1

6 مورد از بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه + بررسی و مقایسه

6 مورد از بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه

دیگر آن دورانی که باید در صف بیمه می‌ایستادید و با کاغذ بازی‌های بسیار منتظر دریافت بیمه نامه خود می‌بودید، یا از طریق پرس جو و سر زدن به شرکت‌های مختلف بیمه سعی می‌کردید که مناسب‌ترین بیمه را خریداری کنید، به سر رسیده است.

در همین زمان انتشار این مقاله، شرکت‌های مختلفی که خدمات خرید اینترنتی بیمه را ارائه می‌کنند به بیش از 10 عدد رسیده است. شما فقط کافی است که در خانه و روی صندلی بنشینید و با مقایسه و بررسی انواع مختلف بیمه و از شرکت‌های مختلف ارائه دهنده بیمه، بیمه خود را به آسانی خریداری کنید و در هر زمان و مکانی که مایل بودی آن را تحویل بگیرید.

اما سؤالی که شاید برای بسیاری از شما پیش بیاید این است که کدام وبسایت ارائه خدمات بیمه می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد؟ طبیعتاً این شرکت‌های با شرکت‌های ارائه بیمه مختلفی قرارداد دارند و هر یک دارای ویژگی و اصطلاحاً آپشن (Option) های مختلفی هستند.

به همین دلیل در این مقاله سعی ما بر این است تا با بررسی وبسایت‌های مختلف خرید اینترنتی بیمه، بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم تا شما بتوانید به راحتی و در کمترین زمان بیمه نامه مورد نظر خود را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. برای دریافت کد تخفیف خدمات بیمه با ما همراه باشید.

معیارهای بررسی و انتخاب بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه

قبل از هر سنجشی، ابتدا باید بدانیم با چه ملاک و مقیاسی قرار است این سنجش انجام شود. در ادامه این معیارها را معرفی و به بررسی مختصر و مفید هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  1. دارا بودن اپلیکیشن موبایل

یک از چیزهایی که تجربه خرید آنلاین را برای انسان ساده‌تر می‌کند، نوع دسترسی به آن است. این موضوع زمانی اهمیت خود را به ما نشان می‌دهد که در خانه و در روبروی مانیتور کامپیوتر ننشسته‌ایم و به طور مثال در بیرون از خانه، در محل کار و یا در مکانی دیگر هستیم و نیاز داریم تا بیمه خود را در زمانی سریع خریداری کرده و در کمترین زمان بیمه نامه مدنظر را تحویل بگیریم. در این زمان داشتن اپلیکیشن موبایل برای ما مزیت محسوب می‌شود.

پس در این زمان از وبسیاتی بیمه می‌خریم که دارای اپلیکیشن تلفن هوشمند باشد و بتواند در سریع‌ترین زمان نیاز ما را برطرف سازد. این امکان در بیمه‌های وسیله نقلیه مانند شخص ثالث که باید همیشه دارای بیمه باشند (از لحاظ قانونی)، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

  1. تنوع بیمه‌ها و بیمه‌های تحت پوشش

در زمان انتخاب مناسب‌ترین بیمه، مسئله بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود، تنوع بیمه و شرکت‌هایی که یک وبسایت با آن قرارداد دارد است. بدین معنی که دیگر نیاز به بررسی چندین وبسایت خرید آنلایت بیمه نباشد تا بیمه با قیمت و شرایط مناسب را بتوان پیدا کرد. در این صورت هم در زمان و هم در هزینه‌ی شما صرفه‌جویی خواهد شد.

  1. دارا بودن قیمت ارزان و مناسب + تخفیف‌های ویژه

معمولاً این وبسایت‌های خرید بیمه دارای شرایط قیمتی و بیمه‌ای متفاوت هستند. بنابراین وبسایتی که دارای مجموعه‌ی بالایی از بیمه‌های مختلف و قیمت مناسب‌تر باشد می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای خرید بیمه شما باشد.

همچنین این شرکت‌ها دارای تخفیفات دوره‌ای یا اختصاصی ویژه‌ای نیز هستند و وبسایتی که این گزینه را دارا باشد، امتیاز بیشتری هنگام بررسی بهترین‌های خرید اینترنتی بیمه به خود اختصاص خواهد داد.

  1. زمان و چگونگی تحویل بیمه نامه

در هنگام خرید غیر حضوری بیمه به این نکته نیز باید توجه شود که این است که ارسال بیمه نامه میبایست در زمان کم و به مکان مورد نظر شما انجام شود.

همچنین امکان انتخاب نوع بسته‌بندی بیمه نامه و ارائه رسید و قرارداد یک از مزیت‌هایی است که یک وبسایت عالی خرید بیمه به صورت اینترنتی آن را دارد.

  1. پشتیبانی و یادآوری تمدید بیمه

آخرین نکته‌ای که هنگام انتخاب وبسایت خرید بیمه در نظر خواهیم گرفت، کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از خرید بیمه‌ای است که دریافت می‌کنیم. قبلاً به دلیل فراموشی تمدید بیمه مشکلاتی بوجود می‌آمد (مانند جریمه دیر کرد) که با در دسترس قرار گرفتن امکان خرید آنلاین بیمه این مشکل رفع شده است. اما باز هم شاهد بروز برخی از مشکلات می‌توان بود وقتی که تمدید بیمه به فراموشی سپرده شود. بنابراین یکی از خدمات این شرکت یا سامانه‌های اینترنتی خرید بیمه این است که در صورت تمام شدن مدت بیمه، آن را به صورت ایمیل بتوانند اطلاع دهند.

بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه کدامند؟

حال به بررسی 6 وبسایت برتر در زمینه خرید غیرحضوری بیمه خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

بیمیلاین

بیمیلاین

یکی از وبسایت‌های معتبر و شناخته شده در زمینه خرید غیرحضوری بیمه بیمیلاین است. این وبسیات با دارا بودن انواع بیمه از قبیل شخص ثالث، درمان انفرادی، آتش سوزی، زلزله و… و همکاری با تعداد بالایی از شرکت‌های بیمه می‌‌‌‌‌‌‌تواند به راحتی پاسخ گوی نیاز شما در امر خرید بیمه باشد. همچنین دارا بودن امکان ارزیابی خسارت یکی از مزیت‌های خوب این سامانه می‌باشد. برای دریافت کد تخفیف بیمیلاین کلیک کنید.

مزیت‌های بیمیلاین

  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • داشتن امکان ارزیابی خسارت

معایب بیمیلاین

  • ندارد

بیمیتو

بیمیتو

بیمیتو سامانه خرید آنلاین بیمه است که در این زمینه دارای شهرت در بین مردم نیز هست. این وبسایت با بسیاری از شرکت‌های بیمه قرارداد داشته و خدمات خود را در بیشتر ساعات شبانه روز ارائه می‌کند. امکان خرید بیمه شخص ثالث به صورت قسطی یکی از امتیازهای این سامانه ‌می‌باشد. برای دریافت کدهای تخفیف بیمیتو با موپن همراه باشید.

مزیت‌های بیمیتو

  • رابط کاربری شکیل و آرامش بخش
  • داشتن آیکون تمدید بیمه به صورت سریع

معایب بیمیتو

  • ندارد

 

بیمه بازار

بیمه بازار

یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات خرید آنلاین بیمه، بیمه بازار است که مورد تأیید بیمه مرکزی کشور می‌باشد. این سامانه با ارائه بیمه‌های مختلف از شرکت‌های بیمه یکی از پیشروهای زمینه فعالیت خود می‌باشد. با دریافت کدهای تخفیف بیمه بازار از تخفیف‌‎های این شرکت بهره‌مند شوید.

مزیت‌های بیمه بازار

  • امکان جستجو و خرید آسان بیمه
  • همکاری با تمام شرکت‌های بیمه

معایب بیمه بازار

  • مشکلات فنی اپلیکیشن موبایل

بیمه دات کام

بیمه دات کام

یکی از سامانه‌های خرید غیرحضوری بیمه که شهرت بالایی در این زمینه دارد، بیمه دات کام است. این سامانه با داشتن قرارداد با شرکت‌های بیمه و ارائه بیمه‌هایی همچون شخص ثالث، بدنه، موتور، مسافرتی، انفرادی و سازمانی، درمان، کرونا و… یکی از وبسایت‌های برتر در این زمینه است. برای دریافت کدهای تخفیف بیمه دات کام کلیک کنید.

مزیت‌های بیمه دات کام 

  • تنوع بالای بیمه
  • رابط کاربری زیبای وبسایت

معایب بیمه دات کام

  • نداشتن اپلیکیشن موبایل

ازکی

ازکی

ازکی مانند دیگر سامانه‌های اینترنتی خرید و مقایسه بیمه، خدمات خرید و مقایسه بیمه از بین بیمه‌ها و شرکت‌های بیمه مختلف ارائه می‌کند. این وبسیات با ظاهری ساده و شکیل و پشتیبانی 24 ساعته می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید غیرحضوری بیمه باشد. برای دریافت کدهای تخفیف ازکی با ما همراه باشید.

مزیت‌های ازکی

  • امکان جستجو و مقایسه راحت بیمه‌ها
  • داشتن بیمه‌های متنوع همچون آسانسور و سازمانی

معایب ازکی

  • ندارد

بیمی لایک

بیمی لایک

شما با استفاده از وبسایت بیمی لایک می‌توانید بیمه مورد نظر خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به کاغذ بازی‌های اداری سفارش دهید و در زمان و مکان مورد نظر خود، بیمه نامه را تحویل بگیرید. یکی از ویژگی‌های بارز این سامانه، خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو می‌باشد. با دریافت کدهای تخفیف بیمی لایک از تخفیف‌های این شرکت بهره‌مند شوید.

مزیت‌های بیمی لایک

  • تنوع بالای بیمه و شرکت‌های بیمه

معایب بیمی لایک

  • نداشتن اپلیکیشن موبایل

سخن آخر

مشخصاً انتخاب بیمه به صورت حضوری و مراجعه به دفاتر خدماتی مربوطه، امری وقت‌گیر و طاقت‌فرسا است که با حضور شرکت‌های خدمات اینترنتی خرید بیمه، این موضوع و مسئله حل شده است.

در این مقاله سعی شد تا با معرفی شرکت‌های برتر در این زمینه، خرید آنلاین بیمه را نیز از آنچه هست آسان‌تر نماید و مخصوصا در دوران شیوع ویروس کرونا، از حضوری فیزیکی افراد در دفاتر بیمه جلوگیری شود.

جدول مقایسه بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه

نام فروشگاه اپلیکیشن تلفن هوشمند تعداد شرکت‌های تحت قرارداد تنوع بیمه‌ها قیمت و تخفیفات زمان تحویل بیمه نامه پشتیبانی
بیمیلاین بالا عالی خوب عالی عالی
بیمیتو بالا عالی خوب عالی عالی
بیمه بازار بالا عالی خوب عالی عالی
بیمه دات کام بالا عالی خوب عالی عالی
ازکی بالا عالی خوب عالی عالی
بیمی لایک بالا عالی خوب عالی عالی

سوالات متداول

معیارهای بررسی و انتخاب بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه چیست؟

دارا بودن اپلیکیشن موبایل - تنوع بیمه‌ها و بیمه‌های تحت پوشش - دارا بودن قیمت ارزان و مناسب + تخفیف‌های ویژه - زمان و چگونگی تحویل بیمه نامه - پشتیبانی و یادآوری تمدید بیمه

بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه کدامند؟

بیمیلاین - بیمیتو - بیمه بازار - بیمه دات کام - ازکی - بیمی لایک

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس گفت:

    بسیار عالی
    ممنونم