تا چند مدت پیش که ویروس کرونا بر زندگی همه افراد تأثیر گذاشته بود، همه ما برای جلوگیری از پخش این بیماری و شیوع آن مجبور بودیم در خانه بمانیم و فاصلههای اجتماعی را رعایت کنیم. به همین دلیل استفاده از سوپرمارکتها و فروشگاههای آنلاین برای انجام خریدهای روزانه رشد بسزایی در این مدت داشته است.
اگر از بُعدی دیگر نیز به این قضیه نگاه کنیم متوجه میشویم که اکثر ما بیشتر مایحتاج زندگی خود را از محصولات سوپرمارکتی خریداری میکنیم.
همه عوامل دستبهدست هم دادند تا اسنپ با همکاری فروشگاه هایپراستار و سایر مغازهها و سوپرمارکتهایی که در نقاط مختلف شهر فعالیت میکنند، این امکان را به وجود بیاورد تا با استفاده از نرمافزار اندروید و ios بتوانیم به انواع کالاها و محصولات مورد نیاز روزانه خود دسترسی پیدا کنیم و یک خرید موفق از هایپراستار را تجربه بکنیم.
با وجود وسعت زیاد اسنپ مارکت و فروش روزانه بیش از 500 هزار قلم در یک روز، نمیتوان برچسب بهترین فروشگاه آنلاین را به آن زد و حتماً این فروشگاه اینترنتی دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری در زمینههای مختلف نیز است.
بیشتر بخوانید: معرفی اسنپ مارکت
در این مقاله از سایت موپُن میخواهیم شمارا با ابعاد مختلف تجربه خرید از اسنپ مارکت آشنا کنیم و بر اساس نظراتی که کاربران وارد کردهاند از 1 تا 5 نمره در نظر بگیریم.
نحوه ارسال کالاها و محصولات در اسنپ مارکت
برای انجام بررسی دقیقتر ابتدا نحوه ارسال کالاها در اسنپ مارکت را به دو قسمت سرعت ارسال کالا و کیفیت ارسال کالا تقسیم میکنیم.
سرعت ارسال کالاها در اسنپ مارکت
در ابتدا قبل از هر کاری بهتر است این نکته را بگویم که در حال حاضر ارسال محصولات در اسنپ مارکت به دو صورت انجام میشود که شامل موارد زیر است:
1. ارسال فوری
در این نوع ارسال، نرمافزار، سوپرمارکتها و مغازههای نزدیک به منزل شما را نشان میدهد و شما میتوانید در این نوع ارسال سوپرمارکتهایی را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیکتر هستند. در این نوع ارسال که کمتر از 40 دقیقه به طول میانجامد، معمولا برای سفارشها و سبدهای خرید کوچک است.
اکثر مشتریان اسنپ مارکت به این عقیده هستند که در حالت ارسال فوری محصول از سوپرمارکت نزدیک محل زندگی، هزینههای ارسال کالاها کمتر است و همچنین کالاها سالمتر و بهتر به دست مشتریان میرسد.
2. ارسال از هایپر استار
نوع دوم خرید که اغلب برای سبد خریدهای بزرگتر انجام میشود، خرید از هایپر استار است. همانطور که در اول مقاله گفته شد، اسنپ و فروشگاه هایپر استار با همکاری همدیگر اقدام به ایجاد نرمافزار اسنپ مارکت کردهاند. در این نوع خرید شما میتوانید هر آن چیزی که در هایپر استار وجود داشته باشد را خریداری کرده و هایپراستار برای شما ارسال میکند.
طبق نظرات کاربران اسنپ مارکت، در حال حاضر این نوع خرید اسنپ مارکت با توجه به وابستگی که به هایپراستار دارد، تنها در بعضی از نقاط تهران و چند شهر پر جمعیت دیگر خدمت ارائه میکند که این نکته میتواند یک نقطه ضعف بزرگ برای اسنپ مارکت باشد و افرادی که در شهرهای کوچکتر هستند در خریدهای بزرگ به مشکل برمیخورند.
از دیگر معایب این نوع ارسال، طولانی شدن زمان ارسال است. به اعتقاد کاربران اسنپ مارکت، زمانی که از هایپر استار خریدی انجام میشود، به دلیل تعدد خریدها، اشکالات و اشتباهاتی رخ میدهد که ممکن است در دیر کردن پیک به محل زندگی شما دیرتر از موعد گفته شده برسد.
امتیاز بهسرعت ارسال کالا در اسنپ مارکت: 3
کیفیت ارسال کالاها در اسنپ مارکت
از نظر کاربران و مشتریان اسنپ مارکت در روش ارسال از هایپراستار، گاهی اوقات به دلیل زیاد بودن اقلام، در حین ارسال اقلامی مانند کنسروها، قوطی این اقلام ضربه میبیند و در این حالت به دست مشتری میرسد و زمانی که مشتری بخواهد کالا را مرجوع کند به دلیل این ضربه دیدگی، موفق نمیشود که کالای خود را مرجوع کند. اما اگر از نگاه کلی به این قضیه نگاه کنیم، این نوع خرید نسبت به خریدهای سنتی و خرید از بازار بهتر بوده و هزینه (وقت، انرژی، هزینههای مالی) کمتری را برای مشتریان ایجاد میکند.
در روش ارسال کالا از مغازهها و سوپرمارکتهای نزدیک محل زندگی شما تا حد زیادی از مشکلاتی مانند تعدد سفارشها و اشتباهات ارسال کالا کمتر شده و از بین میروند ولی به دلیل اینکه نظارت مستقیمی بر عملکرد مغازهداران نیست احتمال به وجود آمدن مشکلات دیگر زیاد است. به اعتقاد مشتریان و کاربران اسنپ مارکت که از این روش ارسال برای خریدهایشان استفاده کردهاند، اقلام سفارش داده شده اکثرا در مغازه یا سوپرمارکت تمام شدهاند اما به دلایل مختلف فروشنده این اقلام را در اپلیکیشن اسنپ مارکت حذف نکرده و پس از خرید مشتریان، سفارش به دلیل موجود نبودن کالا کنسل میشود.
در آخر میتوان چنین گفت که پس از گذشت تقریباً 5 سال از همکاری اسنپ و هایپراستار، دیگر نمیتوان فواید خریدهای اینترنتی را کامل و کافی دانست و کاربران و مشتریان اسنپ مارکت توقع زیادی برای افزایش کیفیت ارسال اقلام و کالاهای مختلف را از خریدهای خود دارند.
امتیاز کیفیت ارسال اقلام در اسنپ مارکت: 3
بررسی بسته بندی مرسولات اسنپ مارکت
موضوع بسته بندی مرسولات اسنپ مارکت را نیز میتوان به دو بخش تقسیم کرده و مورد ارزیابی قرار داد:
1. بستهبندی در زمان ارسال کالا از هایپراستار
2. بستهبندی در زمان ارسال کالا از سوپرمارکتها و مغازههای نزدیک به محل زندگی.
طبق نظر کاربران و مشتریان در شهرهای بزرگ و شلوغی مانند تهران، هنگام تحویل، کالاها مانند یک خرید عادی بستهبندی شدهاند و اقلام بهصورت نامرتب و درهمریخته در کیسههای سفید پلاستیکی هایپراستار قرار گرفتهاند و به مشتری تحویل داده میشوند.
بهطورکلی میتوان گفت آن نظم و انضباطی که همه ما از یک خرید آنلاین از یک مجموعه بزرگی مانند اسنپ انتظار داریم، در بستهبندیها رعایت نمیشود و کالا بهصورت درهمریخته به مشتری تحویل داده میشوند! از شما دعوت میکنیم اگر در زمینه بستهبندی محصولات و کالاها از هایپر استار، خود یا بستگانتان تجربیاتی دارید، بر بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید.
به اعتقاد کاربران اسنپ مارکت، بستهبندی محصولات زمانی که ارسال توسط مغازهها و سوپرمارکتهای نزدیک خانه انجام میشود، به دلیل کم بودن کالاها و اقلام معمولاً فروشندهها این اقلام را با نظم در کیسههای پلاستیکی قرار میدهند که این امر باعث رضایت مشتریان اسنپ مارکت از خرید خود شده است.
در نهایت بستهبندی اقلام و کالاها توسط مغازهها و سوپرمارکتهای نزدیک به محل زندگی به دلیل جلب رضایت مشتری از کیفیت بهترین برخوردار هستند و کمتر زمانی پیش میآید که در این نوع بستهبندیها اختلال یا مشکلی پیش بیاید.
امتیاز به کیفیت بسته بندی مرسولات اسنپ مارکت: 4
نحوه برخورد پیک اسنپ مارکت
این روزها که بیشتر خریدهای روزانه همه ما بهصورت اینترنتی انجام میشوند، نوع رفتار پیکها که مسئولیت انتقال کالاها و اقلام را به مشتریان دارند دارای اهمیت بسیاری شده است. رفتاری که پیکها از خود نشان میدهند ممکن است بر روی نظر مشتریان برای خریدهای بعدی تأثیرگذار باشد!
متأسفانه، یکی از نقاط ضعف اسنپ مارکت که بیشتر مشتریان از آن گلهمند هستند، رفتار بد پیکها با مشتریان است. اگر اسنپ مارکت مانند فروشگاههای اینترنتی معتبر دیگر مثل دیجی کالا از سیستم لجستیک انحصاری خود را استفاده میکرد و برای استخدام پیکها، آنان را از فیلترهای مختلف عبور میداد، میتوانست در این زمینه نیز نظر مثبت کاربران و مشتریان خود را جذب کند.
یکی دیگر از عواملی که باعث شده است در این زمینه اسنپ مارکت رتبه پایینی به دست بیاورد، پیدا کردن آدرس توسط پیکها است. مشتریان اسنپ مارکت معتقدند برخی از پیکهای اسنپ مارکت از تجربه پایینی برخوردارند و بیشتر اوقات آدرسها را پیدا نمیکنند یا اقلام و کالاها را به آدرسهای اشتباهی میبرند.
رانندگان و پیکهای دیجی کالا از دورههای آموزشی مختلفی نیز عبور میکنند تا در نهایت بتوانند طرز برخورد مناسبتر و بهتری با مشتریان دیجی کالا داشته باشند، نکتهای که اگر اسنپ مارکت نیز روی آن سرمایهگذاری میکرد میتوانست بیشتر رضایت مشتریان خود را در این قسمت به دست بیاورد.
امتیاز نحوه برخورد پیکها با مشتریان: 2
کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان اسنپ مارکت
یکی از بخشهایی که اسنپ مارکت مدعی است در آن بسیار قدرتمند عمل کرده و توانسته است تا حد زیادی نظر کاربران و مشتریان را به خود جلب کند، بخش پشتیبانی است. در واقع موضوع اصلی فقط جواب دادن به تماسها، پیامکها یا ایمیلهای نیست بلکه موضوع اصلی جلب رضایت مشتریان و مخاطبان توسط اپراتورهای پاسخگوی اسنپ مارکت است.
درواقع اینکه یک مرکز پشتیبانی فقط با انجام یک سری دستورالعملهای خاص به مشتریان پاسخ دهد و تلاش برای جلب رضایت آنان نداشته باشد، باعث موفقیت آن برند در این بخش نخواهد شد. ولی به اعتقاد کاربران و مشتریان، اسنپ مارکت در این بخش توانسته است عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
بیشتر بخوانید: ثبت شکایت اسنپ مارکت
در نهایت میتوان چنین گفت که اسنپ مارکت در بخش پشتیبانی و روابط عمومی خود توانسته است افراد کارآمد و خوبی را استخدام کند و در نتیجه نیز رضایت مشتریان خود را در این بخش جلب کرده است که این نکته میتواند نظر کاربران و مخاطبان اسنپ مارکت را به خود جلب کند.
امتیاز به کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان اسنپ مارکت: 5
کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وبسایت برای ثبت سفارش
قبل از بررسی بهتر است این بخش را به دو قسمت تقسیم کنیم و به هر یک بهصورت جداگانه بپردازیم: 1. کیفیت کارکرد اپلیکیشن اسنپ مارکت برای ثبت سفارش 2. کیفیت و کارکرد سایت اسنپ مارکت برای ثبت سفارش
اپلیکیشن اسنپ مارکت با همکاری اسنپ و فروشگاههای مختلف که مهمترین آنها هایپراستار و حتی سوپرمارکتهای کوچک آغاز به کارکرد و در قالب یک نرمافزار برای اندروید و ios منتشر شده و ارائه خدمت به مشتریان میکند.
رابط کاربری و طراحی ظاهری اپلیکیشن اسنپ مارکت
متأسفانه، این بخش از اپلیکیشن اسنپ مارکت بههیچوجه نتوانسته است بهصورت موازی با دیگر خدمات اسنپ عمل کرده و گام بردارد و از طراحی لوگو و فونتهای بهکاررفته در این نرمافزار گرفته تا محیط و طراحی ظاهری آن، همه این موارد میتوانست جذابتر و کاربردیتر باشد.
رابط کاربری این نرمافزار نسبتا بههمریخته است و به جز یک دستهبندی کلی و جستوجو چیز دیگری نخواهید داشت. همچنین به اعتقاد مشتریان اسنپ مارکت محیط کاربری این نرمافزار هیچگونه جذابیتی ندارد و اصلاً کاربر پسند عمل نکرده است.
اگر بخواهیم از بعد فنی نیز این اپلیکیشن را مورد ارزیابی قرار دهیم، این بخش بدون اشکال نیست و بارها کند عمل کرده و این نکته عدم بهینه بودن نرمافزار را نشان میدهد.
کاربران و مخاطبان اسنپ مارکت پس از دانلود و نصب نرمافزار، به بخش ورود/عضویت هدایت میشوند و پس از ورود یا عضویت در این اپلیکیشن، میتوانند آدرس خود را از طریق وارد کردن شماره تلفن خود ثبت بکنند و از مزیتهای آن استفاده کنند. برای مثال، پس از ثبت آدرس محل زندگی، نام نزدیک ترین هایپراستار به محل زندگی شما در بخش بالایی نرمافزار قابل رویت است و با ثبت سفارش از این هایپرمارکتها میتوانید از تخفیفات ویژه آنها استفاده بکنید.
صفحه اصلی این نرمافزار به سه بخش تقسیم میشود: خانه، دستهبندیها و سبد خرید شما.
بخش خانه شامل نوار جستوجو، اسلایدهای تبلیغاتی، تخفیفهای ویژه روز و موارد دیگر میشود. بخش دستهبندی شامل تمامی محصولات در قالب دستهبندیهای مختلف و مرتب میشود تا دسترسی و یافتن محصولات و اقلام را برای کاربران اسنپ مارکت راحتتر کند.
با انتخاب هر کدام از محصولات مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید و رفتن به بخش تکمیل خرید، تمامی مشخصات شما بهصورت کامل بررسی شده و نام و نشانی سوپرمارکت یا هایپرمارکتی که قرار است ارسال کالاهای شما را به دوش بکشد به شما داده خواهد شد. همچنین در این بخش شما میتوانید بین خرید از سوپرمارکتهای نزدیک به محل زندگی یا خرید از هایپراستار هرکدام را بهدلخواه انتخاب کنید.
در نهایت میتوان گفت که اپلیکیشن اسنپ مارکت هدف خود از ارائه سرویس برای خرید کالاها و ارسال آنها به آدرس شما را به روشهای مختلف بهدرستی انجام میدهد، ولی از نظر طراحی ظاهری و کاربرپسند بودن و همچنین از نظر فنی دارای اشکالات بسیار و جدی است.
نقاط قوت اپلیکیشن
1. کاملترین و جامعترین اپلیکیشن مربوط به حوزهی خرید کالاهای سوپرمارکتی
2. مزایای ویژه
3. پشتیبانی عالی و فروشگاهها و سوپرمارکتهای طرف قرارداد بیشمار
نقاط ضعف اپلیکیشن
1. طراحی ظاهری
2. رابط کاربری
3. مشکلات فنی و کندی
امتیاز به رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ مارکت: 3
تنوع و گستردگی کالاها در اسنپ مارکت
بیشتر فروشگاههایی که امروزه بهصورت آنلاین فعالیت میکنند بهاندازه اسنپ مارکت از تنوع و فراوانی کالا و اقلام مختلف برخوردار نیستند.
برای مثال اگر از یک فروشگاه اینترنتی که بهعنوان یک واسطه بین خریدار و سوپرمارکت عمل میکند و کالاهایی را انتخاب کنید، اقلام با نزدیکترین سوپر مارکتی به محل زندگی شما بررسی شده و معمولاً 30 درصد این اقلام و کالاها به دلیل موجود نبودن حذف خواهند شد و شما مجبور هستید این از خرید این کالاها منصرف شوید یا اقلام دیگری را جایگزین آن ها کنید.
ولی به اعتقاد مشتریان در اسنپ مارکت، هر چیزی که میخواهید و میبینید را میتوانید خریداری کنید. در اسنپ مارکت میتوانید انواع کالاها و اقلام مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید و این اقلام بدون هیچ کموکاستی به دستتان خواهند رسید.
امتیاز به تنوع و گستردگی کالاها: 5
مجوزها و تأیدییههای اسنپ مارکت
دریافت مجوز و حضور در اتحادیه کسبوکارهای مجازی یکی از اقداماتی مهمی است که شرکت اسنپ مارکت توانسته است به آن دست پیدا کند.
کسبوکار اسنپ مارکت در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد تجارت الکترونیک است. ولی متأسفانه اسنپ مارکت موفق به دریافت مجوز از ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی نشده است.
امتیاز به مجوزها و تأیدییههای اسنپ مارکت: 4
تخفیفهای ثبت سفارش اسنپ مارکت
قطعاً اگر شما نیز بخواهید از سوپرمارکت نزدیک محل زندگی خود خریدی انجام دهید، چیزی به نام تخفیف نخواهید داشت! قیمت حساب شده همان قیمتی است که روی محصول درج شده است و شما نیز باید همان قیمت را بپذیرید. ولی در هنگام خرید از اسنپ مارکت با انواع و اقسام تخفیف روبهرو خواهید شد، چیزی که در فروشگاهها و هایپر مارکتهای بزرگ و معروف اتفاقی کاملاً عادی است.
این نوع تخفیفها میتوانند تا 40 یا حتی 50 درصد نیز برسند و حتی از این بالاتر بروند که قطعا این تخفیفات هزینههای خرید شما را کاهش بسیاری میدهند. به اعتقاد کاربران و مشتریان اسنپ مارکت، تخفیفاتی که اسنپ مارکت برای محصولات خود در نظر میگیرد برای مشتریان بسیار بهصرفه است و در خرید آنها اثر زیادی میگذارد.
اگر به دنبال کد تخفیف اسنپ مارکت هستید و میخواهید محصولات خود را با قیمت پایینتری از این فروشگاه اینترنتی بزرگ خریداری کنید کافیست وارد سایت موپُن شوید و برند اسنپ مارکت را جستجو کنید تا لیست تمام تخفیفهای آن نمایش داده شود..
امتیاز به تخفیفهای ثبت سفارش اسنپ مارکت: 5
فعالیتهای مسئولیت اجتماعی اسنپ مارکت
خیریه طلوع از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه ترک اعتیاد و همچنین حمایت از خانوار های بهبود یافته از اعتیاد و خانوادههای کم بضاعت و کودکان کار آغاز کرد و امروزه بیش از 300 خانواده بهبود یافته در شهر تهران و همچنین نزدیک به 300 خانواده در دیگر شهرهای ایران را تحت پوشش و سرپرستی دائمی خود درآورده است و همچنین فارغ از حمایت بیش از 500 خانوار (جدا از لیست حمایتپذیران دائمی) از فعالیتهای خیرخواهانه این موسسه خیریه است.
اسنپ مارکت نیز در طی سالهای گذشته در این راه، همراه خیریه طلوع شده و به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ با تنوع بسیار از محصولات سوپرمارکتی تصمیم گرفت بخشی از سود و همچنین محصولات خود را بهصورت روزانه یا هفتگی به سفره نیازمندان ببخشد.
میتوان گفت که ماه رمضان برای تمامی مسلمانان یک فرصت برای دوستی و انجام کارهای خیرخواهانه است و جالب است بدانید طبق اعلام اسنپ مارکت در ماه رمضان سال 1401، اسنپ مارکت باری دیگر به تعهد اجتماعی خود نسبت به جامعه پایبند بوده و تنها در این ماه با کمک خیریه طلوع به بیش از 600 خانوار نیازمند و بیسرپرست کمک کرده است. اسنپ مارکت امیدوار است که بتواند در سالهای بعد با قدرت و نیروی بیشتری در این مسیر گام بردارد و درنهایت باعث ایجاد انگیزه برای کمک کردن به نیازمندان و خانوادههای بیسرپرست شود.
این مسیر که اسنپ مارکت خود را در ابتدای آن میداند، هر هفته با تأمین مایحتاج روزانه کارتنخوابها، کودکان کار و بیسرپرست کمکرسانی میکند.
میتوان گفت که اهمیت انجام مسئولیتهای اجتماعی در ارزشهای اسنپ مارکت حک شده است؛ تلاش در زمینه آسان کردن زندگی مردم برای انجام خریدهای آنلاین، تأمین نیازهای مصرف کنندگان و همچنین داشتن تنوع بالای کالا و محصولات در شهرهایی که دسترسی افراد به فروشگاههای بزرگ کمتر است و فروش اقلام با ارائه تخفیفهای زیاد، مجموعه اقداماتی است که از ارزشهای اسنپ مارکت نشئت گرفته و به همین دلیل مسئولیت اجتماعی در مجموعه اسنپ مارکت دارای نقش و همچنین جایگاه مهمی است.
مجموعه اسنپ مارکت بیش از 4 سال است که با هدف آسان کردن زندگی افراد برای انجام خریدهای متنوع، در دسترس و ارزان ایجاد شده است و در بیشتر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، اصفهان، قزوین، مشهد، یزد، قم، ارومیه، البرز، شیراز و اهواز این امکان را برای همه کاربران و خریداران فراهم کرده است تا بتوانند بهراحتی و در سریع ترین زمان ممکن از نزدیکترین هایپرمارکت نزدیک به محل زندگی خود خرید کنند.
هر کسبوکار و سازمانی در ابتدا هدف سودآوری دارد اما توجه به فعالیتهای مسئولیت اجتماعی از کارها و تعهدات مهمی است که هر سازمان باید به آن توجه کند که خوشبختانه اسنپ مارکت به این امر توجه ویژهای داشته و فعالیتهای خیرخواهانه در راستای مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است.
امتیاز به فعالیت های مسئولیت اجتماعی اسنپ مارکت: 5
میزان و کیفیت فعالیت در شبکههای اجتماعی اسنپ مارکت
بهجرئت میتوان گفت که امروزه فضای مجازی تبدیل به جزئی جدایی ناپذیر تمامی کسبوکارها شده است و کمتر کسبوکار موفقی پیدا میشود که در فضای مجازی فعالیت نداشته باشد. از جمله شبکههای اجتماعی که در ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفتهاند میتوان به اینستاگرام، توییتر، لینکدین و تیک تاک اشاره کرد. البته شبکههای اجتماعی دیگری مانند فیس بوک و… نیز وجود دارند اما در ایران به دلایل مختلف کمتر به کار برده میشوند.
یکی از معایب اسنپ مارکت، کم بودن و گسترده نبودن فعالیت اسنپ مارکت در فضای مجازی است. اسنپ مارکت هم اکنون در اینستاگرام و توییتر فعالیت میکند و نمیتوان گفت این فعالیت گسترده است. شاید اگر اسنپ مارکت فعالیت خود را در اینستاگرام کمی بیشتر افزایش میداد میتوانست اعتماد افراد بیشتری را به پیج خود جذب کند. در حال حاضر اسنپ مارکت در پیج اینستاگرام خود 143 هزار دنبالکننده دارد.
متأسفانه، فعالیت اسنپ مارکت محدود به اینستاگرام و توییتر است و در شبکههای مجازی دیگر فعالیتی ندارد و از اینستاگرام بیشتر برای اعلام تخفیفات خود استفاده میکند که با استقبال کمی نیز روبهرو است.
امتیاز به میزان و کیفیت فعالیت در فضای مجازی: 3
جمع بندی
در این پست از مجله موپن سعی شد با نگاهی کاملاً بیطرف و فقط بر اساس نظر مشتریان و کاربران اسنپ مارکت، اقدام به بررسی قسمتهای مختلف خرید از اسنپ مارکت بپردازیم. جدولی که در زیر مشاهده میکنید نشاندهنده کیفیت تجربه مشتریان و کاربران اسنپ مارکت است و امتیازهای کسب شده در بحثهای مطرح شده است:
خدمات | سرعت ارسال کالا | کیفیت ارسال کالا | بستهبندی مرسولات | برخورد پیک | نحوه پاسخگویی | رابط کاربری | تنوع و گستردگی کالاها | مجوزها و تأییدیهها | تخفیفها | فعالیتهای مسئولیت اجتماعی | کیفیت فعالیت در فضای مجازی |
امتیاز | 3 | 3 | 4 | 2 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 |
امتیاز کل (میانگین امتیازها) | 3.5 |
همچنین لازم به ذکر است که شما نیز میتوانید با قرار دادن نظرات و دیدگاههای خود در رابطه با بخشهای مختلف خرید از اسنپ مارکت در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید و به افراد دیگر در خرید از اسنپ مارکت کمک کنید.
نظرات کاربران