دوران مجازی بسیاری از دانش آموزان با مشکلات درسی متعددی روبرو شدند که وجود مؤسسات آموزشی مانند کلاسینو باعث شده است تا بسیاری از این مشکلات برطرف شود و دانش آموزان بتوانند سؤال‌ها و مشکلات درسی خود را از اساتید و پشتیبان‌هایی که این مؤسسات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد بپرسند و پیوسته در حال یادگیری و رفع اشکال باشند.

اگر شما هم قصد شرکت در کلاس‌های آموزشی را دارید و در انتخاب نوع موسسه مردد هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدماتی است که موسسه آموزشی کلاسینو در اختیار شما عزیزان گذاشته است.

امیدواریم با نگارش مقاله ثبت نام بورسیه کلاسینو اطلاعات مفیدی را در رابطه با موسسه آموزشی کلاسینو در اختیار شما قرار داده باشیم از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را به عمل می‌آوریم. با مجله موپُن همراه باشید.

 

سوالات متداول ثبت نام بورسیه کلاسینو

وبسایت کلاسینو چیست؟

کلاسینو یک وب‌سایت جامع برای دانش‌آموزانی است که قصد دارند با بهبود مهارت‌های آموزشی خود و تقویت دروسی که در آن‌ها با مشکل روبرو هستند شانس خود را برای قبولی در امتحانات مدارس خاص و یا کنکور افزایش دهند.

دوره‌های مختلف کلاسینو به چه گروه‌هایی تقسیم می‍شود؟

دانش‌آموزانی که قصد دارند رتبه مناسبی در کنکور به دست بیاورند - دانش‌آموزانی که قصد دارند مهارت‌های خود را در یک یا چند مورد از دروس اختصاصی کلاس‌های دهم و یازدهم تقویت کنند - دانش‌آموزانی که در دوره‌های ششم تا نهم تحصیل می‌کنند و قصد شرکت در امتحان‌های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را دارند

شرایط ثبت نام بورسیه کلاسینو چیست؟

کلاسینو شرایطی را فراهم کرده است تا دانش‌آموزانی که مشکلات خاصی دارند؛ بتوانند تحت حمایت وب سایت کلاسینو آموزش‌ ببینند و مهارت‌های خود را تقویت کنند؛ بدون آنکه نگران مخارج تحصیل خود باشند.

قیمت کلاس‌های کلاسینو چقدر است؟

هزینه کلاس‌های کلاسینو بر اساس نوع دوره‌ای که دانش آموزان انتخاب می‌کند متفاوت است. این وب سایت برای کاربران خود شرایط استفاده از پرداخت اقساط را هم فراهم کرده است. همچنین دانش‌آموزانی که نیازی به استفاده از کل دوره را ندارند و تنها در مباحثی خاص مشکل دارند می‌توانند از قسمت خرید تک جلسه اقدام به تهیه دوره مورد نظر خود به‌صورت جدا و با هزینه کمتر کنند.

نحوه ثبت نام کلاسینو کنکور ۱۴۰۱ چگونه است؟

نحوه ثبت نام در کلاسینو و استفاده از دوره‌های آن به این صورت است که ابتدا لازم است تا کاربران پنل اختصاصی خود را در وب سایت کلاسینو به‌صورت رایگان ایجاد نمایند و برای تهیه دوره، شما عزیزان باید ابتدا وارد سایت کلاسینو دات کام ‌شوید و سپس بر روی گزینه ورود به‌حساب کاربری کلیک ‌کنید و شماره موبایلی را که با آن ثبت نام کردید وارد نمایید. در ادامه با وارد کردن کد پنج رقمی که به شماره موبایل شما ارسال می‌شود می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

نظرات کاربران

Average
5 Based On 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس گفت:

    آیا کسانی که تحت پوشش بهزیستی هستند هم شامل بورسیه می شوند

  2. S گفت:

    چرا شماره تلفن گذاشته شده پاسخگو نیست؟چه مشکلی هست؟

  3. ناشناس گفت:

    سلام چرا دوماه کلاسها رو عقب انداختین دوماه مهم از تابستان بچه من ازبین رفت کلاس تازه شروع شده میگه قسط دوم رابریز هنوز یکجلسه شرکت نکرده الانم مسدود کردن که نتونه توکلاس شرکت کنه این چه وضعیه