0

انواع پیراهن مردانه + خرید آنلاین با تخفیف

انواع پیراهن مردانه

پیراهن یکی از اجزای اصلی کمد تمام آقایان است. ممکن شما در طول زندگی خود از پیراهن‌های مختلفی استفاده کرده باشید اما تفاوت‌های مدل‌های مختلف آن را ندانسته باشید. یا اینکه ممکن است یک نوع از پیراهن را به دلیل عدم شناخت تهیه کنید و بعدها از خرید آن ابراز پشیمانی کنید. اگر می‌خواهید دید بازتر و گسترده‌تری نسبت به انواع پیراهن مردانه و تفاوت‌های آن داشته باشید، این مطلب از موپُن را تا انتها مطالعه کنید.

 

پیراهن مردانه چیست؟

پیراهن بدون شک مهمترین قسمت کمد لباس هر مردی است. فرقی نمی‌کند حرفه‌ای، کارآفرین، دانشجو یا فروشنده باشید. انواع پیراهن‌هایی وجود دارد که هر مردی باید داشته باشد. لباس‌ شما اولین نشانه شخصیت شماست و مهم است که بدانید که کدام نوع لباس ضروری است یا مطابق با مد روز است. از پیراهن مجلسی گرفته تا هاوایی و تی‌شرت‌های غیررسمی؛ این مدل‌های پیراهن در طرح‌ها، برش‌ها، اندازه‌ها و یقه‌های مختلف برای همه مراسمات و مجالس مختلف طراحی شده‌اند.

با وجود انواع مختلف و گزینه‌های زیاد، انتخاب مدل پیراهن مردانه مناسب، برای هر مناسبت می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر در مورد لباس پوشیدن و زمان پوشیدن سردرگم هستید، یادگیری اصول اولیه در مورد استایل‌ها و انواع مختلف می‌تواند برای خوب لباس پوشیدن مفید باشد. در ادامه با انواع پیراهن مردانه و اصول ترکیب آن‌ها با سایر البسه آشنا می‌شویم و در انتها به معرفی بهترین سایت‌های خرید لباس می‌پردازیم.

 

انواع پیراهن مردانه

مهم نیست که یک تاجر یا یک باریستا هستید، انواع پیراهن‌هایی وجود دارد که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد، از دکمه‌های آکسفورد گرفته تا مجلسی‌های غیررسمی. برخی از استایل‌ها برای رویدادها و فصول خاص ساخته شده‌اند و تقریباً به هر شکلی می‌توان آنها را پوشید. اگر همواره به دنبال ست کردن لباس‌های خود هستید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید، چه نوع لباسی را برای چه رویداد یا مجلسی استفاده کنید. حتما تا آخر این مقاله را مطالعه نمایید.

۱. پیراهن دکمه‌دار آکسفورد

پیراهن آکسفورد، یکی از انواع پیراهن مردانه کلاسیک است که توسط جان بروکس در سال ۱۸۹۶ میلادی طراحی شد. پارچه ضخیم و یقه دکمه‌دار این پیراهن، باعث شکل‌گیری ظاهر غیررسمی و در عین حال سنتی این لباس شده است. استفاده از این نوع پیراهن هم برای محیط‌های رسمی و هم مجالس مهمانی و عروسی مناسب است. رنگ‌های روشن‌تر برای محیط‌های کاری و رسمی و رنگ‌های تیره‌تر این لباس برای یک رویداد غیررسمی و مجالس گزینه‌های قابل بررسی هستند.

۲. پیراهن رسمی

شیک و ساده، پیراهن‌ رسمی دقیقاً همان چیزی است که می‌توانید با آن دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهید. این نوع پیراهن معمولاً ضخیم‌تر از یک پیراهن معمولی است، با یقه نوک‌تیز یا بریده و سرآستین‌های خاص. پیراهن مجلسی با یک کت و شلوار به همراه یک پاپیون بسیار خاص خواهند شد.

۳. پیراهن یقه کوبایی یا هاوایی

آستین‌های کوتاه و یقه‌باز، این پیراهن‌ها را به یکی از پرطرفدارترین البسه تابستانی تبدیل کرده است که باعث می‌شوند ظاهر و احساس خنکی داشته باشید. استفاده از این پیراهن برای سفرها، رویدادهای غیررسمی و دورهمی‌های دوستانه مناسب است.

۴. پیراهن بالاپوش یا اوورشرت

برای ایام تغییر فصل که هوا برای یک تی‌شرت به تنهایی خیلی سرد، اما برای یک کت نیز خیلی گرم است، بالاپوش گزینه مناسبی است. این نوع از پیراهن معمولا روی تی‌شرت یا پیراهن دیگری پوشیده می‌شود. رنگ آبی و خاکستری این پیراهن برای شب و رنگ‌های روشن آن برای روز گزینه‌های جذابی هستند.

۵. پیراهن فلانل یا پشمی

با پیراهن فلانل گرم و شیک بمانید. اغلب برای افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می‌کنند، پیراهن‌های فلانل که از پارچه ضخیم و نرم دوخته شده‌اند، گزینه مناسبی هستند. ادغام و ترکیب آن‌ها با یک تی‌شرت و شلوار جین، یک ست جذاب و منحصر به فرد برای شما ایجاد می‌کند.

۶. پیراهن اداری

پیراهن‌های مجلسی یکی از پرکاربردترین اقلامی هستند که می‌توانید در کمد لباس خود داشته باشید. برخلاف جین، با پارچه ای سبک و بافت ساده دوخته می‌شود و احساس راحتی و سبکی به فرد می‌دهد. این پیراهن‌ها برای هر رویدادی خفن و جذاب هستند. با ست کردن آن با شلوار جین یا پارچه‌ای جلوه آن را افزایش دهید. اگر نیاز به زیباتر کردن ظاهر دارید، می‌توانید با یک کت تک، تیپ خود را جذاب‌تر نمایید.

۷. پیراهن آستین کوتاه کلاسیک

یکی از انواع پیراهن مردانه که می‌تواند جلوه متفاوتی به شما دهد، پیراهن آستین کوتاه کلاسیک است. این پیراهن شباهت زیادی به پیراهن‌های سنتی، یقه‌باز و نوک‌تیز دارد. این لباس، گزینه شیک و مناسبی برای یک مسافرت و در ایام تفریح و حتی مهمانی‌های دوستانه است. طیف وسیع رنگ‌بندی و طرح‌های این پیراهن باعث می‌شود تا ظاهر این پیراهن‌ها بدون کراوات و با یک شلوار جین، چینی یا شورت عالی به نظر رسند.

۸. پیراهن جین

پیراهن جین لباسی است که می‌توانید آن را با طیف وسیعی از لباس‌ها ست کنید. هم در یک رویداد رسمی هم یک رویداد غیررسمی، یک تیپ عالی سرهم کنید. یک تی‌شرت با رنگ روشن زیر جین انتخاب کنید و آن را با یک شلوار تیره بپوشید تا ظاهری ساده و در عین حال شیک داشته باشید. پیراهن جین گزینه‌ای جاودانه و شیک برای روزهایی است که می‌خواهید احساس راحتی کنید اما در عین حال متفاوت به نظر برسید.

۹. پیراهن کتان

پیراهن‌های کتانی برای روزهایی که احساس می‌کنید در حال ذوب شدن هستید، گزینه مناسبی هستند. این لباس ساخته شده از پارچه فوق‌العاده قابل تنفس اگر رنگ روشن مانند سفید یا آبی را انتخاب کنید. باعث می‌شود شما فوراً خنک تر به نظر برسید. آستین‌ها را بالا بزنید و یک جفت چینی سبک بپوشید تا ظاهری عالی در تابستان داشته باشید، یا آن را با شلوار جین و کت و شلوار بپوشید تا تیپ رسمی‌تری داشته باشید.

۱۰. پیراهن پولو

تی‌شرت‌های پولو یکی از انواع پیراهن مردانه هستند که هیچ وقت از مد نیافتاده‌اند. در واقع این پیراهن، نوعی لباس روزمره و شیک بوده و برای مجالس و دورهمی‌های غیررسمی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این نوع پیراهن برخلاف تی‌شرت‌های ساده، دارای یقه است. جنس پارچه سوزنی آن نیز در مقایسه با پنبه یا پارچه‌های سبک‌تر تی‌شرت، دیگر وجه تمایز آن است. می‌توانید از میان مجموعه‌ای از رنگ‌های روشن آن برای روزهای تابستان یا رنگ‌های تیره‌تر اگر برای ناهار با همسر یا دوستانتان بیرون می‌روید، انتخاب کنید.

۱۱. پیراهن مجلسی

پیراهن‌های مجلسی یکی از پرکاربردترین اقلامی هستند که می‌توانید در کمد لباس خود داشته باشید. برخلاف جین، با پارچه‌ای سبک و بافت ساده، دوخته می‌شود و لباس‌های راحت و سبکی هستند. این پیراهن‌ها برای مهما‌نی‌های خانوادگی یا قرارهای غیررسمی، گزینه مناسبی هستند. ترکیب آن با یک شلوار جین یا کتان می‌تواند باعث جلوه چند برابری ظاهر شما شود.

۱۲. تی‌شرت معمولی

تی‌شرت‌ها، نوعی از پیراهن روزمره، همه‌کاره و در عین حال شیک و راحت هستند. برای تولید تی‌شرت اغلب از پنبه یا ترکیبی از پارچه‌های سبک استفاده می‌شود. از تی‌شرت در محل‌ها و رویداد‌های غیررسمی گرفته تا مراسم‌های اجتماعی می‌توان استفاده نمود. راه دیگر استفاده از تی‌شرت، ترکیب آن با یک پیراهن یقه‌باز و یک شلوار یا شلوارک است. دو مدل اصلی تی‌شرت عبارتند از یقه V و یقه گرد؛ پیش از خرید بهتر از با پُرُو کردن این دو لباس، پی ببرید که کدام یک از آن‌ها با اندام شما سازگاری بیشتری دارد. به طور معمول این نوع پیراهن، از مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال راحت و خنک‌ترین نوع لباس مردانه به شما می‌روند.

معرفی فروشگاه‌های پیراهن مردانه

حال که با انواع پیراهن مردانه آشنا شدیم، بد نیست ۳ نمونه از سایت‌های پرطرفدار فروشنده لباس مردانه را به شما معرفی کنیم.

دیجی استایل

دیجی استایل، سرویس فروش لباس دیجی کالا بوده و جز سرویس‌های نوپای این برند محسوب می‌شود. این سرویس ارائه دهنده انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه بوده و با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل می‌توانید لباس و پوشاک مورد نیاز خود را از این فروشگاه بخرید.

بانی مد

فروشگاه بانی مد از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار نمود و در این مدت با بیش از ۴۰۰ برند مختلف داخلی و خارجی همکاری نموده است. با استفاده از کد تخفیف بانی مد می‌توانید با قیمتی مناسب، خرید البسه خود را تکمیل کنید.

مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. این فروشگاه ارائه دهنده انواع پیراهن مردانه از برندهای داخلی و خارجی است و با بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان می‌کند. با استفاده از کد تخفیف مدیسه البسه خود را با قیمت مناسبی از این فروشگاه تهیه کنید.

 

نحوه دریافت کد تخفیف انواع پیراهن مردانه

در این مطلب با ۱۲ مدل مطرح و پر استفاده از انواع پیراهن مردانه آشنا شدیم. همچنین به طور مختصر سه فروشگاه بانی مد، دیجی استایل و مدیسه را باهم بررسی نمودیم. اگر قصد دارید با تخفیف مناسبی از این فروشگاه‌ها خرید کنید، می‌توانید از کدهای تخفیف موجود در سایت موپُن استفاده کنید. سایت موپُن در طی سالیان فعالیت خود، بیشترین کد تخفیف و بروزترین تخفیف‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از طریق دنبال کردن موپُن در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و…) یا عضویت در سایت موپُن، بروزترین کدهای تخفیف را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل