0

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت های آنلاین + مقایسه آن‌ها

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین

تا این لحظه شاید کمتر کسی باشد که حداقل یکبار از سوپرمارکت‌های اینترنتی استفاده نکرده باشه. خصوصا در سال‌های اخیر که شیوع بیماری کرونا بسیاری از ما را خانه نشین کرده، میزان استفاده از این نوع فروشگاه‌ها بسیار بیشتر شده است. علاوه بر این گسترش پهنای باند اینترنت در کشور و سهولت استفاده از امکانات فضای آنلاین، باعث افزایش پیدایش سوپرمارکت‌های اینترنتی شده است.

حال سؤالی که در ذهن ما بوجود می‌آید این است که کدام یک از این چند ده فروشگاه‌ها دارای تنوع محصولات بیشتری هستند؟ کدام دارای قیمت پایین‌تر محصولات هستند؟ کدام در زمان کمتری محصولات را به درب خانه‌ی ما می‌رسانند؟ و…

در این مقاله جامع و مفید به همه‌ی این سؤالات پاسخ می‌دهیم و در آخر بهترین سوپرمارکت های آنلاین در ایران را به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید. 😊

معیارهای سنجش بهترین سوپرمارکت های آنلاین

اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم، معیارهای سنجش و بررسی بهترین سوپرمارکت های آنلاین هست. اصلاً چگونه باید فهمید که یک سوپرمارکت اینترنتی نیازهای ما را رفع می‌کند یا خیر؟ به صورت کلی معیارهای زیر می‌توانند راهنمای خوبی در مسیر ما برای پیدا کردن برترین این نوع فروشگاه‌ها باشند:

  1. دارا بودن اپلیکیشن موبایل

فکر نمی‌کنم کسی باشد که در حال حاظر تلفن هوشمند نداشته باشد و از امکانات اپلیکیشن‌های آن استفاده نکند. همه‌ی ما این را می‌دانیم که دیگر مثل قبل، کسی برای استفاده از خدمات وبسایت یک فروشگاه به نسخه دسکتاپ آن سر نمی‌زند. دلیل آن هم مشخص است؛ استفاده از اپلیکشن موبایل، نیازی به روشن کردن چیزی مانند کامپیوتر و باز کردن مرورگر و وارد کردن آدرس سایت و و و… ندارد. فقط کافیست اپ فروشگاه خود را باز کنید. به همین راحتی!

پس داشتن اپلیکیشن موبایل برای یک فروشگاه اینترنتی شاید نه فقط یک معیار سنجش و ویژگی مثبت، بلکه یک الزام می‌باشد و حتی به اعتبار آن فروشگاه اضافه می‌کند.

  1. کیفیت و سرعت وبسایت و اپلیکیشن

تا حالا دیدید که وبسایت یک فروشگاه اینترنتی کند باشد؟ یا یکی در میان صفحات آن باز نشود؟ یا اینکه اپلیکیشن آن دارای خطاهای پشت سر هم باشد؟ من که خیلی زیاد دیدم و حتی این موضوع باعث شده تا دیگر از آن فروشگاه استفاده نکنم. چرا؟ چون هیچ چیزی با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، شاید اعصاب خرد‌کن تر از این نباشد که بی دلیل وقتمان سر کند بودن یک فروشگاه آنلاین هدر برود.

  1. تنوع محصولات

بگذارید با یک تجربه از خودم این موضوع را توضیح بدهم. چند وقت پیش که می‌خواستم برای خونه چند قلم جنس مانند لبنیات، چیپس و پفک و… بخرم، مانده بودم از کدام فروشگاه باید خرید کنم! ☹ در یک سوپرمارکت یک سری از اجناس موجود بود؛ در آن دیگری تعدادی اجناس دیگر موجود بود که در اولی نبود!

خب این موضوع شاید دغدغه خیلی از شما که در حال خواندن این مقاله هستید باشد و به اصطلاح حسابی رو نِرو آدم برود. پس شاید مهم‌ترین ویژگی یا معیار شناخت یک سوپرمارکت اینترنتی خیلی خوب این باشد که تقریبا هر آنچه که نیاز داریم را بتوانیم در آن پیدا کنیم.

  1. قیمت اجناس

از قیمت‌ها که دیگه نگم براتون! در چند سال اخیر که دیگر اجناس به صورت روزانه قیمت‌گذاری می‌شوند و به صورت صعودی دست از سر جیب من و شما بر نمی‌دارند، پایین آوردن خرج و مخارج جزو واجبات زندگی ما شده است.

برای بسیاری از ما بیشترین هزینه‌ای که در ماه می‌دهیم، خرج خورد و خوراک و احتمالا محصولات بهداشتی و آرایشی هست که همگی را احتمالاً تا چند سال پیش از مغازه‌های نزدیک خانه‌مان می‌خریدیم. اما در وضعیت شیوع بیماری کرونا، این امکان برای همه فراهم شده تا همه این محصولات را بتوان از سوپرمارکت و فروشگاه‌های اینترنتی خرید.

بنابراین در این زمان هم قیمت اجناس حتما یکی از مهم‌ترین عامل‌های انتخاب یک فروشگاه آنلاین خرید محصولات سوپرمارکتی می‌باشد.

  1. زمان تحویل

با توجه به مشغله‌هایی که همه‌ی ما امروزه درگیر آن هستیم، دیگر شاید زمان کمتری برای به هدر دادن داریم. بنابراین وقتی محصولی یا محصولاتی را که در لیست خرید خود قرار داده‌ایم و سفارش می‌دهیم، انتظار آن را دارین تا تقریبا در زمان مشخص شده تحویل بگیریم.

پس هرچه بازه این زمان کمتر باشد در زمان مقرر شده به دستمان برسد، مطمئناً در زمانمان صرفه‌جویی کرده‌ایم و زودتر به کارهای دیگرمان می‌رسیم.

  1. کیفیت اجناس

بیایید فرض کنیم یک مهمانی در پیش دارید. کلی برنامه‌ریزی کرده‌اید و احتمالاً برای شام یا ناهار تدارکی دیده‌اید. یک لیست خرید آماده کرده‌اید، از یکی از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را با تخفیف سفارش داده و منتظر تحویل گرفتن آن در زمان موعد هستید. چه حالی به شما دست می‌دهد تا چند ساعت قبل از رسیدن مهمان‌های عزیزتان، میوه و محصولاتی که انتظار یک کیفیت عالی از آن‌ها را داشته‌اید با کیفیت پایین یا منقضی شده و با طعم و عطر پایین تحویل بگیرید؟ چه استرسی به من و شما وارد می‌شود؟

معلوم است که ما از این تجربه یک درس را بیشتر نمی‌توانیم بگیریم؛ دیگر از آن فروشگاه خرید نخواهیم کرد!

پس با شناخت بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین مطمئناً دیگر این تجربه را نخواهیم کرد و با خیال راحت می‌توانیم خریدمان را انجام دهیم.

  1. دارا بودن جشنواره‌های فروش و تخفیف

وقتی از یک فروشگاه (چه اینترنتی و چه غیر اینترنتی) به مقدار زیاد و یا به مدت طولانی خرید می‌کنیم، انتظار آن را داریم که از این وفاداری که به آن داریم قدردانی شود. خود من وقتی در ماه از فروشگاهی مانند دیجی کالا، اکالا، اسنپ مارکت و…. به میزانی مشخص، مثلاً بیشتر از 1 میلیون تومان خرید می‌کنم، حتما دلم می‌خواهد تا به پاس این میزان خرید و وفاداری‌ای که به آن وبسایت و فروشگاه دارم، به صورتی مانند کد تخفیف اختصاصی و یا جشنواره قدردانی کنند.

این موضوع حتی می‌تواند زمان پیوستن و عضو شدن در یک فروشگاه مرا بسیار خوشحال‌تر نیز کند. به این صورت داشتن تخفیف و جشنواره برای یک فروشگاه خرید محصولات سوپرمارکتی یقیناً یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

  1. کیفیت پشتیبانی

شاید تقریبا همه‌ی ما با این تجربه روبرو شده‌ایم که با ثبت نام در یک فروشگاه آنلاین، با چم و خم‌های آن و چگونگی استفاده از خدمات آن آشنا نباشیم و نیاز به گرفتن راهنمایی از پشتیبانی آن فروشگاه باشیم. حتی ممکن است بخواهیم محصولی که تاریخ مصرف آن گذشته است یا کیفیت مورد نظرمان را ندارد مرجوع کنیم.

این مورد برای خود من زمانی آشکار شد که فکر می‌کردم کار کردن با یک وبسایت مگر چقدر می‌تواند سخت باشد. اما وقتی می‌خواستم از فروشگاهی که محصولات پروتئینی می‌فروشد، خرید کنم و کد تخفیف آن محصول را وارد کنم. آخر نتوانستم کادری که باید کد را در آن وارد کنم پیدا کنم و در آخر از پشتیبانی وبسایت (در کمتر از 2 دقیقه) کمک گرفتم.

پس باید به این نکته هم توجه کرد که همیشه نیاز به کمک گرفتن از پشتیبانی فروشگاه نیاز نیست؛ ولی در زمان نیاز یک پشتیبانی خوب می‌تواند در کمترین زمان مشکل ما را به راحتی برطرف کند. برای دریافت کدهای تخفیف سوپرمارکت‌های آنلاین کلیک کنید.

بهترین سوپرمارکت های آنلاین کدامند؟

بالاخره زمان آن فرارسیده است که بهترین سوپرمارکت‌های اینترنتی در ایران را با در نظر گرفتن معیارهای سنجشی که درباره آن صحبت کردیم به شما معرفی کنیم.

 

دیجی کالا

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از سال 1385 فعالیت خودش را شروع کرده است و همانطور که بسیاری از ما می‌دانیم، تقریبا همه چیزی را می‌توان از دیجی کالا خرید. اتفاق خوبی که افتاده این است که چند سالی می‌شود که دیجی کالا شروع به فروش محصولات سوپرمارکتی در تهران و کرج کرده است.

در صفحه سوپرمارکت وبسایت دیجی کالا، محصولاتی با علامت کامیون سبز هستند را می‌شود در زمان حداقل 3 ساعت دریافت کرد. همچنین با داشتن اشتراک دیجی پلاس، می‌شود از امکاناتی مثل ارسال رایگان، برگشت مبلغی از خرید به حساب کاربری و… بهره‌مند شد. برای دریافت کدهای تخفیف دیجی کالا و بهره‌مندی از تخفیف‌های این فروشگاه با ما همراه باشید.

 

نقاط قوت دیجی کالا

  • ارسال سریع
  • تنوع بالای محصول
  • سهولت استفاده از اپلیکیشن و وبسایت
  • امکان خرید محصولات منجمد و یخچالی
  • پشتیبانی عالی

نقاط ضعف دیجی کالا

  • کمی گیج کننده بودن رابط کاربری
  • پیشنهادهای تبلیغاتی زیاد
  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • نبودن امکان اعمال کد تخفیف بر روی محصولات تخفیف‌دار یا فروش ویژه
  • در برخی موارد نداشتن امکان یا تمایل تحویل محصول در داخل ساختمان

 

اکالا

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - اکالا

این فروشگاه از سال 1396 توسط فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش تأسیس شده است و در حال حاظر ارسال محصولات سوپرمارکتی را توسط فروشگاه‌های اکالا، هایپر فامیلی، افق کوروش، اکالا بیزینس، فروشگاه زنجیره‌ای ناب پروتئین و باغ میوه ایرانی انجام می‌دهد.

شما می‌توانید در وبسایت فروشگاه آنلاین اکالا یا توسط اپلیکیشن آن، موقعیت مکانی را انتخاب و با توجه به فروشگاه‌های موجود نزدیک، سفارش خود را انجام دهید. برای بهره‌مندی از کدهای تخفیف‌ اکالا کلیک کنید.

 

نقاط قوت اکالا

  • ارسال سریع (یک ساعته در برخی از فروشگاه‌ها) به سراسر کشور
  • تنوع بالای محصول
  • ارائه تخفیف‌های ویژه به صورت روزانه در سایت و شبکه‌های اجتماعی
  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • امکان خرید محصولات منجمد و یخچالی
  • پشتیبانی خوب

نقاط ضعف اکالا

  • مشکلات فنی زیاد در وبسایت و اپلیکیشن موبایل
  • پیشنهادهای تبلیغاتی زیاد به صورت اس ام اس
  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • نبودن امکان اعمال کد تخفیف بر روی محصولات تنظیم بازار، روغن و برنج هندی
  • تمام شدن سریع موجودی برخی از محصولات

 

اسنپ مارکت

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یکی از سوپرمارکت‌های بزرگ کشور با امکان ارسال انواع محصولات سوپرمارکتی، لوازم بهداشتی و… می‌باشد. این فروشگاه حاصل همکاری فروشگاه زنجیره‌ای هایپر استار و اسنپ است. همچنین این فروشگاه شامل فروشگاه زنجیره‌ای مایلی نیز می‌باشد.

شما با نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت، استفاده از وبسایت این فروشگاه و همچنین از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از این فروشگاه آنلاین خرید خود را انجام دهید. برای دریافت کدهای تخفیف اسنپ مارکت با ما همراه باشید.

 

نقاط قوت اسنپ مارکت

  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • تنوع بالای محصول
  • قابلیت اعمال تخفیف‌ بر روی محصولات ویژه و تخفیف‌دار
  • رابط کاربری عالی و سرعت بالای سایت
  • امکان خرید محصولات یخ زده و سرد
  • پشتیبانی عالی

نقاط ضعف اسنپ مارکت

  • سرعت پایین اپلیکیشن موبایل و سوپر اپلیکیشن اسنپ
  • آب شدن محصولات فریزری در فصل گرم (برخی از موارد
  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • محدودیت فروشگاه در برخی مناطق
  • تمام شدن سریع موجودی برخی از محصولات

 

اسنپ فود

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - اسنپ فود

با ادغام شرکت اسنپ و زود فود در سال 1396، اسنپ فود فعالیت خود را در زمینه ارسال غذا شروع کرده است. هرچه که از تاسیس بخش اسنپ فود در شرکت اسنپ می‌گذرد، دسته‌بندی‌های بیشتری به این فروشگاه اضافه می‌شود. دسته‌بندی سوپرمارکت اسنپ فود در زمان همه گیری کرونا این امکان را بوجود آورده که من و شما بتوانیم بدون نیاز به حضور فیزیکی در سوپرمارکت‌ها و به قول معروف بقالی‌های نزدیکمان، هم راحت‌تر خرید سوپرمارکتی خود را انجام دهیم و هم از شیوع بیشتر این بیماری خطرناک جلوگیری کنیم.

سفارش از اسنپ فود به این صورت هست که کافی هست در اپلیکیشن اسنپ فود، سوپر اپلیکیشن اسنپ و یا وبسایت این فروشگاه، موقعیت مکانی خود را اضافه کرده و با انتخاب فروشگاه مورد نظر خود، خرید خود را انجام دهید. برای دریافت کدهای تخفیف اسنپ فود کلیک کنید.

 

نقاط قوت اسنپ فود

  • ارسال سریع زیر 1 ساعت به سراسر کشور
  • تنوع و تعداد بالای محصولات و فروشگاه‌های اطراف (سوپرمارکت، پروتئینی و…)
  • برگزاری جشنواره‌های روزانه (فود پارتی، میت پارتی و…)
  • رابط کاربری خوب
  • امکان پیش سفارش
  • پشتیبانی عالی و پیگیری دیر کرد ارسال به صورت اتوماتیک

نقاط ضعف اسنپ فود

  • مشکلات فنی در اپلیکیشن موبایل و سوپر اپلیکیشن اسنپ
  • دیر کرد‌های زیاد در برخی از فروشگاه‌ها
  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • نداشتن موجودی برخی از محصولات در فروشگاه‌های مناطق مختلف
  • دقیق نبودن زمان پیش بینی شده ارسال توسط فروشگاه

 

دیجی کالا جت

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - دیجی کالا جت

یکی از فروشگاه‌های زیر مجموعه دیجی کالا، دیجی کالا جت می‌باشد که با هدف تحویل سریع محصولات مصرفی از سوپرمارکت‌های اطراف در زمان زیر 30 دقیقه فعالیت خود را اخیراً شروع کرده است.

شما می‌توانید خرید و لیست سفارش‌ خود را از طریق این وبسایت از سوپرمارکت‌های اطراف انجام داده و از حضور فیزیکی در فروشگاه‌های بیرون منزل جلوگیری کنید. با دریافت کدهای تخفیف دیجی کالا جت از تخفیف‌های متنوع این مجموعه برخوردار شوید.

 

نقاط قوت دیجی کالا جت

  • ارسال سریع زیر 1 ساعت
  • تنوع و تعداد بالای محصولات و فروشگاه‌های اطراف
  • رابط کاربری خوب
  • پشتیبانی عالی

نقاط ضعف دیجی کالا جت

  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • نداشتن موجودی برخی از محصولات در فروشگاه‌های مناطق مختلف
  • ارسال زیاد اس ام اس تبلیغاتی

 

پینکت

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - پینکت

سوپرمارکت آنلاین پینکت به تازگی با همکاری چند فروشگاه دیگر این امکان را برای شهروندان کرج و تهران فراهم کرده است تا خرید اقلام و اجناس مصرفی و سوپرمارکتی به آسان‌ترین شکل ممکن انجام شود. همچنین امکان خرید از میادین میوه و تره‌بار جزو یکی از ویژگی‌های جذاب این فروشگاه می‌باشد. با دریافت کدهای تخفیف پینکت از تخفیف‌های سوپرمارکت اینترنتی پینکت برخوردار شوید.

 

نقاط قوت پینکت

  • ارسال سریع و در زمان تعیین شده
  • تنوع خوب در محصولات
  • ارائه تخفیف‌های ارسال رایگان
  • رابط کاربری زیبا و شکیل
  • پشتیبانی خوب
  • امکان نوشتن توضیحات برای خریدار

نقاط ضعف پینکت

  • برخی مشکلات فنی در وبسایت
  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • نداشتن موجودی برخی از محصوت

 

آلین لند

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - آلین لند

آلین لند فعالیت خود از سال 1399 را شروع کرده است و یکی از دسته‌بندی‌های محصولات این فروشگاه، محصولات سوپرمارکتی می‌باشد. این فروشگاه دارای تنوع محصولات قابل قبولی بوده و به شهرهای تهران، اسلامشهر و قم محصولات خود را ارسال می‌کند. برای دریافت کدهای تخفیف آلین لند کلیک کنید.

 

نقاط قوت آلین لند

  • ارسال در زمان تعیین شده
  • تنوع خوب در محصولات
  • ارائه تخفیف‌های روزانه

نقاط ضعف آلین لند

  • مشکلات فنی بسیار در وبسایت
  • نداشتن حالت سیاه یا شب (Dark Mode)
  • نداشتن اپلیکیشن

 

رادیکالا

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - رادیکالا

رادیکالا فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. تمرکز این فروشگاه محصولات مصرفی خانگی می‌باشد. برای دریافت کدهای تخفیف رادیکالا کلیک کنید.

 

نقاط قوت رادیکالا

  • تنوع خوب در محصولات

نقاط ضعف رادیکالا

  • سرعت نه چندان بالای وبسایت

 

تیمچه

معرفی 11 تا از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین - تیمچه

فروشگاه اینترنتی تیمچه یکی از زیر مجموعه‌های شرکت لندو است که فعالیت آن از پاییز 1399 شروع شده است. این فروشگاه در کنار محصولات دیگر، دارای تنوع بالای محصولات سوپرمارکتی نیز می‌باشد. با دریافت کدهای تخفیف تیمچه از تخفیف‌های این فروشگاه اینترنتی برخوردار شوید.

 

نقاط قوت تیمچه

  • تنوع بالای محصولات
  • بسته‌بندی بسیار خوب
  • سرعت بالای وبسایت
  • طراحی زیبا و رابط کاربری بسیار خوب
  • ارسال به موقع

نقاط ضعف تیمچه

  • نداشتن اپلیکیشن

 

تزول مارکت

تزول مارکت

این فروشگاه در ابتدا فعالیت خود را از تبریز آغاز نموده و سپس فعالیت خود را در تهران نیز شروع کرده است. در زبان ترکی کلمه “تزول” به معنی “زود باش” می‌باشد و هدف این فروشگاه نیز ارسال سریع زیر 45 دقیقه‌ای محصولات خود می‌باشد. برای دریافت کدهای تخفیف تزول مارکت کلیک کنید.

 

نقاط قوت تزول

  • تنوع بالای محصولات
  • بسته‌بندی بسیار خوب
  • سرعت بالای وبسایت
  • طراحی زیبا و رابط کاربری بسیار خوب
  • ارسال به موقع

نقاط ضعف تزول

  • محدودیت شهر در خدمت‌رسانی

 

بنک چی

بنک چی

اگر به دنبال خرید محصولات زود مصرف به صورت عمده و قیمت مناسب هستید، بُنک چی فروشگاه آنلاین مناسب شماست. با تنوع خوب محصولات می‌توانید تقریباً هر آنچه که نیاز دارید را به صورت عمده از این سوپرمارکت اینترنتی تهیه کنید. برای دریافت کدهای تخفیف بُنک چی با ما همراه باشید.

 

سخن آخر

با وجود بسیاری وبسایت و فروشگاه در زمینه ارسال محصولات مصرفی خانگی (سوپرمارکتی)، انتخاب بهترین فروشگاه از بین آن‌ها شاید کمی سخت به نظر برسد؛ بنابراین با خواندن مقالاتی مانند این مقاله می‌توانید چالش‌های این انتخاب را به راحتی پشت سر بگذارید و با خیالی آسوده و در منزلتان، در کنار خانواده به خرید محصولات، در هر زمان و مکان بپردازید.

اگر مطلبی را می‌دانید که به کامل شدن بیشتر این مقاله کمک می‌کند، حتما آن را برای ما بفرستید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده‌تان هستیم. 😊

جدول مقایسه بهترین سوپرمارکت های آنلاین

نام فروشگاه اپلیکیشن موبایل سرعت وبسایت و اپلیکیشن تنوع محصولات قیمت اجناس زمان تحویل کیفیت اجناس تخفیف و جشنواره پشتیبانی
دیجی کالا بالا بالا خوب خوب عالی خوب عالی
اکالا متوسط بالا عالی عالی خوب عالی خوب
اسنپ مارکت بالا بالا عالی خوب خوب عالی خوب
اسنپ فود پایین بالا خوب عالی عالی خوب عالی
دیجی کالا جت بالا بالا خوب عالی عالی خوب عالی
پینکت بالا خوب عالی عالی متوسط خوب خوب
آلین لند پایین خوب عالی خوب متوسط عالی خوب
رادیکالا خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب
تیمچه بالا بالا عالی عالی عالی عالی عالی
تزول مارکت خوب خوب عالی عالی خوب خوب خوب
بنک چی بالا بالا عالی خوب خوب خوب خوب

سواات متداول

معیارهای سنجش بهترین سوپرمارکت های آنلاین چیست؟

دارا بودن اپلیکیشن موبایل - کیفیت و سرعت وبسایت و اپلیکیشن - تنوع محصولات - قیمت اجناس - زمان تحویل - کیفیت اجناس - دارا بودن جشنواره‌های فروش و تخفیف - کیفیت پشتیبانی

بهترین سوپرمارکت های آنلاین کدام‌ها هستند؟

دیجی کالا - اکالا - اسنپ مارکت - اسنپ فود - دیجی کالا جت - پینکت - آلین لند - رادیکالا - تیمچه - تزول مارکت - بنک چی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *