0

انواع پیراهن زنانه + خرید آنلاین با تخفیف

انواع پیراهن زنانه

وقتی نوبت به خرید لباس برای خانم‌ها می‌رسد، بی نهایت مدل لباس‌های متنوع در مقابل شما قرار دارد تا انتخاب کنید و این شما را گیج و سردرگم خواهد کرد. در میان همه این لباس‌ها، یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که یک خانم نیاز دارد پیراهن است. پیراهن‌ها انوع مختلفی دارند و برای هر سلیقه و استایل بدنی متفاوت انواع مختلفی استفاده می‌شود. تلاش برای انتخاب بهترین نوع پیراهن گاهی بسیار سخت می‌شود زیرا برای مناسبت‌های متفاوت پیراهن‌‌های زنانه متفاوتی وجود دارد. در این مقاله درباره انواع پیراهن زنانه صحبت می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین پیراهن زنانه که متناسب با سلیقه و تیپ شماست را انتخاب کنید.

 

انواع پیراهن زنانه کدام‌ها هستند؟

از آن جایی که پیراهن زنانه یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌ها در میان خانم‌ها به حساب می‌آید، تعداد بیشماری مدل مختلف پیراهن زنانه در بازار وجود دارد. و باعث می‌شود وقتی می‌خواهیم لباسی برای مناسبت خاصی انتخاب کنیم، تعداد بیشماری گزینه داشته باشیم.

در ادامه به معرفی خصوصیات برخی از پیراهن‌های زنانه می‌پردازیم:

 

انواع پیراهن زنانه، پیراهن رسمی

این پیراهن‌ها با پارچه‌هایی با طرح کاملا رسمی و اداری دوخته می‌شوند و مورد استفاده خانم‌های شاغل و کارمند قرار می‌گیرند. پیراهن‌های رسمی در هر کشوری متفاوت هستند چون در هر کشور متناسب با قانون حجاب و پوشش همان کشور طراحی می‌شوند. پیراهن رسمی شخص را با پرستیژ نشان می‌دهد و بسیار مناسب محیط‌های کاری و رسمی است.

 

انواع پیراهن زنانه، پیراهن خانگی

پیراهن‌ها خانگی معمولا راحت هستند و با طرح‌های شاد و زیبا ارائه می‌شوند. پوشیدن پیراهن خانگی راحت و شاد در روحیه خوب خانم‌ها در خانه تاثیر خوبی می‌گذارد. پیراهن‌های خانگی معمولا نخی هستند و سلامت بدن را هم تضمین می‌کنند.

داشتن حس آرامش و راحتی در هنگامی که پیراهن خانگی می‌پوشید بسیار اهمیت دارد. پس بهتر است صرفا به خاطر اینکه از یک پیراهن خوشتان آمده آن را نخرید بلکه به جنس و راحتی آن هم توجه کنید. زیرا که پوشیدن پیراهن‌های تنگ و آزار دهنده که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند، موجب مشکلات جسمانی در فرد می‌شود و در دراز مدت آرامش شما را مختل می‌کند.

انواع پیراهن زنانه، پیراهن خواب

بارزترین ویژگی که این مدل پیراهن دارد آن است که در هنگام پوشیدن در شب به شما آرامش و راحتی خاصی می‌دهد. در هنگام خرید لباس (پیراهن) خواب باید دقت لازم را داشته باشید تا پیراهنی بخرید که جنس و کیفیت خوبی داشته باشد. با انتخاب پیراهن خواب مناسب برای خودتان، خواب راحت‌تر و با کیفیت‌تری خواهید داشت و این برای شما فواید زیادی دارد.

سعی کنید لباس خوابتان از جنس نخ باشد و از جنس الیاف مصنوعی نباشد. لباس خوابی که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون ساخته شده، اجازه رفت و آمد هوا را به داخل خود نمی‌دهد و نفس نکشیدن پوست در هنگام خواب جلوی تعریق آن را می‌گیرد و باعث حساسیت پوستی می‌شود.

وجود این الیاف در لباس مجلسی ضرر زیادی ندارد چون این نوع لباس‌های مخصوص مهمانی را فقط چند ساعت از روز تنتان می‌کنید ولی لباس خواب و لباس خانگی را مدت زیادتری به تن دارید.

 

انواع پیراهن زنانه، پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی مانند ماکسی را خانم‌ها معمولا برای چند ساعت و فقط در مهمانی‌ها می‌پوشند. این پیراهن‌ها در قدهای مختلف دوخته می‌شوند و معمولا با کفش مجلسی پوشیده می‌شوند. مهمانی‌هایی مانند عروسی و تولد برای پوشیدن پیراهن مجلسی مناسب هستند. پیراهن مجلسی معمولا به اندازه کافی تزیین می‌شود و رنگ‌های شاد و جذابی دارد.

پیراهن‌های مجلسی اگر از الیاف مصنوعی تشکیل شده باشند، اشکالی ندارد چون خانم‌ها معمولا ساعات کمی از روز آ‌ن‌ها را می‌پوشند. جدا از این این الیاف ویژگی‌های خاصی دارند مثلا باعث ایست بهتر لباس می‌شوند یا زیاد چروک نمی‌شوند.

 

انواع پیراهن زنانه، پیراهن نیمه مجلسی

پیراهن نیمه مجلسی از پرکاربردترین لباس‌های زنانه به شمار می‌رود. پیراهن نیمه مجلسی مناسب بیرون رفتن با دوستان، مهمانی دوستانه، دورهمی‌های خانوادگی و صرف ناهار یا شام در رستوران است. این لباس می‌تواند در هر طرح و رنگی به بازار عرضه شود و بیشتر مناسب شرایطی است که شما در مواجهه با افراد آشنا و غیر آشنا هستید. طبق سلیقه تان می‌توانید پیراهن نیمه مجلسی را با کفش تخت یا پاشنه بلند بپوشید.

هودی

یکی از مدل‌هایی که در سال‌های اخیر میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده، هودی است. این نوع لباس برای آن‌هایی که علاقه به لباس اسپرت دارند بسیار مناسب است. که برای خانم‌های یک استایل ورزشی و راحت می‌سازد. هودی را می‌شود با انواع مختلف لباس‌ها مثل پافر، کاپشن و انواع شلوار ست کرد. هودی مورد توجه همه سنین بوده است و یک گزینه عالی برای ورزش و حتی مهمانی است.

 

بهترین سایت‌های خرید لباس

همانطور که احتمالا می‌دانید، یکی از پرفروش‌ترین اجناس در دنیای اینترنت، لباس است. به همین خاطر فروشگاه‌های آنلاین لباس بسیار زیادند و معرفی بهترین سایت‌های خرید لباس بسیار سخت شده است. اما در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید لباس در میان مردم می‌پردازیم، همچنین می‌توانید با مطالعه بهترین سایت‌های فروش لباس، اطلاعات جامع‌تری را در این رابطه کسب کنید.

 

دیجی استایل

همانطور که از نامش هم پیداست، دیجی استایل فروشگاه اینترنتی لباس و زیر مجموعه دیجی کالا است. یکی از دلایلی که باعث می‌شود دیجی استایل مشتریان بسیار زیادی از قشرهای مختلف مردم با هر شرایط اقتصادی داشته باشد این است که تنوع قیمت لباس‌ها بسیار زیاد است و در این فروشگاه می‌توانید لباس‌هایی با قیمت بالا و پایین پیدا کنید.

لباس‌های دیجی استایل در 3 دسته بندی مردانه، زنانه و بچه گانه ارائه می‌شوند. این فروشگاه 7 روز مهلت برای مرجوع کردن کالا به مشتریان خود می‌دهد و خریداران می‌توانند در صورت دیدن نقص یا مغایرت در لباسی ک خریداری کرده اند، با تماس با پشتیبانی، آن را به دیجی استایل مرجوع کنند.

اگر به دنبال خرید پیراهن زنانه مناسب برای خودتان یا کس دیگری هستید، دیجی استایل یک اتخاب بسیار مناسب است به این دلیل که تنوع پیراهن‌های زنانه موجود در این فروشگاه بسیار وسیع است و همه پیراهن‌هایی که در ابتدای مقاله درباره شان توضیح دادیم در این سایت پیدا می‌شوند.

پیشنهاد ویژه ما به شما این است که قبل از ثبت سفارش، به وب سایت موپُن مراجعه کنید و با داشتن کد تخفیف دیجی استایل، لباس موردنظرتان را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

 

مدیسه

مدیسه یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های خرید اینترنتی لباس است. این شرکت متعلق به شرکت گلستان است که آن را با چای گلستان می‌شناسیم. مدیسه دسته بندی‌های متنوعی برای لباس دارد و در چند سال اخیر محصولات دیگر هم در وب سایت و اپلیکیشن خود به فروش می‌رساند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • زنانه
  • مردانه
  • بچه‌گانه
  • آرایشی و بهداشتی
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • مواد غذایی
  • کتاب و محصولات آموزشی
  • پت‌شاپ
  • مسافرت
  • و…

مدیسه یکی از فروشگاه‌های مطرح اینترنتی لباس در ایران است و به همین دلیل پیراهن‌های زنانه موجود در مدیسه تنوع مدلی زیادی دارند و نیاز شما را برطرف می‌کنند. مدیسه مانند دیجی استایل ضمانت 7 روزه برای برگشت کالا در نظر گرفته و این ضمانت شاملی شرایطی مثل پارگی، و عدم مغایرت کالا و… می‌شود. اگر مشکلی در خرید لباس برای شما پیش آمد می‌توانید با شماره تماس ثابت که در وب سایت درج شده تماس بگیرید.

قیمت محصولات مدیسه با توجه به برند بودن کالاها معمولا بالاست ولی جای نگرانی نیست چون شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف مدیسه لباس دلخواهتان را با قیمت پایین‌تر بخرید.

 

بانی مد

اولین خصوصیتی که در هنگام ورود به فروشگاه آنلاین بانی‌ مد نظر شما را جلب می‌کند، گستره وسیع دسته بندی محصولات آن است. دسته بندی‌ محصولات بانی‌ مد عبارتند از:

  • زنانه
  • مردانه
  • بچه گانه
  • زیبایی
  • لوازم خانه

که هرکدام از این دسته‌ها به زیر دسته‌‌های بیشتری تقسیم می‌شوند مثل کیف، کفش و…

بانی مد مثل دو فروشگاه دیگر ک بررسی کردیم ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز دارد. دلایلی که مشتریان می‌توانند به خاطر آن‌ها کالا را باز گردانند، مغایرت سایز محصول، موردپسند نبودن محصول،پارگی یا نقص در محصول است.

ساعت کاری بانی مد 9 صبح تا 2 بامداد است. همینطور این فروشگاه یک شماره تلفن ثابت و یک شماره پیامکی در اختیار مشتریانش برای انتقادات، پیشنهادات و پشتیبانی قرار داده است.

اکثر لباس‌های بانی مد مارک هستند و قیمت متوسط یا رو به بالایی دارند اما نگران نباشید چون شما با داشتن کد تخفیف بانی مد، می‌توانید لباس‌های موردنظرتان را با صرف هزینه کمتر خریداری کنید.

 

چگونه کد تخفیف‌ها را دریافت کنیم؟

می‌توانید به وبسایت موپُن، اولین و بزرگترین مرجع ارائه دهنده کد تخفیف در ایران مراجعه کنید. شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در صفحه اصلی وبسایت، در خبرنامه موپُن عضو شوید و از طریق ایمیل کدهای تخفیف را دریافت کنید.

با دانلود اپلیکیشن موپُن به بیش از 10 هزار کد تخفیف رایگان از 900 سایت و اپلیکیشن محبوب ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین با اضافه کردن هر فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌ها می‌توانید از تخفیف‌های جدید آن فروشگاه با خبر شوید!

 

چگونه از کد تخفیف استفاده کنیم؟

در سمت چپ توضیحات کد تخفیف، روی “مشاهده” کلیک کنید.

یک تب جدید برای شما باز می‌شود که شامل توضیحات کد تخفیف است.

روی “کپی کنید” بزنید.

کد تخفیف شما با موفقیت کپی شد.

حالا می‌توانید به فروشگاه لباس مورد نظر بروید، کد تخفیف را جای گذاری کرده و از آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل