0

اپلیکیشن ایرانسل من | My Irancell

اپلیکیشن ایرانسل من

در سالیان اخیر، استفاده از تلفن همراه و اینترنت بسیار در میان مردم باب شده و یکی از دلایل مهم آن، این موضوع است که دنیای امروز یک دنیای دیجیتال و عصر، عصر ارتباطات است. در دنیای ارتباطات نیاز است تا ما بتوانیم ساده‌ترین راه‌ها را برای ارتباط انتخاب نماییم. داشتن یک خط تلفن همراه که همه جا آنتن‌دهی داشته باشد و در هر کجا که نیاز باشد، اینترنت آن فعال شود، یک مزیت به شمار می‌آید. ایرانسل یکی از بهترین اپراتورهای تلفن همراه کشور است که به ارائه انواع خطوط تلفن همراه برای مشتریان خود می‌پردازد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ایرانسل بپردازیم و در ادامه پس از معرفی اپلیکیشن ایرانسل من، دیگر موارد مرتبط با آن را مرور کنیم تا شما نیز با این مجموعه و خدمات ایرانسل من بهتر آشنا شوید.

معرفی ایرانسل

ایرانسل از زمانی که توانست در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شود تا به امروز، سال‌های پرتلاش و پر از فراز و نشیبی را گذرانده‌ است. این مجموعه همواره سعی کرده‌ خدمات و محصولاتی نوآورانه و جدید، مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا را ارائه نماید. در گرو تلاش شبانه‌روزی، ایرانسل توانسته است برای شش سال متوالی به عنوان پر افتخار «برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور» منتخب شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایرانسل، برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت همراه 4G را با بیشترین سرعت و پهنای باند در کشور ارائه داده است. از سویی دیگر بسیار جالب است که بدانید، اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را ایرانسل در ایران راه‌اندازی کرده است. گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را نیز ایرانسل است که برای مشتریان خود فراهم آورده است. ضمنا ایرانسل توانسته است که موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) شود. کسب عنوان «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» گواه تمامی تلاش‌های ایرانسل می‌باشد.

ایرانسل توانست در سال 1382 مزایده دوم تلفن همراه اول را برنده شود. در سال 1384 شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل تأسیس شد. اما در سال 1385 بود که اولین سیم‌کارت ایرانسل تولید و در بازار عرضه شد و به همین دلیل شاید سال 1385 را بتوان به عنوان سال تولد ایرانسل نامید. در سال 1393 نیز ایرانسل اولین نسل اینترنت 4G-LTE را راه‌اندازی نمود و سپس در سال 1394 اینترنت پر سرعت ثابت را به صورت سراسری ارائه کرد. در سال 1399 هم اولین سایت نسل پنجم در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شد.

از مزایای بزرگ ایرانسل می‌توان به سرعت بالای شبکه اشاره کرد. با چنین سرعتی شما می‌توانید تمامی کارهای خود را سریع‌تر و باکیفیت بالاتر انجام دهید. از همین رو طرفداران نصب ایرانسل من و استفاده از خدمات ایرانسل من روز به روز بیشتر می‌شود.

ایرانسل تعداد بسیاری از طرح‌های تشویقی را ویژه مشتریان خود ارائه می‌نماید. طرح‌های تخفیفی مانند بسته‌های شگفت‌انگیز و… که هر کدام ویژگی‌های بسیار جذابی برای کاربران دارند. از این رو بسیاری از افراد به خرید بسته و استفاده از خدمات ایرانسل روی می‌آورند. حتی با استفاده از کد تخفیف ایرانسل می‌توانید بسته‌های اینترنتی، شارژ خط و یا خدمات دیگر را با قیمتی بسیار مناسب‌تر تهیه نمایید.

جالب است بدانید، در نسخه‌ به‌روز شده اپلیکیشن‌ ایرانسل‌ من امکان مدیریت حساب ایرانسلی، خرید آنلاین بلیط کنسرت، سینما و تئاتر، داشتن کتابخانه مجازی، دسترسی به جدیدترین آهنگ‌ها، موسیقی‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز و مختلف در اختیار شما قرار داده شده است.

نسخه وب ایرانسل من

در ادامه قصد داریم به بررسی انواع سیم‌کارت‌های ارائه شده توسط ایرانسل بپردازیم تا شما هم با این موضوع بهتر آشنا شوید.

انواع سیم‌کارت ایرانسل

ایرانسل انواعی از سیم‌‌کارت را در اختیار مشتریان خود قرار داده که هر کدام خدمات متفاوتی را خدمت کاربران ارائه می‌کنند. در ادامه به بررسی تک تک آن‌‌ها خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

سیم‌کارت 0900 تک ستاره، دو ستاره، شماره ویژه و…

این سیم‌‌کارت یک سری هدایای ماهانه به مدت محدود مانند 900 دقیقه مکالمه رایگان با خطوط داخلی کشور به صورت ماهانه، 900 عدد پیامک رایگان به خطور داخلی کشور به صورت ماهانه و 30 گیگابایت اینترنت ماهانه را به مشتریان ارائه می‌نماید.

در سیم‌کارت 0900 تک ستاره این بازه زمانی سه ماه است، اما در سیم‌کارت 0900 دو ستاره این بازه زمانی 9 ماه در نظر گرفته شده است. در نوع دو ستاره نیز حجم اینترنت 16 گیگا بایت می‌باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که در نوع 0900 خط ویژه، شما می‌توانید شماره سیم‌کارت‌ را با تاریخ تولد خود ایجاد نمایید. این ویژگی نیز برای هدیه دادن و شخصی سازی خط تلفن خود بسیار مناسب است.

در نوع 3 ستاره و 4 ستاره سیم‌کارت‌های 0900 خدمات به صورت یک ساله ارائه می‌شوند. با این تفاوت که در نوع 3 ستاره آن اینترنت به میزان 24 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

این سیم‌کارت‌های 0900 انواع 5 ستاره و 6 ستاره نیز دارند. در این نوع سیم‌کارت‌ها هم خدمات به صورت 12 ماهه در نظر گرفته شده است. با این تفاوت که حجم اینترنت برای سیم‌کارت 5 ستاره 40 گیگابایت و برای نوع 6 ستاره 50 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

سیم‌کارت

سیم‌کارت دائمی پایه

این سیم‌کارت علاوه بر این که دائمی است، 900 پیامک رایگان برای خطوط داخلی کشور، 900 دقیقه مکالمه رایگان برای خطور داخلی کشور، 6 ماه مکالمه نیم بها با خطوط داخلی کشور (دقیقه‌ای 30 تومان) و 20 گیگابایت اینترنت همراه به مدت 6 ماه به خریدار هدیه می‌دهد.

سیم‌کارت دائمی سیمین

این سیم‌کارت نیز درست مانند سیم‌کارت دائمی پایه عمل می‌نماید. با این تفاوت که حق مالیات برای آن باید پرداخت شود.

سیم‌کارت دائمی زرین

این سیم‌کارت هم درست مانند سیم‌کارت پایه و سیم‌کارت سیمین یک سری هدایا با همان میزان اعتبار به مشتریان ارائه می‌نماید.

سیم‌کارت حرفه‌ای بلورین

این سیم‌کارت نه تنها خدمات سیم‌کارت پایه را خدمت مشتریان ارائه می‌نماید، بلکه 24 گیگابایت اینترنت رایگان با مدت اعتبار 3 ماه و 180 دقیقه مکالکه رایگان با خطوط داخلی کشور با مدت اعتبار 3 ماه نیز خدمت خریداران ارائه می‌نماید.

سیم‌کارت حرفه‌ای درین

این سیم‌کارت درست مانند سیم‌کارت بلورین است با این تفاوت که اینترنت آن 48 گیگابایت است و مدت زمان مکالمه رایگاه اضافه آن 540 دقیقه و اعتبار آن‌ها 6 ماه می‌باشد. همچنین طرح درین درست مانند سیم‌کارت بلورین تمامی خدمات سیم‌کارت پایه را نیز دارد.

سیم‌کارت حرفه‌ای سیمین

این سیم‌کارت نیز درست مانند سیم‌کارت درین و بلورین تمامی خدمات سیم‌کارت پایه را دارد با این تفاوت که میزان اینترنت رایگان ارائه شده 72 گیگابایت است و میزان مکالمه رایگان داخل کشور 1080 دقیقه در نظر گرفته شده است. البته که اعتبار استفاده از آن‌ها نیز 9 ماه می‌باشد.

سیم‌کارت حرفه‌ای زرین

این سیم‌کارت نیز درست مانند سیم‌کارت حرفه‌ای درین، بلورین و زرین است. با این تفاوت که میزان اینترنت ایرانسل رایگان در نظر گرفته شده برای آن 300 گیگابابت است و یک سال مدت اعتبار استفاده دارد. میزان مکالمه رایگان با خطوط درون کشور نیز 2060 دقیقه در نظر گرفته شده است. مدت اعتبار آن نیز یک سال می‌باشد. یعنی با خیال راحت می‌توانید یک سال از این خدمات استفاده نمایید.

سیم‌کارت اعتباری پایه

این سیم‌کارت هدایایی نظیر 5 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل با مدت اعتبار 5 ماه، 60 دقیقه مکالمه رایگان با خطوط داخل کشور و 60 پیامک رایگان با خطوط داخل کشور به مدت اعتبار 3 ماه به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

سیم‌کارت اعتباری سیمین

این سیم‌کارت تمامی ویژگی‌های سیم‌کارت اعتباری پایه را دارد با این تفاوت که 4 گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل به صورت رایگان با اعتبار 3 ماه را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سیم‌کارت مخصوص مودم‌های اینترنت ثابت ایرانسل

این سیم‌کارت‌ها با بسته‌های انتخابی بین 50 تا 400 گیگابایت عرضه می‌شوند و سرعت‌های بسیار مناسبی هم دارند.

از مزایای دیگر مجموعه ایرانسل، باید به گستردگی پوشش‌دهی آن اشاره کرد. هر کجا که باشید می‌توانید از خدمات ایرانسل من استفاده نمایید. بسیار ساده و در دسترس بودن این خدمات سبب می‌شود تا طرفداران مجموعه خدمات ایرانسل من بیشتر شود.

شما می‌توانید تمامی خدمات مرتبط با خط تلفن خود را با اپلیکیشن ایرانسل به نام ایرانسل من انجام دهید. در ادامه بیشتر به معرفی این اپلیکیشن و خدمات ایرانسل من خواهیم پرداخت تا شما هم با این مجموعه به خوبی آشنا شوید.

معرفی اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل دارای یک اپلیکیشن با نام ایرانسل من می‌باشد. شما با نصب ایرانسل من برای اولین بار بر روی تلفن همراه خود با خدمات شگفت‌انگیز آن آشنا شوید و تمامی خدمات مرتبط با خط خود را دریافت نمایید. ایرانسل من در نسخه وب اپلیکیشن و در تمامی استورهای معتبر ارائه می‌شود. بسیاری از افراد نگران دانلود ایرانسل من ios می‌باشند. اما این نگرانی بی‌مورد است. شما می‌توانید با تمامی سیستم عامل‌ها از خدمات ایرانسل من استفاده نمایید.

اپلیکیشن ایرانسل من

اگر کاربر اندروید هستید و تا به حال از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من استفاده نکرده‌اید، بدانید و آگاه باشید که با نصب این اپ برای اولین بار و اولین ورودتان به آن، ۱۰ گیگابایت اینترنت با اعتبار ۳ روز هدیه می‌گیرید. این بسته هدیه را می‌توانید در صفحه اصلی خدمات ایرانسل من فعال کنید.

همچنین اگر کاربر iOS هستید، با اولین نصب و ورودتان به اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من ۵۰ گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز برایتان فعال خواهد شد. شما خیلی ساده می‌توانید علاوه بر از استفاده از خدمات ایرانسل من از این هدایا نیز استفاده نمایید. البته در نظر داشته باشید با استفاده از کد تخفیف ایرانسل نیز می‌توانید خدمات را با تخفیف بیشتری دریافت کنید.

با ایرانسل من نه تنها می‌توانید حساب ایرانسلی‌تان را به ساده‌ترین شکل مدیریت کنید، بلکه بسته‌های اینترنت و مکالمه را هم می‌توانید به ‌راحتی بخرید. حتی می‌توانید قبض سیم‌کارت دائمی‌تان را پرداخت کنید یا حساب سیم‌کارت اعتباری‌تان را شارژ کنید. از سویی دیگر نیز به بازار بزرگی از محصولات و خدمات متنوع دیجیتال ایرانسلی و غیر ایرانسلی هم دسترسی دارید و از نصب تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های فروشگاهی و خدمات آنلاین بی‌نیاز می‌شوید.

اپلیکیشن ایرانسل من

نحوه نصب و ورود به ایرانسل من

حال که با اپلیکیشن ایرانسل من آشنا شدید قطعا لازم است بدانید که چگونه می‌توانید این اپلیکیشن را نصب کرده و وارد آن شوید. ما مراحل این کار را در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد تا بهتر با این موضوع آشنا شوید.

برای نصب اپلیکیشن ایرانسل من برای اولین بار و استفاده از خدمات آن، تنها کافیست نسخه مناسب با سیستم عامل خود را دانلود کرده و بر روی سیستم خود ذخیره نمایید. سپس می‌توانید بر روی گزینه نصب کلیک کرده و اپلیکیشن را از این پس بر روی سیستم عامل خود داشته باشید.

در سیستم عامل ios ممکن است نتوانید خود اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود نمایید. در این شرایط می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من جهت بهره بردن از خدمات ایرانسل من استفاده نمایید.

پس از نصب اپلیکیشن یا ورود به نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من، کافیست در آن اطلاعات لازم را وارد نمایید تا بتوانید وارد شوید. در این مرحله شماره همراه و اطلاعات درخواست شده دیگر را وارد نمایید تا به سادگی وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و بتوانید از خدمات استفاده نمایید.

در ایرانسل من چه خدماتی ارائه می‌شود؟

حال که با اپلیکیشن ایرانسل من و تمامی موارد مرتبط با نصب و ورود به آن آشنا شدید، نیاز است تا در ارتباط با خدماتی که این اپلیکیشن ارائه می‌نماید اطلاعات کسب کنید. در ادامه به بررسی تمامی خدمات ایرانسل من، جزء به جزء خواهیم پرداخت.

فروشگاه ایرانسل من

شما می‌توانید در فروشگاه ایرانسل من تمامی خدمات فروش را به صورت آنلاین دریافت نمایید. تمامی انواع سیم‌کارت، بسته اینترنتی ایرانسل، مودم، شماره‌های رند، شارژ خط ایرانسل، شارژ اضطراری، پرداخت قبوض و… را دریافت کنید.

خدمات سیم‌‎کارت

در این بخش شما می‌توانید خدمات تبدیل سیم‌کارت دائمی به اعتباری، تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G، تبدیل سیم‌کارت نسل چهارم، افزایش سقف مصرف مجاز و ویرایش اطلاعات مشترکان اینترنت ثابت را مشاهده و دریافت کنید.

ارائه روش‌های شارژ و پرداخت

در این بخش روش‌های شارژ سیم‌کارت، روش‌های پرداخت قبض سیم‌کارت و روش‌های خرید را می‌توانید ببینید و از خدمات ایرانسل من در این زمینه بهره‌مند شوید.

اینترنت پر سرعت

خدمات اینترنت پرسرعت همراه، اینترنت پرسرعت ثابت، اینترنت پرسرعت چند کاربره و اینترنت وای فای ایرانسل را می‌توان در این بخش مشاهده کرد.

خدمات و محصولات دیجیتال

در این بخش از خدمات ایرانسل من می‌توانید مواردی از قبیل مدیریت حساب ایرانسل من، تلوزیون اینترنتی لنز، سرویس پخش زنده ایرانسل، کیف پول دیجیتال جیب جت، دانا پلاس، اپلیکیشن پیشواز هوشمند، چهارخونه و دانا را دریافت نمایید. هر یک از این خدمات تخصصی برای بخش ویژه‌ای ارائه می‌شوند که با ورود به ایرانسل من می‌توانید با هر یک از این خدمات به خوبی آشنا شوید.

خدمات مکالمه

در این بخش می‌توانید خدمات مرتبط با بسته‌های مکالمه و تعرفه‌ها، رومینگ، ارتباط بین المللی، تماس از طریق voLTE، میزبان تماس، لطفا با من تماس بگیرید، اعلام تماس‌های ناموفق، اعلام بازگشت به شبکه و پیام‌گیر صوتی را ببینید و بنا بر شرایط خود هر یک را دریافت نمایید.

خدمات پیام‌رسانی

در این بخش می‌توانید خدماتی نظیر میزبان پیامک، آوای ناشنوا، پیامک صوتی، پیامک هدیه و پیام چندرسانه‌ای را مشاهده و استفاده کنید.

خدمات مودم

این بخش از خدمات ایرانسل من مربوط به خدمات عیب‌یابی و مودم‌های ایرانسل می‌باشد.

دیگر خدمات ایرانسل من

در بخش‌های دیگر می‌توانید از خدماتی نظیر کدهای دستوری ایرانسل، روش‌های مدیریت حساب، خدمات امدادرسان و ردیابی تلفن همراه مفقودی بهره‌مند شوید. در مجموع با نصب ایرانسل من می‌توانید از طریق خدمات خوب و مناسبی که در آن ارائه شده، کارهای خود را ساده و سریع انجام دهید.

تکان شگفت‌انگیز

بخشی از خدمات ایرانسل من که به نوبه خود بسیار فوق‌العاده عمل کرده است، بخش تکان شگفت‌انگیز است. در این بخش جالب، متفاوت و مفید می‌توانید با تکان دادن تلفن همراه خود از شانس مناسب برای دریافت تخفیفات خدمات ایرانسل من بهره‌مند شوید.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل

دریافت هدیه با نصب اپلیکیشن ایرانسل من

یکی دیگر از خدمات ایرانسل من که جزئی از تخفیفات بی‌نظیر این مجموعه به حساب می‌آید، دریافت هدیه با نصب اپلیکیشن توسط دوستانتان با دعوت شما است. شاید کمی گیج کننده باشد، اما پر واضح است که می‌توان این موضوع را ساده‌تر نیز توضیح داد. در واقع شما اگر اپلیکیشن خدمات ایرانسل من را به دوستان خود معرفی کنید (این پروسه به وسیله لینک‌های مخصوص که از طریق پیامک یا پیام‌رسان‌ها ارسال می‌گردد، انجام می‌شود) و آن‌ها اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایند، برای شما کد تخفیف یا کد هدیه در نظر گرفته می‌شود. از این طریق می‌توانید خدمات ایرانسل من را با بهترین قیمت دریافت نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *