0

بهترین سایت‌های فروش محصولات کدام‌اند؟

بهترین سایت‌های فروش محصولات کدام‌اند

بدون شک امروزه یکی از بهترین راه‌ها برای فروش محصولات و کالاهای موردنظر، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های اینترنتی است که به همین منظور طراحی می‌شوند و در صفحات گوگل به نمایش درمی‌آیند.

فروش محصول در سایت‌های مختلف از مزایا و معایبی برخوردار است که در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با این معایب و مزایای اطلاعات به دست بیاوریم.

آیا شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید محصولات خودتان را به‌صورت آنلاین و در بستر اینترنت به فروش برسانید پیشنهاد ما به شما این است که اگر اطلاعات چندانی در حوزه برنامه‌نویسی و طراحی سایت ندارید به‌جای اینکه زمان و هزینه خودتان را برای طراحی صفر تا صد یک سایت خرج کنید محصولات خودتان را در سایت هایی که آمادگی فروش محصولات شمارا دارند قرار دهید تا به فروش برسد.

این کار چند ویژگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

 

چرا باید از بهترین سایت‌های فروش محصولات آماده استفاده کنیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم گرفته‌اید محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید برای این کار دو گزینه در پیش روی شما است:

راه‌حل اول این است که اقدام به طراحی وب‌سایت موردنظر خود کنید و محصولات خودتان را به‌صورت اختصاصی و منحصربه‌فرد در وب‌سایت فروشگاهی خود به فروش برسانید.

راه‌حل دوم این است که محصولات خود را در سایت‌های فروش محصول که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کنند و از اعتبار و کاربران زیادی برخوردار هستند قرار دهید تا از این طریق محصولاتتان به فروش برسد.

در ادامه تفاوت این دو گزینه را با یکدیگر بررسی می‌کنیم تا بهترین راه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اگر اطلاعات چندانی در رابطه با طراحی سایت و توسعه و قرار گرفتن آن در صفحات اول گوگل ندارید بهتر است به‌جای اینکه وقت و هزینه خود را در اختیار طراحان سایت قرار دهید تا برای شما وب‌سایت اختصاصی طراحی کنند محصولات خود را در سایت‌های فروش محصولات قرار دهید و تنها هزینه اشتراکی را که به‌صورت توافقی از شما گرفته می‌شود بپردازید این کار برای شما منافع زیر را به همراه دارد:

استفاده از کاربران بهترین سایت‌های فروش محصولات

برخی از سایت‌های فروش محصولات که سابقه نسبتاً طولانی‌تری نسبت به رقبای خود دارند در میان مردم شناخته‌شده هستند و روزانه کاربران زیادی از این سایت‌ها بازدید می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا شانس دیده شدن محصولات شما برای این افراد بیشتر شود و درنتیجه محصولات شما با احتمال بالاتری به فروش برسد.

 

صرفه‌جویی در هزینه‌های طراحی سایت

طراحی، توسعه و به‌طور کل قرار گرفتن یک سایت در صفحه اول گوگل هزینه‌های زیادی را برای صاحبان مشاغل به همراه خواهد داشت ازاین‌رو بهتر است تا حد امکان در ابتدای کار به فکر ایجاد سایت مستقل برای خود نباشید و از سایت‌های فروش محصولات آنلاین که سابقه طولانی در این زمینه‌ دارند استفاده کنید.

 

صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغ

حتماً شما هم شنیده‌اید که تبلیغات غذای هر کسب‌وکاری است و صاحبان مشاغل باید برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود هزینه‌هایی را ماهانه برای تبلیغات در نظر بگیرند.

اگر تمایل دارید تا از سایت‌های فروش محصولات آنلاین استفاده کنید دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای تبلیغ کسب‌وکار خود و رشد آن ندارید و می‌توانید از اعتبار وب‌سایتی که با آن همکاری می‌کنید برای فروش آنلاین محصولات خود استفاده کنید.

 

معیارهای انتخاب بهترین سایت‌های فروش محصولات کدامند؟

اگر تا به اینجا قصد دارید که محصولات خود را در سایت‌های فروش محصولات قرار دهید تا از این طریق به فروش آن‌ها بپردازید حالا یک سؤال اساسی به وجود می‌آید و آن این است که محصولات خود را در کدام وب‌سایت قرار دهید؟

هم‌اکنون صدها سایت فروش محصولات در بستر اینترنت قرار دارد که همگی آمادگی همکاری با شما عزیزان و فروش محصولات شمارا دارند اما کدام را انتخاب کنید؟

برای انتخاب وب‌سایت فروش محصول باید پارامترهایی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه و بالاترین درصد فروش را از همکاری خود به دست آورید. برخی از مهم‌ترین پارامترهایی که در انتخاب شما تأثیرگذار است به‌قرار زیر آورده شده است.

 

ویترین وب‌سایت فروش محصولات مناسب باشد

قطعاً برای شما هم پیش‌آمده است زمانی که به قصد خرید در خیابان قدم می‌زنید ناگهان به یک مغازه برخورد می‌کنید که ویترین جذابی دارد و به همین واسطه وارد آن فروشگاه می‌شوید و اگر اجناس مناسبی هم داشته باشد حتماً خرید خود را انجام می‌دهید؛ فروشگاه‌های آنلاین هم ویترین خاص خود را دارند و آن تصاویری است که در این فروشگاه‌ها استفاده‌شده است.

سعی کنید تا حد امکان با فروشگاه‌های آنلاینی هم کاری داشته باشید که از ویترین مناسب و قابل قبولی برخوردار هستند.

رابط کاربری ساده‌ای در فروشگاه اینترنتی میزبان

یکی از مهم‌ترین فاکتورها ساده بودن سایت برای کاربران است به‌گونه‌ای که کاربران با کمترین سطح دانش بتوانند به‌راحتی به محصولات موردنظر خود دسترسی داشته باشند و فرایند خرید به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

به تجربه ثابت‌شده است که وب‌سایت‌هایی که این سه ویژگی را باهم داشته باشند به‌تنهایی می‌توانند تأثیر بسیار چشمگیری درفروش محصولات شما داشته باشند.

 

سایت فروشگاهی میزبان ریسپانسیو باشد

ریسپانسیو بودن یا سازگار بودن وب‌سایت میزبان با انواع لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ کامپیوتر تبلت و موبایل از فاکتورهایی است که حتماً باید سایت فروش محصولات شما دارا باشد.

طبق آمار حدود ۸۰ درصد از کاربرانی که از وب‌سایت‌های فروشگاهی بازدید می‌کنند از تلفن همراه استفاده می‌کنند و اگر سایتی برای گوشی‌های هوشمند سازگار نباشد بسیاری از کاربران آنلاین خود را از دست خواهد داد.

 

هزینه‌های ارسال سایت میزبان را در نظر بگیرید.

معمولاً هزینه ارسال بالا یکی از موانعی است که از تکمیل فرم خرید محصول جلوگیری می‌کند.

بنابراین سعی کنید تا حد امکان هزینه ارسال را بسیار ناچیز در نظر بگیرید و یا در صورت امکان هزینه ارسال را برای کاربران خود رایگان کنید.

 

دارا بودن اپلیکیشن موبایل

همان‌طور که گفته شد بسیاری از کاربران افرادی هستند که با تلفن‌های هوشمند خود به جستجو در وب‌سایت‌های اینترنتی مشغول هستند.

این افراد معمولاً ترجیح می‌دهند برای گشت‌وگذارهای خود از اپلیکیشن های وب‌سایت‌ها، به‌جای جستجو در گوگل استفاده کنند. ازاین‌رو سایت‌های فروش محصولاتی که اپلیکیشن های اندروید و ios هم دارند امتیاز ویژه‌ای در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند که این به نفع فروش محصول شما است.

 

سرعت بالای سایت

طبق آمار حداکثر زمان لازم برای بالا آمدن سایت ۵ ثانیه است و اگر بالا آمدن سایتی بیشتر از این زمان طول بکشد بسیاری از کاربران از بازدید این سایت پشیمان می‌شوند و به سایت دیگری مراجعه می‌کنند.

تا اینجا با ویژگی‌های مهمِ وب‌سایت‌های فروش محصولات آشنا شدیم در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از معتبرترین وب‌سایت‌های فروشگاهی بپردازیم که شما عزیزان می‌توانید محصولات خود را بسته به نوع آن دریکی از این وب‌سایت‌ها به فروش برسانید.

 

بهترین سایت‌های فروش محصولات کدامند؟

در این قسمت قصد داریم برترین سایت‌های فروش محصولات را با همدیگر بررسی کنیم و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها را با دید موشکافانه موردنقد و بررسی قرار دهیم پس ادامه این مبحث را از دست ندهید.

مزایا و معایب دیجی کالا، از بهترین سایت‌های فروش محصولات

تقریباً میشه گفت هر وقت نامی از فروش آنلاین و فروشگاه‌های مجازی به گوش می‌خورد خودبه‌خود نام دیجی کالا به یاد می‌آید.

دیجی کالا با حدود ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات آنلاین و فروش محصولات به صورت اینترنتی به یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های فروشگاهی تبدیل‌شده است.

یکی از برجسته‌ترین نقاط قوت این فروشگاه اینترنتی بزرگ، چند محصول بودن آن است به‌گونه‌ای که کاربران می‌توانند تقریباً هر نوع محصولی که دارند را در این فروشگاه به فروش برسانند.

 

نقاط قوت دیجی کالا در فروش محصولات

برخی از مهم‌ترین مزایای همکاری با شرکت دیجی کالا به‌قرار زیر است:

 

فروش محصولات به صورت ۲۴ ساعته:

پشتیبانی ۲۴ ساعته وب‌سایت دیجی کالا و ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در این سایت باعث شده است تا کاربران بدون محدودیت زمانی بتوانند به جستجو در این سایت بزرگ بپردازند و محصولات موردنیاز خود را در هر زمان از شبانه‌روز سفارش دهند.

 

ارسال کالا به سراسر ایران

علاوه بر لغو محدودیت زمانی برای سفارش کالا، دیجی کالا با گسترش شعب و مراکز ارسال محصولات خود بستری را فراهم کرده است تا ارسال کالا به تمام ایران امکان‌پذیر شود و این امر باعث می‌شود تا مشتریان شما از منطقه شهر و یا یک استان خاص به‌کل ایران تبدیل شود.

 

بازدید بالا در روز

دیجی کالا با کسب بیش از ۴ میلیون بازدید در روز به یکی از پربازدید ترین وب‌سایت‌های ایرانی تبدیل‌شده است و همین امر باعث شده تا این وب‌سایت غول‌آسا به‌ گزینه‌ای بسیار مناسب برای کاربرانی که قصد فروش محصولات خود را دارند تبدیل شود.

خالی از لطف نیست که بدانید در حال حاضر حدود بیش از ۱۵۰ هزار فروشنده فعال در وب‌سایت دیجی کالا فعالیت می‌کنند و به‌طور میانگین حدوداً روزی یک و نیم میلیون فروش را از طریق وب‌سایت دیجی کالا به ثبت می‌رساند.

 

دسته‌بندی منظم و طراحی مناسب بسته‌ها

بسته‌های ارسال محصولات در دیجی کالا، به‌گونه‌ای طراحی و دسته‌بندی می‌شوند که در هنگام ارسال درصد خطا به کمترین میزان خود میل می‌کند.

علاوه بر آن ظاهر مناسب و کاربرپسند محصولات ارسال‌شده باعث می‌شود تا کاربران موقع تحویل کالا از خرید خود احساس رضایت داشته باشند که این امر شانس تکرار خرید توسط کاربران را به‌مراتب افرایش می‌دهد.

امکان شرکت در جشنواره‌های تخفیف

یکی از راه‌هایی که میزان فروش را بالا می‌برد استفاده درست و اصولی از روش‌های تخفیف گذاری بر روی کالا و اجناس است که این روش‌ها در دیجی کالا به بهترین شکل و با رعایت کامل اصول روانشناسی مشتری انجام می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند کد تخفیف دیجی کالا را که با شرایط خاص و با شرکت در مسابقات مختلف اهدا می‌کنند در هنگام خرید محصول وارد نمایند و محصول موردنظر خود را باقیمت مناسب‌تری تهیه کنند.

 

نقاط ضعف دیجی کالا در فروش محصولات

علاوه بر مزایایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد فروش در دیجی کالا مانند هر مشارکت دیگری معایبی هم دارد که قبل از اقدام به فروش در این وب‌سایت بهتر است با آن‌ها به‌طور کامل آشنا شوید.

از مهم‌ترین معایبی که در مشارکت با دیجی کالا پیش روی فروشندگان است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه‌های جانبی زیاد درفروش مانند هزینه‌های لیبل و بسته‌بندی و…
  • بهای بیش‌ازحد به مشتری و عدم توجه به فروشندگان در اختلافات
  • متغیر بودن کارمزد محصولات بر اساس قیمت
  • مالیات ارزش‌افزوده ۷ درصدی
  • عدم امکان ایجاد شرایط مناسب برای بازاریابی در وب‌سایت

مزایا و معایب فروش در فروشگاه اینترنتی باسلام

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی که از محبوبیت بالایی برخوردار است فروشگاه اینترنتی باسلام است.

دلیل اصلی محبوبیت این فروشگاه شیوه جدید ارائه خدمات به فروشندگان و استفاده درست و اصولی از تجارت الکترونیک و آموزش رایگان این علم به فروشندگانی است که قصد فعالیت در فضای مجازی را دارند.

آمار بازدید بالای این وب‌سایت و تنوع محصولات زیاد در آن از دیگر عواملی است که کاربران را ترغیب به استفاده از این وب‌سایت برای فروش محصولات خود می‌کنند.

در ادامه لیستی از معایب و مزایای همکاری با فروشگاه اینترنتی با سلام را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

 

مزایای فروش در فروشگاه با سلام

  • آمار بازدید بالای کاربران از سایت
  • ثبت‌نام راحت و عدم نیاز به دریافت مجوزهای مختلف
  • استفاده از بروزترین نرم‌افزارهای حسابداری
  • پشتیبانی سریع
  • امکان ارتباط مستقیم با مشتریان
  • آموزش رایگان اصول تجارت الکترونیک
  • کاهش هزینه‌های ارسال و بسته‌بندی محصولات
  • استفاده از کد تخفیف باسلام برای کاربران و شرکت در جشنواره‌های تخفیف و فروش فوق‌العاده

 

معایب فروش در فروشگاه اینترنتی با سلام

  • منوی محدود محصولات
  • نبود شاخص و استاندارد قیمت‌گذاری مناسب
  • تفاوت کمیسیون ارسال رایگان در شهر مبدأ با ارسال رایگان به سراسر کشور بسیار ناچیز است.

مزایا و معایب استفاده از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

اگر قصد فعالیت در حوزه مد و پوشاک رادارید وب‌سایت دیجی استایل یکی از گزینه‌­های مناسب است.

یکی از زیرشاخه‌های کمپانی بزرگ دیجی کالا وب‌سایت دیجی استایل است که به‌صورت اختصاصی برای ارائه خدمات به فروشندگانی که در حوزه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند طراحی‌شده است.

در ادامه فهرستی از مزایا و معایب وب‌سایت دیجی استایل را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم:

 

مزایای فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

  • طراحی ساده و کاربرپسند
  • بازدید روزانه بالا
  • فعالیت به‌صورت اختصاصی در حیطه مد و پوشاک
  • امکان تعویض در صورت تطبیق با شرایط گفته‌شده در سایت
  • استفاده از کد تخفیف دیجی استایل

 

معایب فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

  • عدم نظارت و وجود استاندارد قیمتی
  • پشتیبانی نامطلوب
  • عدم امکان خرید تلفنی یا حضوری
  • عدم امکان لغو سفارش در صورت تکمیل وجه

مزایا و معایب استفاده از اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس از زیرشاخه‌های جدید شرکت اسنپ است و هدف از تشکیل آن ارائه خدمات سریع به کاربران است.

در ادامه مقاله برخی از معایب و مزایای استفاده از سرویس اسنپ اکسپرس را باهم مرور می‌کنیم.

 

مزایای استفاده از اسنپ اکسپرس

  • تحویل سریع خدمات به مشتری
  • تعداد بالای مأمورین پست
  • ارسال مأمور پست در کمترین زمان
  • ارائه کد تخفیف اسنپ اکسپرس به مشتریان وفادار

معایب استفاده از سرویس اسنپ اکسپرس

  • هزینه ارسال محصولات

استفاده از سرویس دیجی کالا جت

دیجی کالا جت یکی دیگر از سرویس‌هایی است که توسط شرکت دیجی کالا به‌تازگی ارائه‌شده است و هدف از آن مانند سرویس اسنپ اکسپرس ارسال سریع محصولات به دست مشتریان است.

حالا در اینجا برخی از مزایا و معایب استفاده از این سرویس را آورده‌ایم.

 

مزایای استفاده از سرویس دیجی کالا جت

مزایا و معایب استفاده از سرویس اسنپ فود

یکی از زیر شاخه‌های بزرگ کمپانی اسنپ که شهرت بسزایی پیداکرده است سرویس اسنپ فود است که به صورت اختصاصی برای ارسال سفارش غذا به دست مشتریان ساخته‌شده است.

 

از مزایای اسنپ فود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • امکان پیدا کردن نزدیک‌ترین رستوران
  • امکان اهدای کد تخفیف اسنپ فود و قرار گرفتن در جشنواره‌های تخفیف
  • کاهش هزینه‌های ارسال غذا
  • دسترسی به مامور پست در کمترین زمان

 

معایب استفاده از سرویس اسنپ فود هم به شرح زیر است

  • پرداخت های ناموفق و لغو ناگهانی سفارش
  • عدم دسترسی به تمام رستوران‌ها

 

جدول مقایسه ویژگی­‌های بهترین سایت‌های فروش محصولات

نام فروشگاه اپلیکیشن تنوع منو بازدید بالا کد تخفیف خرید حضوری طراحی کاربرپسند
دیجی کالا دارد بالا عالی دارد دارد عالی
باسلام دارد محدود خیلی خوب دارد دارد عالی
دیجی کالا جت دارد محدود خوب دارد ندارد خیلی خوب
دیجی استایل دارد محدود خیلی خوب دارد ندارد خیلی خوب
اسنپ فود دارد محدود عالی دارد ندارد عالی
اسنپ اکسپرس دارد محدود خوب دارد ندارد خیلی خوب

 

سخن آخر بهترین سایت‌های فروش محصولات

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین سایت‌های فروش محصولات پرداختیم و همچنین با اشاره به برخی از مزایا و معایب استفاده از سایت‌های فروش محصول، توضیح دادیم که چرا بهتر است از این سایت‌ها استفاده کنیم و از خدمات و جامعه آماری بالای آن‌ها بهره ببریم. امیدوارم که نگارش این مقاله موردتوجه شما همراهان مجله موپُن قرارگرفته باشد؛ از اینکه تا پایان همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

استفاده از کاربران بهترین سایت‌های فروش محصولات - صرفه‌جویی در هزینه‌های طراحی سایت - صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغ
ویترین مناسب وب‌سایت فروش محصولات - رابط کاربری ساده‌ - ریسپانسیو بودن - هزینه‌های ارسال سایت میزبان - اپلیکیشن موبایل - سرعت بالای سایت
دیجی کالا - باسلام - دیجی استایل - اسنپ اکسپرس - دیجی کالا جت - اسنپ فود

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل